Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Príšera 2.0 - znovuzrodená KTM Super Duke R 1390 (2024) - kam až môže ísť objem?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ja ti neviem Karle, ale 190 koní a 145Nm nezmyselné vysoký výkon, ktorý potom aby sa dalo jazdiť normálne musíš mat 10 asistentov od antiwheely, antihopping spojku, jazdné režimy, antidement jazdec,... Duke II bol motard s 49konmi a 54Nm q 145kg hmotnosťou a dalo sa na tom zabaviť, jasne treba zvyšovať výkon ale toto ma 4x viac koní a fyziku neojebes, ale asi na honenie ega pri debate s ostanymi palicmi na Babe alebo bufete na Slovakiaringu musis mať 190 koní ináč nedostaneš kofolu. Mohli tomu nechať 120-140koni co je stále dostatočne veľa pre 99,9% jazdcov a normálnu cenu Upravené 2 krát. Naposledy upravil blade (29.11.2023 4:24) |
Takze ti vyslovene vadi, ze to ma podla teba privysoky vykon? |
Re: radnate: áno, niečo podobné načo si ženská dá spraviť 4ky silikóny keď mala predtým pohotové 2ky prirodzene s ktorými sa viacej zabavis |
Hodnotenie: Krásna motorka, presne toto na trhu chýba |
Re: blade: Uplne ta chapem,kedze to mam rovnako s tymi prsiami,ale potom su tu chlapi ako moj bratranec,ktory zenu poslal (ona tiez chcela) 4x na silikony a teraz ma cislo 10.Nevie ich poriadne chytit,uzit si ich,jej budu nicit chrbat ako su tazke atd,ale proste to chceli a rajcuje ich to.Rovnako to bude aj s majitelom noveho Duke 1390..mozno ho nevyuzije naplno,ale chce ho,lebo ho ten pocit vlastnit taku silnu motorku rajcuje,tesi,naplna stastim ..sto ludi,sto chuti.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil coffeeracer (29.11.2023 12:34) |
No, je dobra otazka, ci dava zmysel 190 koni na nahaci. Ako rychlo jazdi clovek s nahacom? Nad 130 uz asi dost fuka. Tych 190 koni pri rychlosti pod 100km/h sa hadam asi neda pouzit. Ak by to malo kapotaz, uz by mi nejaka aplikacia napadla. Alebo velke sedadla a 3 kufre plus kapotaz. Ale nahac? No ja neviem... to uz asi nie su ani tie silikony... |
Hodnotenie: Jebte na kone....Ten krutak je masaker...a neskutocne nizko.....to postavi aj mrtveho |
Re: SO545: mohlo by to ťahať aj privesný vozík brzdeny 750 kg |
to že to má 190 HP a je to naháč ma nevzrušuje, to isté len v iných farbách je BMW S1000R, Ducati Streetfighter, Aprilia Tuono atď. |
Pre mňa je to dosť šialené vozítko, ale nie je pre mňa šialené ísť na poldecáku okolo sveta, takže prečo nie. |
No sak ok ked vadi tak vadi. |
problem nieje vykon,ten sa da prepnut na nizzsi .problem je ze s vyssim |
wiese to je aj nie je pravda - kto potrebuje 190 koní vie si ich so skorším dátumom výroby kúpiť aj za 5-6k (napr. Hayabusa, Bking) co je ze za pusu vzhladom na ten vykon |
No tak potom to napisem na rovinu. |
Hodnotenie: S tým výkonom pohoda, všetky tieto novodobe motorky su naladene tak, že sa na tom povozí každý, kto ma trocha rozum. Časy dvojvalcov na ktorých stačilo v zákrute drsne ubrat plyn a vysiel si z nej po chrbte, sú dávno preč. |
Re: raptor: tak vobec nejde o to koľko má motorka koní, asistentov, doplnkov, ale kde si s ňou bol, resp. čo si na nej zažil. |
Inak toto som napísal v teste Super Duke R 2017: |
tryskac - tak urcite si novy Duke najde svojich priaznivcov, uz len koli pomeru cena vykon ktory je ovela lepsi ako u znaciek co som pisal predtym. Je tu skratka dostatocne velka skupina ludi ktora si anabolikami natlaceneho naháča vždy rada kúpi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (30.11.2023 11:15) |
k tomu krutaku sa pridavam. To je riadne navykove. Aj preto si drzim doma stale HD. Proste dam rovnobezne otazky a uz ma nevidia... To beriem ako velke plus. |
Raptor niekto chce proste dajme tomu novú motorku, nového duka,ale zo zvyšovaním objemu, výkonu,viac elektriky,viac asistentov,novsimy svetlami proste bohužiaľ vždy rastie aj cena,a to je problém, motorky sa vďaka viac technológiám stávajú pre ľudí nedostupnými.a človek čo na to nemá peniaze si povie že 190 koní je zbytočných,vždy je to len o peniazoch. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (01.12.2023 10:12) |
To je ale tak so vsetkym. S tym nic neurobis. |
Hodnotenie: Re: wiese: pozri si teraz pred zimou ceny KTM. Keby som chcel kupovat novu moto, ta toto je idealny cas. |
Re: wiese: ze motorky sa vdaka technologiam stavaju nedostupnymi nie je ani trochu pravda. Motorky nikdy neboli dostupnejsie nez teraz, a to hovorim najma o nasej slovenskej dzamahirii, pretoze na zapade boli vdaka vysokym platom dostupne uplne vzdy. |
Re: Herghott: motorky dostupné sú ale finančne nie sú, náš štát nikdy nedovolí platy ako na západe,inflácia rastie a platy stále rovnaké.ja osobne nové motorky nemusím,aspoň jedna ručička aby bola,tablet namiesto ručičiek ďakujem ale nie.skoda že nerobia nové motorky aj pre ľudí čo majú radi klasiku, úpravu vykonu by som ešte bral,ale to je všetko.nuz ľudom nanutia aj to čo nechcú a presvedčia ich že je to pre nich dobré aby predali a zarobili. |
wiese - nesuhlasim. V SR nikdy nebolo tolko motoriek ako je dnes. Kedysi si bol rád, že si kúpil jazdenku za nemalé peniaze ked si chcel aby bola v dobrom stave. Dnes si za rovnaké love kúpiš solídneho nového japonca. |
Re: wiese: podla mna iba vychadzas z nespravnych faktov. Nikdy nebolo viac novych retro modelov ako je teraz, mnohe aj s rucickovymi ukazovatelmi, aj retro fontami na nich. Plus nasa kupyschopnost nikdy nebola vyssia. |
Re: Herghott: ja som len na cestovné endura,mám 1150gsa a chcem kúpiť asi 1290 superadventure ročník 2015 alebo 2016,vyššie ročníky majú tablet,a multistrada mala od začiatku tablet,tiež moja obľúbená moto. |
Re: wiese: tak to si podla mna v dost dobrej situacii. V celej Europe najdes tisice inzeratov na jazdene cestovne endura s rucickovymi pristrojovkami. |
no podla mna sa nedostupne stavaju auta: asi tym, ze vsade tlacia hybridy. Atmosferu benzin s cenovkou pod 15 000 uz dnes pomaly nekupis (hovorim o novych autach). Este pred 5 rokmi si bezny obcan kupil schopne nove auto za 8-15 000. Dnes pod 25 asi ziadne. Este aj obycajna mala Honda Jazz zacina na 26 000! Ja som kupoval pred 10 rokmi CRV diesel za cca 21 litrov s DPH, benzin stal tusim 18. Dnes CRV zacina na 33! |
Re: Herghott: ja novú nechcem,ale keby chce niekto novú tak nie sú . Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (01.12.2023 11:55) |
Re: wiese: myslis cakacie lehoty? Aj tie uz su ovela kratsie nez boli. |
Re: Herghott: nie ,myslím keby chce niekto nové cestovné enduro s klasickou pristrojovkou,čo najmenej elektroniky,tým pádom je aj cena nizsia.take nové motorky už nekupis.ostanem je radšej len pri starine. |
Re: wiese: rozumiem. Ale to je jednoducho pokrok. Tlaci ich do toho aj konkurencia, aj zjednodusovanie vyroby. Tablet je dnes x-krat jednoduchsi na vyrobu ako analogove pristrojovky, kde mas miliardu malych zranitelnych casti. |
vidicon - benzinovu atmosferu pri autach robia pre EU trh dnes už tuším len japonci (Subaru a Mazda) a ceny naozaj poskočili smerom hore ako píšeš. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (01.12.2023 14:01) |
Re: raptor: po 1150 sii wiese na 1290 bude mysliet, ze ho ten dostihak nakopol |
Re: wiese: v tomto ta úplne chápem, ja mam tento problém s autami že tie budíky už nie sú budíky a pritom grafika nevie nahradiť pekne analógové prístroje ako boli kedysi v mercedes ale o BMW pred ešte 6-8 rokmi. Kľudne môže byť vedľa tablet na strede alebo head up displej k tomu ale budík neojebes. Dnes z toho spravili diskotéku.... |
Re: blade: kukni porsche 911 nové,má stále normálne budíky,ľudia to proste chcú .a dá sa to dať aj do moderných strojov.urcite aj pri motorkách sa budú vracať k normálnym budikom.teraz je v móde blbý tablet ale ľudí to omrzí určite. |
Re: wiese: ale treba povedat, ze 911 je, ak sa nemylim, jedine Porsche, ktoremu zostali stare budiky. Lebo je to dizajnovy kult, a uz tu asi dlho nebude, tak sa im to neoplati riskovat. |
Re: Herghott: v tomto máš pravdu ze ikonickych 5 kruhových budíkov sú už len 2 analógové a zvyšné sú tiež ešte v kruhovom tváre ale displeje. Dávam tomu čas do ďalšieho facelift a zmiznú aj tie dva alebo ostane už len jeden otáčkomer v strede ako nostalgia |
Re: Herghott: to máš ako tlačítka v aute,najprv veľa automobiliek prestalo dávať,dávali dotykové ovladanie a teraz sa zistili že ľudia nie sú roboti a vracajú sa ku klasickým tlacitkam pretože je to praktické a pre ľudí pohodlnejšie a rýchlejšie ovládanie.a to aj naozaj luxusne autá dávajú,a klasické budíky určite nevymiznú, dosť áut do dáva stále a niektoré sa vrátili späť ku klasike.. |
Re: wiese: kup si tu 1290 a nebudes mat cas pozerat na budiky |
Re: janoval: fakt by som to nedal mať tablet namiesto budíkov,motorka má musí bavit,na 1250 GS adv. dal kamarát odviezť a nebavila má ta motorka,keď predám 1150 gsa pôjdem asi do 1290 superadventure 2015,16.pred mesiacom som skúšal 990 adventure a bol som vysmiaty jak lečo. |
Hodnotenie: Inak kto si zvykol, pocas 90tych rokov, na byciklove LCD tachometre, namontovane na moto, nema dnes problem z tabletom... |
Re: wiese: lenze dotykove ovladanie bolo neprakticke a nebezpecne, a to sa o tabletovych pristrojovkach povedat neda. Mne na nich lezie na nervy skor to, ze su tazsie citatelne nez klasicke pristrojovky. Na slnku tazsie precitas udaje, ktore su na uhlopriecke trebars 6 palcov, ked predtym boli na vacsej ploche, zobrazene vyraznejsimi sposobmi. |
Inak najlepsie pristrojovky su podla mna druhovyrobne cisto okruhove LCD pristrojovky. Su programovatelne, vidis na nich vsetko aj za slnka, vsetko je velke a vyrazne. |
Re: Herghott: taká Tesla len dotykové všetko,ta si ide vlastnou cestou. |
Re: wiese: to ano, Tesla je taky Apple. |
Hodnotenie: Si myslim, že je to dobrá motorka s bezpečným pocitom jazdenia, keď to človek nepreženie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1930 | Včera: 331609