Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (9 hodnotení)

Diskusia k článku: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
01.12.2020 18:54

Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

toto je moc prijemna a moc zaujimava motorka... [dobre] normalne na uvazovanie ci homo sapiens bratislavus nevymeni napr PCX za nieco taketo

CRF450L ma pomerne uletenu cenu.. tu by naopak cena mohla byt prijemna [dobre]


01.12.2020 19:03

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

roboXL
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: ceny su nasledovne: 5.250,- Eur pre CRF300L a na 6.450,- Eur pre model Rally...


02.12.2020 16:25

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ceny som už doplnil. Rally sa mi páčila vždy, ak by som šiel na Nordkap v zime vybral by som si ju... Akože nie len tam...
Cena dosť vysoká dokonca viac ako 390 Adv - Porovnanie
Taká Honda s motorom ako má KTM to by bolo ono... ;-) [dobre]


02.12.2020 18:30

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

alexa7
 Kávičkár 

Ikona


To vazne nepyta trh kvalitny jednobuch cca 650 na turistiku? nemyslim sportovca ako 690



02.12.2020 18:38

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

KillFrenzy
 Skútrista 

Ikona

Re: alexa7: Napadá mi jedine SWM 650 Superdual, ale u nás nie je oficiálny predajca, pokiaľ viem...


02.12.2020 19:02

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

radkis
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

alexa7 je tu AJP - 7


03.12.2020 5:45

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: KillFrenzy: presne tak Talianská SWM 650 je stará dobrá Husqvarna a predávajú viac enduro modelov 125, 300 a 500 ccm [dobre] U nás nie je predajca ale pri Brne už je .
Tieto Hondičky vyzerajú dobre ,ale o tisícku by mohli byť lacnejšie ..


03.12.2020 15:45

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

FOGY
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Re: Awia: Za tú cenu asi radšej KTM-ku. čo povieš? Pre syna rozmýšľam dačo kúpiť.


04.12.2020 9:38

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Re: alexa7: myslim ze nie , ak chcem vymenit 990 za jednobuch tak bud staru hrcu DR TT , alebo 690 a AJP, a mas vymalovane ,

300 fajna masinka na hubky a prdkanie a blbnutie na zahradke , a s malym japoncom to musi byt ralina, 100 kg europan tomu da za usi


04.12.2020 16:04

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Awia, sa v tom nevyznam, ale Honda mi pripada ako crosska a KTM ako cestne endurko.

Suhlasim s nazormi, ze mi na trhy chyba vyber z cca 600-700ccm jednobuchov. Tato Honda je do zahradky, ako pisal Picaso, mozno na cross trat, ale na ceste v meste s nou vela nenavystrajas, hlavne ked si pekne urasteny ako taky Raptor :-))) ...


04.12.2020 16:18

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vidicon no dovol.. ja som standardny stredoeuropan pch.. :-))) uz ani metrak nemam a ani dva cele metre nemam tak co!! :-P

v ponuke je KTM 690, Huska 701 (ano to iste) a APJ ako pisal Picaso takze je si relativne z coho vyberat

z mojho uhla pohladu era 600-700 je pase lebo trh nema zaujem
na cestovanie to neni najvhodnejsia koncepcia motora, a na nejaky motokros / country cross detto

a co sa tyka CRF 250 tak presne nad nou uvazujem zeby som vymenil PCX125. Do mesta ajajaaaaaj a na nejake hobby jazdenie v blizkom okoli BA ideaaaal.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.12.2020 16:18)


04.12.2020 16:48

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Raptak, ale idu Vianoce >:-)

KTM neverim (stale), ale napriek tomu je to pre mna jedina alternativa. Huska urcite nie, to uz viac doverujem KTM. APJ vobec nepoznam.

600-700 je podla mna uplne superne supermoto, na jazdu po zadnom, prednom, kratkodobo oboma vo vzduchu, prepletacku medzi autami, ma to krutak, do rychlosti 100 km/h je to dobre pruzne, proste mesto a polne cesty ako vysite. Rozpravam, ako by som na tom niekedy jazdil, ale nikdy som to nemal :-D


04.12.2020 17:14

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vidicon, 690 ma okolo 70k...ale vazi 150kg, cize pomer vykon vaha s jednou osobou je +- rovnaky ako na "velkej" 100k masine. Tym, ze je to kratsie sprevodovane to ide ako jebnute, aj nad 100kmh. Ani netreba nejako zvlast tocit alebo radit (ale teda nad 3-4tis tam musis mat)
Samozrejme, teraz mas nejaku 150k motorku, tak na to sa to nechyta, ale proste ide to paradne.
Ale co je uplne najviac su zatacky. Tym, ze je to lahke a kratke... proste to treba zazit, tu sa brzdi radovo daleko neskor ako s velkou motorkou.

Preto aj ako som uz viac krat povedal nesuhlasim s Raptakom, ze to nie je na cestovanie. Pre jedneho v pohode.


04.12.2020 18:31

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Matúš Ty asi skôr myslíš adventúre cestovanie, kde napr. tých 150kg je výhoda a Raptor turistické cestovanie, kde tých 150kg a krátky rázvor nepridáva na komforte.
Či na 690 alebo na CRF sa dajú absolvovať obrovské vzdialenosti. Záleží len na tom či cestujem za cieľom alebo cesta je cieľ.
No tie ceny CRF sa mi tiež zdajú nadhodnotené.
p.s. mimo misu :Raptor, Vidicon vytvorili ste spoločne novú značku motoriek? Predáte mi jednu? >:-) :-D


04.12.2020 19:25

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

mendo
 Edvenčr 

Ikona

Na také prditko váha dosť vysoká , to uz by som rozmýšľal nad 690,701,AJP , len za tie prvé dve si treba ešte hodne priplatiť . Ja si myslím že na výber je ajajaj adventure modelov ,len z môjho pohľadu rapídne klesá možností kde jazdiť .
Už som bol nalomeny na jednobuch ale ak to takto ďalej pôjde v našom stvortci tak chlpaté gumy budem obúvať len smerom na juh :-(


04.12.2020 20:11

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus uplne v poradku ze to vidis po svojom a ja zas po svojom.. keby sme to vsetci videli rovnako bola by nuda

tryskac jak hovoria rodení inglišmeni IGZAKTLY !!
ked sa behom jedneho dna potrebujem presunut 1200km za BA do Solúnu tak moja moto to da s prstom v nose a na druhy den som neni zlomeny... na 690 / 701 / APJ si to nejak neviem predstavit
samozrejme ked pride na offroad tak tam je moj tazky Advik v tazkej nevyhode oproti spominanym moto ale kedze ja v terene nejazdim palbu a naopak snazim sa skor na istotu tak zatial som k limitom GSA nesiahol

p.s. tej novej znacke moto nejak nerozumiem :-)


04.12.2020 20:31

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

AJP vs. APJ


04.12.2020 21:33

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Ja som len opisoval od mudrejsieho :-D Ja som v tom nevinne :-D


04.12.2020 21:50

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Aj mne kedysi dlho trvalo kým mi došlo, že Suzuki svoje cenduro 650 nenazvali po britsky Storm, ale po slovensky Strom...


05.12.2020 7:22

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ísť planovane 1200km za deň je v mojej optike taký malý pokus o samovraždu.
Načo by som to robil, keď existuje auto / dodávka / autovlak / špedičné firmy?


05.12.2020 9:19

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: ja som nemyslel na 690 ci AJP to su dost nepohodlne moto. Take prerastene “krosky “
So 625 co je predchodca 690 som jazdil enduro trate. Myslel so cosi konfortnejsie okolo 175kg ,ale o kategoriu lahsie ako nova tenere ci 790 , to to je vsetko 200kg.




05.12.2020 9:55

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus - nesuhlasim. Ak chcem vidiet Grecko a nemam dovolenky na rozdavanie tak je pre mna ovela lahsie tam prist po vlastnej osi ako riesit auto / dodavku (neojebes zapchy), autovlak do Grecka nechodi (inak velice velmi dobra vec) a spedicnu firmu aby som dostal moto do Grecka by som sa nevedel pozriet do zrkadla. Toto je vec na ktoru je GSA speci urobena... bratia Česi tomu hovoria "dálkoplaz".

zato presne pisem "kazdemu co jeho je" a kazdy z nas oboch ma svojim sposobom pravdu

alexa7 - CRF 450L? :-)))

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.12.2020 9:57)


05.12.2020 10:33

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Ked si chcem pozret Grecko, tak si pockam na Grecky tyzden v Lidli a usetrim 1200km


05.12.2020 11:56

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

Matej
 Bahniak 

Ikona

raptor - to Grecko sa na 690 (a pod) nejazdi tak, ze si tam za den ako na "lokomotivach"...do Grecka ides 4 dni a si vysmiaty ako leco >:-) A ciel je ostrov Euboea, hlavne jeho zapadna cast a potom nebudes chciet ist domov a nikdy v zivote uz nic ine ako 690 (a pod) nebudes chciet >:-) >:-) A nie, nejdes po dialniciach....nemozes to takto porovnavat. Teda mozes ale je to blbost...

A tato Honda je podla mna maximalne do mesta a naozaj na huby, ryby...


05.12.2020 17:51

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Matej - a ked ti ide o Grecko samotne a nie o cestu do Grecka? Potom co? :-))) :-P
Sorry ale ja mam Balkan zjazdeny asi uz aj cely a asi uz aj viac krat

nemam nic proti 690 Adv ale mojim potrebam uz dost dlho vyhovuje presne GS

p.s. mali by sme sa vratit k tebe CRF300 8-)


05.12.2020 18:24

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

sokol1
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

Zvažujem vymenu CRF 300L za moju CB500X.A páči sa mi tým odhaleným motorom viac ako Rally.Akurát zatial neviem,či dosiahnem na zem :-D

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sokol1 (05.12.2020 18:25)


05.12.2020 23:51

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

copy
 Skútrista 

a čo tento dual-sport, to sa k nám voziť nebude?
Pozri obrázok


06.12.2020 10:31

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Sokol - pri 150kg motorke úplné dociahnutie na zem nie je až tak potrebné...


06.12.2020 19:27

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

sokol1
 Geriatrik 

Matúš-z časti máš asi pravdu,ale keď používaš moto na 80 percent v meste,z ktorého sa potrebuješ vymotať a máš tam po ----- semaforov,tak už to také isté nie je :-~


06.12.2020 19:34

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

sokol1
 Geriatrik 

Copy-mal som niečo podobné-Jawa Betka 50.Dalo sa to upraviť aj na 125.
Motor licencia Hondy,ťahal už od spodku,úplný opak Pioniera.Naozaj výborný a spoľahlivý motor,hoci z Číny.Všetko ostatné na ňom však bolo tragické-spracovanie,materiál,zváranie...

Dôvod úpravy: Doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sokol1 (06.12.2020 19:39)


06.12.2020 19:51

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

sokol1
 Geriatrik 

Na druhej strane...Nebola to Honda :-D


07.12.2020 0:02

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

copy
 Skútrista 

Re: sokol1: Betku poznám, dovážal to na Slovensko môj kamarát z Púchova. Ale to je o niečom inom - o cene. Stála tuším 700 eur nová.

Táto Honda Trail 125 je prerobený Cub, spevnený tak, aby sa s ním dalo aj do terénu. vyzerá, že by to aj mohlo niečo vydržať.
Pozri obrázok


07.12.2020 8:06

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

picaso
 Edvenčr 

Re: copy: nemyslite vazne , boha ved 300 ma zdvihy , 21 , svetlu vysku , takze nemozme porovnat s Cubom , a KTM 390 nema spicove kolesa a 21 vpredu , ked KTM urobi 390 advik ozaj advik to bude zabava. Ale inak Honda medzi tymito prdkami vedie


07.12.2020 17:25

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

copy
 Skútrista 

Re: picaso: ja som ziadne KTM nespominal


31.01.2021 14:22

Re: Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom

caper
 Turista 

Ikona

Nech si každý jazdí, na čom mu je najlepšie pre jeho výjazdy.. Šak predať a vymeniť sa dá vždy..
Táto Hondička sa mi ľúbi, možno predajnosti pomôže aj ďaľšia výhra na Dakare.. 8-)
Nech je len viacej takýchto motoriek.. Veď napríklad v Suzuke nič nie je, v Kawe i Yamahe sme boli zvyknutí na viacej terénnejších modelov, ktoré zvládali aj "dual sport"..
Atď.. Atď.. ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 265571 | Včera: 248123