Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Elektronicky ovládaná spojka? Môže to byť riešenie pre tých čo nechcú automat, ale niekedy sa im spojkovať nechce (napr v zápche) Čo si myslíte? |
Spojkovať??? Nové slovo! |
Ak som to dobre pochopil, tak hodím jedna spojka zareaguje na pohyb radiacej páky o rozopne a potom plynule zopne? A to aj pri radení hore aj dolu? A pri zastavovaní musím hodiť neutrál? |
Cize radim bez spojkovej packy? Ako na starej Jawe? Taky ten poloautomat? Ktovie, ako sa to sprava pri rozjazde, ako to zabera. |
Hodnotenie: -pre mna do mesta? asi idealne... za to by som snat aj priplatil.... ale nato mi v podstate staci aj DCT |
Pre ženy. Aj tak nechápu spojke. |
Hodnotenie: Re: Toman: Len na rozdiel od DCT tu mas k dispozicii aj normalnu packou ovladanu spojku so vsetkymi vyhodami co to prinasa. A zaroven na rozdiel quick shifteru a auto blipra s tymto sa da asi radit hladko bez spojky aj pri nizkych otackach. |
Hodnotenie: A reklus ma po biznise. |
Vyzerá to ako kombinácia kvikšifteru s dvoma /prečo?/ "stieračovými či ABS" motorčekmi čo ovládajú spojku. Potrebné snímače min. 3ks už na motorke sú, no a potom ešte kopec softwéru a ladenia. |
auto.pravda.sk/magazin/clanok/684578-honda-predstavuje-... |
ked to budete testovat, skuste taku zlomyselnost: plyn naplno a preradit. Cize radit ubratia plynu. Ci otacky nevyletia a po zaradeni neklesnu. Mozno taky dobry sposob, ako tuto srandu rychlo odpisat |
Re: Vidicon: Prečo by to nemalo ísť? Veď to ide aj s QS. Veď dnes motorky majú "ride by wire". Jazdec už dávno nemá v rukách plynové lanko. Riadiaca jednotka vie ubrať plyn ako treba... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (11.10.2023 22:24) |
Hodnotenie: Aký je rozdiel medzi týmto a automatickými spojkami od Rekluse? |
Re: Kamilko: Taky, ze tu sa jedna o elektronicky (roboticky?) ovladanu tradicnu spojku. Zatial co rekluse je v podstate odstrediva spojka, podobna tym co su napriklad v skutroch, priadana na normalnu spojku. Cisto mechanicka vec. |
Re: w4tch0: Vďaka za info |
Hodnotenie: Jawe na to stacila vanickova kulisa a pakovy prevod. |
Merlin00 - Jawa disponovala nejakými 20kW takže takéto jednoduché riešenie bolo na mieste. U Hondy kde sa výkony pohybujú bez problémov na úrovni 70kW a viac by to Jawácke riešenie asi dlho nevydržalo. No a to je aj dôvod, prečo to mohla takto jednoducho vyrábať - v tej dobe na východnej strane ostnatého drôtu bol bežný človek rád aj za tu Jawu čo ju bolo treba zavše každú chvíľu dávať dokopy. Ale čo by chcel človek od motorky kde výrobca ani nevedel vyrobiť poriadny dvojtaktný výfuk. |
satanokky - ale vedeli, len nerobili, však načo, v rokoch keď si sa narodil a aj pred tým. |
Re: krampus: Nevedeli. Kusova vyroba sa nepocita a seriovo vyrabat to nevedeli. Z toho isteho dovodu sa u nas robili skodovky zo zadnym nahonom aj 20 rokov po tom co na zapade uz bezne jazdili auta s prednym. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (23.10.2023 22:54) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1304 | Včera: 158580