Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Ariel Ace – exkluzívna Honda z Anglicka
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: tak toto je ozaj krasa nadhera.. a ten motor |
Hodnotenie: Motor je dobrý základ a na tom sa im podarili fakt skvelé dizajnérske kúsky |
Hodnotenie: krásne detaily |
Hodnotenie: Dnes sa kupujú mená starých značiek a nimi sa búši na rozcitlivené srdcia , je to paškvil , celý Ariel !!! |
Zlepenec ako zo zbytkov, strašné, s tým motorom mohli urobiť aj motorku. |
brazel myslím že tá motorka má niečo do seba a svojich zákazníkov si nájde. Pokiaľ sa predávajú nepoužiteľné choppre a iné divné výtvory na ktorých sa nedá jazdiť... |
berazelovi na upokojenie duše /pre naznalých podvozok Norton, motor Ariel Sqare Four/ |
Retro, krasa! |
Pre upokojenie duše (nie tej v pneumatikách) Retro-ovi Len Tak: Ariel - navrat |
ten norton nemam slova |
Hodnotenie: brazel... nie je to len o kupenej starej znacke... Ariel Atom sa vyraba uz dlhsiu a co sa tyka jeho takmer "motocykloveho" zrychlenia narobil celkom vietor v tabulkach rekordov... |
ddemo , hej , hej , hej a posledná kolonka v objednávke je - Vyberte , akú samolepku chcete mať na nádrži : |
Hodnotenie: tak toto je nadherna moto s perfektnym motorom z hondy vobec nepochybujem ze to bude jazdit ako diva svina :D |
špatné to nieje ale robili podstatne lepšie stroje... |
Hodnotenie: dizajnerska lahodka |
Ja som tá stará páka a ty to druhé ? |
brazel... trochu nechapem preco mas stale na srdci cistokrvnu vyrobu motocyklov. Ked uz britsky, tak nech je vsetko britske..?? A preco vlastne...?? Tradicia, Nostalgia..?? Potreba mat motorku made in all England do posledneho srobika... to potom japonec s Ohlinsami uz nie je japonec..? A ako bolo pisane vyssie, ak sa firma chce pustit do takehoto projektu a chce aj uspiet na trhu, treba rozmyslat ciste ekonomicky. Tam uz nejake nostalgicke prupovidky o narodnej hrdosti a cisto "britskom " motocykli idu bokom. Ved dolezite je to, ze taketo masiny vobec vznikaju... |
Všetky anglické športové a závodné motocykle pred aj povojnové, používali výhradne hliníkové ráfy Borrani. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (09.07.2014 19:56) |
ddemo , no asi preto , že idú (chcú) vyrábať anglickú značku (preto aj kúpili práva na používanie tradičnej anglickej značky Ariel a nie nejakého Junáka , Pannoniu , atď ,atď) a ešte aj značne exkluzívny model , takže aj cena bude vysoko exkluzívna , možno aj takáto a o "sériovej" výrobe sa dá hovoriť naozaj len v úvodzovkách , takže prečo ju nevybaviť tým najlepším , čo doma máme . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (10.07.2014 8:01) |
Hodnotenie: krasny stroj, prepracovane detaily, overeny motor... Podla mna to ma potencial uspiet a oslovit mnohych. To ze je to "zlepenec" je uplne irelevantne, neviem co je na tom divne a poburujuce. V dnesnom globalizovanom svete je to uplne bezna prax. |
brazel... cena tejto motorky mozeme asi len hadat, ale podla komponentov, motora a ich vlastneho ramu to pravdepodobne nebude nic astronomicke... je mozne, ze to pojde vyssie ako dajme tomu origo VFR, ale zase nebudu to nasobky tejto ceny. Preto aj (domnievam sa..!!) brzdy nissin su sucastou urciteho "setriaceho balicka"... Ale napriklad pruzenie... preco sa vseobecne toleruje svedske pruzenie Ohlins na talianskej, britskej ci nemeckej moto... no asi preto ze su dobri, vseobecne znami a dodavaju za relativne dobre ceny aj vo vacsich seriach. Povedz mi tvoj odhad.. kolko ludi ked vidi prvy krat nejaku novu masinu identifikuje Ohlins ako dodavatela urcitej exkluzivity a kolko identifikuje napriklad taky (este exkluzivnejsi, no menej znamy) Nitron..?? Kolko ludi vo vseobecnosti pozna tebou udavany billet, ci pretech ci napriklad beringer. odhadujem ze cim specialnejsia znacka, tak tym menej beznych ludi... ano odbornici ako ty, retro , ci mozno aj papi.. to hej, vy tie znacky poznate, ale sorry, uz ja som si musel googlit, lebo nic mi to nehovori. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ddemo (11.07.2014 8:42) |
ddemo , nejdem už písať k motorke , lebo podľa vás by to mala byť takmer rozpočtovka (čisto za účelom kšeftu) . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (11.07.2014 10:27) |
Ešte pre ddemo-a , iba toľko , že struna na tom YSS je v skutočnosti červená , nie čierna (Mono mit roter Feder). Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (11.07.2014 10:35) |
brazel... nemaj obavy , vsetky tebou uvedene tlmice som nasiel, len chybala mi tam jeden dost podstatny detail...cena (u toho nitrona). Dalsia vec ze ak objednavas, objednavas uz na konretnu vahu jazdca a spolujazdca... ale to ti urcite vies... |
ddemo , keby si si aj otvoril linky , ktoré som ti posunul , tak by si tam našiel aj ceny . |
brazel, tipnem si...zeby niekomu vadili brzdy z japonca..?? |
ddemo , ale ten YSS za 349 je dobrý , podobný Wilbers (model 640) stojí asi 479 (alebo 499) . |
brazel vy..r sa ty na to čo na tvojom stroji kritizujú. Ty máš motorku kvôli ostatným alebo kvôli sebe? Stále budeš /vlastne budeme / pre časť "znalcov" na hlavičku |
Ešte k Maxtonu. Svojho času vyrábali špičkové rámy ktoré boli použité aj na závodných Jawách Eddieho Robertsa /posledný štart Jawy na TT 1978/ a Jiřího Bartuňka. |
retro ...ja by som skorej postavil nejaky Vincent cafacek.. |
ddemo prestaň už provokovať |
retro, keby si mal zaujem mam prefoteny dobovy manual k Vincentovi... |
Jasné že mám záujem! V mojom profile máš môj mail. Napíš podmienky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225586 | Včera: 168953