Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki na Intermote 2022 ukázala prototyp elektro motorky
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: supeeeeeeeeeeeeeer |
Celý svet bude jazdiť na benzínových motorkách , |
Hodnotenie: No ono to asi také rýchle nebude, všetci výrobcovia pridávajú aj elektriku ale zatiaľ stále zostávajú aj spaľovacie motory, možno sa len bude meniť palivo... |
Hodnotenie: super, viac takých strojov, ktoré nebudú produkovať emisie a zbytočný hluk |
Hodnotenie: o tomto sa mozeme zacat bavit vtedy, ked baterie vydrzia aspon 20 rokov, budu ich vediet zrecyklovat na nove a pri tazbe lithia, kobaltu a dalsich dobrot bude tazba ako-tak ekologicka. Inak je to len noz do chrbta matky prirody a strkanie hlavy do piesku pred skutocnou uhlikovou stopou. Jedine, co to ma elektromobil dobre, je akceleracia. |
Vyroba elektromobilu sa da plus minus porovnat s vyrobou klasickeho auta/motorky so spalovacim motorom. Reci o jeho neekologickejsej vyrobe su myty a ucelove hoaxy. |
Hodnotenie: Re: Vidicon: |
Merlin ...to si zhrnul presne. Len si chvilu pockat....a verit v lepsie ako nas caka... |
Re: boombastic: zásadný rozdiel je ten , že plná elektromobilita je úplné scifi , to chce novú energetickú sieť v celom štáte, a nabíjačky v každej dedine. |
Ked vidim tych kokotov s hucakmi, vzdy ma napadne veta: "kedz necaha, ta aspon huci". Plati na 99% a to nie len u motoriek. |
Mozno sa raz budu predavat elektro-hocico bez baterky. Na slovnaftke das zalohu 1000eur a pozicaju ti baterku. Zaplatis len za kWh. Nabijat to budu prevazne v noci... |
Re: janoval: V roku 2002 ako cerstvy maturant som brigadoval v centralnom sklade Billa pri Prahe. Vsetky nizkozdvizne aj vysokozdvizne voziky na manipulaciu s paletami tam boli uz vtedy na baterky. A presne takto to fungovalo. V jednej mensej hale bola taka rampa s mechanizmom na vymenu bateriek a stanicou na ich dobijanie. Pristavil vozik, prehodil si vybitu baterku za cerstvo nabitu a pokracoval v praci. |
Re: w4tch0: " V roku 2002 ako cerstvy maturant ... UŽ vtedy na baterky." |
Re: tryskac: Ubezpecujem ta ze sa zmenilo dost Hentie "beterie" boli totiz take kvadre o rozmere 1m x 1m x 0,5m a na tej rampe sa presuvali po takych rolovacich valcoch. Lebo zdravy clovek, ani dvaja, by ich nezdvihol ani neposunul "po dlazke". Predsav si ocelove puzdro a vnutri zrejme niekolko lead-acid auto baterii. Dnesne lithiove baterie dosiahnu rovnaku kapacitu pri menej ako polovicnej vahe, mensich rozmeroch a nabijaju sa tiez nasobne rychlejsie |
Re: w4tch0: skús čítať pomaly, prípadne niekoľko krát : |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164888 | Včera: 181249