Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (15 hodnotení)

Diskusia k článku: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

19.09.2017 9:50

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: pito1145: otacky pri konkretnych rychlostiach uvadzame v kazdom teste v tabulke na konci. V-Strom 1000:

Otáčky motora pri 50, 90, 130 km/h: 2 500 ot. (4. st.) / 3 300 ot. / 4 600 ot.

Co sa tyka tej spotreby, hocico ine nez cista pravda by sa mi vratilo ako bumerang. S velkym Stromom som lietal po R1, dvakrat po sebe mi zozral 8,5 na sto, a to nielen podla pocitaca, ale aj realneho tankovania. Ak by som bol diplomatickejsi, ozvali by sa dalsi ludia, co by ma obvinili z klamstva.

Ano, kufre na testovackach casto nie su. Ale jazdu vo dvojke planujeme robit castejsie.

Herghott


19.09.2017 9:40

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Celkom dobré čítanie, oproti malému V-stromu a jeho testu to bolo menej tých emócií (možno zámerne, možno to tak bolo aj v skutočnosti).
Na tejto motorke čo mňa teší je ten nastaviteľný podvozok, v danej cen.kategórií toto veľa motoriek nemá [dobre]

čo mne chýba, sú napr. hodnoty ot./min a aktuálnej rýchlosti.. teda pri dialnicnej 140tke točím XY, či pre mestkej 60tke idem na 4rke, alebo či mi 6tka utiahne už 80tku a pod.
Nezdá sa to, ale tieto hodnoty si často porovnávame keď jazdíme V-strom 650 vs. Varadero 1000.

Spotreba- tuná by som navrhoval si spraviť dáky okruh a tam porovnávať spotrebu a jazdným štýlom na to určeným. Mne osobne sa to zdá divoké spomenúť že si potiahla tak veľa. Malý V-strom naložený pri 170tke tiež toľko papá :-((((((

Už dlhšie si všímam, ale vo väčšine testov (aj zahraničných) mi chýbajú info o jazde vo dvojke, s kuframi a podobne hlavne u takýchto motoriek. Chápem, že predajcovia dajú k dispozícií iba to čo majú, ale potom mi príde taký test ako písať o Navare ako jazdí na ceste a teren spomenúť iba zľahka a ako by sa v ňom asi jazdilo.

Brazel- rozumiem tomu čo si chcel povedať. Takto priškrtenú motorku som si aj ja zohnal ešte v 2009tom, tiež rovnaký doraz na plyne, certifikáty, stítok na motorke že je upravený výkon a je to homolog. ale na SR bol aj tak problém s prihlásením :-~


18.09.2017 22:43

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Raptak :-))) [dobre] dal si ma dole jak Rytmus slipy od Versaceho ;-)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (18.09.2017 22:43)


18.09.2017 7:55

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

romanka vydalo na celu, ale ked som ta videl takeho smutneho, bez zivota a ohnuteho kracat Ruzinovom tak sa mi ta ulutostilo a tie tri stvrtky som ti dal nech ta aspoň narovná. :-)))


16.09.2017 9:38

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

JOZO392
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Toto je už otravné,nudné,arogantné.Deje sa to vždy pri predstavovaní novinky alebo pri testovaní.Ak máte pochybnosti o objektívnosti testu,nájdite si zahraničné testy a porovnajte.


16.09.2017 9:31

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

saly
 Turista 

Ikona

Chalani nekecajte s tou spotrebou.Mám ho dva roky a dlhodobý priemer spotreby mám 4,4-4,6.Jazdím v rámci normy plus minus sem tam baba sem tam dialnica kopce a tak.A ako často jazdíte naložený s full kuframi nabalenými na mesiac a ladvinkou.Testovači tím strojom dávaju paradne na piču to viem z overených zdrojov tak nemožu mať spotrebu v norme.


16.09.2017 9:24

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Tak s tou spotrebou a la karburatorove Varadero je to riadny pruser. Keby to nemuselo splnat Euro4 tak by bola spotreba este vyssia?

@MajoKE: Mna by potesila aj Afrika s bezdusovymi kolesami.


15.09.2017 17:10

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Hodnotenie: Dobré

Raptorko, nevydalo na celu viagru, tak si si supol len stvrtinku...?.. :-)))
Dnes je sastinska put.... ;-)


15.09.2017 9:05

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Tripuce
 Stuntrajder 

Ikona

Mam pocit, ze niekto v tejto diskusii je jedinacik. :-~


15.09.2017 8:57

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: MajoKE: motorku sme nemali s kuframi, lebo tie este nemaju skladom. Spolujazdca tam spominam, ma tam dost miesta.

Herghott


14.09.2017 22:37

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

MajoKE
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Páči sa mi porovnanie v tabuľke s konkurenciou napr KTM a stromček je ľahší...
Dobrý postreh a nápad s predĺženým blatníkom.

Nepáči sa mi, že tam nie je zmienka, foto ako sa cestuje vo dvojici, alebo sólo s kuframi.
No nič , čakám na ďalšie použitie motora z Afriky v cestovnej motorke.


14.09.2017 22:21

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Palinque
 Jogurťák 

Ked ho zaujima liter preco by mal citat o 650ke? ale aspon dostal odpoved i ked s dovetkom.

K teme spravit cestovne enduro ktore nezvlada cestovanie je trufaly pocin, i ked su v europe pumpy na kazdom rohu, ten kto ma v plane naozaj aj cestovat siahne asi inde.
Komentovat design je blbost kazdy ma iny vkus niekomu sa bloncky inemu brunety.


14.09.2017 21:41

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: duggo: ano, je. Keby si si precital test 650, tak by si to vedel :-)

Herghott


14.09.2017 21:32

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Dnes som robil hodinky Mata Durindu a jeho zeny, super clovek to je, v telke ide Rambo, pivo je lacnejsie ako mineralka a vy sa tu "jebe.e" o dohady.

Ten strom je rovnako velky ako 650 ? myslim kapoty, plexi a podobne, sa mi zda ze tak to bolo pri minulych modeloch.


14.09.2017 21:28

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

duggo
 Kávičkár 

Ikona

hmm, ked sa opytam este nieco k tomu V stromu, dobijete ma ?


14.09.2017 21:18

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: ok, tak si to porovnajme. Ak by som si chcel doviezt novu Africu Twin s 35 kW papiermi z Nemecka:

- cena novej zakladnej Afriky: 12 890 eur
- benzin do Nemecka a naspat (plus dialnice a zradlo): 70 eur
- 35 kW restrikcia na plyn: 100 eur (inak ked toto akceptuju nemecki fizli, tak klobuk dole)
- prihlasenie na Slovensku: netusim, ale dajme tomu cca 100 eur

Dokopy 13 160 eur a kopec zabiteho casu.

Ak si kupis novu neskrtenu Afriku na Slovensku:

- cena novej zakladnej Afriky: 12 790 eur
- benzin, nech nezerem: 50 eur
- prihlasenie: 33 eur (ak sa nemylim)

Dokopy 12 873 eur.

Rozdiel je sice iba 287 eur, ale aj tak si neviem predstavit cloveka, co by sa na to dal. Musis si zobrat niekolko dni dovolenky, jebat sa po dialniciach a uradoch... A mal by si vediet nemecky + ovladat ich administrativne postupy. Neviem... Pravdepodobne budes musiet niekde aj prespat. Oplati sa to niekomu, ked je tu na vyber kopec lacnejsich strojov s original 35 kW v papieroch?

Herghott


14.09.2017 20:59

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

skoda.... :-~ podla mna celkom prijemne predstavenie velkeho stroma
diskusiu skurvilo BMW v texte clanku a afrika a kW v diskusii


14.09.2017 15:13

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , ... nerozumiem preco by mala suzuki chciet skrtit velkeho stroma na 35kw
Lebo niekto nemôže jazdiť moto nad 35kW , ale chce mať liter , takže práve preto .

Herghott , už som dal link na škrtiacu sadu , v ďalšom príspevku som napísal "nemusí pochádzať zo slovenskej predajnej siete"

Takže , dohodnem sa s predajcom v Nemecku na kúpe H-AT 1000 , budem žiadať o vmontovanie (nevmontovanie) tej sady a zapísania 35kW do ich papierov , doveziem si to sem a prihlásim už s 35kW v papieroch a tých 35kW tam zostane navždy .

Ako si si isto všimol , škrtenie je riešené len obmedzením chodu plynového lanka (žiadna iná riadiaca jednotka) , čo nie je nič iné ako to , že ťa nepustí do vyšších otáčok , len takých , kde motor dosahuje maximálne tých 35kW .

Kvízová otázka - Dá sa to odstrániť úplne jednoducho ? Máte len jednu možnosť si odpovedať . :-D

A pri budúcom predaji sa taká moto a s 35kW v dokladoch v inzercii rozhodne dlho neohreje . 8-) ;-)

Zdvihy má ten V-Strom 1000 160mm/160mm , môžete to tam doplniť , zdroj : Suzuki Deutschland

Dôvod úpravy: Á , je to tam pri XT napísané , nevšimol som si .

Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (14.09.2017 15:24)


14.09.2017 14:29

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel to ci je to pseudacefeenduro rozhodne jazdec (predovsetkym jazdec !!)

svetla vyska je jedna vec a velkost kolies druha... to ze mas stareho cestaka so 153mm ti je vlastne prd platne ked do terenu s tym (predpokladam vobec) nechodis a obe kolesa su vo velkosti 17" a v "cestnom" rozmere a s cestnymi zdvihmi tlmicov a najvacsia nerovnost ktoru si "davas" je obcasny obrubnik :-) - oprav ma ak sa mylim

nerozumiem preco by mala suzuki chciet skrtit velkeho stroma na 35kw ked mozu zaskrtit stredneho alebo rovno ponuknut maleho stroma bez skrtenia (pricom chapem co mas na mysli)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 14:31)


14.09.2017 14:29

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: neviem ci vies, ale V-Strom 650 bude v A2 verzii. Neviem si predstavit cloveka, ktory by si kupil o 2 500 eur drahsi V-Strom 1000 s A2 upravou, aby ho uz nikdy v zivote nemohol odskrtit.

Nemecke zakony by ma nemuseli zaujimat, ale rad si to necham vysvetlit. Ved mi to mozes napisat aj do spravy, ked nechces verejne.

Na Slovensku to ale plati tak ako som pisal, ze ak sa ti aj podari odskrtit A2 motorku na plny vykon (uz sme si povedali, ze u Hondy to nejde), tak do papierov to len tak jednoducho nedas. A to iste plati aj pri opacnom postupe.

Herghott


14.09.2017 14:16

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

alexa , ja viem čítať z výkonových hodnôt , aj kedy ich motor dosahuje a nemusím na nej zrovna sedieť , dokonca aj dyno si viem nájsť , keby som si nebol istý .
Ja len komentujem tých iných výrobcov(-cu) , že nepojali veľa rozumu , lebo pachtiť sa za štyrmi kW v katalógu a pripraviť sa tým o možnosť priškrtiť to na 35kW , môžu iba idioti (konkrétne práve Suzuki) , tým ich H pri rozhodovaní , že čo kúpiť , "prechcala" .

Ak sú správne údaje v článku , že to (S-VS) má Ground Clearance 165mm , tak je to len ďalšie cafepseudoenduro (teda pred kaviareň) , 153 mám na mojom starom totálnom cesťáku , kde nikto o teréne (ani slabšom) určite nikto neuvažoval .

Herghott , ty síce asi nevieš ako je 35kW možných , ja viem , ale ja nie som redaktor a vypisovať a vysvetľovať sa mi nežiada .


14.09.2017 12:32

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: brazel: Ja som rozmýšlal nad Afrikou tento rok, aj som ju pojazdil, aj Stroma a keby Afrika
mala taký motorický prejav ako Strom tak by som ju asi aj zobral. Ale Afra nemá na liter žiadny spodok, nesuvisí to s počtom koní v X tis otáčkach. Za mna motor Stroma super [dobre]


14.09.2017 12:22

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

jajjo
 Turista 

Re: duggo: robim to vacsinou podobne ako Ty, tiez najskor citam diskusiu, ale ta dnesna ma akosi prestala bavit a nedocital som ju do konca a na clanok ma presla chut... mozno po obede


14.09.2017 12:16

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ak je to 130 - 140 na okreskach a v meste, tak okolo tych 5,5. Ak drzis trvalo 140 na dialnici, tak plus minus okolo 6 (to nemam v praxi overene), ale trvalo okolo 170 je tych 8,5 a viac.

Herghott


14.09.2017 12:11

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - do 130 - 140 vsade, je ta spotreba teda aka ked je v pohode? neni mi to uplne jasne z clanku

lebo ak plati ze "akonáhle vybehneš na diaľnicu s vidinou rýchleho presunu trebárs k najbližšiemu moru, a ešte k tomu s frajerkou a batožinou, prísun paliva do motora neklesne pod 8 litrov."

tak je to stale fuckup [zle]

stare DL 1000 je asi najhorsie cestovne enduro ake som jazdil ale na tu dobu (kedy vyslo) malo jednu z najlepsich spotrieb (ak nie najlepsiu)


14.09.2017 10:52

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Litrový V-Strom je také fajn povozenie, nie je tam nič navyše nič tam nechýba... Mňa hodne bavil... [dobre] [dobre] [dobre]


14.09.2017 10:50

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: tak ale pokial lietas do 130 - 140 vsade, tak je ta spotreba vpoho. Lenze na to ti staci maly Strom, a hned si usetril 2 500 eciek (plus to, o co menej v takych rychlostiach maly Strom zerie).

Herghott


14.09.2017 10:47

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

.. tak to je potom dost fuckup s tou spotrebou :-O (nemam zato zeby ste vedome klamali a detto v neprospech motorky)


14.09.2017 10:42

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: zo slovenskej siete pochadzat nemusi, ale z farbriky Honda pochadzat musi. A z fabriky Honda 35 kW Afrika nevychadza. To co je na tom odkaze, je aftermarket riesenie, uplne mimo Hondy. Neviem aka je v tomto nemecka legislativa, ale na Slovensku je ti to uplne nanic.

Re: raptor: ja neviem preco si myslis, ze dvaja redaktori by sme klamali, navyse ked sme to mali oficialne od Suzuki. Preberal som to aj s nimi. Jazdime svizne, to normalne priznavam.

Herghott


14.09.2017 10:37

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - nuz podla teba je "stale bavoracky boxer" napriek dalsim dvom generaciam 1200 presne tam kde boli 1100 - 1150 :-))) :-D tym bolo presne najlepsie v rozmedzi 2.7 - 4 tisic otaciek :-~

sam sebe sa cudujem co idem teraz napisat ale uz kaslime na to pls

tak sa zda ze s tou spotrebou nad 130 ste mali pravdu aj podla toho co pise PeterUK :-O :-O


14.09.2017 10:32

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Herghott , vložil som aj link , ten ti hádam povedal dosť , no a tá H-AT 1000 predsa nemusí pochádzať zo slovenskej predajnej siete , čó ? >:-)


14.09.2017 10:23

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vlastne 2.5 rocne skusenosti s touto motorkou:

Hlavna vyhoda: velmi univerzalna motorka ktora vascine motorkarov splni 95% ich priani.

Dalsie vyhody:
Slusny podvozok, dobre sa preklapa, dostatok krutiaceho momentu od 3k otacok (na normalne jazdenie staci pouzivat prvy 1/3 plynu a k plnemu sa dostavam malokedy), vynikajuce brzdy (rychly nastup), pre spolujazdca dobre sedadlo a drziaky, funguje a citi sa dobre uplne vsade, originalna retaz vydzi fakt vela (menil som ju az okolo 45 000km (pri malom som vtedy daval uz 4 retaz)), velke spatne zrkadla.

Nevyhody (podla mna):
Zmena s zvoch svetiel na jedno, znamena ze ked sa vypali ziarovka, tak pokracovat musis na dialkovom alebo ak mas nahradnu ju vymenit (pre vymenu potrebujes odmontovat pristojovy stit ale da sa to aj z vymenou ziarovky do 5 minut).
Pre mna nepohodlne sedadlo jazdca (maly v-strom rv 2010 ho mal podstatne pohodlnejsie).
Nedostatocne vysoke plexi ktore mi hadzalo turbulentny vzduch na helmu uz pri 120kmh (vymena za Givi Airflow s ktorym som plne spokojny).
Nizky podvozok, pri vychadzani/schadzani na chodnik je treba davat pozor na spodok motora.
Prinizke riaditka na jazdu v stupackach pre mna.
Rolety su pre ABS dost problem.

Co sa tyka motora, tak da sa jazdit 2-3 k (ja zvycajne som okolo 3k), od 3k je zrychlovanie celkom intenzivne, pocitovo najlepsie (na 2 a 3) na mojej je okolo 6k. Pri sportovejsom jazdeni pouzivat medzi 6-8k. Hoci vtedy uz trochu brnia riaditka.
na 2ku sa da ist do 115 (Lakul Vidraru (fantasticke zakruty pred Transfagarasanom) v Rumunsku som presiel cisto na 2ke)
na 3ku ide cez 160.
Maxima zvysnych rychlosti neviem, kedze do tych rychlosti uz moc nechodim.

Spotreba:
v meste 6l/100km
mimo mesta z rychlostiami do 100km da sa aj 4.5l a ked si clovek uziva zakruty tak 5.5
dialnica - velmi to zavisi od rychlosti, okolo 120 5.5 130 nieco cez 6 a potom stupa exponencialne.

Osobne by som ju porovnaval aj z Triumph Tiger 800, ktory ma sice mensi motor ale vykonovo nezaostava moc.


Dôvod úpravy: Doplnenie dalsich veci

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterUK (14.09.2017 10:27)


14.09.2017 10:23

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: LC je urcite tocivejsi nez predosle DOHC alebo nebodaj OHC, ale stale je to bavoracky boxer. Jedno GS by sme mali mat na test este tento rok.

Re: brazel: ked sa Honda doda v A2 verzii, tak v takej verzii zostane na furt. Mozno ine znacky vedia fyzicky motorku odskrtit, ale tu zmenu by si potom mal zapisat aj do papierov. Predpokladam, ze vies, co vsetko to obnasa, a preco to na Slovensku este nikto neabsolvoval.

Herghott


14.09.2017 10:11

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Ja ako trosku nestandartny citatel citam najprv diskusie, no a potom po precitani si niekedy kliknem a precitam aj clanok. Tunak sa mi velmi paci, je to pre mna taka zaujimava uloha zistit z diskusie o com bol clanok, niekedy na to treba vynalozit vela intuicie ...

ale aspon je co citat [dobre] a to ma bavi

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (14.09.2017 10:12)


14.09.2017 10:11

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Herghott , napríklad preto , že v takom Nemecku môže mať začínajúci motorkár aj 100 rokov a aj tak musí dva roky pojazdiť 35kW , žiadne neobmedzené mašiny , takže si človek kúpi Afru , dá si ju na dva roky priškrtiť , no a potom jazdí ďalej .
A nemusí mať tých 100 rokov , môže mať človek 18/20 a aj u nás .

Aj tu (motoride) sú často témy o dosvedčení , že niekto jazdil 35kW , lebo si chce rozširovať vodičák , dôvodov je XY .

Len tie iné modely takéto myšlienky ani nepripúšťajú , čím si model CRF 1000 značne rozšíril možnosti predaja .

www.motoment.com/437079-Drossel-Mehls-35KW-JH2SD04A...

Ak ty markantne rozoznáš pod riťou 95 a 101 koní + 98 a 101 Nm (a cieľavedome dokážeš využiť ten rozdiel) , tak si dobrý . [dobre]

Istota je tá , že keby si sem dovliekol litrové Afriky s 35kW "v papírách" (lebo 35kW 750-ky zohnať nie je problém , ale ... no , fakt to už nie je posledný výkrik vedy a techniky) , tak nemáš problém s odbytom .


14.09.2017 10:08

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vsak jasne ze cez tvoj mozog, ja sa ti len snazim nacrtnut ze tvoj subjektivny nazor nemusi znamenat objektivnu pravdu

na afre som sa vozil fakt chvilu, s DCT a siel som zamerne pokojnym tempom

z toho motora mam velmi prijemny pocit na to ako sa o nom pise ze je slaby ale na tvoju otazku vzhladom na kratkost casu a trasy odpovedat neviem

anyway - afriku sem tahat nemusime, podla mna kazdy kto vyskusal GS LC sa pri tvojom nazore musi skratka chytit za hlavu.

co som chcel to som povedal, mozme kludne temu GS, vs. otacky kde sa motor citi najlepsie uzavriet.


14.09.2017 10:00

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak vnimam svet svojimi ocami a prechadza to cez moj mozog, nie tvoj. Ked sa jednoducho 20 kol nic nedialo, lebo vsetci isli na zeleznu istotu s casmi o 10 - 15 sekund horsimi nez bezne, tak to je podla mna nuda. BTW kazdy ma moznost nam poslat clanok, dokonca som na to vyzyval v editoriali.

Vies mi povedat, ci ma Afrika nejake otackove pasmo, v ktorom by isla lepsie alebo horsie nez vo zvysku otacok? Je to koncepcne iny a moderny motor, ale ide mi len o to, ci dokazes vnimat kde ako motorka taha.

Herghott


14.09.2017 9:51

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

hej ale to bol nazor ohladom emocii.. napisat o 160HP motorke ze je chladna je to iste ako napisat o Misane 2017 ze to bola nuda. :-))) Je to tvoj subjektivny nazor.

jasne ze GS porovnavam s konkurenciou, keby som bol o 20-25cm mensi tak uz asi jazdim velkeho stroma a tento rok som takmer kupil novu Africu. Porovnavam uz len preto lebo z noveho LC mam uz 4 roky zmiesane pocity...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 9:57)


14.09.2017 9:48

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: tak to je zvlastne, lebo pri XR, na ktorom si sa vobec nevozil, si sa so mnou hadal.

Podla mna sa stale tocis iba v rodine GS a neporovnavas ju s konkurencnymi strojmi.

Herghott


14.09.2017 9:45

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - ked uz si to takto zvrtol (uz v clanku) ku BMW.. myslis ze napriek rovnakemu motoru (dokonca aj rovnakej prevodovke) RT a GS nema rovnaky koncovy prevod (pri RT asi bude viac do rychla a pri GS viac do sily)

to co si napisal o RT som vtedy nejako nevyhodnotil na "protest" nakolko na novom RT LC som skratka nejazdil + cim som starsi tym viac sa mi stava ze skratka mavnem rukou ;-)

ale skratka ak o GS LC napises ze ten motor sa citi najlepsie pri 3-4 tisic otackach tak ja s tym totalne nesuhlasim (a pred 10 rokmi by som ti asi napisal ze mas obrnu :-))) ale dnes to nespravim )... pri 3-4 tisic sa citili najlepsie stare 1100 - 1150 ;-) :-*

Dôvod úpravy: o asistentoch ktore ukazuju kedy je najlepsie preradit si myslim svoje odkedy som dlhsiu dobu jazdil na Ford 1.0 Ecoboost. Popici trojvalec do mesta, len sa nesmies riadit tym co ti pise PC lebo od 3 vyssie ta nuti ten motor podtacat. Cela ta sranda je vymyslena pre motoricky dementnu generaciu narodenu po nas, co nepocuje motor je naprogramovana s jedinym ucelom (co najlepsia spotreba / emisie)

apropo - to kedy ti asistent ukaze ze mas preradit je koli tomu ze kde sa ten motor citi najlepsie? :-)))

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 9:52)


14.09.2017 9:43

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: ale ved to velmi dobre vieme. Len nerozumiem, preco by si niekto kupoval litra s 35 kW. Dokazem to pochopit pri objeme 650 alebo 800, ale liter? Ani Afrika sa neponuka v A2.

Herghott


14.09.2017 9:41

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ak ešte doteraz niekto nepochopil , prečo má Honda Africa 1000 "len" 95 koní/teda 70kW , tak sa mu to pokúsim vysvetliť .

Na vodičák skupiny A2 sa môže jazdiť mašina s maximálnym výkonom 35 kW , to vie hádam každý .

Mašiny sa za týmto účelom (35kW) môžu aj takzvane "škrtiť" , ibaže na to , aby spĺňali podmienky na jazdenie na vodičák A2 , môžu byť "priškrtené" z maximálne dvojnásobku tých 35 kW ... teda zo 70kW , čo má čistou náhodou práve CRF 1000 . :-)))

Môže sa priškrtiť pre A2 aj niektorá z iných mašín v tabuľke na konci testu ?

Nie nemôže . 8-) :-)

Takže je hneď zrejmé , že jediný , kto rozmýšľal , bola Honda , lebo inak by určite nemali ani najmenší problém z toho Véčkového litra vytiahnuť oveľa-oveľa vyšší výkon , ale načo ??? ;-)

P.S. K téme - tento Strom sa mi páči už odvtedy , čo prišiel na trh . [dobre]


14.09.2017 9:33

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: Herghott: jaj a este k tej spotrebe - ano, motorka bola zabehnuta. Skutocne mi ten neuveritelny vir v nardzi pripomenul moje Varadero. Akoze tolko dokaze zrat aj ZZR1400, ale to ma o 40 % vyssi objem aj dosahovane rychlosti, plus o 100 % valcov viac.

Herghott


14.09.2017 9:30

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: zaujimave, ze ked som pri RT napisal 2 - 3 tisic otacok, tak si neprotestoval. Pritom motor v RT je rovnako naladeny ako na GS. Oba modely maju asistenta preradenia (mala sipka na pristrojovke ukazuje kedy je vhodne preradit hore), a vies kedy sa ta sipka rozsvieti? Okolo 1800 - 2200 otacok.

Herghott


14.09.2017 9:22

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghy - aha tak takto je to

ono to bol najprv standard, potom to dali do puce aby to zas mohli pridat ako standard a pochvalit sa tym.. :-))) marketing je strasna khurva

Pozri obrázok

boxer vodnik tu sa rozhodne nezhodneme - je podstatne tocivejsi a ma ovela sirsie pole v otackomeri kde sa citi dobre... uz stary vzduchac DOHC sa citi fajn pri 3-5 tisic otackach, LC je podstatne elastickejsie a tocivejsie... bodka !! (nic si z toho nerob - tiez som sledoval ine zavody v Misane ako si uviedol v nadpise ;-) )

neviem kde sa stala chyba ale tej spotrebe skratka odmietam uverit

aj ked odfiltrujem prvych 2-3 zaznamy aj tak je to niekde inde ako uvadzate vy, nechce sa mi verit zeby Suza urobila litrove enduro s horsou spotrebou ako bol predchadzajuci nepodareny model ...bola ta motorka zabehnuta? :-@

www.spritmonitor.de/en/overview/48-Suzuki...


14.09.2017 9:00

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Tripuce
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekny stroj, ale ten vyfuk vyzera ako horalka nastrcena na palicku od lizatka. :-O


14.09.2017 8:44

Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptak, vidis na tejto 2016 niekde deflektory a chranic?

motoride.sk/motodb/pic/Suzuki-VStrom1000ABS-14.jpg

Z oficialnych podkladov: "Handguards are now standard. Lower engine protector is also standard."

Boxer vodnik sa pri takych otackach skutocne citi najlepsie. Je to tak aj v RT aj na GS 2016.

Tak neviem ci sme sa dvaja nezavisle mylili v takej matematike, ze nam po 180 kilakoch vyschlo v nadrzi... Neriadime sa iba palubnym pocitacom.

Herghott


14.09.2017 8:33

Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

- hehe sa mi paci ked bradac pise ze tu "ma na holenie jeho brata" :-)))

- motorkárov však určite viac potešia praktické a funkčné vylepšenia: kryt motora a deflektory rukovätí v sérii - kryt motora a deflektory mal litrovy strom odjakziva v serii takze o akom vylepseni sa tu pise neviem :-}

TL 1000 - bola brutalna aj jej prezyvka "widow maker" kazdopadne povedat o novom GS LC ze sa citi najlepseie pri 3 - 4 tisic otackach je s velkym sebazaprenim velmi slusne povedane.. trufale :-O [zle] [zle]

chod prevodovky - vozil som sa na v podstate nezabehnutej motorke a nemal som co vytknut, detto ochota naklapania pri nizkych rychlostiach :-~ :-@

funny odkaz na rozkradnute eurofondy :-))) :-))) [dobre]

spotrebu som nekontroloval ale 8 litrov na striekacku ktora plni Euro4 mi vychadza na chybu merania... neviem


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165193 | Včera: 223276