Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha YBR 250, alebo ako som zo 650-ky na 250-ku presedlal
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Zaujímavá cesta, opačným smerom ako väčšina... Ale z článku mám pocit že presne vieš čo chceš |
Hodnotenie: Male objemy maju svije caro. |
Hodnotenie: Zo 650 na 250. |
Hodnotenie: Svojho času som mal bandita 1250 a mal som ho dva roky a potom som sa vrátil naspäť ku stromčeku 650.A tam som zistil ,že si jazdu užívam viac ako na tom bandite.tTeraz mám liter ale len preto lebo nič iné v tejto triede nebolo. |
"...nič iné v tejto triede nebolo." ??? |
Hodnotenie: ...skoda ze jednovalce zabila a zadupala zhnita byrokraticka euro norma, pretoze na turistiku po SK kde ides doslova tam kam si prstom ukazes, cesta/necesta za par centov je najvhodnejsi prave lahky jednovalec, je vlastne vhodny na uplne vsetko, mesto, denne jazdenie, prejde aj tazsi teren lebo je lahka a vydrzi neskutocne km ked je o motor postarane. Ja osobne sa bavim viac na lahkej motorke, neuplaujete trebarz tak rychlo ako na vasich objemoch ale kazdu zakrutu si uzivate, okamzite najdete kde su limity a mate ten vykom plne pod kontrolou. Dovolim si tvrdit ze 90% jazdov co stretavam nezvladaju a nevedia vyuzit ani 100k motorku. |
Ak to nie je preklep, ako je technicky možné aby bola v predu na kotúčovej brzde iba jedna platnička a ešte to aj brzdilo? |
Deluxa , píšeš ... je najvhodnejsi prave lahky jednovalec, je vlastne vhodny na uplne vsetko |
Re: bacaono: Dakujem, pravdaze to je preklep, platnicky su dve, kotuc je jeden. Chcel som napisat, ze je sada platniciek vpredu jedna. |
Hodnotenie: Lisiak8: Zaujímavá cesta "späť", ale je pravda, že za koňmi sa netreba hnať, ak nechýbajú. |
Tak je ine prejst z bandita 1250 na v strom 650 je uplne ine lebo strom ma stale hodne vykonu na svizne tempo aj dialnicu...ale ist do hentakej kosacky na ktorej len zavadziam na ceste to by som asi nerobil...mal som hondu cbf 250 co je na chlp rovnaka motorka a kupil som to nove a po jednej sezone som to aj tak predal...strasna slaba lemra ...na ten pbjem by to mohlo mat aspon 30 koni ale hento je ozaj tak pre 60kg babu ...tiez som mal litrovy supersport a isiel som do bandita 600 co ma o 90 koni menej ale tu cbf ani zadarmo vyzeral som na tom trapne ...to je len moj subjektivny nazor |
Hodnotenie: Super článok, skvelé poznanie že menej je niekedy viac! |
Hodnotenie: No o motorke môžem niečo povedať keďže to bola moja prvá poriadna moto čo som si kúpil...čo sa spotreby týka moja bývalá žrala 5.5l/100km a je jedno ako som šiel..slušne,neslušne...maximalka 140 za velkými človek nezastáva a s malými sa vieš popasovať. Posed super nebolí nič. A opravil by som ťa dialnice sa dajú ťahať záleží od jazdca čo znesie prešiel som na svojej krížom eu a nie raz 24hodín 1780 km +- neviem už presne, objem nádrže 17l tankoval som každých 300km max je 400km...ani raz ma nesklamala tam sa ani nemá čo pokaziť nabehali sme spolu 26000km potom som zistil že musím isť dalej a netrápiť motor a prešiel som na väčšiu...super motorka super spomienky ostane v srdci...veľa šťastných km a návratov domov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Stevo13 (22.03.2018 17:10) |
Hodnotenie: Nazdar kamarát |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12875 | Včera: 115419