Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAtómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
25.01.2022 13:00

Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No táto motorka to je mega zážitok, samozrejme vďaka motoru... Mal by na to byť zbrojný pas.... >:-)

Hlavne v tejto naked forme sa mi páči H2 najviac, je to síce trochu ťažšie ale stále pomerne obratné... A ten naháč a nápor vetra aspoň trochu držia jazdca pri zemi (keď už prednému kolesu sa vôbec nechce... )

[dobre] [dobre]


25.01.2022 14:47

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

to by mohlo byt zaujimave vyskusat to...


25.01.2022 17:51

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

SO545
 Kávičkár 

Ikona

Sice som to neskusal ale odradila ma ked som ju mal moznost omrknut.
Bola v hladaciku s Ducati a Aprilia.
Na fotkach je to lepsie ako skutocnost.
Asi to je super stroj ale dizajn a prevedenie...na 3-

Je to len moj pohlad.


25.01.2022 20:32

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Obaja sa rozplývate ako to chodí na zadné a vo videu nič, ani na fotke :'(
Čo sa týka dizajnu - pekné detaily (červený kompresor, sedlo, zadné svetlo) ale ako celok preplácaná ozruta. Hneď na prvej fotke to vyzerá ako goldwing s očesanou kapotážou po nehode. Ale to je samozrejme iba môj individuálny pohľad.

Čo som nepochopil je vyjadrenie, že výkon je v úzkom spektre otáčok. Inde potom píšeš, že z 11tis otáčok je využiteľných 8tis z toho 5tis paľba. To mi ako úzke pásmo nepripadá, nakoniec aj teória hovorí, že s nízkotlakým preplňovaním rozsah otáčok neutrpí.
Ináč pri takom jazdení keď vám vyšla spotreba 7,5 tak to je dobré nie?

Keď to nemá tlmič riadenia, má to aspoň antihop? Či ten tvoj čudný pocit pri brzdení nebolo poskakovanie kolesa bez antihopu...

A ten zvuk kompresoru je super


25.01.2022 21:00

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

w4tch0
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Tiez mi to pride tak, ze po technickej stranke sice zaujimava motorka a jazdny zazitok asi fakt stoji zato... ale inak neskutocne skareda a v niektorych ohladoch doslova dogabana moto.


25.01.2022 21:09

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

Hodnotenie: Dobré

Re: matus: to od mikulca zas bol kumst najst fotku z testovacky, kde nebol na zadnom.... :-D

Ale k veci...
Silna, super, hi tech, popici...ale...naco?


26.01.2022 7:56

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak dynamicke fotky uz takmer vobec nemame, lebo kazdy test ma aj video. Z H2 nejde primarne na zadne ze by presla ktovieaku vzdialenost vo sviecke, ale predne sa odliepa od zeme aj ked to necakas.

Na videu som sa to praveze snazil zachytit, ale je to takmer neviditelne. Vsetky videa zo sportovych kamier vyzeraju na pocitaci tak, akoby sa na nich nic nedialo, pokial nie si fakt borec. A preniest akcnost Z H2 cez Gopro na obraz by chcelo jazdit cez 2 kila.

Cize to odliepanie na Gopro vidiet nie je. Skoda :/

Ale viac akcnosti v dynamickych zaberoch potrebujeme. A v tomto roku aj bude.

A tie otacky: tak z 11 tisic urcite nevyuzivas prve dve tisicky. Poslednu tisicku tiez velmi nie. Do 5000 ide ta motorka uplne normalne. Zostava ti teda pasmo medzi 5 000 a 10 000. A ten otackomer lieta rychlo, to je hadam jasne... Cize 5 000 sa mi nezda vela v porovnani so superbajkami, odkial pochadza jej motor.

Herghott

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (26.01.2022 7:57)


26.01.2022 19:19

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

SO545
 Kávičkár 

Ikona

Len kde ta motorecka pribrala tych 50kg ...sakra. To je dost.
Ten kompresor tolkonevazi :-D


26.01.2022 20:04

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: Herghott: nemáme niekde grafy priebehov a porovnanie napr s zx10r? Veľmi by som sa čudoval, keby nepreplňovaný motor mal špičku v širšom pásme ako preplňovaný. To by to preplňovanie moc nemalo zmysel...

Re: SO545: akože, je to hrozná porcia...ale ono sa to nazbiera. Kompresor, prevody, pevnejšia hlava, piesty, kľukovka, spojka, zrejme väčší filter, tým pádom aj airbox. Až si človek povie, aký to má vlastne zmysel, keď to má výkon podobný atmosfére :-)


26.01.2022 20:09

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

SO545
 Kávičkár 

Ikona

Urcite slo ukazat ze vedia postavit motor co nieco vydrzi aj s preplnanim...
Ako pises...mam atmesferu a este o trosku vacsi vykon...a vaha 178kg...kde soudruzi spravili chybu...alebo sli na istotu.


26.01.2022 22:35

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: matus: Trochu barlicka v podobe info materialov od uja Akrapovica, ale...

dyno pre ZX10RR:
d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer...

dyno pre Z H2:
d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer...

Ten tocivy moment u H2 by som popravde ocakaval kus plochejsi...


27.01.2022 14:43

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

W4tch0 ma predbehol s tymi grafmi :-) Tie obrazky si vsak nesmiete prekryvat, lebo maju rozdielne odstupnovanie.

Aj ked je mi jasne, ze Matusovi slo skor o tvar krivky nez priame porovnanie.

Podstatne je, ze Z H2 ma uplne rovne maxima oboch kriviek od cca 8 800 do 11 600 (rozpatie 2 800). ZX-10RR to ma od 11 800 do cca 13 800 (rozpatie 2 000), aj to s miernym prepadom.

Na 8 800 sa prepracuje takmer ktokolvek, ale 11 800 na 200-kilovej ZX-10RR uz to musi byt aspon trochu skuseny typek.

Herghott


28.01.2022 23:08

Re: Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

chcel som byť voči kawe kritický, keď som zbadal tie grafy - vďaka Re: w4tch0. Škoda, že tie grafy nejdú porovnať 1:1 ale dá sa v tom čítať.
Čakal som úplne iné krivky, ale kým som nad tým všetkým uvažoval a rozmýšľal čo napísať, tak som vlastne došiel na to, že dobre to tí chlapci v Kawasaki vymysleli.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 259505 | Včera: 128809