Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM prináša revolúciu - vstrekovanie paliva v dvojtaktoch EXC 2018
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No tak dalo sa to už čakať, normy sú čoraz prísnejšie... Nie je to priamy vstrek ale zaujímavé riešenie vstrek do prepúšťacieho kanála... Som zvedavý... |
Hodnotenie: Ale prd prinasa a nie revoluciu. Technologia vstrekovania pri dvojtaktoch je poriadne stara, prva seriova aplikaciu HPDI ma Yamaha z roku 1999. Napriklad aj Honda ma na to patent pre moto uz dva roky newatlas.com/honda-two-stroke-with-fuel-injection-paten... . A Ossa robi krosky s takym motorom od 2011, rideapart.com/articles/the-163lb-direct-injected-two-st... tak aka revolucia? |
HPDI pouziva yamaha len v lodnych motoroch pokial viem na 2t motorke nebola nikdy tato vec seriovo pouzita.... |
Re: Menton: A zabudol si ešte na Piaggio/Aprilia od 2002 priamy vstrek... a pointa? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (20.03.2017 17:02) |
Re: Awia: no vidis, sikovny si. A ta Ossa, co som pripojil je co? |
Hodnotenie: Uzasne, ako maju ludia kratku pamat. |
Hodnotenie: revoluciu pri litrovych motoroch kedy uz spravia ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (20.03.2017 20:03) |
Hodnotenie: Dobrý večer ! |
Hodnotenie: Bimota V Due to mala uz v roku 1997... len sa to kazilo. |
Hodnotenie: Mozno viac detailov do clanku by nebolo na skodu . Mam sice v tomto smere dost slusne vzdelanie, ale v com spociva to revolucne "Transfer port ignition" som si musel vyguglit . |
Re: MaAT: pointa je v tom, ze to nie je revolucia, len marketingove oddelenie v KTM by to tak chcelo volat a kricat do sveta. To, ze volia trochu ine cesty k rovnakemu cielu je skor z dovodu existencie patentov a nie preto, ze iba jedna cesta (ta ich) je ta spravna... |
A co ostre a rozsirene 2T enduro SHERCO 300 SE-R ktore uz min. 2 roky zavodi - inac jazdiho aj napr. Gottwald. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jojkoz (22.03.2017 13:07) |
Re: Menton Na pointu sa pytal Awia , nie ja. A co je "Ossa" si sa zase pytal ty, sice nie mna, ale...no ale aj tak dakujem, ze si ma zasvatil do tajov maketingu a PR clankov |
Re: MaAT: sa mi paci, ze podla dvoch PR clankov vies hned vyhody aj nevyhody riesenia. Dokonca posudit ich spolahlivost! Teba by mali kontaktovat vsetky konstrukcie motorov este pred zahajenim vyvoja, usetris kopu casu, roboty a hlavne penazi... |
Hodnotenie: tu si zas dali stretko mudrlanti, ktori musia kritizovat a ohanat sa info s googla bez znalosti temy. |
Re: Menton: "...Ja si pockam na realne porovnanie technologii. Niektore sa uz daju vyskusat, dalsie sa chystaju (napr. aj mnou spomenuta Honda)..." |
Hodnotenie: Určite to bude velký skok vpred. Tak isto ako to bolo u 4t. Žiadne nastavovanie bohatosti zmesi podla teploty |
Hodnotenie: Dolezite je, ze 2takty nevymiznu. Nedavno som sa vozil na kamaratovej exc250 a je to velka parada. Oproti 4taktu sa na tom clovek viac namaka, ale je to zabava. |
Re: chooki: nielen ze som ju videl ale som ju mohol aj vyskusat...teraj je na karburatoroch odislo vstrekovanie.Mozes ju vidied niekedy na Panonia ringu majitel ju nedrzi vo vitrine. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 43955 | Včera: 120897