Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Najuniverzálnejšia motorka súčasnosti? Triumph Tiger 800 XCA 2018!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Opäť klasicky Herghottovské čítanie k rannej kávičke. |
Hodnotenie: Dobry clanok..... Testik ako ma byt. |
Dikes za pochvalu chlapi! |
Hodnotenie: hmm ja som furt nadaval na tu 800ku ze tam dali podvozok z blata ale ta moznost s WP to uz stoji za vyskusanie... |
Hodnotenie: To ste vážne uverili, že tie peniaze mu pošle Triumph a nie niekto zo Slovenska? |
Pekná motorecka až na dve veci. Ta prvá je ze na rozdiel od Krakataua ze ten Triumphacky piskot od motora nemám rad,ale zrejme to k nim už patrí. Tou druhou vecou je zadne stupacky-podsedlovy ram-ram, všetko jeden celok.To už sú v tom Triumphe načisto posahani? Jeden "stastnejsi" pád a pri zohnuti držiaku zadnej stupacky (u GS800 to znamenalo výmenu podsedloveko rámu, u KTM rady Adventure výmenu držiaka stupacky, u nových GS 1200 tiez) sa to z pohľadu poisťovne označí ako totalka. |
Hodnotenie: Článok a Test parádny.Motorečka to vyzerá byť vydarená...ale keď som okukoval foto tak ma praštila medzi oči tá prevŕtaná bočná Euro odrazka na prednom kolese..To už aj čínska Jawa 350 ma lepšie zmáknuté |
Hodnotenie: Tak ja mam doma druhu sezonu 800 XC 2011 a ak budem menit moto tak vyzera ze opat sahnem do Anglicka ,lebo uz ta verzia co mam je velmi ok , univerzalne moto zavisi len od obutia kam s tym ides . Motor upistany ale velmi dobry , co pokaslali tak podsedadlovy ram , cakal som ze dostanu rozum a daju to na srouby ,lebo kto si taku motorku kupi mal by mat tendenciu pojazdit nie len po ceste , ja som namontoval ramy na kufre a dufam ze ako tak pri pade uchrania tu zadnu stupacku . |
Hodnotenie: Dobrý testík. Spomenuté aj miesto pod sedlom, čo pre turistickú motorku beriem ako štandard /aby tam bolo miesta na náradie, zámok na kotúč, možno ďalšiu 12V zásuvku/. |
Hodnotenie: Pekne napísané. Dobrý test! Stále viac Triumph positive ľudí asi vie prečo ! |
Hodnotenie: Dobrý článok, perfektná moto, niektoré úpravy mohli spraviť už aj skôr, na predošlej verzii, počkali s nimi, OK. |
Re: KaTeM: ale to uz nieee, 20 by sa nedalo ubrat To by mala 180 kg v suchom stave... Pozri si, ze aj dvojvalce vazia o 5 - 13 kg viac... |
Re: Herghott: Netvrdím, že je reálne aby o toľko schudla, vravím, že by som to uvítal. |
pri tom výkone vidím jasný zámer že tých 70 kW je iba koli tomu aby to vedeli predávať aj ako 35 kW |
Hodnotenie: Hergot co znamena v porovnani ze Honda je najmenej sportova ? V terene ? Na ceste ? Lenivy motor ? Ovladatelnost ? |
Re: picaso: Africa je najmenej sportova na ceste. Naopak, v terene je zo vsetkych spominanych jedna z najlepsich. Neda sa povedat ze by mala lenivy motor, ale urcite nebol stavany za tym ucelom, aby tu motorku prehanal iba vo vysokych rychlostiach po asfaltovych zakrutach. |
zaujimava motorka, ale ja este pockam na 790, ze co nakoniec ti indovia zbuchaju |
toto som vyhrabal na youtube ako porovnanie Tiger 800 vs F 850GS vs Afrika ...je tam porovnanie off road aj on road: |
Hodnotenie: v tom teste je , že až jedno miesto predaja je na slovensku . Možnosti výbav ako u auta))), nech si ludia vyberu a ano , budu sa škrabkat , ktoru si maju vybrat, |
Hodnotenie: Pekný testik. Bzukot sa dá alegantne poriešiť Arrow-om. Sériový výfuk je natoľko tichý že keď za mnou stalo sériové geeso tak som vôbec nepocul motor a za jazdy som počúval len bzukot a to liezlo dobre na nervy. Tak som tam supol ladak a teraz je to paráda, alternátor absolútne neregistrujem. Xca/xrt mali silnejšie bzuckaky kvôli vyššiemu el. odberu , kvôli tomu som po Xca verzii ani nepozeral. |
Hodnotenie: Super test a len ma utvrdil v tom ,že moje rozhodnutie brať Tiger 800 XRT ( musím poriešiť výšku sedadla zníženym sedadlom a premontovanim vyhrievanie na to znížene sedadlo. Teda ak to bude mozne) je správne. Rozhodoval som sa medzi Tracerom 900 GT , crossrunnerom a multistradou 900 ( na tej som len sedel). Mne sa ešte trocha nepáči to viditeľné uchytenie svetlometov a to co sa tu písalo ohľadne stupaciek. Inak super moto ... absolútny univerzál. |
Ak by niekomu chýbal quickshifter |
adams - to ze si si z uvedeneho nevybral multistradu je preto ze si na nej len sedel. Tie talianske puttane vedie chlapa chytiť za testes a viac nepustiť. (myslene ako kompliment) |
zaujimave |
Raptor - no u mňa je dosť limitom vyska a ta multistrada mi prišla strašne mohutná. A výbavou moc neohurila. Neviem sadal som na nu po tom ako som sa zviezol na xrt low ( asi o 2 hod neskor) a proste ... možno som mal den dva počkať ???? |
picaso - ja som sa teda vozil aj na F800GS aj na Afrike. Na Afrike aj trocha offroad a neviem si predstavit zeby F800GS porazilo v terene Afriku. |
Hodnotenie: Re: raptor: stara BMW800 ka porazi afriku v terene rozdielom triedy. Darmo sa nad nou ohrna nos. |
Chlapi ved mi nerobte zmetok . Tak co funguje v terene ? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 63367 | Včera: 241388