Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

„Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiu„Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
29.12.2014 9:41

„Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

celkom zaujímavé prečítanie...
len otázka..prečo pri endure bundu a pri MX len dres..?..skôr by sa mi hodilo pri chladnejšom počasí na mx bundu a v endure pri pomalých úsekoch by mi i dres postačil. Teda aspoň ja to tak robím, ked s mojou tažkou kravkou si idem brnkať do lesíku tak sa vyzliekam z bundy do dresu.



Sergej,
sergejdesign.blogspot.sk/


29.12.2014 11:52

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mikulec: este par rokov a dorasties na GS :-D


29.12.2014 12:02

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

pito1145: lebo mx jazdím hlavne v lete. Respektíve keď je relatívne teplo a keď nie je, tak som jazdil softshellovú bundu.

Bundu na enduro preto, lebo som začal až "teraz", keď už bolo chladnejšie a preto, lebo je odolnejšia ako dres, či už spomínaná softshellová bunda, pri prípadných stretoch s kríkmi, haluzami a tak podobne... :-D

Menton: všetko je možné >:-)


29.12.2014 12:45

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Landal
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:-) [dobre]


29.12.2014 12:59

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Hasis1098
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Chlape super držím palce [dobre]


29.12.2014 23:23

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

snowden
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Trnto projekt je cista exotika. Uz aby sa vycasilo.


31.12.2014 14:20

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

...ja som kupil ostru motokrosovu 250 2takt a neskor som zistil ze radsej jazdim enduro pasaze proste viac zabavy ako kruzit niekde po trati dookola. Uz ju sice nemam ale vela ma naucila znova by som uz kupil eduro. V mojich podmienkach viac vyuzitelna ale kazdy ma ine priority a musi si to odjazdit aby zistil co ho bavi najviac [dobre]


01.01.2015 14:26

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

a neskaj celkem víživné jezdzeňí po sňehu. trochu popadávau aj zmrznutí déšť >:-)


01.01.2015 20:31

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Matej
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak predsa ta to zlomilo :-) vitaj v klube s rozumom. Toto nie je uz styl, ze padne rampa a tym padom rampy ti vypadne aj mozog z hlavy a len tahas za sulec :-D tu treba aj rozmyslat (stromy, korene, konare, kamene). Drzim [dobre]


20.06.2016 12:57

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

kedze som v Klacanoch zlomil blaster, tak teraz otazka ci ist do kovovych, alebo kupit iba take tie plastove co su z jednej strany otvorene, aby sa uz nedali zlomit. Pocul som totiz uz z viacerych stran, ze tie kovove blastre mozu aj ublizit. Co si o tom myslite? Ci to je zasa tema "iphone vs android"?

A uz ked som nacal - v blate mi vytiekol tlmic. Na povodnej motorke som mal neopreny a tlmic mi nikdy nevytiekol, tuto neopreny nemam a uz to aj bolo. Takze ist naspat do neoprenov? Alebo kompromis a dam kratky neopren, ktory chrani len okolie gufera?

dakujem za rady.


20.06.2016 15:47

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Tie otvorené blastre Ti však neochránia páčky pred zlomením. Či a ako často sa dostaneš do situácie ked Ti ruky zapadnú medzi blastre a riadítka musíš posúdiť sám. No myslím si, že v takej situácii zápastia odídu aj pri plastových uzavretých
Osobne sa domnievam, že to riziko hrozí viac pri tvrdých kroskách pri skákaní ako pri makých endurách. Ale pri riadnom nakopnutí zadkom ak sa nepustíš riadítok ...
Ja som za kovové, no ktm vraj má najpevnejšie plastové, mal si tie?

To blato je potvora tiež rozmýšlam nad krátkymi neoprénmi alebo čosi takétowww.dsauto.sk/pojistne-stiraci-krouzky-do-blata-pro-pr-... ak by to bolo vo vhodnom priemere.
A tiež by ma zaujímalo čo tieto veci urobia ak ide vidlica na doraz.


20.06.2016 16:23

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: matus: svoj nazor som na MR uz prezentoval. Par krat som uz cez riaditka letel. Obidva packy si viem kupit spolu za 18E, znackove ACERBIS do 18E za kus.

Momentalne mam na Huske otvorene blastre z nejakej KTM. Su paradne, makke ohybne, nepolamu sa lahko a ochrania ruku pred krikmi a lietajucimi kamenmi, to mne staci.

Re: tryskac: tie zelene kruzky, co si sem dal sa odporucaju len do blata a v suchom terene ich je vraj lepsie dat dole.

tlmic aj ked ide na doraz, tak piestnica nejde uplne cela dnu.

Nad neoprenmi som rozmyslal aj ja, ale bojim sa, ze ked sa pod ne dostane bordel, ci to viac neuskodi, ako pomoze. Podobne, ako pod tie zelene kruzky. Tiez je dobre raz za cas stiahnut dole prachovku (ide to lahko) a vycistit pod nou a priestor medzi guferom a prachovkou.

Slzil mi pravy tlmic, vyrezal som si z PET flase "hak", vycistil som prachovku a gufero zatial je to OK.

Komu by sa nepozdaval hak z PET flase - moze tam vzniknut ostra hrana, ked clovek nedava pozor, ktora moze poskodit gufero - tak da sa kupit origo udelatko:

Pozri obrázok


20.06.2016 17:52

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

ňeco o blastroch sem napísauna naší stránke. Dokonca sem mjeu aj skúsenost jak jamoval, ale s opačním efektem. Pevné blastre mňa zachráňili ot pádu.
SKF MudScraper mám, v buace paráda, ináč sa to za sucha zbitečňe dere.

Ket teče semerink, vičisceňí je len na chvilku a debata okolo na dúho aš sa mi to nesce písat.


21.06.2016 8:50

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Tryskac> ano mam original plastove od KTM. Na 690 su vsak ine ako na 990, tak neviem ktore myslis.
Vacsinou nejazdim agresivne, ani neskacem, takze pojdem do tych acerbis rally pro. Viem, ze packy nie su moc drahe, ale pri cestovani nosim len po jednej nahradnej.

Dam tam aj tie kratke neopreny. Ved ked jazdis a je mokro, tak ten neopren to ciastocne ocisti. Co neocisti poberie prachovka, tak ako bez neoprenu.
A po jazde treba neopren dvihnut a vyutierat - aj prachovku - tak ako bez neoprenu.


21.06.2016 9:34

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: mikulec: ďalší level je moto s EČ, aby si mohol jazdiť aj niečo, kde treba aj hlavu používať :-)


22.06.2016 9:03

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Problémom je, že "LanDAlKAR" sa v spotrebe gufier dosť podobal na Dakar. Blato malo tiež možnosť niekoľko krát uschnúť na klzákoch a tak pri takejto akcii by bolo plusom hocičo čo by pred prachovkou a guferom strhlo ten zaschnutý nános madarskej nepálenej tehloviny.
Ja som sa zastrájal, že po príchode, aspoň pred "okruhmi" kde bude podvozok viac pracovať , umyjem klzáky, no ostalo len pri teórii.

Janoval, koľko Ti ostáva trčať klzák pri predku na doraz? Ja tam mám sotva 5 mm.


22.06.2016 10:21

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

musel by som sa pozriet, ale viem, ze mi tam ostava nevylestenych par centimetrov.
Nasiel som tu jednu fotku, kde na lavom tlmici vidno dve biele elektrikarske stahovacky (drzia snimac bicykloveho tachometra). ak sa nemylim, tak oba pasky su uz na klzaku.


29.06.2016 13:40

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

chlapi, chcem skusit tie kratke neopreny, ktore po jazde dam naruby a vycistim prachovky...ale neviem najst kde kupit kratke neopreny. Alebo mam kupit obycajne a odstrihnut z nich?


29.06.2016 14:55

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

mám aj krátke. Písal som ti SS.


04.07.2016 8:14

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

www.ktmtwins.com/ktm-short-neoprene-fork-seal-protectio...

Je tam aj nejake katalogove cislo, mozno by sa to dalo objednat aj u nas cez KTM.


04.07.2016 8:25

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Dakujem :-) Podobne by uz mali byt na ceste od Mikulca.


06.07.2016 10:53

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Inštaloval som tie acerbis rally pro blastre - otazka: ma to byt tak zatiahnute tak na fest, ze ked sa zdrbem, tak mi radsej rajdy utrhne nez by sa pohol blaster? Alebo tak navolno, ako som mal tieto plastove?

A ak by mal niekto zaujem:
motoride.sk/?P=inzDetail&ID=251374


06.07.2016 13:34

Re: „Blog“ Projekt z cesty do terénu – Z motokrosu do endura?

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: matus: ja ich mam napevno, par krat uz isli nahle k zemi, ani sa nepohli, doskrabane su, ale nic poskodene a moje prsty tiez v bezpeci ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 228685 | Včera: 127684