Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
07.11.2017 14:05

EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fuuuha, tak ten Duke sa mi silnomocne páči, v náloži doplnkov to bude lahôdka, toto musím vyskúšať... podľa mňa perfektne zapadá do medzery medzi 690 (pre niekoho príliš úzko použiteľná) a 1290 (pre niekoho príšerne silná a nevyužiteľná). Ak by toto jazdilo ako Nuda R, bude to strašne dobrá motorka [dobre]


07.11.2017 14:08

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Varan: No v to dúfam... Že to bude ako Nuda, alebo lepšie... Že na tom nebude nuda jazdiť je asi jasné...

A konečne Adventure aký si predstavujem, len nech príde aj do série tip-top...

No a tech parametre Duka:

KTM 790 Duke 2018

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (07.11.2017 14:15)


07.11.2017 19:48

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

Hodnotenie: Dobré

Ruka hore pre Mattighofen či jak sa to píše. Zastal mi dych keď som prečítal nadpis. Ja som tam prečítal to čo som tam vidieť chcel. Čítam 690 Adventure. Waaaaw. Konečne rally motorka s poriadnym jednovalcom. Trochu som vychladol keď som čítal znova. 790 a dvojvalcek. Nevadí, je krásna (dizajn deleneho svetla mi až tak nereze ale hruza to nieje). Bude určite skvele vymakana. Tablet ktorý tam dajú sa dá vymenit za roadbook, ktorý je na prototype.
Už mám plán. Od dneska šetríme. Za 20 rokov si ju kúpim. A moju malú adventuru si radšej necham.Len nech to už vyrábajú. Ja ju potrebujem staru a lacnú a to chvyľu potrvá.


07.11.2017 20:44

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

zrkadlá na djúúkovi odkukali odomna. som myslel, že tým dotiahnu starý liter, ale je slabšia. vyskúšam. Awia, hlásim sa ako testovací jazdec :-)


08.11.2017 7:36

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

veľká škoda že 790 Adventure je zasa iba prototyp :-(
asi po vzore z Yamahy potrebujú viac vstupov od motorkárskej verejnosti ako tú Adventúru majú vlastne spraviť [zle] I-GRR

Dôvod úpravy: 790 Duke velmi pekna podarena motorka [dobre] , až na tie hipsterské zrkadlá ktoré mi tam vôbec nepasujú a hlavne sa vobec nehodia na motorku ktorá bola vymyslená na to aby si na nej robil psie kusy [zle]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.11.2017 7:37)


08.11.2017 8:14

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

Explo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

S tými zrkadlami sa chceli silno-mocno odlíšiť aby upútali. A veď majiteľ si ich vymení keď sa mu nepáčia... Premyslené [dobre]


08.11.2017 8:31

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Explo.. aby upútali koho? :-O Dnešné hipsterské motorky majú takmer všetky iba takéto zrkadlá a hipster si zas takúto motorku nekúpi.

Dať na sériového strítfajtera niečo takéto je presne ako obuť si lodičky na výstup na gerlach.


08.11.2017 8:45

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Chalosi, mrknite si vsetky fotky, Duke tam ma aj klasicke zrkadla. Hentie budu asi priplatkove, len ma prekvapuje, ze KTM davala prioritne fotky s tymi cudnymi zrkadlami.

Herghott


08.11.2017 11:49

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: KTM práve naopak podľa mňa šlape... Pred rokom ukázali prototyp Duke s novým motorom a hľa už je v sérii a ukázali prototyp Adventure... O rok ju máme....

S Yamahou vy som to neporovnával. Tá má motor MT07 už ako dlho (predstavili na jeseň 2013)... a min rok ukázali prototyp a tohto roku ďalší prototyp... Vidím v tom istý rozdiel...

Ale tak KTM tiež roky ignoruje hlad po 690 Adventure... Alebo dokonca 390 Adv ktorá sa doslova pýta...


08.11.2017 18:26

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

o eRkovej verzii djúúka 790 sa nešušká? bo som hodil očkom na ktm.com a nevidím nič o nastavitelnom podvozku ani brembíííčkach :'( ta to dosť tupý skalpel toto.. s tým sa teda lepší palič nepojaší, ked to kvôli odskoku začne žrať gumy. Hlavne, že na cestu mu dali progres pružiny do teleskopov.. asi prestávam chápať novú logiku.. :-(


08.11.2017 18:49

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: ChesterTT: progres tam dali asi práve preto že to má len vidlu z duke 690 teda 43mm a nenastaviteľnú... ;-) Asi, iba sa domnievam... Otázna je cenová politika...


09.11.2017 11:09

Re: EICMA 2017 - KTM prichádza s dvojvalcovým Duke 790, Adventure 790 iba ako prototyp

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: no.. asi aby to nešlo na dorazy, ked to bude makké. lebo tá 690 teda makký podvozok má (aspon tá, čo ja som jazdil testovačku)

inak oproti 990 nič moc teda. tá je síce o necelých 10 kíl ťažšia, ale vyšší aj točák aj výkon. plus TOP komponenty. síce spred 8 rokov, ale nastavitelný podvozok je nastavitelný podvozok. raz darmo..



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 214327 | Včera: 139874