Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ja som na transalpe bezne jazdil bezdusovky s dusou. Akurat ked chytis niekde defekt a potrebujes vymenit dusu, tak bezdusovka sa tazsie vyzuva. Ale nie je to nic, co by sa nedalo zvladnut. |
V tom autosalóne to trocha posrali. V konkurencii pre Afriku rozprávajú o BMW R 1200 GS Adventure a video je F800 GS Adventure. No čo už "chybička se vloudila". |
OK |
Richi, jazdím na ktm všetky bezdušovky s dušami a nou problémka ... |
Re: Awia: Ale oficialne len vtedy, ked tam mas napisane: |
Re: Richi72: Do TL pneu je povolené dať dušu, no problem, to nerieš... Naopak to už problém je |
Re: Richi72: Nebud uz taky pokakany z tych pneu. |
Dakujem vam pani za reakcie... |
Re: Krakatau: asi tak, "do komerční televize supr" |
meloking: Klasická sršňovina Akurát čo sa týka tých konkurentov, jediným adekvátnym mi vychádza byť Tiger. GS-o aj SA sú podľa mňa niekde inde, či už cenou, alebo zameraním. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (01.04.2016 13:06) |
srsen vs. africa twin (autosalon na prime) |
Re: Richi72: každá nedušová vie byť dušová :D. Použitie? Koľko percent asfalt? Na géese sa mi osvedčilo kombo vpredu tkc80, vzadu E09, ale tá je dosť hlučná. Ak viac offroad ako asfalt tak D908RR? Lepšie bočné vedenie ako tkc80 čo e09. |
Ked doderiem povodne TrailAttack, tak pojdem do heidenau k60 scout. |
Richi : aj Metzeler karoo 3 je celkom obstojná guma, aj keď výdrž nic moc, ku jednej prednej dve zadné, aspoň teda pre mňa, zadok vydrží cca 6000 km ... |
treba tam tie TKC obut. vydrzia aj viac km/h. a hlavne ako casto sa jazdi na stuploch nad 160 |
Pani, poradte mi prosim |
boha, ked uz srsen v autosalone zadeli, ze "honda vyvinula genialnu motorku" a sklada prilbu dole, to uz chce sampanske |
Hodnotenie: Jaaj, normalne ma svrbia dlane.. Nova s malou kozmetickou vadou za 10t bez dane vo verzii s trakcnou kontrolou.. |
Mať nižšie sedlo je fajn ked treba udržať ladvinku a všetky kufre. Ale mať zbytočné nízke sedlo v teréne je dosť o ničom. Ja mám teraz trochu menšiu terénnu motorku, ako predošlu a idem sa "udrepovať". Ona je pocitovo obratnejšia, ale po hodinke poriadnej jazdy ma najviac bolia nohy a kolená. |
Hodnotenie: Krakatau, najlepsie bude ked si ju u predajcu pozicias, pojdes sa povozit a pocitit to na vlastnej kozi.Mozno ti sadne,mozno nie. Ja mam tiez pomerne kratke nohy, mal som GS 800 s nizsim sedlom, a akekolvek balansovanie na mieste/pri nizkych rychlostiach ci rozbeh do kopca(nalozeny a s polovickou v zadu ani nehovorim) bolo trapenie. Neviem spocitat kolkokrat sa mi v urcitych miestach prehanalo hlavou "len tu s nou teraz nedrbnut o zem a netraposit". Teraz mam 990 ADV ktora je vecsia a dociahnutie na zem je o malicko horsie ako u GSka, napriek tomu sa mi ovlada ovela lepsie. Manzelka si sama vsimla ze tam kde som sa s baworom trapil,tak tam som zvladal 990ku uplne v klude a bez stresu. |
Awia: Počkaj...nie, zatiaľ si to stále neviem predstaviť |
Re: Menton: aj ďaleko nešpičkovým, napr. mne |
Re: Krakatau: spickovym jazdcom spicky bohato stacia |
Re: Krakatau: Viac ako špičky nepotrebuješ, stačí vysunúť riť a oprieš sa na jednej strane full... |
pitaz: Neviem, sedel som zatiaľ iba na tej čiernej, čo bola na výstave a dočiahol som tak na špičkách nôh. |
Re: Krakatau: no stress, Africa rozhodne nie je vysoka a ma uzke sedadlo, co pomoze nizsim jazdcom... |
Krakatau - sedel si aj na africe s tym znizenym sedlom? - je o 3 cm nizsie ako seriove a ked sa da do nizsej polohy, vyska od zeme je 82 cm.. neverim, ze ti to je vysoko |
Awia: Alebo si nechať tou japonskou metódou polámať a predĺžiť nohy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (24.03.2016 10:07) |
Krakatau - no pravdupovediac stalo sa mi ze som jebol na krizovatke...aj pri otacani v kopci. Dnes uz nepadam, naucil som sa - vysadnem si, alebo - lahsie je pridat plyn ako pise Awia |
Re: Krakatau: Na moto sa jazdí, nekolobežkuje... Výška sedla nie je problém, len trochu zvyku to chce... A keď nič tak sa dá znížiť aj väčšinou... |
matus: Nerád by som sa učil štýlom toho Poliaka z videa vyššie. |
Krakatau> vysokym sedlom sa netrap, naucis sa. |
krak - to nie je minus motorky ale jazdca.. mne je zas ždibec malá, ale tiež to neberiem ako nedostatok motorky ako takej |
Hodnotenie: Fajn testík, aj toto video, čo pridal HoGo80. Naozaj je to o tom, že keď už kupujem novú moto, tak väčšinou je možnosť vyskúšania viacerých alternatív a potom sa už len rozhodnúť. |
|
verim ze su funkcne, lebo su tak hnusne, ze keby funkcne neboli, tak tam urcite nie su. |
mnoo ... ono sa casto stava ze ocel sa potiahne hlinikovou zliatinou ... na pohlad si si isty ze to je hlinik a magnet sa tiez chyti ... |
[ |
Ešte to môže byť magnetický hliník |
potvrdzujem, ze origos padaky Honda nc CRF 1000 L nie su hlinikove - magnetizuju. |
Vychadzal som z popisu padakov, preto som myslel, ze Al. Snad budu teda aspon pevne, ak je to uz zelezo |
Prešli magnetickým testom. Takže určite sú. |
Re: Richi72: urcite su? lebo v popise je, ze su hlinikove. musim zajtra pozret. |
Re: teplak: Origo Honda padáky na Afriku sú oceľové. |
svastika? Hitler? Hladam konflikt? |
Re: Nostradamus: Ty asi poznas Nostradama, co opisoval pritomnost, ked ho spajas s aktualnym stavom LC8. Ja som pocul len o takom, co predpovedal buducnost, kedze vies, ze motorku pre mna nevyrobia. |
Hogo:: na lc8 adv. Ked chytis v terene padak o nejaky kamen ci koren v zemi, tak ho vie riadne vykrutit smerom k nadrzi a poskodit ju. Ked tam mas klasicke origo plastaky prip. karbonaky, tak sa bude moto po nich suchat a nezaprie sa o padak. A tie hlinikace "padaky" by som si na novu Africu radsej ani nedal. Tie blastre posobili na mna dost lacno. A zas radsej taketo plastaky uchytene na 2miestach ako tie lapanky s jednym uchytom. To som mal na moto raz a po prvom pade a odlomeny celeho uchytu spojkovej packy to slo hned na inzerat. Na LC8 su origoplastaky a tie znesu velmi vela |
Re: satos: pocuj vystupujes tu so svojimi poziadavkami ktore ja hodnotim ako nadstandardne. Tak som ocakaval ze ak mas nadstandardne poziadavky tak mas aj zakladne znalosti (pripadne google). Ano LC8 ma plastove blastre a nemusim byt preto Nostradamus a ani vlastnikom tej motorky aby som to vedel. Nemyslim si ze plastove blastre su pre standardneho turistu "okrasou"...a ak chces byt na mna este ironicky kludne pokracuj. |
Re: matus: Tak toto bude pre mňa zas nové. Na ktorom lc8? Jak viac škody? |
Satos> ja napr padaky nechcem. Na LC8 robia viac skody ako uzitku. |
Tomu chalanovi na videu by sa zišlo keby tú páčku ručnej brzdy dočiahol. |
Re: JanciXX: Páčka na ľavej rukoväti pri DCT je parkovacia brzda. |
Tie na KTM vyzeraju celkom pevne, az desivo pevne aj ked su bez hlinika. |
Re: raptor a la Nostradamus: Neviem, co ma LC8, ale ak podobnu okrasu, tak to je im na handu, nie ako vzor. A ak to nema BMW, tak to je ferove, lebo sa aspon netvaria, jaku to ma super vybavu (narazam jedine na blastre). |
parkovacia brzda |
Hodnotenie: Awia, načo služi lava (spojková) páčka pri automate? |
Na okraj len k dovybaveniu: |
satos - z uvedeneho mi vyplyva ze ziadna znacka nikdy nevyrobi motorku ktora by bola uplne podla tvojich predstav. Vzdy si ju budes musiet doladit podla seba... aj za 12500€ |
Re: raptor: Ano, kazdy ma vlastnu optiku. Beriem. No, ak by sa jednalo o cisto asfaltovu motorku, nech si ma ozdôbky na riadidlach ake chce. Ale tu sa bavime o cestovnom endure. Enduro, znamena vydrzat nieco a nie ze pekna farba. |
nahodou ... Afrika je po dlhom case motorka ktora ma pekne smerovky ... to menim vzdy ako prve ... hned za tym idu zalamovacie packy a drziak SPZ |
satos - myslim ze vtedy som ta pochopil.. alebo zeby nie? |
Re: HoGo80: Na tenere mam nejake plastove. Sice uz popraskali, ale fakt drzia dobre. Hlinikove som teraz dal na Gas-a, ale videl som u kamosa (jak dopadli), ze je to daleko od toho, co mam ja (na Tenere). |
Trochu poladené blastre na CRF podľa satos-a. |
Nemám hliníkové blastre a ani nechcem, páčku som nezlomil nikdy... |
Re: janoval: Veď jasné, každý podľa seba . Ja ho tiež nemením okamžite, keď vidím, že na "novej" je umelá. Počkám kým sa zlomý. Max. druhý výjazd :D. |
Mne to je trosku jedno ako to pripada niekomu inemu. Ja mozem pisat len za seba, ze ja ich na terennu motorku nechcem. Mal som ich na DRke. Na konare a odletujuce kamebe mne plastovy chranic bohate staci a packa stoji 15E. |
Re: janoval: trošku mi to pripadá, ako argument typu "nechcem mať pás v aute, lebo ma môže zachrániť, ak z auta vyletím". Aspoň ja viackrát tam schytám úder od konára + zachráni páčky a ruku pri páde, než by ma to ohrozilo. Video: Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Concept - Osaka motorcycle show 2016 |
HoGo: letel si niekedy cez riaditka? Ja len minulu sezonu 2x z toho raz na roletach, zabudol som sa nabehol som na ne vo velkej rychlosti na prvej som vyletel a druha alebo tretia poslala motorku rovno proti mne. Rajdy som neudrzal a obe ruky sli hned dole medzi packy a rucky. Mat tam hlinikove chranice...nechcem si to ani predstavit. |
chalani čo riešite.. ja vám to v krátkosti vysvetlím |
Re: janoval: Prečo? Design? |
tretia vec: |
satos - hlinikove chranice ruk v serii neponuka ani KTM, ani BMW ani nikto... |
Re: satos: Na druhej strane na ktorom cestovnom endúrku máš blastre s hliníkom? Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (21.03.2016 14:36) |
Na ostatku, co som na Afrike sedel (uz po vystave) som si vsimol tie blastre na riadidlach. Jedna vec je, co vyzera lacno a druha, co funguje ako lacne. Ten tenky makky plast je mozno OK na asfalt a mozno sa pri polozeni motorky aj ohne - nezlomi, ale mat to na svojej moto, tak nie ze to dam dole, ale samo by to rychlo odpadlo. |
Tak po návrate a po spánku čas na reakcie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.03.2016 12:19) |
alexa - jaj, no to ano, do porovnania ju mohol dat kludne. aj tak je to vzdy o subjektívnom pocite z jazdy. |
Hodnotenie: taka trapne divna debata.ake neodstastky to ma .sedadlo da sa prerobit hadice da sa prerobit.sak aj bmw si majitelia upravuju.dat na to nalepky yamaha super tenere 1000 tak uverim v znovu zrodeniu svojej milej.:D.len par ludi vyuziva maximalny potencial masiny ci uz na ceste alebo v lese.a treba uznat ze zatial tu prevodovku zatial neponuka kazdy respektíve nikto.a kedze vyzera to tak ze je to perfektne urobena kedze ju viacery chvalia.a s môjho pohladu bezneho jazdca som rad ze nemusim v terene trapit sa radenim a mozem sa viac venovat jazdeniu je pre mna vysoko pozitivne.niesom profik ale ked na to nedate poriadne terenne gumy ta afrika nikdy nebude jazdit enduro. pre mna africa maximalne paradny stroj.relativne lahka obratna.ma to potencial cestovatela ale aj bezneho chlapika jazdiaceho kazdy den do fabriky.proste univerzal. a hlavne ze to ma zvuk endura |
Na výstave bola R ka s 21 kou. Bez e podvozku. |
Re: janoval: Kua, a ja tu sním o R-ku a tá ma menšie koleso ako susedov skútrik. Ešteže som nič nekúpil. (Sorry, nemohol som si to odpustiť ) |
tak to bola bez R |
KTM 1190 ADVENTURE - elektronicky podvozok 17"/19" |
The most comfortable way to fine tune the KTM 1190 ADVENTURE’s suspension setup is the Electronic Damping System (EDS). Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (18.03.2016 15:29) |
1190 Adveture R má odkedy elektronický podvozok? |
alexa, vozil som sa, ale ze by som z toho odpadaval, tak to nie. jedine, coho bolo citelne viac je vykon ale aj ten iba vo vysokych otackach. ale ostatne veci, ako ergonomia posedu, alebo ten ich elektronicky podvozok, horsie ako nova africa. podla mna. |
Re: Awia: Nedať porovnanie s 1190 Adventure R ? Však nech motorkár vidí, že váha rovnaká, výkon uplne inde aj výbava a stačí mu dohodiť cca 2000 éčok. |
Hodnotenie: Taky mily test, nepomoze, ale ani neuskodi, palec hore davam za to, ze si to chalani aspon uvedomuju |
romoto takze lacne plasty na nadrzi, 4 skrutky zo zeleziarstva ktorymi su uchytene rajdy k vrchnemu okularu a vyfuk original jak z Yuki si si tiez nevsimol... nuz asi mas iny uhol pohladu na detaily, inak si to neviem vysvetlit |
Romoto: teším(e) sa na tvoj článok! |
raptor: ja som zasa necítil tú lacnotu z BMW 310. Skladám článok o detailoch ako po minulé roky a tento bavorák má pár veci čo niekedy nemá ani vyššia trieda. |
Na mna ta motorka tiez neposobila nijako lacno. Az na tu spojku a gumene hadice, ale to sa uz preberalo v inej teme. Mne sa ta motorka paci a asi keby prisla v cas, tak by som sa na nej uz vozil. |
Hodnotenie: Re: Awia: |
deluxa - to aky kult pri BMW presne spominas? |
Hodnotenie: Ahojte, mal som nejaké cestovno pracovné povinnosti tak som sa k tomu dostal až teraz. |
Gete> ja nie som vysadeny proti bmw...vadia mi iba niektori majitelia, ktori z mne neznamych dovodov tuto znacku glorifikuju a ostatne zhadzuju falosnymi argumentami pod zem. |
Re: matus: |
Hodnotenie: Tak som si skusil posediet a poobzerat teraz v Inchebe afriku, gs800ku a tigra a cuduj sa svete na malom GSku sa mi sedelo najlepsie aj ergonomicky je najlepsie poriesene pre mna a moju predstavu a to bavoraky a ten trapny gs kult neznasam.... Hned na prvy pohlad sa mi ta honda zdala ze z nej ide lacnota a poviazany rozpocet nemozem si pomoct aj ked to moze byt dobra motorecka vobec sa mi to nepacilo a nesiel by som do nej. Pre mna ideal je male gs800 adventure keby poriesili ten podvozok, trosku vahu a hlavne predok bola by to doslova idealna enduroturistika. Este ma napadlo minule sa tu niekto smial, ze pre dochodcov, ked sa tu riesil crosstourer a dtc ja som pisal prejdite sa a neuverite ako sa na tom jazdi a ake to je navykove v kazdej situacii. Afrika to len potvrdzuje ked jazdite dlhe streky a to k turistike patri tak jednoznacne dtc. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (17.03.2016 15:51) |
Zatial jediné dvojkolesové BMW čo by mi mohlo do garáže je GTL. ......ale ono nie a nie prísť. |
Gete - ja ano. Ked sa budem citit ako 60 rocny ;) |
gete to asi nie.... |
Hodnotenie: Len debatuje...časom aj tak skončíte pri Bmw. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 151259 | Včera: 133112