Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (26 hodnotení)
Diskusia k článku: Mahindra predstavila nové Jawy pre indický trh
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tak naši bratia tu novu Jawku už aj krátko otestovali,zatial to vyzerá tak,že má velmi vysoké emisie... |
Re: Bjorni: |
Re: Merlin00: Je pekna, to sa musi uznat. Asi aj dost verne napodobnuje kyvacku. Ale ja keby som si mal vybrat jawu, tak asi JAWA FORTY TWO - dizajnovo sa mne osobne paci najviac. |
Jawa zombie v CR, zacne dovazat "naozajstne Indicke Jawy" |
Este ani jeden kus nezliezol z vyrobnej linky a uz maju produkciu vypredanu do novembra |
Hindi verzia 3 dni stará má 257 tisíc pozretí. Som zvedavý na predaj na Indickom trhu. |
Eng Review: |
Re: janoval: keby to tu bolo za 500€ tiez si to kupim a to bez vahania. |
Re: Bjorni: so spolahlivostou tie indicke prskolety velmi problemy nemaju. Chudobnejsi a menej zrucni indovia si prave preto namiesto enfielda, ktory je narocnejsi na udrzbu kupuju tieto prskolety ako bajaj, mahindra, tws.... Lebo to tam kupi za 500E, raz za rok tomu da vymenil olej a viac sa o to nestara, len jazdi a jazdi... |
Ja si nepomozem, aj ked neviem, co je to za kvalitu, dizajnovo sa mi to paci. Vobec nie skareda motorka a kedze ma nikdy nelakala adrenalinova jazda, viem si to predstavit. Teda ak by som vedel, ze je to spolahlive. |
Re: MaAT: má tam to video resp. podobné aj v angličtine |
Re: janoval: ..sak ti robosi v Oragadame strajkuju preto, lebo chcu jawy |
...vidím, že Mustafu baví vytáčanie motora...a to štartovanie mi tiež príde také retro....návrat do čias minulých... |
Hodnotenie: |
tak už aj na indickom trhu sú ohlasy - www.ibtimes.co.in/royal-enfield-sales-drop-6-november-2... |
V tomto vlakne, sa jasne ukazuje vyvoj potrieb /spotreby/, vo vychodnych koloniach EU. |
Re: Bjorni: jasneeee ja viem jak to bolo myslene..kuracie rebierka mam teraz v polievke |
Re: Toman: a preco by si ju nechcel - je krasna a na take nedelne povozenie staci, ked sa chces kochat |
Re: cruelbody: kuracie boli kridelka, rebierka boli bravcove, co samozrejme vies. Ale existuje aj take nieco ako kuracie rebierka (kedze aj kura ma rebra) takze mozes si skusit spravit |
Re: janoval: jasne ze mozne to je, ale vysledok je z pohladu vykonu zufaly a vsetko je to na ukor toho ze to je zlozite - presny opak toho, co sa snazi docielit vzduchovym chladenim. To, ze jeden-dvaja zo sto sa podujmu na nieco take, je sice pekne, ale u novej motorky to nema zmysel. Robia to niektori vyrobcovia ktori maju evolucne postavenu strategiu (recykluju stary tooling, motory atd). O rok a pol tu je Euro5 a duknicka dostane na rok 2020 dalsich minus 15k.. v monsteri mal ten motor 100k (euro 3), teraz ma kolko - 80 na kluke? (Euro4) a k tomu je plny elektroniky aby vobec presiel homologaciou. Tomu sa fakt povie vyvoj. Z fajnoveho roadstera povysil na hipsterske siditko do piesku. O dva roky ho predpokladam vydaju ako nejake "autenticke retro" alebo specialnu ediciu pre autoskoly. Tejto priposratej mladej generacii aj tych 60k bude vela. |
- aj u ducati sa vratila vstuchom hladena 1100fka do scramblera, ono to pri troche snahy ide! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (25.11.2018 0:17) |
1) písal som rebierka. Nie krídelka |
Re: cruelbody: musia existovat, alebo existovali niekde v okoli stupavy, ked ich quantik jedol priborom |
Kuracie rebierka..hmm.. nic take samozrejme neexistuje....nikto to nikde nikdy nejedol..to je ako mať cizmy z orlej kože |
Janoval . A ani s tou konkurenciou pre Enfield to nevidím nejak jednoznačne. Retrovlna je zjavne in aj Indii. Toto je otvorene konkurencia RE350. Okrem iného, bude Jawa viac plastová, asi o 20kg |
Re: kvietok: urcite? |
janoval, ja neviem na akej planete zijes, ale vzduchom chladeny motor je dnes nezlucitelny s poziadavkami na emisne normy. ci to tebe niekam pasuje je uplne jedno. |
Pred 2 týždňami som bol na brigáde s tromi kamarátmi, motorkármi. Upravené 2 krát. Naposledy upravil quanto (23.11.2018 23:48) |
...grilovane kuracie....rebierka, to mi na tu motorku presne sedi. Znie to velmi chutne, len pochutnat sa na tom neda |
Hodnotenie: Motorka ako taka sa mi paci, ten styl a tie linie mozem (ak sa niekomu nepaci, je to jeho vec. dizajn je vzdy vec vkusu a ten mame vsetci iny, asi aby sme sa nepobili o jednu zenu), ale janoval ma pravdu , ze rebrovany motor skryty za chladicom posoby ako ked si niekto kupi grilovane kuracie kridelka, alebo rebierka a snazi sa ich jest s priborom. Ked si dam taky typ masa, chcem ho jest rukami, takze ked uz tam dali rebrovany motor mali ho nechat vzduchom chladeny. |
Hodnotenie: to je zvrat jak svina! |
Hodnotenie: design jawa300 od taliana z košíc: www.tartarinidesign.it/ |
Re: marek750: Ked tam tie rebra chceli mat, tak tam mali dat vzduchac. Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (23.11.2018 10:42) |
Re: janoval: Janču samozrejme imitácia rebier tam musí byť, neviem si tam (na retro motorke ako remeň) predstaviť motor z hladkými stenami ako detská prdelka |
Na mna ta motorka posobi ako Dankova rigorozka |
ekonomika.sme.sk/c/20963520/jawa-rozbieha-vyrobu-retrom... |
Hodnotenie: Neviem, či niekoho osvietil v Indii Budha, alebo Krišna, ale dizajnovka proste nádherná. Ak si prestanem devastovať zdravie a peňaženku pretekaním, asi skončím u indickej Jawy. Svet je plný paradoxov. |
Hodnotenie: mal som takú, 175 - jednovýfukovú, kamoš 250 dvojvýfuk. A teraz vysvetlenie z môjho pohľadu: originál jawa bola taká lavica - rovná línia nádrž a sedlo a dokonca to smerovalo odpredu dozadu smerom dole. Indická java má tu líniu nádrž - sedlo mierne prehnutú /aspoň podľa obrázka/. Predná časť nádrže a zadná časť sedadla sa dvíha hore. |
Hodnotenie: Indická kópia lešia ako český originál. To vidím. Nemáme tu dizajnéra, čo by to vysvetlil? |
Re: janoval: toto ma novy moderny motor postaveny u Pininfarinu (Mahindra ich kupila pred par rokmi). Mahindra je v porovnani s Eicher Motors odhadujem tak 20x vacsia firma ktora ma v portfoliu par slusnych znaciek (pininfarina, skutre Peugeot), vyrabaju lietadla, maju za sebou MotoGP, atd, zatial co Royal Enfield je v ramci Eicher ten "high tech", zvysok su nakladaky a strojarina.. tak asi tolko. plus mam oci, staci sa pozriet na tie motorky a musi byt jasne, ze toto je trochu iny level ako "nekape z toho olej, takze dobre". Nic proti R.E., ale tak to vidim. |
Hodnotenie: RadoR6, mal som RE Classic 500 EFI v 2016, 1 sezónu, 21 000 km. |
Re: RadoR6: ja mam RE Continental GT 5 uz 4 roky najazdene okolo 7000, ziadny problem, kvalita spracovania dobra. |
Už to moc chválime, kedže sme sa tom ešte nevozili, tak poďme aj kritizovať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (22.11.2018 10:22) |
Hodnotenie: Jawky sa mi páčia. Je smutné ze za za 30 rokov od 89ho nebola schopná sama Jawa s tým prist. |
Re: kvietok: "Royal enfield sa moze schovat." Odvazne tvrdenie |
Re: kvietok: ja s tebou suhlasim, je ina doba |
Hodnotenie: pri vsetkej ucte, bravurne zvladnute retro. Royal enfield sa moze schovat. |
chcel by som ju vidiet naživoooooooo, asi sa aj odviezt, možno budu aj športove retro vykuchance vyfukooove ako doplnok))) |
Hodnotenie: Možno to bude inšpirácia pre českých origo Jawákou a nebudú hladať furt niečo nové,čo sa im nejak nedarí,ale sa vrátia k starému retro štýlu,kde sa im najviac darilo... |
Hodnotenie: Na prababičke, takejto JAWE som začínal. A veru za pár rokov na koniec mojej motorkárskej kariéry by som si ju určite kúpil. Aj kedˇje to výrobok z Indie. |
Hodnotenie: Je mi jedno kto to vyrába. Je to skutočne pekné, a aspoň sa niekto snaží oživiť svetoznáme meno. Na to žiaľ už v Československu nemá nikto gule. Tak to proste je. Ak by toto prešlo EU legislatívou a dostalo by sa to k nám na trh, idem do toho, lebo to vôbec nevyzerá japonsky (v posledných rokoch sa mi nič japonské nepáči, všetko je UFO), vyzerá to tak ako to má vyzerať, ako skutočná motorka |
rozmyšlam, či to je všetko z plechu, alebo už je tam plast. (blatnik, kastliky, horna maska so svetlo.... |
Re: Palika: aky rocnik? |
Re: Bajz0: |
Hodnotenie: Za toho "Standarda" v jawáckej červenej by som sa určite nehanbil. |
kua zombika menom JAWA uz mali davno zahrabat...teraz si mastia pero vsetci spominaci na minulost...Indosi sa na nas trh mozu z vysoka vysrat a kvoli 1000 predanym kusom v EU sa drbat s homologizaciou isto nebudu namahat. UK je mimo tak tam si to budu predavat pod inym kupenym nazvom... Manazment v Tynci si uziva prejebane dotacie, Indi postavili celkom fajn retro, a my slintajme so slzou v oku aky bol Perak bomba stroj Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (17.11.2018 22:15) |
Hodnotenie: Jawa aj Perak su naozaj krasne, vseci to tvrdili ze ked Jawa chce zachranit krk ma tam dat vstreky , kotuce stary krasny a uz vymysleny design a sup von, ale im je to zjavne jedno |
Hodnotenie: Re: Awia: na zahraničnom webe som sa dočítal, že v GB by to malo isť ako BSA. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mantir (17.11.2018 7:45) |
Hodnotenie: Vyzerá to pekne a verím tomu, že sa nájde aj dosť veľa záujemcov na kúpu modernej kývačky . |
Hodnotenie: Pérák v tej matnej ciernej vyzera sexi |
Je dosť možné že v EU sa to bude v pozmenej forme predávať ako BSA... Uvidíme... |
Re: Retro: nemyslel sem na scramblera, myslel sem na commando 961. |
Hodnotenie: Už dávno tvrdím, že Jawa v CZ presne toto mala spraviť a nehrať sa s Rotax motorom a snažiť sa urobiť niečo moderné. A v Indii to trafil presne, čo chýba na trhu a čo je predajné, ako druhá motorka- klasika, super čisté tvary, pritom použiteľné na cestu. keď motor splna blbú Euro normu a vedia nasadiť za rozumnú cenu na EU trh, tak by som aj uvažoval nad kúpou. Len aby dovozca nespravil z ceny dvojnásobok! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palika (15.11.2018 22:06) |
Za 2000e to v indii nebude jednostopa mula pre kazdeho, ked si tam obycsjnu mechanicku mulu vies kupit za 500e. |
Hodnotenie: Re: kalupko: |
Hodnotenie: Mna len jedno mrzi. Preco to tam ide a v Cesku to kurva nejde? |
Hodnotenie: čital som teraz, kukol fotky a je to pekneeeeeeeeeee, a cena tiež super. hlavne nech im to jazdi spolahlivo. |
Hodnotenie: Podľa fotiek to v retro dizajne zlaté "indické ruce" nenatreli len Čechom ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (15.11.2018 17:41) |
Hodnotenie: No musím uznať že sa im podarili, od motora až po celkový dizajn tip-top super. Treba povedať že tu Indi predbehli aj bratov Čechov... zatiaľ... |
No len Norton to s tým scamblerom pekne zhovadil |
Re: Duso380: skutecne, na zadnu hondu sa to nepodoba, ale ani na jin-lun. skutecne je to jedinecny retro design. podobne sa ubirali triumph sj norton |
Re: Mboss: to znamena, ze kvalitne |
Kvalitou to bude nieco ako Royal Enfield si myslím |
Znamená to že keby ju postavíš medzi hondu a jinlun tak to má bližšie k tomu jinlunu...ale na živo som ju nevidel to jen moj prvý dojem z fotiek...ale zlepšujú sa o tom niet pochýb...ešte zo 5 rokov a bude to paráda. |
Re: Duso380: co to znamena konkretne? co tam ma nieco sikme oci? |
- su to novovyvinute motory, ma to ABS, je tu sanca ze budu splnat Europse predpisi |
Zaujímavé, dosť dobré, ale nefrfľaľ som ani na OHC. |
Vyzera to neporovnatelne lepsie ako 350 ohc shineray .. len či sa to niekedy dostane aj k nám.. osobne by som si to za primeranu cenu kúpil |
mne sa to paci, na takejto motorke by som sa rad vozil |
Keď v Indii prvá JAWA naštartovala a začala jazdiť pred fabrikou, tak český technik povedal: Jé vono to JEZDÍ. |
motosvet.cz/testy/522-jawa-300-po-letech-prichazi-model... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 72080 | Včera: 211432