Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Triumph Tiger 800 XCx 2015 - prítulné zvieratko na cesty aj necesty
Hodnotenie: ![]() Ľúbi sa mi ako Triumph inovoval sériu 800cc Trigríkov, štyri neskôr dokonca 6 modelov. |
Hodnotenie: ![]() Motorka je to pekna |
Hodnotenie: ![]() Moc nechapem potrebu mat 6 modelov jednej moto, ked vsetky rozdiely sa dali robit v ramci konfiguratora. Cize navolim si napriklad vypletane, alebo liatinove kolesa a furt je to jeden typ moto... |
No ono zvyčajne kúpiť rovno model s výbavou je lacnejšie ako kúpiť model a potom nahádzať do košíka doplnky... Inak stále sú to min dva modely... rozdielne podvozky a kolesá, zvyšok sú doplnky... +- |
ked je 21 vpredu furt sa zatvara a ako keby padalo riadenie to je normalne na kazdom endure, co normalne nie je ze tam rype stupacky pri nejakych malych naklonoch ja mam staru rkovu |
Pre Deluxa: No nevieš pri akom "malom" náklone to škrtol stupačkou o zem - píše, že to bolo v nejakom vracáku. Možno stačí pritvrdiť podvozok - keďže je nastaviteľný - a problém sa posunie až do "veľkého" náklonu. A navyše stúpačky majú na koncoch také malé predlžovacie tyčky - asi ako signalizáciu kontaktu so zemou. Stačí ich obrúsiť a zas to bude neskôr šúchať. A isto iste príde Touratech abo dakto iný s doplnkovou výbavou a v nej budú výškovo nastaviteľné stúpačky. A potom už nešuchne stúpačku, ale hlavný stojan. |
Ked si niekto bude kupovat ten bike urcite toto riesit nebude len ma to prekvapilo na to aku to ma svetlu vysku som predpokladal ze tie stupacky budu vysoko.... |
deluxa .. ono tie stupacky maju dost dlhe trne (daju sa dat dole) a na PK babe dokazes skrtnut stupacky skoro na hocicom Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (20.05.2015 16:13) |
Hodnotenie: ![]() jedno ma aspoň teší..že konečne tam dali nastavovatelný podvozok, a nie ako kedysi že v predu bola vidla bez akejkolvek možnosti v nastavení. A konkurencia pritom stále spí.. Sergej, sergejdesign.blogspot.sk/ |
Hodnotenie: ![]() Problemy starej generacie (dufam ze boli vyriesene v novej) su: |
Peter UK- vďaka za info. K 800XC som u predošlých verziach to s tými tlmičmi nevidel, vedel som o zadku ale na predných som nastavenie nevidel. O tých chybách s odvodom tepla viem a taktiež vraj bolo niečo s kolenom od výfuku, ale o ostatných som nevedel. Teraz už je otázne, či kúpiť ojazdenku, alebo sa vrhnúť do novej, snáď už bezproblémovej... |
Hodnotenie: ![]() Pekna moto, vdaka za recenziu. Velmi sa mi pacia linky na obrazky, hlavne ked mate Chrome prehliadac a Hover Zoom extension, tak je to mega, pri nabehnuti na linku vidite obrazok bez noveho okna. Super napad! To by sa kludne mohlo stat standardom v prehliadacoch! |
tej spotrebe sa moc nečudujem, na motorke ktorá má 100km na tacháči páliť plné otáčky.. len aby jej to chuderke neostalo do smrti. Asi preto by som si nikdy nekúpil testovačku. Ale inak je to pekná mašina. |
Re: fezry: nic nevytacas ... proste skusis, zapises si a kasles na to ... po mojom testovani si masinu kludne kup, ja som na motorky jak na babatka |
Hodnotenie: ![]() Ahojte, tu sme to riešili spolu s kolegami. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 238813 | Včera: 186604