Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Riadne sme otestovali "malú dakarku" - Hondu CRF250 Rally
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: na jednu stránku super motorka. NA druhú pridaná hodnota 1300€ voči Lku je malinko prehnaná. Mohli sa apoň s tým podvozkom pohrať. |
Hodnotenie: Bol si v azii ked si myslis ze tam niekoho zaujimaju endura, dakar a podobne ? Tam jedine skuter alebo akoze skuter, cim lacnejsi jednoduchsi tym lepsie, preto hodna robi najviac moto, lebo tam predava tie je ich jednoduche sracky na miliony. |
chooki- vravím to podľa toho čo som videl z prezentaných videií. Väčšinu eventov s touto motorkou robili práve tam. Z toho som vychádzal, že sa chceli zamerať pravdepodobne týmto smerom. |
Obe CRF sa vyrabaju v Thajsku, aj niekolko dalsich modelov (okrem skutrov), a svoj odbyt maju aj tam. |
Hodnotenie: Re: chooki: ono to tak na prvy pohlad naozaj vyzera, ale co take Indicke TVS? Tento rok spolu so Shercom mali team na dakare. Najblaznivejsie videa z puste byvaju casto z arabskeho polostrova, ale beriem, je to trochu ina azia, ako ta o ktorej ty pises. Azia je obrovska, nebolo by spravne tvrdit, ze sa tam nejazdi offroad. |
Hodnotenie: Ja som zvolil CRF250L ako svoju primárnu motorku namiesto F800GSA. Zatiaľ som veľmi spokojný. Po nájazde na tento rok zúfalých 3000km mám pocit, že motor je stále živší a živší. Ale je pravda, že to nie je žiadny trhač ako už Awia spomínal. Každopádne páni pozor, tento motor má servisny interval 12000km! To je viac ako mala moja 800ka. |
Hodnotenie: Ja mám momentálne tiež CRF250L nový model, 2-mesiace najazdené 1000km, chystám sa na servis v stredu, motorka je fajn, pohodlná, výkon na cestovanie v pohode, ale samozrejme sa s nikým nejdem hádať, či je slabá alebo nie je..ja keby že cestujem, rád sa pozerám okolo seba a hlavne by som nechcel byť obmedzovaný kvalitou ciest...Keby som si mal vybrať motorku na cestovanie po svete, Ukrajina, Rumunsko, horšie neprístupné cesty, tak túto...škoda, že nemám čas na cestovanie...každý rok mám tak 2-3 úplne nové motorky, prerobím na tom každý rok neskutočné prachy, ale je to zrejme diagnóza, keď ma stále láka skúšať nové, odlišné motorky... už som dal inzerát a po servise ju predám a mám vyhliadnutú ďalšiu novú...čo sa týka CRF250L je to úžasná a dosť podceňovaná motorka Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (17.05.2017 13:36) |
Hodnotenie: Re: Herghott: podla textu ma CRF vykon rovnaky, ako GS, podla tabulky ma GS o 10 koni viac, tak ako vlastne? |
Re: Menton: Ups, mea culpa, prehliadol som kone verzus kW... Hneď mi to bolo podozrivé, mal som viac investigovať :/ |
"CRF250 Rally patrí do terénu, o tom niet pochýb. Nevydal som sa s ňou však na motokrosovú trať, kam rozhodne nepatrí, ale na poľné cestičky." |
Re: Ifk0: ... asi tak! |
2 Ivan |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 258914 | Včera: 196331