Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
06.08.2017 20:20

Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

pjotor
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Chcem sa spytat ta druha lokalita okrem Braunsenbergu je kde. Zda sa ze niekde pod m. karpatami


06.08.2017 20:57

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: pjotor: myslis staticke fotky? Stare letisko vo Vajnoroch.

Herghott


06.08.2017 21:59

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

wiese
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ani som to necital,som nadrzani na tento druch motoriek [dobre] :-D


06.08.2017 23:32

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vdaka za pekne opisanie tych motoriek.
Ja si myslim, ze vsetko sa toci v kruhu, dnes musia z motoriek uberat komfort, demontovat brnkatka a predava sa najma vdaka hipsterom a lumbersexualom, to, co aspon priponina co bolo.
Keby tomu na miesto klasickeho predneho tlmenia, pridali teleleveler, tak tu stoji retro-neretro R850R .. Teda jej necivilneho modelu "spoke wheel" a obutim pripominajucim michelin makadam. Taky prechod medzi nahacom a GS.

Ja si asi pockam, este 10 rokov, ked zacnu vyrabat retro, alebo skororetro, na akom jazdim dnes. To sa snad budu vracat ku moznemu pohodliu, na ukor kupenia si niecoho, co ma evokovat nieco do terenu a jazdi sa stym po meste na kavu. Ja som z nudze dojazdieval metzeler tourance a mal som celkom urban-GSkovy pocit. Na miesto akrapa a 100kW, som sa musel zmierit z polovicou vykonu, ale za podstatne menej.


07.08.2017 7:45

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

boxer pri pridávaní plynu citeľne a aj viditeľne zaťahuje doprava. - na neutrali ano ale akonahle mas zaradeny kvalt mozes gazovat kolko chces - nikam to netaha (+priznavam ze mozno uz som taky zvyknuty ze to skratka nevnimam)

medziplyn? - naco preboha? :-O :-@ ved toto neni tatrovka :-))) ... leda tak koli zvukovemu efektu snad

boxer vtedy točí možno niečo cez 4 000 otáčok (nie je tu otáčkomer), ale decibelmi a vibráciami dáva najavo, že toto už je strop, že vyššie sa už potiť nebude - mam ten isty motor a tento pocit mam z neho vyslovene az pri cca 6tisic otackach (150km/h na 6 kvalte)... pri 4000 krasne a agilne tahá - just FYI

p.s. (seriove zvody aj koncovka + sportovy filter (ale pri papierovom to bolo rovnake))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.08.2017 7:46)


07.08.2017 7:57

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: Máš živšie spomienky, ale skôr asi záležalo od rýchlosti kolesa, aby to "zaťahovanie" vyrovnalo. Ináč tiež som mal u GS pocit keď som začal pridávať na otáčkach, že jej ubližujem. KTM si to vyslovene pýta, tá sa trápi na nízkych.


07.08.2017 8:21

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

hogo - 1200 DOHC jazdim uz pridlho a preto som ochotny pripustit ze zatahovanie doprava je vec ktoru ja uz casom mozno aj nevnimam ale nech som knedlil na 1 ci 2 z nizkych otaciek a nizkej rychlosti (tot nedavno v Albansku / Teth alebo Transalpina pri ceste spat) a vyslovene som sa na to zameral ta motorka sa nikam nepohne

rozumne vyuzitelne spektrum otaciek na 1200 DOHC vzduch/olej je podla mojich skusensoti 3000-6000
pod 3000 sa da ist len ak je tiahly dolukopec alebo ides komotnou jazdou konstatnou rychlostou
nad 6000 nastava ten pocit z motora ktory popisal herghott... ze vytocit ho vies este aj vyssie ale uz nejak ochotne netaha a neni mu tam dobre

ano ked stojis na semaforoch a vrknes do plynu tak to motorkou sklbe... o tom žiadna, ale tak to ma byt


07.08.2017 8:27

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptak, ked mas kvalt a gazujes, tak aj zrychlujes, cize vychylovanie je obmedzene pohybovymi silami.

Medziplyn je standardna vec, davam ich na kazdej motorke. Quickshifter tiez lahko dvihne otacky pri podradovani.

Herghott


07.08.2017 8:37

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghy - vsak v pohode, zato pisem ze pri zaradenom kvalte a kakao mode sa ta motorka IMHO nikam nehybe, zatahovanie doprava na neutrali je taka sranda vec ale na jazdu to nema vplyv lebo na neutrali sa nejazdi :-)

quickshifter pri podradovani ok.. ved inak to ani logicky nemoze byt aby to bolo (ako tak) hladke
ja jazdim bez medziplynu cely moj motozivot - kazdy podla seba

p.s. offtopic - vcera ma moj Multi spolugarazovnik "zabil" ze mal si predsa len kupit GS. Ze tu Multistradu ide predavat ze malo komfortna a prilis sportova na neho. Takze ak by si vedel o niekom kto by chcel rocnu cervenu Multu kupovanu v BA v socialpakete ale nasledne si potom chalan dokupil pomerne vela prislusenstva (spolu aj s moto do toho dal 16.000€) tak daj vediet. Nic tej motorke neni okrem toho ze ju treba umyt.


07.08.2017 8:49

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Opäť skvelý článok takto na ráno, fotky detto a aj Giancalo s Jürgenom tam pekne zapasovali. [dobre]

Osobne by som si z týchto dvoch vybral skôr Urban G/S, ale inak je môj TOP z tohto radu určite Racer. :-}

A ako tu tak čítam o tých medziplynoch, naučil som sa ich používať pri 748 (tá si ich pýtala) a zostalo mi to doteraz. :-D


08.08.2017 13:58

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Jedna prestavba k téme. ;-)

A ešte jedno video...toto bavoráci vedia a mne sa tieto ich videá páčia:
Video: www.youtube.com/watch?v=YiRwxqWXuXI :-}

Dôvod úpravy: Doplnenie linku. :-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Krakatau (08.08.2017 14:12)


15.08.2017 15:26

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Neviem asi je to dnesna "moderno-idiotska" pokrokova moda vyrabat nieco co vyzera ze sa to da pouzit na nieco na co nie je absolutne vhodne. A nedeje sa to bohuzial len pri motorkach. Vyrobcu za to preklinat nemozno lebo sa to asi predava inak by to nevyrabali.

Mna len napadol pribeh..rovnaka situacia ale jedna je posunuta o 100rokov.....vnucik sadne na dedovu staru skoro "terennu motorku" a tu pride ta pointa...ten na tej starej 100rocnej si perfektne zajazdi lebo to vyzeralo a fungovalo presne tak ako to bolo vyrobene a myslene....ten na tej o 100rokov novsej si nezajazdil :D :D teda urcite nie v terene


26.10.2017 21:16

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

čaute, strášne sa mi do toho nechce no ale čo už keď ma samotný pán Fischer vyzval aby som spísal čo za somariny vyprodukoval. Nechcel som to silou mocou vyťahovať, sú to drobnosti, ale ok.

Tak tu je napríklad jedna:

"boxer pri pridávaní plynu citeľne a aj viditeľne zaťahuje doprava. Treba to zažiť na vlastné zmysly, inak to človek možno ani nepochopí - pozdĺžne uložený kľukový hriadeľ boxera sa točí doprava"

Omyl. Nepochopenie princípu akcie a reakcie. Keď sa pri pridávaní plynu, čiže zrýchlovaní rotácie motorka hýbe (ako tu) doprava, tak to znamená, že kľukový hriadeľ sa neotáča doprava, ale doľava.


26.10.2017 21:23

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Dakujem za upozornenie, chybu som opravil a ospravedlnujem sa za nu.

Herghott


26.10.2017 21:34

Re: Dvojtest BMW R nineT Scrambler a R nineT Urban GS - bratia, ale rozdielni

Druhá:
"Jürgen je zas archetyp Nemca: (... kecy kecy kecy...). Wunderschönes ausflug"

Keď sa pokúšate zapájať nejakú cudziu reč, predpokladal by som aspoň základné znalosti gramatiky.

(A to sa mi to momentálne nechce čítať detailne)

1 pochvala: tá fotka na začiatku cez okno či čo to je [dobre]
Dôvod úpravy: fotka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil panbosko (26.10.2017 21:36)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 140351 | Včera: 214150