Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Žiaden imidž. Len dva valce do V a kardan.
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
To takym sposobom robis reklamu k predaju? super |
Velmi pekna reklama - v dobrom zmysle slova. Harly zjavne neprechvaluje svoj stroj ale hodnoti ho viac-menej objektivne a neboji sa pravdivo informovat sprostu verejnost. |
No neviem co na tej motorke dva roky vyvijali, slahli motor z intrudera do ramu a fertig. |
suhlasim s agressorom, clanok nie je napisany v style junira ked robil reklamu svojej kawe 400... takze myslim ze andre bud pozorne necital alebo si jednoducho potrebuje rypnut pekny clanok.. preco sa nevyraba varadero s kardanom? |
...a sexi elegantne tmave plexisklo, ze Aarly? |
pekne si ju opisal, aj som na nu pozeral v inzeratoch, ale predsa len intruder je intruder |
no ked moto image nema (ako pises) mas ho aspon ty (vid obr.2) - pojazdne potraviny a rozlicny tovar ...ale musim uznat ze fasirky pecene na tvojom grile boli fakt dobre |
Andre: však ja si ťa nájdem |
Harly, jak to, ze ja tam nemam smajlik a ostatni maju? Citim sa diskriminalistikovany. |
Harly to popísal pekne a VX je velmi príjemný turistický stroj. Je skutočne smutné, že mu /rozumej VX-e/ "nadelili" sudičky prekliatie neocenenia a nepochopenia. Vystrojena 3 kuframi už ani nevypada taká žiletka :o) Mne pripomina moju predošlú "partnerku" - GSX1100G... (podsedlovy plast, kardan...) |
Viktor ČISTIČ Neregistrovaný |
Niet čo dodať veď je to predsa Suzuki |
pekny chvalospev, takto by mal kazdy napisat o tej svojej kraske. |
vidíš Harly, a takú peknú motorku necháváš stát vonku v mraze... |
A je este vobec na predaj, ci uz si si to rozmyslel? |
Ludia, ktora ladvinka sa drzi motorky? Ta moja sa drzi vylucne mna. |
Ja madla tiez nemam... Neviem coho sa Dadi drzi, ale je to v pohode. Vzadu je kufor. Pri velmi prudkom brzdeni sa chyti nadrze. No ani neviem, ze tam je |
...neviem preco to tu lepis, alebo ti dochadza trpezlivost pri predaji? ,(( Podla mna tu taketo clanky nepatria, ked sa chcete moto zbavit a takymto clankom nalakat nejakeho neskuseneho co sa prilepi na med,(...preco si ju nepredstavil ked si ju kupil ?? Neviem ci sa niekde v historii nachadza aj clanok napriklad o CB 750, ktora ma podla mojho nazoru motor menej narocny na udrzu (hydraulika nastavuje ventilovu volu a rozvodovu retaz), vpredu dvojkotuc, a pod.....je to trosku priehladne...ale asi si aj ty zistil, ze tato moto nie je az taka super ako si myslel, ked si ju kupoval, a mozno preto ich v SR jazdi tak malo, pretoze to nieje ziadna vyhra.Dufam, ze nie si urazlivy typ ,)) |
Matus, |
2agresor...samozrejme, ze nie hned ked ju kupy. Nieco na nej odjazdi a potom ak uz su nejake skusenosti napise zopar postrehov. Inac sa mi zda, ze je ten clanok malo kriticky,je ladeny neutralne. Len aby neodradil potencialneho kupca.(ved o to islo) Viac sa mi pacilo, ked Hergot napisal riadnu kritiku na svojho varana! |
No yo - nenadava nanho... ale neviem. Ja som mal 3 motorky, |
Awia, Agressor: Preco madla? Pretoze sa za ne pohodlne drzi a ma dobru paku pri rozbehu a brzdeni, nemusi byt napnuta, sedi o to uvolnenejsie, nemusi sa zapierat nohami, menej sa unavi... ak by mala Monika pri rozbehu hladat kufor vzadu a pri brzdeni nadrz vpredu, tak ma posle do certov, lebo by sa musela pri jazde mestom predklanat a zaklanat jak na pruzinke... o jazde cez retardery ani nehovorim... a ak by sa nieco zle stalo (napr. nedobrzdite) a ona sa drzala vas, poleti z motorky ze sa ani nenazdate, ale ak by mala madla, ovela lahsie sa na nej udrzi. |
agressor: co sa tyka tej reklamy: je rozdiel, ak to pises ked este ani neuvazujes o predaji (alebo uvazujes v horizonte dajme tomu 1 rok) a ked to uz predavas nejaky ten mesiac...len tolko som chcel. Nechcem to dalej rozvadzat, je to moj nazor a nikoho nenutim, aby somnou suhlasil. Na zaver asi len v dobrom zazelat Harlymu nech to preda. |
Matus, nikto ti nebrani napisat tu o CB750, alebo trebars aj o Morbidelli V8, tak sa do toho pust a nestrapnuj sa obvineniami. |
DV Neregistrovaný |
Ja len tolko, ze ju vlastni aj kamarat a je s nou nado mieru spokojny. V pohode masinka a fakt vyzera zaujimavo az na tu stihlost (niektore baby jej to mozu zavidiet ) |
zeze: nechcel som na teba reagovat ale nakoniec mi nedalo ...kvoli tebe zjednodusim a zhrniem co som svojim prispevkom chcel povedat: nezda sa mi velmi kóšer predstavovat moto, ked ju predavas nejaky ten tyzden, tot vsjo. Ma na to pravo, nikto mu to neberie a kazdy si o tom mysli svoje...Na posledne dve slova tvojho prispevku skoda namahat prsty. |
Neviem, ci sa uz nerozpravame o dvoch veciach. |
Dococotabum, motorkari! |
Gast: |
agressor: prepáč |
chlapci - len tak btw, clanok o tolko ospevovanej CB750 uz mam davno napisany. Tiez tych CB-ciek jazdy malo po Slovensku. Ale ja sa drzim stareho znameho - "Dobreho je vzdy malo" |
Richie, moje slova..." Dobreho je vzdy malo"... |
matus: aj keby kazdy kto predava moto prihodil clanok ako harly...poskodilo by to motorajdu? mne je jedno ci ju predava a ci nie, je to super clanok, nejde predsa o to? a tiez nemam pocit ze clanok je ladeny akoze nenapadne na predaj...co ma zvozit svoju moto pod ciernu zem? ved jeho moto ma aj dobre stranky.Herghot pisal nie o Varane ale o chybach Varana-citujem: O tomto stroji bolo popísané už toľko pozitívneho, že som sa po 14 000 km strávených v jeho sedle rozhodol uviesť to na správnu mieru...teda pisa skor o zaporoch ako to aj poznamenal |
Tak konecne som sa dostal k tomuto clanku ajja a so zaujmom som si ho precital kedze v sedle podobnej VX som absolvoval jednu sezonu.Myslim ze Harly spravil rozumnu vec. napisal clanok o moto , ktora ozaj nieje bezna a malo kto o nej moze tolko napisat ako on. Odjazdil si na nej svoje a vsetko co napisal mozem s vlastnych skusenosti len potvrdit. Matus je myslim dost mimo a zbytocne tu vyvolava nesvary, lebo Harly napisal objektivny clanok ,ziadne chvalospevy. Az som sa cudoval ,ze spomenul to vrasnenie sedla, lebo to si clovek uvedomi az po dlhsej jazde. |
Este k moto : ja som mal obcas problem s startovanim. vzdy isla par sekund na 1 valec a po case sa pripojil aj druhy. Podla mechanikov vraj bezny neduch intuderovskeho motora. Zadna brzda u mojej VX bola nie prave najucinnejsia a nedosiel som n a to preco. Myslim ze tieto drobnosti boli zanedbatelne vzhladom na kopec vybornych vlastnosti uvedenej moto(stihla, svizna,pohodova ...atd) |
ospravedlnujem sa za pravopisne chyby. dakujem |
caute, chcel som len povedat ze henten matus co pise som neni ja ale akosik nedopatrenim sa to vsetko strcilo pod moje meno |
matus, |
Matus: no dufam, ze to x nas dostatocne odlisi. |
a predal by si to aj s tymy velkymi kuferamy? |
sokeres&pateres&odkundes Neregistrovaný |
ocuvaj matus, nejak moc do teho vidis... |
No ak chces tak ti tie kufre priložím k moto, ale vieš, aj ony majú svoju hodnotu. Inak ich celkový objem je 125L. |
pateres Neregistrovaný |
vazne, co zanu sces |
pateres: záleží na tom v akej výbave by si ju chcel |
pateres Neregistrovaný |
ved to rozpis... |
Na tom otvoreni sezony som videl dvoch krasnych velkych nahacov - jeden bol GSX 1100G a jeden VX 800 - fakt nadherne kusky. Ked budem velky, budem jeden z nich mat. |
ved to! |
pateres: pred zaciatkom minulej sezony boli menene rozvodove retaze, piestne kruzky, tesnenia, vymenena napln v kardane, brzdova kvapalina. |
Harly, dik za odpoved. |
Sony: Ako dobre, že Radič má tak rýchlo nástupcu... |
sokeres Neregistrovaný |
Dyg arly dyky za popisanie... len nevim, ci ju mam skorej kupit ja alebo ma pateres predbehne... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 50927 | Včera: 187263