Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
12.09.2014 9:06

Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

Slap
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekny test. Skusal som versysa, motoricky mi sedel. Aj tato sa mi tabulkovo paci, mam teraz cb500f a casom chcem silnejsi dvojvalec, na kazdy den, kde dokazem namontovat aj kufre. Skoda ze mi dizajn tejto motorky az tak nerezonuje v hlave a pritom ma kawasaky krasne motorky. MT07 je pekna ale je pocitovo mensia ako 500f. Mozno Shiver bude nastupca, alebo pockam co vymysli v buducnosti Suzuki... kazdopadne [dobre]


12.09.2014 11:07

Re: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

meloking
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

od prvej er6-tky sa asi museli udiat riadne zmeny, ked ju tu opisuju skoro ako elektroskuter pre baby :-)

mal som 2007-cku a na mna posobila podvozkovo (casto neposedne) aj motoricky (odspodu pocit litra) ako maly jedos. urcite som vtedy skusil aj 'priatelskejsie' motorecky. napriklad hondicky podobneho zamerania. teda samozrejme hovorim o starsej verzii. novu som neskusal. ale som prekvapeny. ta dualna klapka asi trochu pokazila srandu :-)))

to slap:
dizajn je urcite vecou osobnych preferencii, ale pre mna bola mt-07 nazivo velkym sklamanim, kdezto presne tato konkretna kawa v bielej sa mi velmi pacila.


12.09.2014 11:28

Re: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

mateo123
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi dobry test :-) a co sa tyka spotreby sice ja mam Versysa ale to je to iste motoricky mavam normalnu spotrebu okolo 4,2l rekord som mal 3,8 ale to bola fakt ze silna kochacka do 90kmh :-D


12.09.2014 19:53

Re: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

KaTeM
 Edvenčr 

Ikona

Rád by som upozornil na pár chybičiek ....
v odseku

V roku 2010 prešiel modelový rad ER6 upgradom. V rýchlosti spomeniem tie najdôležitejšie zmeny Nový tuhší rám (double pipe), nová fešná kyvka, motor poladený.....

Pretože zmeny boli už v roku 2009 kedy sa zmenili svetlá, budíky, plasty okolo chladiča, výkon, madlá...
Ďalšie zmeny boli v 2011 a tie sú popísané v článku.


12.09.2014 20:13

Re: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

KaTeM
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Článok [dobre]
Mám ER6n r.v. 2010, čerstvých 42000km, a nie je to len okolo komína, týždňový výlet v Alpách → pohoda, budúci rok Škandinávia ? >:-)
K spotrebe, najväčšiu som mal na Slovakiaringu, za 1hod jazdenia okolo 110km, spotreba cca 6L/100km a to som ju točil čo sa dalo.
Tu hľa vývoj spotreby za tento rok SPOTREBA


13.09.2014 20:53

Re: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

Vysnan1
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

KaTeM: pekny graf spotreby :D ja mam na mojej r.2011 rekord 3,92 na dlhsej ceste (300km) a to som nesiel na spotrebu :D cize normalka, auta ma rozhodne nepredbiehali :D no a normalne mavam 4,3-4,5 a to ju fakt nesetrim... takze spotreba z testu sa mi zda ze sa medzigeneracne o cosi zhorsila... taktiez ta dualna klapka kto vie co spravila s vykonom, idealne by bolo priame zrovnanie oboch modelov, tazko nad tym spekulovat...
Inak palec hore za peknu recenziu, hned by som ju vymenil :D ked uz pre nic ine, tak aspon kvoli pohodlnejsiemu sedadlu pre ladvinku [dobre] ;-)


14.09.2014 21:41

Re: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

V červenej farbe každá zo spomenutých motoriek je vhodná pre ženské publikum ;-)
Táto Kawa konečne vyzerá k svetu , ešte krajšia je kapotovaná verzia .
Osobne si myslím že najkrajší dvojválcový zvuk má Véčkový motor , či podobne fungujúci radový na Yamahe MT ,TDM.
Čo sa týka spotreby tejto Kawasaki , tak tá pôjde ešte dole, keď sa motor zabehne .
Dôvod úpravy: niečo som zabudol

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (14.09.2014 21:44)


16.09.2014 21:44

Re: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

Vysnan1
 Kávičkár 

Ikona

marek750: JJ, s tym zabehom to mas pravdu ;-)


16.09.2014 22:53

Re: Kawasaki ER6-n baránok vo vlčom kožuchu

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fajn test, mal som v pláne niečo podobné spísať cez zimu o mojej (totožná s testovanou, ešte aj farba). Bohužiaľ sme mali havárku, tak uvidím. Inak spotrebu som vedel v pohode stlačiť aj ku 3,5l. Priemernú mi ukazovalo 5,4l a to zahrňovalo mesto, diaľnicu a aj "nakladačky" na Babe. Inak je to veľmi šikovná mestská/prímestská motorka. Taká užovka. Mrštná, všade sa si našla medzierku... :-)))



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53739 | Včera: 140248