Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyskúšali sme „skoroliter“ za rozprávkové peniaze - novú Kawasaki Z900 2017
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Urcite je to skvela motorka, ale ciste dizajnovo je to pre mna, oproti Z800, skor krok spat. Dobre, ale prilis mainstream. Taka motofabia. Ked ju postavis vedla Z800, posobi na mna ako jej chudobnejsia sestra. Ten ram je super (ak nie je cierny), ale kopec detailov sa mi paci menej. |
Hodnotenie: neráta sa ani s bočnymi kuframi? |
Audran, nie, nosiče a ani bočné kufre v originálnych doplnkoch nie sú. A ako tak gúglim, tak ani druhovýroba toho ešte veľa neponúka. Asi treba ešte počkať. |
Servisný interval 6000 km, nie je to trocha malo? To neustale znižovanie hmotnosti mi veľmi dôveryhodné tiež nepride, hlavne za tu cenu. Nejako sa mi viac páči Z800, ale tazko povedať takto z obrázkov, chcelo by to vidieť nazivo. |
Tiež som hľadal tie kufre, reku či nemáte nejaké interne info. |
Je to lowcost a je to vidno. Akože motorka účelná, ale vyzerá to fakt nejako zvláštne. Všade nejaké divne tvarované plastíky, no proste divná celá motorka. Ja chápem že MT09 sa dobre predáva, toto mi príde ako nasilu vytvorená konkurencia tej motorke s brutál dobrou cenovkou. |
Nejak stale neviem prist na chut tym predkom na tych kawasaki nahacoch |
Re: JuraRacing: rozumiem.Ja mam tiež na aute 20tis interval a mením olej po 10tis. Ale 6000km sa mi zda trocha malo, hlavne teraz v 2017. KTM ma u ich 950/990 motorov 7500km interval, to sa da ospravedlniť tým že je to cca 16 rokov starý koncept, bol to ich prvý V2, moto (Advik) vyvinutá na závody a nie na turistiku, tam sa zrejme chceli poistiť castejim servisom. Ja som nebol v predchádzajúcom príspevku tak priamy ako Kalupko, ten to pomenoval jasne (nizkorozpoctovka). S tým už ale asi budeme musieť žiť, ako raz niekto povedal, všetko dobré tu už bolo. |
to audran: |
Re: meloking: kamarát na Z8OO to isté .. obul Angel GT a neisté pocity... u Žubora mu povedali či sa chce zabiť |
Re: meloking: snad si necakal ze guma co vydrzi polovicu menej bude horsia v prilnavosti |
to joscu: |
Hodnotenie: nechapem čo tu niektorí pindajú , tá moto vyzerá nahodou celkom fajn. 4 valec, vykon to má tiež, jazdné vlastnosti určite super, nie každý tam chce elektronické kurvítka. samozrejme ABS nepovažujem za kurvítko.... čo je na nej tak strašne lacné.....? |
Re: dany01: neviem si dost dobre predstavit co by ma presvedčilo vymeniť svoju starú vranu za fabiu... |
Hodnotenie: Fabia ? Nizkorozpoctovka ? Ktora motorka nie je nizkorozpoctova ? To je silne, co sa clovek docita Zatial su ohlasy celkom pozitivne, aj Srsen bol spokojny. Sklamany som bol z takej MT09, motor paradny, ale posed a podvozok boli zle. Toto naopak vyzera ako kompletna motorka, jedine minus vidim v pristrojovke. |
Hodnotenie: Yamaha mt09 2017 stoji 9390€ .... Kawasaki z900 stoji 8890€. Yamah ma kontrolu trakcie + D-mod +LED v predu (co su blbosti).. Rozdiel je 500 € ....(a to nevravim o tom ze kvalitny system TCS stoji asi tolko co ten bike) tak potom o akom low_coste sa tu bavime ? To co proste usetrili na serepetickach tak dali dole z ceny co bol dobry tah. Keby kazdy rozmyslal tak ako Japonci tak uz sme uplne inde (staci pozret len do automobyloveho sektoru kde su oproti svetu). Ale hlavne vedia co pytat ziadne prehnane cenovky. Stale sa bavime o moto dostupnu pre ludi pre kazdodenne pouzitie ak chcete okruhovku tak ste v zlej kategorii. |
Re: joscu: sú to jeho slová.. a palbu nejazdí. Podobne ďalší na BMW K1200S zjazdil a znova do nich nešiel. Ja som ich nemal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Eleanor46 (27.04.2017 9:33) |
Re: Drak3n: nemôžem si pomôcť, ta Z800 sa mi páči ako celok viac. K tej nizkorozpoctovke (len môj osobný nazor).... keď niekto u nového modelu stiahne nejaké 3-5 kíl tak je to OK. Ale keď niekto osupe takmer 20 kil a da na tu motorku "rozprávkovú cenu", tak mi to nejak smrdi. Myslím si že ak chcem znížiť hmotnosť a udržať kvalitu tak musím použiť pevne ľahké zliatiny co mi automaticky cenu zvýši. Najviac hmotnosti ušetrili na motore konstruovanom zrejme na limite, čo by mohlo vysvetliť ten pomerne krátky servisný interval (aj z F1 motora sa dalo vytlačiť cez 700 koní, ale s tým ze ten motor bol robený na dva zavody). Skratka nízka cena, nízka hmotnosť nemôže znamenať vysokú trvanlivosť a aj keď nič nevydrží večne tak nemám rád keď niekto o dĺžke životnosti výrobku rozhoduje pri rysovacej doske ( a hlavne rozhoduje za mna). Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (27.04.2017 10:57) |
RadoR6 hlavne si netreba obliekat koselu naopak |
Re: RadoR6: kolko myslíš že môže robiť rozdiel ( v kg ) čisto len rám ? trubky (Z 900) a plný rám (Z 800) je asi rozdiel. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Eleanor46 (27.04.2017 13:22) |
Re: RadoR6: nova r6 bude velmi pravdepodobne v podvozku a brzdach niekde inde ako tvoja 11rocna ale ty ako amater to nezistis lebo ju nevies vyuzit |
Neviem odkial mate po 6000km ale v manuali je po 12000 Pozri obrázok |
My mame info priamo z bratislavskej Kawasaki - co poslali, to sme dali do testu... |
Re: Herghott: tu je link na komplet manual [drive.google.com/file/d/0BwmYWlzMWkPhQVNiWmR0d084Vlk... ] |
RS955i: nikto Ta presvedčovať nebude je to len na tvojej vôli..... |
Re: joscu: Áno som amatér a nikdy som nevyužil jej potencial ale ten co by ju využil si môže podvozok aj brzdy poriesit druhovyrobou. Nebolo by to to co nová R6, ale určite značne lepšia ako pôvodne. |
Re: Herghott: Na Bratislavskú Kavasaki podať oznámenie za šírenie poplašnej spravy |
Re: dany01: netvrdím ani tebe ani nikomu inému ze je to zlá motorka, určite je dobra. Je to len môj názor. Bohužiaľ všetko čo je vyvinuté v dnešnej dobe je na úkor životnosti a často je krása v jednoduchosti. |
Hodnotenie: podarená Kawka, úplne v pohode , zoštíhľovacia kúra jej prospela a výkon úplne postačuje ( samozrejme nie okruhovým megastrelcom, ale pre tých sú aj iné šupy, len treba siahnuť hlbšie do vačku ) |
Re: RadoR6: nesuhlasim ... tie valce a piesty nepotahuju tym speci matrosom preto aby sa rychlejsie kazili ... |
Re: datadive: Clovece ty by si ma nakoniec na ňu aj presvedcil |
Re: RadoR6: |
Chlopi a dzefcata (vic chlopi), musím povedať že ste svojimi argumentami zmenili môj konzervatívny pohľad na na Z900, nič to nemení pohľad na veľkú vecsinu všetkých moderných spotrebičov vyrábaných pod heslom "Minimálna investicia,maximalny zisk", samozrejme s výnimkou prémiových výrobkov (co však tiež nemusí byť pravidlo, potvrdzuje to svojimi produktami v posl. rokoch aj taky Apple) a Z900 omilostujem (nekúpil by som ju len koli tomu odpornemu budiku) a priznávam unáhlené zavery. |
Bol som si to pozriet nazivo, z dialky to je pekne, taketo "ultra moderne" tavary ma zacali celkom lakat... ale z bliska mi vadia niektore detaili, napr: |
Re: Toman: Asi ta mali najprv kontakotvat a poradit sa s tebou . Hold kazdemu nevyhovies a prave preto mas tu rozne ine znacky. Apropo ten ram vyhcadza z H2R - tam ten plast nemaju. preco ? Tak to musis kontaktovat designove oddelenie kawasaki. A na zaver k tym plastom (co ich je vraj privela) taka kratka uvaha. Odporucam pozret konkurencne nahace v tejto kategorii (nie bimota a spol). Mozno tam budes mat kde klopkat a pocut zvuk kovu ale to len preto ze ten ram pokial nie je trubkovy tak zabera asi 3 (som optimista) krat tolko miesta takze je logicke ze ho tam bude viac (odporucam pozret ako vyzera kostra moto) u jednotlivých modelov. |
Takze bol som si na hodinku tuto kawu vyskusat osobne a poviem vam, vracal som ju s usmevom ! Ten zvuk co sa valil od nadrze, motor a lahkost s akou sa motka hadzala do zakrut. A aj vodici v autach sa obzerali, pustali na krizovatke Ale dnes som testoval aj novu MT09 a ta sice ma brutalny motor a elektroniku (quickshifter je psycho), ale vsetko pokazil ten posed, vysoke a mne to proste absolutne nevyhovovalo, vratil som sa celkom dolamany (Mam 184cm a paradoxne, aj na takej MT07 sa mi jazdilo daleko lepsie !) Z900 mi padla ako uliata, posed, vyska sedla,poloha riaditok, proste normalne ju asi pojdem kupit Ostava uz len novy Street triple, ak ma podobny posed a ten trojvalec je skutocne taka pecka ako sa pise, tak to bude lepsia motka ako toto. Ale motorka sa proste nemoze pacit uplne kazdemu, preto tu mame kopec inych znaciek a modelov, treba si najst tu svoju. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Drak3n (13.05.2017 18:12) |
Hodnotenie: podľa nemeckých testov 1000ps.de, aj testov MCN a Moto USA je Z900 úžasná motorka....čo je nám to však platné, keď tu na Slovensku máme toľko "odborníkov" , ktorí zatracujú 90% z celkovo vyrobených motoriek na základe fotografie a svojich výpolodov fantázie...už sa mi nedá čítať tie múdre-hlúpe riadky, ktoré skôr čo to napovedajú o samotnej inteligencii autorov ako o motorke v téme...možno by bolo fajn negatívne hodnotiť motorku až potom, keď sa na nej odveziete. Čítam si rôzne fóra v rôznych jazykoch, ale len na slovensku to skoro vždy dopadne hádaním sa a urážaním sa a presadzovaním si toho svojho jediného správneho názoru, ono to má zrejme niečo s tou našou typickou slovenskou zakomplexovanosťou a biedou ducha Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (21.05.2017 14:32) |
Re: Bandit1250: už ti je lepšie? |
Hodnotenie: Bandit 1250,súhlasím s tvojím názorom. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 4812 | Včera: 119920