Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyskúšali sme tri Harley-Davidsony - Electru, Road Glide CVO a Seventy-Two
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekná príležitosť. |
Hodnotenie: U mňa tiež skôr 72 |
Hodnotenie: No u mňa to vyhrávajú tie prvé dva koráby, hoci to CVO-čko je šialene drahé. Keď som bol sopľak tak som slintal na Gold Wingom, ale teraz sa mi páči oveľa viac Electra či Road Glida. U HD je škoda, že nemajú niečo v štýle starých Buelov - veľké Včko s ľahkom ráme na svižné pojazdenie po utiahnutých zákrutách. Ale zas v USandA by sa to nepredávalo a v Európe sme videli koľko tých Buelov či MT-01 behá - málo. |
Hodnotenie: Az budem velky, narastie mi este vatsie brucho, alebo sa scvrknem, tak si nejaky odlahceny "skuter" HD isto poriesim. Ale mna lakaju velke balony, asi kazdemu co chyba.. Takze radsej forty eight, alebo si budem musiet poskladat... Ale chvilku to este potrva. Stym ale nakupy asi neodveziem... |
Herghott: cerstvu novinku 48? teraz neviem ci sa mi zobrazuje zly datum na clanku alebo nerozumiem spravne pojmu "cerstva novinka" |
Stanokoky: skus V-Rod Muscle nie je to sice velke vecko, ale na svizne pojazdenie urcite vyborne, nizke tazisko prospieva zabave, dlhy razvor uz menej, ale na to sa da zvyknut... Urcite su s nim zakrutky, a nie len tie velkou zabavou |
Helou FaDe, o tebe pocut Samozrejme ze to nie je myslene ako uplne novy stroj. Ale je inovovana pre rok 2016... Mrkni si katalog, je dokonca na titulke |
No jo, ja vim, ale tak to potom malo zniet "cerstva inovacia" |
FaDe - keďže som vo februári tohto roka zakúpil MT-01 tak mi už tento rock nevyjde na novú motorku - leda, že by som ľadvinu predal. Modelová rada V-Rod sa mi páči už od jej príchodu na trh takže tam by som problém nevidel, ale to nieje motorka ani zďaleka porovnateľná s koncepciou Buella či MT-01tky. No a na HD som ešte v živote nejazdil tak ktovie či by na mňa dýchol ten duch a imidž americkej mašiny. |
Hodnotenie: Re: satanokky: obchod s bielym mäsom je zločin a okrem toho by sa mohla minimálne uraziť |
Hodnotenie: to plazivec: nie ladvinku, ale ladvinu. i ked aj obchod s organmi je zlocin. akurat sa tvoja vlastna ladvina asi nevie urazit |
Plazivec meloking - ani ľadvinku (manželku) a ani ľadvinu (tá sa ešte na starobu zíde) predávať nejdem takže žiadne obavy z trestnej činnosti Ale to je vlastne jedno keďže pri každej jednej jazde na mašine sme jednou nohou v hrobe a druhou v base. |
Re: satanokky: To čo si vymenoval, je HD Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (08.07.2016 21:05) |
Plazivec - no a MT-01 má ešte jednu nedokonalosť - netečie z nej olej pri bežnej premávke. |
Re: satanokky: No tak to musím priznať, že aj môj harlej má túto nedokonalosť Aj kamošova dyňa, aj druhého kamoša sporťák. No čo narobíme. |
Plazivec - viem, že ten olejový mýtus sa ťahal s Harleyom hlavne dobách keď v HD mali prsty "odborníci" z AMF a s príchodom motora Evolution došlo k razantnému zlepšeniu v tej oblasti a dokonca od dôb spolupráce s Porsche na novom motore Revolution pre radu V-Rod už olej tečie z motora len pri jeho plánovanej výmene, ale tak spomenúť sa tá "olejnička" pri diskusii o HD proste musí. |
Re: satanokky: No on ten mýtus má, ako som sa dočítal, aj iný základ. Klasický motor HD /klasický - nie XL/ má až tri olejové náplne. Motor, prevodovka, spojka. U XL iba dve, motor, prevodovka + spojka spoločnú. Tak aj preto je HD olejnička. No ale ja to vidím ako výhodu, interval výmeny u motorového oleja je o dosť dlhší. |
Plazivec - no na tom V-Rode je ten vodný chladič ozaj jediná vec ktorá kazí celkovú siluetu motocykla - tu by sa hodil vzducháč, ale u tých okapotovaných oblúd nieje chladič ani poriadne vidno takže tam by mi to nevadilo. |
No, aj keď u XL je spoločná náplň pre spojku a prevodovku, nie je to až tak odvecovka, lebo hlavné je, že je oddelený motorový olej od prevodového ústrojenstva, a týmpádom ten bordel zo spalín nejde na spojku a prevodovku a naopak, piliny z prevodovky a spojky zasa nejdú do motora. V každom prípade je to veľké plus a ako píšeš, mimo iné, predlžuje to aj interval výmeny. |
Plazivec trosku ta poopravim modely XL maju spolocnu napln motor +prevodovka , spojka ma samostatnu napln |
Kulturisti_teoretici |
Hodnotenie: V Rod má skvelý motor, trošku som na nom pojazdil a bolo to čisté labúžo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 284858 | Včera: 172205