Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvá jazda na nezvyčajnom hybride Honda X-ADV
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: co to vlastne je,skuter ,enduroskuter,alebo je to nejaka nova kategoria. |
Teda ako pozeram a citam, vyzera to moc zaujimavo skusobnu jazdu neodmietnem a pojdem skusit... uz Integra vo mne zanechala velmi dobre spomienky, no na moj vkus prilis jemnucky, decentny a malo drsny vzhlad Integry. Siroke rajdy a ADV dizajn z tohto stroja robia nieco, za co sa v garazi nemusi hanbit vedla 1190Adv (pre rypalov: Tym ich absolutne nejdem porovnavat) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (11.06.2017 16:55) |
@pitazko: Neprovokuj Inac ta motorka, co si mi predal je asi pokazena, tachometer mi po nieco malo vyse mesiaci ukazuje uz 4000 km, to Honda vobec nejako ciachuje? Asi ti to o dva roky este pred padnutim zaruky vratim cerstvo zabehnute a zoberem radsej Afriku s DCT Dufam, ze dovtedy bude mat uz bezdusove pneu |
prvých cca 1000 km cisto mestska jazda - 4,2 l / 100 km - ziadna EKO jazda |
krak - tak v 80 rokoch mali turbo všetci japonci - mal som na mysli v aktuálnej ponuke ;) |
Hodnotenie: raptor: Honda ho už predsa robila. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (18.05.2017 8:31) |
som zvedavy ktory seriozny vyrobca motocyklov prvy urobí sériový motorrad s malým turbíčkom... |
je to nizkootackovy motor. je to podobne, ako spotreba pri dieselovom aute |
Re: pitaz: spotreba okolo 4 je pri objeme 750 velmi dobra... |
je to mozne, ze nebude papat 3,5 ale bude papat 3,7.. ale nejake vacsie rozdiely by som necakal |
Re: pitaz: takze bude asi aj viac papat, ked toci vyssie otacky, ci? Alebo inak, uz s tym niekto jazdil mimo redakcneho testu normalne dochadzanie do prace? Ide mi o beznu spotrebu, pri testoch to bude asi extrem... |
raptor, asi takto: oproti ostatnym beznym inym motocyklovym motorom, aj X-ADV jazdi v nízkych otackach. Oproti NC rade jazdi v o trochu vyssich otackach ako NCcky a Integra |
Kopírujem z článku: |
tak teraz neviem chlapci... Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (16.05.2017 11:25) |
X-ADV ma posunute max. otacky o 500 ot. a aj DCT prevodovka ma trochu inak nastavene mapy radenia. D mod pri NCckach radi skor ako D mod pri X-ADV. Proste cela mapa radenia je pri X-ADV posunuta trochu do sportova, aj D, aj Skove mody. |
To červené spomínam aj v článku. Keď ťa teda prekvapilo moje tvrdenie o nezvyčajne nízkych otáčkach, tak si si pred písaním do fóra mohol aspoň pozrieť fotku otáčkomera alebo niečo vygúgliť |
herghy - na motoroch na rade NC sa dopredu priznávam že nemám vela najazdené a teda vobec neviem kde začína červené pole.. len keď si prečítam o nezvyčajne nízkych otáčkach tak okamžite sa vo mne budí otázka že aké to vlastne sú... |
PS som si všimol až teraz - nad zadným kolesom je odkladací priestor, do ktorého sa vojde integrálka. Keby tam bola sedemnástka, integrálka by sa tam už nevošla. Myslím si, že častejšie potrebuješ odložiť prilbu pod sedlo než využiť vypletanú sedemnástku v teréne. |
Re: raptor: Raptiak Predpokladám, že sám vieš, že červené na motoroch v NC (a Integra a X-ADV) začína okolo 6 500, čo rozhodne je málo na radový dvojvalec, ešte k tomu naháč alebo skúter. Predpokladám, že vieš aj to, že dvojspojka v režime D ti zaradí šestku už trebárs pri 50 - 60 km/h, čo teda objektívne nízke otáčky určite sú. |
pár otázok / názorov k napísanému Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.05.2017 9:17) |
Hodnotenie: Kupit by som si to asi nekupil. No ak bude moznost, predvadzacku by som si rad skusil, hlavne po "kvalitnych" mestskych cestach. |
Re: Archie: pisem to priamo v clanku - v juni. |
To bezklucove startovanie bude u potencialnych majitelov asi popularne, pravdepodobne bude potrebne hned dorobit aj poriadny alarm.. |
Hodnotenie: @Awia: mala inspiracia na test X-ADV: Video: Honda X ADV Sembenini |
Škoda tej reťaze, mohol byt bezúdržbový remeň namiesto nej. |
Hodnotenie: No zvedavý som i ja čo to bude a hlavne ako bude jazdiť... Integra a teda ani toto nie je skúter... jazdné vlastnosti sú neporovnateľné s maxi skútrami podľa mňa z mojich skúseností... |
varan, neni problem, mame predvadzacku. |
Hodnotenie: Mne sa to velmi pozdava a rad by som skusil ako sa to popasuje s nasimi rozbitymi mestskymi cestami. Kazdopadne dizajn, image a posed sa mi velmi paci |
Re: Herghott: jasne, to chapem, konstrukciu uz nezmenime. Treba vyskusat, ako to jazdi... |
Nemyslel som vysku plosiny, ale jej sirku. Ak by si sirku zachoval, ale celu plosinu dvihol, neprijemne by sa doslapovalo oboma nohami na zem. |
Re: Herghott: moc nesuhlasim, vyska plosiny nema uplne suvis s potrebnou dlzkou nohy, skor urcuje komfort posedu (pokrcenie noh). A zaroven, zvacsit svetlu vysku sa da aj bez zvysovania sedadla, takze nohy/vodic moze byt rovnaky, ale prejazd nerovnosti, ci obrubnika uplne ina. Ale to uz by bol ozajstny adventure, nielen v nazve |
Aha, dikes Vladko, tabulku som opravil. |
Hodnotenie: Mne sa celkom paci, ako Honda hlada uplatnenie na tento motor a DCT. Ak niekomu sadne prejavom, tak uz si len vybera "styl oplastovania" okolo. Osobne nemam potrebu jazdit skutrom po kamenolome, ale aj v mestskej a primestskej premavke sa da vyuzit vyssia svetla vyska, ci vyssie zdvihy. Ale ma to aj tento hybrid? Zdvihy su standartne, svetlu vysku nikto iny neuvadza, tak neviem, ci to nie je drsny image a marketing okolo... |
Nuž, ako myslíš. Dúfam, že aspoň chodíš po dealeroch a jazdíš na nových predvádzačkách, na ktoré máš plné zápisniky negatív. |
Herghott, nepáčila..keď som o to v minulosti prejavil záujem, bol som v podstate poslaný do péčka..teraz si svoj čas už vážim viac..dokazovať veľkosť pipíka si nepotrebujem a nemyslím si, že aj keby to prebehlo, že to niečo v globále zmení...kolobeh chválospevov ako revanš za zápožičku a iné výhody sa aj tak nezastaví a v podstate mi to je fuk..motoride, aj celý "virtuálny svet" ak sa to tak dá nazvať je u mňa na poslednom mieste v rebríčku hodnôt, tak sa nebudem zavzdušňovať, iba dobre baviť ..ale ak bude mať v reálnom živote ktokoľvek na ceste problém, vždy pomôžem, či bude na čínskej Jave, alebo čomkoľvek inom |
Chlapi... Ku každej motorke v testoch uvádzame aj jej mínusy. Ako píšem v článku, X-ADV budeme mať aj na štandardný test, a v uvádzaní mínusov určite nebude výnimka. Zopár som ich našiel aj počas tejto krátkej jazdy. |
Kladiem si otazku, vychvali sa to po rychlej zoznamovacke a co potom v "teste"? |
ďalšia dokonalá motorka? Kua, tí výrobcovia sú boží! |
Hodnotenie: To som rád, že sa tu bude hodnotiť, pretože je 1 z 3 strojov, čo ma na moto-salóne zaujali. |
Hodnotenie: ten podvozok je tak dobry, ze by bez problemov zvladol aj 100 konovy motor |
toto by som kludne bral ako druhy stroj ... len ta cena |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 111587 | Včera: 225489