Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: nehehehe a mate to tu dedulaci "S tým súvisí aj to, že starší motorkári sú čoraz pohodlnejší." nie kvoli mladym co potrebuju vsetko speci ale pre starych pohodlnych dedulakov treba take vychytavky |
Hodnotenie: Aký je rozdiel medzi týmto a automatickou spojkou od Rekluse? |
Nic pre nas mladych duchom... este ze je to len priplatkova vybava |
Re: Nozdormu: naopak to nie je potrebné pre tých, čo v živote trénovali ruky s kropáčom, keľňou či kladivom, tí zvládnu aj zahrdzavenú lankovú spojku. To je pre tých, čo majú články prstov zdegenerované s ťukania do tlf. Však v článku bolo spomenuté, že aby motorky zaujali soplošov, tak sa musia čo naviac podobať na tablet či tamagoči a časom sa to ešte vylepší a všetko na motorke sa bude ovládať iba počítačovou myšou či jostickom - to je jediná oblasť jemnej motoriky, kde sú mladé generácie lepšie ako ostatné. |
Re: tryskac: slabo snivas...o par rokov uz si len das doma na gauci prilbu s nejakym panoramatickym displayom do ruky snimace ovladace na motorke budu 360 stupnove kamery a ty uz len z pohodlia gauca pomocou tych ovladacov budes na dialku ovladat motorku a jazdit s nou |
Hodnotenie: v žiadnom prípade ...ani vtedy nie keby Honda o rovnakú sumu ako žiada príplatok ponížila cenu motorky |
Re: raptor: uz som zabudol z predoslych clankov a debat ale aky je tvoj nazor na klasicky automat od hondy ? ten sa ti paci a nepaci sa ti len tato moznost alebo sa ti nepaci ani ten cisty automat s radickou co ma africa? |
tryskac Vďaka za vysvetlenie. |
Nozdormu - DCT mi tiež extra nevonia, ale viem to pochopiť napr. pri GW, lebo pohodlie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.04.2024 13:38) |
Re: Kamilko: reklus ti nerozopne spojku pri preradeni, ale v kombinacii s qs mi to pride lepsie riesenie ako 2 servomotorceky s ozubenymi kolieskami. |
Re: raptor: CVT ma svoje caro, kym mas auto v zaruke |
To cvtcko je daco ako variator? Ci? |
janoval - kupoval som jazdenku, záruka pol roka na skryté vady je už dávnejšie pasé Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.04.2024 8:26) |
Re: radnate: ano, CVT je variator - Continuous Variable Transmission. Existuje viacero druhov, v autach aj hydraulicky. |
Ja viem ze sa to montuje aj do aut co tak sledujem, ale vzdy mi to prislo take divne. Bal by som sa toho. V skutroch to beriem, tam to ma clovek odskusane, ale v dvojtonovom aute no neviem. Ale mozno su to len predsudky sposobene tym, ze som to nikdy nevyskusal. |
Hodnotenie: Re: Herghott: Mňa by zaujímalo, ako to funguje pri športovejšej jazde (okruh,...) dá sa to tam rýchlo "nakopať" obojstranne a bez nejakého váhania, alebo treba ešte počkať na E-Clutch plus, kde by už pri elektronickom plyne malo dávať aj medziplyn pre hladšie podraďovanie. Veľmi sa mi to pozdáva, ako hobík sa na motokrosovej trati naspojkujem do nekonečna, viem nemusím a vyriešil by to aj Rekluse, ale toto plne funkčné by som určite na nejaký cestný liter chcel, lebo čo som zatiaľ vykúšal, slušne fungujúci obojstranný quickshifter má len nové S/M1000R. |
Re: radnate: budu to len predsudky lebo lexus/toyota pouziva cvt prevodovku do (takmer) vsetkych hybrid aut a to su miliony a miliony oskusanych kusov |
Re: radnate: k autam sa vyjadrit neviem, nie som autista Ale teda vo vseobecnosti veci nemusia byt zle len preto, ze som ich nevyskusal (Podobnost s aktualnym politickym dianim cisto nahodna, hahah, polka naroda povazuje za najvacsi problem Ameriku a homosexualov, a pritom vsetci sme vyskusali ake uzasne zdravotnictvo mame, ale nikto ho neriesi, nedokazeme ani len ZACAT STAVAT nemocnicu za miliardy, ktore sme dostali zadarmo.) |
Re: Herghott: Upresním to, mňa zaujímajú hlavne naháče a sťahovanie sekúnd len pre seba na okruhu, žiadne amatérske závodenie. Nedávno som skúšal novú ZX-10R a len som sa utvrdil, že to už nie je pre mňa (posed-chrbát). Mám toho vyskúšaného dosť, ako som písal hlavne naháče, ale rád si nechám poradiť, ktoré moto majú QS dotiahnuté k absolútnej dokonalosti, lebo v podstate som sa nič nedozvedel z tvojej odpovede o E-Clutch, kde som sa pýtal nielen kvôli okruhu. |
Re: Nozdormu: "slabo snivas ... uz len z pohodlia gauca" atď. |
Sak ano ja sa priznavam, ze su to len predsudky z nedostatku skusenosti. |
Re: Pedro77: na beznu sportovu jazdu je E-Clutch viac nez vpoho. Ved vo videu to je na gopro zaberoch pocut, jazdili sme tam tak nejako sviznejsie. Iba som polemizoval, ze preco by som si mal na okruh, co je vlastne extremne prostredie, brat E-Clutch, ked je to vlastne technologia zvysujuca pohodlie pre beznych ludi. Rovnako si nikto na okruh nevezme DCT. |
Quickshifter je technologia na okruhoch fungujúca min dve dekády. A áno keď to začínalo tak tie prvé boli len smerom hore.. Tiež si myslím že dnes je kopa výrobcov, ktorí majú sériové quickshiftery na sériových motorkach parádne fungujúce a vyladene. Rozhodne nielen BMW. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.04.2024 11:09) |
Tak ja na motorke s QS radim bez spojky neustale bez ohladu na to kde som. V meste je to paradne, v dobrych zakrutach tiez, je to fakt prakticka vec. |
Re: Herghott: OK dostatočne, mám toho dosť odjazdené aj bez obyčajného ABS, ale teraz by som moto bez QS nekúpil. Pohľad na nebesky dokonalý a parádne fungujúci sériový QS máme diametrálne odlišný, ale to je len o pocite. |
verím tomu že pocity pri používaní QS v bežnej premávke sú pozitívne... |
Re: raptor: ked sa mi rozpadne sucasny kombik, tak dalsie auto zvazujem tiez Outback. Je to taky vyssi kombik. Za skladovu ‘23 teraz pytaju tolko, co za ochcavku kombi. To CVT sa kamaratovi rozpadlo v A5, ale je tomu uz dobrych par rokov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.04.2024 8:15) |
janoval - v Audi pokiaľ viem nikdy CVT nebola. Resp koncern VW technologiu CVT nepoužíva.. oni majú DCT. Nemýliš si to? A áno, DCT nemá povesť držiaku. |
Mozno to nevolali cvt, ale bol to variator. |
volali to multitronic : www.autorubik.sk/clanky/bezstupnova-prevodovka-multitro... |
Fajn clanok. |
Re: radnate: tam je retaz |
Aha. A ta sa nemeni? Alebo aky servis vyzaduje taka prevodovka? Kolko km vydrzi bez zasahu? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 338491 | Včera: 157555