Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (27 hodnotení)
Diskusia k článku: Poznáme konečné ceny Hondy CRF1000L Africa Twin 2016
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Re: janoval: Az budeme na ukrajine, tak si ta objednavam namiesto predneho nahonu. Vid: 1:04 |
True Adventure: Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (17.12.2015 19:28) |
myslim, ze aj tu na motoride bol prevzaty clanok od toho ceskeho redaktora, ktory povedal, ze v offroad mode sa to spravalo, ako keby to malo reklus. |
test pre nemecky rozumejúcich Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (16.12.2015 21:08) |
zopar peknych slow motion zaberov |
Zovšeobecňovať na základe výnimiek je hlúposť. Nadváha jazdca je tak isto nevýhoda, ako nadváha motocykla. Jediný rozdiel že, je váha jazdca nie je mŕtva (v optimálnom prípade :D), ale pomôcť aj tak nepomôže. |
moj laicky (ako vravi nas byvaly herr prezident) nador je ze vaha je az tercialna zalezitost Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.12.2015 10:03) |
no, ale zrovna drobeckovia to tiez nie su... |
Re: matus: vidis na stupnoch vitazov 120 kilovu "skrinu"? Motoride XL Enduro Rally 2015 Tuhrina - Výsledky, foto a pohľad na akciu asi chodis na ine rally |
Menton> tak oni dvaja jazdia inu ligu. |
Neporovnávajme ovocie so zeleninou, Svitko a Jakeš podla mňa na cestovanie padáky nepotrebujú, ak bi niekedi cestovali na moto. |
Re: matus: to si urcite hovoria prave tazsi jazdci. Svitko s Jakesom mozu mat okolo 70 kilo. Ale neviem, ci su pre teba lepsi offroad jazdci |
Re: satanokky: a ty si uvedomuješ rozdiel medzi "načačkovaním" 180kg a 210kg motorky? Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (15.12.2015 16:23) |
Re: Menton: to pravda, ja 17,9 kg hore/dole, podľa toho či objemovka či rysovačka |
Satanokky> tak tak |
Re: satanokky: a co jazdec? Lebo je velky rozdiel, ci ma 70 alebo 120 kilo zivej vahy... |
Menton - no a to všetci furt hučia pri každej novej motorke v segmente mastodont-enduro, že jakééééé je to ťažké a že prečo to nemá menej ako 200kg suchej váhy a potom to "načačkajú" 29 kilami kadejakých aftermarktových doplnkov a sú spokojný ako zlepšili off-road schopnosti svojho stroja. Je to taký milý paradox. Ale šak: kto chce kam - pomôžme mu tam |
tie touratech doplnky sa mi veru vobec nepacia. ani na bmw a na honde uz vobec nie.. |
Ta masinka na Mentonovom videu má viac vychytávok. Trebárs rovné sedlo, alebo ochranu motora........takze ju urcite videlo už dávno pred predstavením mnoho ľudi a vyvijali na ňu doplnky. |
Ja si myslím, že je to úplne bežné. Blbé by bolo, keby sa to už veselo predávalo a ešte k tomu nikde nič. Niežeby chýbali žlté TT nálepky, ale poriadne padáky, kufre možno áno. |
Re: satanokky: keby len to, aj taky Touratech ma uz pre nu asi 50 kilo doplnkov a krytiek. Sak treba sa odviezt na vlne nadsenia a marketingu www.touratech-usa.com/Adventure/Blog/vRiOTf... |
Moja priblblá otázka, že či to je na novú Afriku Twin bola spôsobená tým, že tento motocykel videli na živo možno 50 ľudia a Termignoni už má na to "odladený" celý výfukový systém z titánu zrejme podľa popisky pod výfukmi. No a tu popisku som si predtým nevšimol. |
Re: satanokky: mas to napisane pod tym vyfukom, take lahke... |
Celý výfukový systém aj so zvodmi - s homologáciou na prevádzku na pozemných komunikáciach 2000 Eur a vyššie, bez homologácie 1125 Eur a vyššie. To len taký hrubý typ podľa cien iných modelov či výrobcov. A je to ozaj pre novú Afriku Twin? |
Kto pozná cenu? |
HoGO80 - no šak každý je svojho šťastia strojca. |
Re: satanokky: akurát pre niekoho menšia vhodnejšia nebude. Už to tu bolo neraz riešené. Niektoré opice jednoducho lyžicou jesť nenaučíš. |
pitaz - kto to plánuje pravidelne plieskať o zem (v off-road teréne) mal by rozmýšľať nad výberom vhodnejšej motorky a hlavne kubatúry (smerom dole) |
honda bude ponuknat priamo vo svojej predajnej sieti hlinikove kufre hepco&becker, pravdepodobne este v nizsej cene ako tie plastove |
No tak za tými hliníkovými padákmi a vyslovene škaredými kuframi vidím jednoznačný zámer hondy.....................................dať zarobiť aj druhovýrobcom. |
takže 15 500 cenníková cena pripravené na cestu. Líže to cenu motoriek vyššieho levelu. |
ano, dobre citas. tiez nie som zastanca hlinikovych padakov, aj ked s nimi nemam ziadne skusenosti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.12.2015 19:06) |
pitaz dobre čitam v komfort sade??? "Hliníkový padací rám" ? |
Re: pitaz: pardon, uz som v obraze |
Mentontie ceny od Bacu asi nie su v eurach... |
Re: Menton: Upravené 1 krát. Naposledy upravil roboXL (08.12.2015 11:47) |
mozno by bolo dobre pozret kurz libry a naucit sa pocitat |
Re: pitaz: na Slovensku su ceny +20% vyssie, ako tie, co daval Bacaono? Asi tu mame bohatych zakaznikov... |
ceny origo doplnkov na SK: |
ceny origo doplnkov: |
Myslim teplota pri prevadzke. Prehrievanie (ake hrozi pri motore 80-90st.) bateriam nevadi. Vadi im chlad. (minus) Ak sa teda bavime o modernych bateriach ake byvaju napr. v motorkach. |
raptor: ked je motorka v rezime skladovania, tak motor ju ohrievat nebude |
tolko pornostranok je na webe a vy sa bavite o teplej baterke |
tolan - ak je baterka v aute / motorke ktora sa pouziva tak je jedno ci je teplo alebo zima... lebo vozidlo ju pribezne dobija Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.12.2015 10:21) |
ak nieco baterke nevadi tak je to teplo... |
Tak a predsa nie je dokonala: "Pokud ovšem nutně potřebujete slyšet aspoň jedinou věc, která by vám mohla na nové Hondě vadit, tak je to rozhodně to, že jí ještě nemáte v garáži!" |
Prvy realny test ... |
asi prvy road test na ktory som narazil ... |
menton - jezis sorry 1200 ma samozrejme baterku niekde uplne inde ako mala 1150 Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.12.2015 19:43) |
Re: raptor: tak si pozri zboku GS, v garazi, ci na obrazku. Kde je baterka, kde airbox, kde blok motora a kde prevodovka. Pochopis... |
menton - iste ze nekecam. dovod otazky? |
Re: raptor: Airbox je celkom vysoko, len tá rúra je ťahaná potom pekne smerom dole na pravej strane. Bol som rád, že ma nevyhodil 120 kg chlapík zo servisu, keď tam zbadal bahno :D. |
Re: pitaz: honda chce totizto v najblizsich rokoch znizit obrovsky naskok bavora GS v predaji endur na (celosvetovom) trhu. To su marketingove kecy, to chcu vsetci konkurenti. Uz Crosstourer mal "poriadne odhryznut z kolaca" GS a? Polozil som ti otazku, kolko si ich predal za 3 sezony predaja. Akosi neviem najst tvoju odpoved. Zle som hladal? Predaj GS na Sk je dostupny aj na MR... |
Re: raptor: pri GS kuri blok motora na baterku? nekecas? |
podla mna sa v dnesnej dobe ani neda kupit vyslovene zla motorka. niektore su trochu lepsie,niektore trochu horsie, niektore drahsie, niektore lacnejsie. aj tato honda je v niecom lepsia a urcite aj v niecom horsia ako ine moto. niekomu sadne viac, niekomu menej. zla nebude urcite, to uz viem teraz |
hoho80 nerozumiem.. aky je problem na dohc gs s airboxom? pokial viem ma ho tak isto ako ohc gc a cca v rovnakej vyske ako 1150GS aj 1100 GS pred tym |
bacaono to je jasne, iste to nerobili pre charitu Zatial to vyzera, ze zoznu to, co zasiali. |
Ja som hlavne rád, že ten airbox je pekne hore a nespravili blbosť, ako pri dohc gs. |
Kedus konečným cielom vôbec nieje produkt samotný, ale profit z neho...preto treba byť ofafrný. |
Toto je tak prespekulovany marketing, ze dovi dopo....vsetci cakaju v napati, aj odporcovia, aj neutralni, aj zastancovia, hltaju kazdu informaciu a vysledok je, ze kazdy by sa chcel previezt, vyskusat.... klobuk dolu Honda a rieka tecie dalej.... |
myslim ze to teplo motora nemoze nejak zvlast zasadne vadit lebo |
Oslavne ody spievane neboli, ale skor to prikladam tomu, ze urcita seria motoriek mala namontovanu vadnu bateriu z vyroby, ktora kolabovala. Inak si naozaj nepamatam nejaky rozsireny problem, hoci sa mi tiez jezili vlasy, ked som zistil, kde ta bateria je - plus, ze je pri nej skoro komplet elektrika (okrem ECU). Bateria je po jazde vzdy horuca a vzdy sa kupe. |
Myslím že na LC8 na umiestnenie baterky tiež neboli spievané oslavné ódy a až takto "obalená" zohriatou masou a teplom tam tiež nieje. |
KTM 950 aj 990 maju baterku pod motorom - hned pri zvode. Tiez na nu ide teplo a navyse sa pri kazdom brodeni aj pekne kupe. |
Viem že pre rozloženie hmotnosti je to prospečné, ale čo povie životnosť baterky na teplo od motora? |
|
duggo, presne ako píšeš denne jazdia miliony ludí do práce. Ale to je niekolko km a nie niekolko 100 km denne. Možno mi budete oponovať, ale dokazovať si aký som adventure cestovateľ trebars na Gorile alebo iných nezmisloch čo na to neboli postavené, je pre mňa sadomaso a to ja nemusím. Hlavne keď mi doma stojí motorka na to vytvorená. Poznám zopár ludí čo takto jazdia, ale v mojích očiach to niesu frajeri. Aby ste ma neukameňovali, samozrejme je iné keď ide Marek s trabantistami okolo sveta. Do tej partije sa moderná motorka ani nehodí a asi bi sa na nej unudil. Veď aj na tom čo išiel bol aj tak stále najríchlejší. |
nadavte tu na 19tku v predu ako je zla v terene a zrazu sa tu uvazuje o takom skutri haha Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (06.12.2015 11:23) |
Ved ja pisem, ze NIE, ako ze by som sa necudoval takemu skutristovi. |
Hodnotenie: Joj, Feror, |
Re: bacaono: no tak to urcite nie. |
Re: bacaono: Tak, tak. |
Re: Feror: ..aby si sa raz silno nepočuduvav keď ťa pri volákom "ťažkom edvenčruvání" taký skútrik s lachkosťu neofúkóv a teba zostane len dlhý nos. |
Paci sa aj mne |
Re: Feror: Nahodou, mne sa ten skuter paci. A nekecam. Aspon je vidiet, ze aj skuter moze trocha vyzerat ako motorka. |
A este vacsia bude, ked to satos zacne oplieskavat po tych jeho cestach - NECESTACH. |
dreamer, najvacsia sranda je, ze to naozaj tak vyzera, ze to chcu predavat |
@satos: treba si pockat na toto, mozno to Honda dotiahne az do produkcie o Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (05.12.2015 20:03) |
Re: dreamer: Clovece, sme na tom podobne. Ja som chcel kupit skuter, ale tie male kolesa, jak na furiku - jak s tym ist do terenu??? Neprekusol som to a kupil som enduro. |
dreamer nejak by som to neprežíval na svojej som si kolesa prerobil sám na bezdušaky a drží mi to už niekoľko rokou a žiaden problém len pár eur |
sú kadejeké kolá aj špice ktoré nejdú durch cez ráfik a jazdíš s bezdušákmi, všetko sa dá keď sú €€€ niet nad špice každý raz vyvehne do terénu a trafí riadnu jamu |
Hodnotenie: Z mne dostupnych informacii jedine minus su dusove kolesa. Riesili to uz viaceri napr. aj pri KTM-kach, motorka skvela a kolesa ako z Jawy. Nie kazdy to chce tahat do terenu, kde to ma mozno vyznam, je to pekna motorka a pre takych ako ja cisto imidzovka na cesty, kedze off ma nelaka. A ta socka verzia ma celkom zaujimavu cenu, mozno by som si dal povedat, ale tie duse neprekusnem. |
Tak som dneská mal možnosť sediať na novej Afrike, vďaka Kamilovi Koškovi z K-moto Košice. Jazdiť sa nedalo, ale aj tak to stálo za to. Vyzerá skutočne dobre, je vätšia ako BMW F 800 GS, na pohľad. Sedlo a rám pod ním je úzky a tak vytvára pocit, že je o dosť niššie ako F 800. Skúšal som aj to viššie, vraj 90 cm ( o 3 cm viššie ako origo), no ani toto nebolo vysoko. Pocitovo kaď som na nej sadel a skúšal ju do strán nahnúť, bola oveľa ľahšia ako F 800. Škoda len že sa nedá objednať to sadlo ani za príplatok. Príde ti motorka a kúp si potom to viššie, to je choré. |
Hodnotenie: Kua, toto nie, zase nebudem dobre spavat ...chcem ju... |
Re: bacaono: sefko nesranduj, to by tvorcovia euro normy nedopustili motor ani nastartovat. Bozechran. Zadny tlmic v tvare atomovej bomby so zvukom rotovatora (to som nepochopil ked to pitaz natocil, ze to dostali homologovane) s katastrofalnou krivkou priebehu vykonu ala ani kvapka nespaleneho bezinu nazmar |
je tam lambda, prave sa na nu pozeram |
Koho zaujíma pár detailných a aj technických obrázkov a riešeni tejto moto? |
[ |
Mam zaujem o test motorky? Kludne ako funguje Kawasaki v BA. Pozicias si moto na den za XX EUR - urcity pocet km v cene a platis si benzin. Ides nad ramec, nauctuju Ti kilometre. |
Ja by som to spoplatnil od kilometrov + záloha aspon 500éčok a hned od začiatku by sa vyselektovalo |
Hodnotenie: bez zalohy by tam prislo x ludi povozit sa, jak na kolotoce.. takto je predsa len vacsia sanca ze je to clovek co ma jaky taky zaujem, ked si uz aspon tu zalohu bol vybrat plus samozrejme sa aj trochu inak na tej moto spravas.. |
raptor.ide o to aby som nemusel priniest povedzme 500 eur ako zalohu.bol som na akcii kde som podpisal papier a povozil sa.a niekde pytaju zalohu.preto si myslim ze honda ako silny predajca mal by to riesit v ramci propagacie a pripadne skody si riesit cez svoju poistku.v pripade padu uhradit povedzme nejaky poplatok,ale mozno dealery maju nejaku poistku aj na predvazdacky |
Re: raptor: to musíte predávať ako ja... ak sa prípadný kupca vysype na mojej moto, koruny už budem mať nejakú tu minútu vo vrecku vždy záloha v plnej sume vopred |
pusti hrabat. 3 stupne trakcnej kontroly, plus 3 stupne S modu DCT (=neradi hned vyssiu rychlost, az pri vysokych ot. ) plus G mod (netreba si mylit s G bodom , kedy DCT spojky nepreklzuju vobec - cize priame spojenie medzi motorom a prevodovkou, dolezite pri nizsich rychlostiach a prudkej akceleracii - napr. drift zo zakruty Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (03.12.2015 17:02) |
Re: HoGo80: elektronika ta nepustí hrabať. |
V podstate prípade dct v teréne si nejak neviem predstaviť jednu vec. Dáš fullgas, začné koleso sa začne pretáčať ako bláznivé, tak v momente preraďuje vyššie? Či vidí podľa predného kolesa (abs senzor), že ten sa až tak neponáhľa a tak sa na to vykašle, nechá ho pretáčať v tej istej rýchlosti? |
caro DCT objavis az tak po 3-4 dnoch jazdenia .. doftedy si na to iba zvykas ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (03.12.2015 12:20) |
salli - nevychadzam z uzasu... a preco by mala honda zatiahnut pripadne skody v pripade padu na predvadzacej jazde? |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 97271 | Včera: 145429