Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuŠéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
11.07.2017 13:07

Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No tak V4 ma Aprilka, parametre brutálne... Ale nejako moc sa nepredáva... Uvidime ako to pojde Ducne... A aka bude cena...


13.07.2017 12:42

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

No tu nejde ani o to ako sa co predava, V2 nemoze v ziadnom pripade konkurovat V4, je to absolutne najlepsi motor aky sa da do bajku vlozit. Pri v2 sa zrejme uz nemaju kde posunut a verim ze to nebolo jednoduche rozhodnutie. Z motoGP je desmoV4 uz tak pripraveny a vyladeny ze moze ist do seriovej vyroby
Predpokladam ze ten novy superbike bude prekovavat stary vo vsetkych ohladoch....

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (13.07.2017 12:44)


13.07.2017 12:54

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

som zvedavy, co poriesia

ale nie som si uplne isty, ze V4 motor je to najlepsie, co sa da do biku vlozit. R4 motor ma ovela lacnejsi vyvoj a vyrobu. chladenie zadnych dvoch valcov je pri V4 motore komplikovanejsie. rozmiestnenie vahy je plus minus to iste, kedze za R4 motor sa da dat baterka, starter, atd...
tak isto rozvody su pri R4 jednoduchsie, proste konstrukcne je R4 jednoduchsi ako V4 motor


14.07.2017 11:03

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ono V4 motor ma v motorkach asi najmenej vyhod - je drahy jak svina, rozmerny, tazko sa umiestnuje a este tazsie potom servisuje... Ale z jazdeckeho, resp. rejsoveho hladiska spaja vyhody R4 a V2, teda zatah v nizsich a strednych otackach (vyjazd zo zakruty) a vykon vo vysokych (maximalka), a to pri zachovani "pouzitelnych" rozmerov (lebo sak boxer na okruhy? Hahahah). Vid MotoGP.

Herghott


14.07.2017 17:24

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Hodnotenie: Dobré

Hergi - V4 je ako strašne rajcovná megasexi luxusná dvadsaťročná mrcha - komplikované ovládanie, náklady na údržbu síce kurewsky vysoké, ale tá jazda... ;-)

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (14.07.2017 17:25)


14.07.2017 18:01

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

datadive
 Kávičkár 

Re: Romanka: [dobre] to pochopis az ked sa povozis ... moj mokry sen je stale tunak v4r 1100 aprc. otrasny dizajn ale ten motor :-*


14.07.2017 18:53

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Toronto
 Veteránista 

Ikona

ze by koniec silnych v twinov?snad im este neodzvonilo Re: datadive: vec nazoru.podla mna je posledna rada tuona dizajnovo velmi pekna a ten motor je ozaj peklo taha neskutocne


14.07.2017 19:16

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

datadive
 Kávičkár 

Re: Toronto: suhlasim ... dizajn je prudko subjektivna zalezitost ... pri tunakovi sa neviem zbavit pocitu ze pozeram na Cislo 5 zije


14.07.2017 21:13

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Toronto
 Veteránista 

Ikona

Re: datadive: no vidis a ja som sa do nej zamiloval na prvy pohlad.predosle tuona sa mi nikdy nepacili ale tato je krasna a hlavne verzia factory.mne sa vobec nepaci ktm superduke.este som na ten future dizajn neni pripraveny :-)))


21.08.2017 18:25

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

datadive
 Kávičkár 

tak novy V4 motor je ohlaseny na 7.9.2017

The firm sent press an invitation to come to the Ducati team’s hospitality at Misano at 12.00pm on September 7th. The MotoGP round takes place on the 10th September. The invitation simply says: “Save the date: the sound of a new era is coming.”

www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes...


28.08.2017 13:52

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Už máme aj prvé náznaky toho "zvuku novej éry". >:-)

Video: Zvuk novej Ducati V4 2018 - test Misano


28.08.2017 13:58

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

zvuk dooosť podobný motoGP strojom [dobre] [dobre] [ciel]


28.08.2017 14:01

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

demmoo: Tak nejaký základ tam určite bude [dobre], ale Euro 4 ho určite trochu stíši... [zle]


07.09.2017 12:58

Re: Šéf Ducati Domenicali opisuje bližšie detaily nového V4 superbike

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Pozri obrázok

desmosedicistradale.ducati.com/en_ww/



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 129899 | Včera: 134493