Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTriumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (11 hodnotení)

Diskusia k článku: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
04.12.2019 9:12

Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

ja si neviem pomoct....800 tiger bola pre mna jedna z top volieb na prve cenduro na cestovanie...a veeeelmi som sa tesil na tieto nove modely a verim ze co sa tyka akdejakych vylepseni akoze ok...ale mne sa nepaci ten novy vizual :-( verim ze budu super ale proste nedokazal by som si kupit motorku co sa mi vyslovene nepaci...taze asi budem hladat vypredajovu 800ku alebo potom konkurenti...velka skoda pretoze 800ka sa mi pacila fakt ze velmi velmi...


04.12.2019 9:59

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

Sano
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nahodou vyzera to ukazkovo. Okrem srobvatelneho ramu podsedlovky pridali aj srobovatelny uchyt zadnych stupaciek. Jedine co mi tam nejako nepasuje je ten displej. Snad bude v reale krajsi ako na tej jednej fotke.


04.12.2019 9:59

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No neviem u mňa dizajn hodne podobný ale sviežejší a športovejší... Výkon zostáva asi kvoli 35 kW? 19-tky kolá pre cestné verzie - prečo nie. Rally vyzerá zaujímavo. Skôr som zvedavý na prejav toho motora so zmeneným pálením valcov či mu to pridá trochu charakteru.

A prekvapilo ma divné vedenie brzdových hadíc

Foto: Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (04.12.2019 10:01)


04.12.2019 10:03

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

ako nevravim ze to je zle...ale podla mna minula 800ka bola krajsia...mi pride jak keby do nej pichali testosteron a tu pichli estrogen xD ale mozno nazivo bude krajsia...tak este si nechavam priestor ze mozno nazivo to bude ok...dufam ze bude v marci v inchebe na pozretie zatial teda budem viac pozerat na afriku :-)


04.12.2019 11:37

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

JanKam
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Jednoznačne áno! Čelný pohľad je podobne nápadný ako Africa. No na motor som tiež fest zvedavý, keďže 3 valce sú 3 valce >:-)
Predstavenie modelov bude postupne a verím, že do Incheby dorazia. Všetky sú napr. tu:
www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles...

Re: Awia: Čo ich viedlo k takémuto vedeniu hadíc snáď vedia len oni, no z fotiek mám pocit že na "cestných" verziách to tak nie je. Žeby veľké zdvihy?

Cena základnej verzie od £9,500.00. Počkám si kam to až pôjde keď zverejnia ďalšie info!

Celkovo pekná práca, za mňa [dobre] a teším sa na osobné stretnutie!


04.12.2019 12:02

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

ked ma takato motorka normalny predny blatnik, naco ma este aj ten zobak pod svetlami ?


04.12.2019 12:26

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

Hodnotenie: Dobré

Re: agentSlanina: nahana to vzduch k chladicu...asi... :-D


04.12.2019 12:36

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

vyzera dobre , RALLY na paradku , toto uz by som vyskusal [dobre] [dobre] [dobre]


04.12.2019 19:37

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Niečo to bude mať do seba. Na výber dosť verzií, všetko asi bude závisieť od ceny, či by sa človek rozhodoval medzi Tracer 900GT, nejakým týmto modelom alebo po novom aj so zaujímavým modelom BMW F900XR.


04.12.2019 20:17

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

JanKam
 Turista 

Ikona

Re: nevo: Napriek podobnosti sú aj Tracer aj BMW na 17 kolesách aj vpredu. To neva - len ich to podľa mňa v porovnaní trochu diskvalifikuje v prospech Tigera (GT). A BMW má "len" 15,5 l nádrž - nemusí byť hadnicap - no je to stále 5 litrov dole, čo je do cca 100 km (aj cca 5 virtuálnych kg).
Dlho som pokukával (priznávam bez mučenia že hlavne 3 valcový motor ma k sebe ťahal) po novom Tracerovi - no osobné vyskúšanie, posed a stupačky predné vs. zadné ma posunuli od nej do bezpečnej vzdialenosti. Moto OK, vlastne SUPER aj s jej cenovkou + akcie u predajcov a pod... - no často sme dvaja a nohy by sme tam asi neposkladali a pri dlhšej jazde by to nebolo dobré. Pre sólo úplne OK. Mne to jednoducho vadilo a nesadlo.


04.12.2019 22:19

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aspon tej Rally mohli pnechat WP.


04.12.2019 22:59

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

KAMIL
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne si držia svoj design, len nechápem u Rally tú zlatú vidlu, co už, asi je to nejaká súčasná trendy vložka


04.12.2019 23:44

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

sokym
 Turista 

Hodnotenie: Zlé

Zdravím.
Ja by som sa len autora opýtal, čo si mám predstaviť pod pojmom "výrazne ľahší"?
A s čím porovnával? Pretože úspora od Triumph tiger XR r.v. 2018 je podľa tabuliek motoridu v závislosti od modelu 3 - 7 kg. Čo mne až také výrazné nepríde.
Pekná motorka, len škoda, že už aj verzia Rally a Rally Pro je plná elektroniky.


05.12.2019 3:04

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

kvietok
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Nevyzera to vobec zle. Konecne sa vyprdli na tie pismenkove orgie. + Ten displej je na tom fakt najlepsi :-)

mna by len zaujimal ten ich Tplane firing zazrak.. ako to moze na trojvalci robit nejaky rozdiel? 123 vs 132.. ved je to to iste. Asi bude drahsia ako 2019, tak si marketingove oddelenie urobilo domacu ulohu extra dokladne :-)


Video: youtu.be/jBpkmC1LOCw


05.12.2019 4:39

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

kvietok
 Kávičkár 

Aha tak beriem spät, nie je to len zmena poradia ale ma to o dost ine casovanie, prakticky vzate charakter a zvuk motora budu tym padom ine. Tu je to vysvetlene:


Video: youtu.be/JQutArJEpLk



Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil kvietok (05.12.2019 4:41)


05.12.2019 8:42

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

mendo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pokrok nezastavis a triumph posledne roky to ma riadne naslapnute [dobre] Konecne upravili to nezmyselne osadenie smeroviek a podsedlovy ram so stupackami.Rucickovy otackomer zo starsich verzii mi sedi viac, ale rucicky uz asi vysli z mody :-(
3 verzie modelov a 3 ja rozlicny vyrobcovia podvozkov? Hmm... veru aspon u Rally mohli nechat WP a apgrejdnut to na 48 mm lebo ta 43 jka bola len na kochacku


05.12.2019 11:36

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

BranoVFR
 Turista 

Ikona

Nozdomu - tá 800vka neni ani trochu krajšia. Tu mi to tipek parkuje - pred vedľajšou bytovkou. Vyzerá to rovnako jak všetky cendura.
Predstavovanu moto nemôžem hodnotiť, lebo o cendurach neviem ani prd, akurát by som u tejto triedy dizajn neriešil, všetky sú škaredé. Trojvalec je zaujímavé vozenie, aj keď som mal tú česť len na mt09, rozhodne je to argument pre tigra. Páči sa mi vysoké plexi, to môže hrať rolu.
Švagor má gs1200 a jazdí s tým len asfalt. Skúšal tam niečo aj/aj obúvať, že by pobehal aj nejakú šotolinu, ale výsledok taký, že vysraty na zákrute, že tá guma nepodrzi a v teréne onicom, lebo bol nabaleny a viezol ženskú. Uznávam cenduram to pohodlie, ale príde mi to ako SUVčka - vyzerá to, že sa to nestratí mimo cesty, ale to mimo cesty skoro nikdy nejde. Proste trend


05.12.2019 11:42

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

Re: BranoVFR: no ta vidis to...a ja odkedy som zacal uvazovat o jazdeni na motorkach ma lakali cendura a triumph tiger 800ka sa mi zo vsetkych pacila suverenne najviac :-} a s tym zvyskom sice nesuhlasim ale vlastne argumenty ti nedam lebo zatial jazdim len cestu ale rozhodne si nemyslim zeby sa s cendurami nedalo jazdit teren...kazdy den stravim tak 6 7 hodin cumenim na videa diskusie fora atd o motorkach lebo sa nudim v robote a videl som uz nie take terenne vyjazdy ci uz s afrikou alebo niektorym GS :-)


05.12.2019 13:45

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: sokym: Tá úspora hmotnosti je cca 5kg +- ako píšeš aj ty... To je podľa mňa celkom dosť, keď zvážime že ani predchodca netrpel nadváhou...

Re: BranoVFR: podľa švagra nerieš motorku, alebo cestovné endurá celkovo. To že on nevie neznamená že sa s tým nedá v teréne... ;-)


05.12.2019 14:37

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: sokym: a preco ti vadi napriklad naklonové ABS? Mozno ta to ochrani pred padom, tam kde to najmenej potrebujes.





05.12.2019 15:37

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

sokym
 Turista 

Re: alexa7: ABS ako také nie, je to vec, ktorá ti môže zachrániť krk, ale som zástanca toho, že rally, alebo adventure motorka by mala mať čím menej elektroniky. Chýbajú mi staré dobré napr. DR650 a podobne, ktoré sa dali zobrať kamkoľvek a zoservisovat s minimom. Ja potrebujem od motorky, aby ma doviezla tam kam chcem ( môj sen je Mongolskom) a aby som sa nemusel báť, že zrovna tak kdesi mimo civilizácie mi odíde nejaká elektronická blbosť...o takej elektronike hovorím..


05.12.2019 18:20

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Podľa mňa to je neopodstatnené plakanie okolo tej elektroniky. To ako chcem ísť na dovolenku na Gibraltar /čo je asi ďaleko/ ale nepôjdem na dajme tomu Škode Scala, lebo sa bojím elektroniky, čo ak sa to pokazí zrovna 5 km za servisom? Budem to tlačiť? Radšej pôjdem na Trabante :-D . Proste nik nejazdí na Škodách 1000 či 100 v dnešnej dobe, ale chce čo najnovšie povozenie. To isté platí aj pri moto, nedaj bože niekam pôjdem sám /nie s podporným tímom/, aby som riešil problémy 25 ročnej motor niekde v púšti.

Jankam: Vidím to tak, že ak cena bude štartovať od 13000€ /to BMW už je s fajn výbavou za 13500€/, tak to stojí za zváženie, prečo si tisícku priplatiť a dostať viacej, ako vydoluješ z 12000€ Tracera GT.


05.12.2019 18:43

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

BranoVFR
 Turista 

Ikona

Tomáš, mne je jasné, že je chyba v jazdcovi. Ale úprimne - nie je lepšie v terene nejaké enduro a na ceste zasa moto s nižším ťažiskom? Keď máš možnosť mať obe. Nemôžem cenduram uprieť komfortný posed a univerzálnosť, ale myslím, že jazdci, ktorí využijú ich potenciál naplno sú borci čo vedia s každou moto. Väčšina na Tom jazdu jak s tými SUV.
Na jar pricuchnem trošku jazde mimo cestu a dúfam, že zas budem o poznanie bohatší, idem ale cestou endurka, cenduro mi príde trochu ťažké. Ako som už inde písal - keď sa podarí v dobrom stave drz, alebo crf.


05.12.2019 20:36

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

JanKam
 Turista 

Ikona

Len postreh - Rally ma neláka, 800- r- kovová, alebo sa mi vidí 900-ka GT. To je to čo jazdím a chcem.
Preto som pozeral Tracer 900 GT.
Re: nevo: Tracer 900GT 11490,-€ :-))) aktuálna cena čo som mal, alebo Super Tenere cca 11000,-€ s 1050 km predvádzačka.
Verzia na kolesách 19 vs.17 mi príde fajn na naše a okolité cesty.
Re: BranoVFR: Turisticky naložené cenduro v dvoch osobách nikdy nebude ľahké a nie je na off.

Opakujem sa, ale teším sa na "osobné stretnutie"! [dobre]


07.12.2019 18:33

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: BranoVFR: Úprimne: pre mňa nie :-) >:-) [dobre]


24.01.2021 11:14

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Zaujímavý test padákov. Možno niekoho zaujme, majú aj na iné, často predávané cendurá dnešnej doby.

[
Video: www.youtube.com/watch?v=DZPx-SZwkGQ ]


24.01.2021 11:27

Re: Triumph predstavil nový Tiger 900 hneď v troch verziách 900, 900 GT a 900 Rally

KaTeM
 Edvenčr 

Ikona

Re: nevo:
Mám ich na svojom Tigrovi, pre staršie modely Tigra nechránia úplne smerovky, ktoré sú ešte umiestnené nešťastne pod nádržou. Takže je to 50/50 či smerovka prežije alebo nie.

Pozri obrázok



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 215527 | Včera: 154632