Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
08.04.2014 19:57

Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

chladic
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super landal. sledujem ta cely cas. len taka otazocka. ten ast tripmaster je kde namontovany? mas tam vektory. ja sa tomu takmer skoro nerozumiem, takze len preto sa pitam. diky


08.04.2014 20:25

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

AST má na motorke Jožo (alias Josip) a bude ho mať ešte Dodo. Skúsenosti už nejaké z testovania máme zo spoločnej jazdy s Josipom a ešte múdrejší budem po tomto víkende (pochopíš viac zajtra po uverejnení bleskovky ;-) ).


08.04.2014 20:33

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

chladic
 Edvenčr 

Ikona

jasne diky. :-D


08.04.2014 21:39

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Plano
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Noisy Men......fajnééé.. [dobre] ... aký hrubý hliník si dal na chránič motora....sa mi zdá tenučký....ten môj plech 4mm vyzerá po 3 rokoch katastrofálne....zišla by sa výmena.
Gratulujem...pekne si tu svoju KTM vyhľadkal.
Ale moc sa neteš...na piesku ťa preščím :-))) >:-)


08.04.2014 21:52

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Mr. Plaňo - to je slovo chlapa! ;-) teším sa na hovado moc :-D

Je to 4-ka, tak uvidíme


09.04.2014 9:13

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

RacerP
 Bahniak 

Ikona

Pekná práca Landal. Vyzerá to oveľa lepšie ako to provizórium z minulého roka [dobre]


09.04.2014 10:37

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Lando, nech robic, co robis, furt je to len kootyyyem :-D
a o fyzickom a psychickom treningu toho najkazovejsieho elementu medzi riadidlami a stupackami budes pisat tiez? ;-)


09.04.2014 11:55

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

tryskac
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Menton, hádam hej, ale až ked ten "element" trochu "potuninguje" ;-)
Pár postrehov:
tá úprava brzdy asi ešte nie je definitívna - vyzerá to dosť slabý plech aj uchytenie.
lamináty na motore si mal už pred veľkým - širokým šusplechom, ale teraz sa mi zdá táto prídavná izolácia motora zbytočná. Neviem koľko má Tvoja moto oleja a ani či máš olejový chladič , ale viem, že v Albánsku zvyknú v termíne preteku už dosť kúriť.
Tak nech sa Ti podarí doladiť všetky úpravy moto do maďarského polopiesku a potom už len tunigovať medzikus >:-)


09.04.2014 13:12

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Menton - budem...

Tryskac - dekle: viem co myslis, preto testujem, zatial to nevykazuje problem ale uvidisa. Dost som to okopaval okovanymi spicami ciziem okrem ineho.
..
packa: tato je nahradna s pokusnym plieskom, aby som zistil ci je to dobre riesenie. Original je uz hotovy u momula z nerezu a dnes si idem pon.

mobil tak diakritika nist


09.04.2014 14:33

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

marektm
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Landal ten predny kotuč ti zasahuje na celu vyšku platničiek ? Podla foto to vyzera, ako keby platne presahovali vrchny okraj - daj pozor (vybrus ich) aby sa ti po určitých km neopreli o seba nezbrzdenymi plochami.
-ovladanie Vektorov nešlo dať na lavu stranu kormanu obe a prepinače svetiel presunuť preč, prip. nahradiť užšim ovladačom?
-pačku spojky vymen-dovar , aby sa dala stlačať aj všetkymi prstami.
-to činske počitadlo Mth ti ešte funguje ? Mne ich zopar už odišlo, aj som ich silikonoval proti vlhkosti.
-nemaš vysoko korman v sede, alebo planuješ cele dni oraziť v stupačkach?
-ochranny dekel motora je dostatočne pevny, aby pri deformacii neodrazil ventil paliva ?
-predny blatnik by som dal klasicky endurovy, lebo blato z tohto si budeš dobiehať rovno prilbou
-skontrolovať ložiska vahadiel a skrutky upevnenia volnobežky na magnete

. držim palce a fandim [dobre]


09.04.2014 16:24

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Marek
- ten kotúč už neviem prečo presne sme robili s takou veľkou plochou na platničky, ale platničky zaberajú celé. Cez víkend som menil kolesá a tak som pozrel aj platničky a sú rovnomerné. Na tom kotúči to tak blbo vyzerá ale inak je to OK a brzdí super.
- na ľavej strane je v ovládači svetiel aj sytič, a hlavne neviem meniť polohu držadla páčky. Čiže jedine, ak by sa ten vypínač svetiel so sytičom dali hnahradiť takým tenkým, aby ovládač vektora vošiel ešte medzi ovládač svetiel a držadlo páčky, a to sme nevedeli ako vyriešiť. Ešte mám ako možnosť prepojiť ovládače vektorov tak, aby sa oba vectory ovládali obomi ovládačmi, ale potom by sa súčasne ovládali oba vectory a nebola by možnosť samostatného zobrazovania vecí na každom. Toto je možnosť, zatiaľ to riešiť nejdem.
- páčka spojky vyzerá, že je to "omylom", lenže jej terajší tvar je výsledkom cielenej úpravy. Páčku mačkám jedným, max. dvoma prstami, viacej nereba a bolo by to horšie, nedržal by som rajdy tak ako treba. Ak som mal na šúlci prsteník+malíček a tlačil spojku, tak som si páčkou "pučil" prsteník. Pri desiatom raze za sebou to už bolo fakt hodne nepríjemné... Ohnutie páčky nestačilo, musel som ju skrátiť. Teraz je to super, spojkujem ako treba a negniavim sám sebe prostredník. Mám to takto už asi 2-hý alebo 3-tí rok a nemal som s tým problém.
- počítadlo funguje, ale je tam len ako doplnok, skôr kvôli otáčkam, ale ak by odišlo prakticky to nezbadám a nič sa nedeje.
- rajdy a posed: nemám ten pocit, nech to porovnávam s čímkoľvek, tak na LC4 mám najlepší posed aj postoj zo všetkých motoriek. Je ale pravda, že prioritné nastavenie je pre postoj. Priorita sú RZ a jazda v stupačkách. Sedím naozaj málo.
- už ma to napadlo, a naviac nie si prvý čo to vraví :-~ Uvidíme či to neupravíme, alebo či tam nedáme priečnu vzperu práve kvôli tejto možnosti.
- predný blatník rád vymením. S tým blatom lietajúcím rovno do očí mám problém už teraz. Budem hľadať blatník, ak by si o dačom vedel, šup prosím info ;-)
- vďaka za tip [dobre]


10.04.2014 21:49

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Hodnotenie: Dobré

Motorka vyzerá a zároveň ako aj popisuješ je plne pripravená na skutočnú veľkú rally! [dobre] To čo sa mnohokrát javí ako drobný (ale zato dosť podstatný) detail je naozaj dotiahnutý do konca. Už len pár drobností a bude to.
Som zvedavý v ďalšom článku ako sa podarí vyladiť podvozok, nakoľko som z predošlého článku vyčítal aký pokrok si urobil na ,,kozenke" [dobre]
Otázka: 1. na šusplech plánuješ vyrobiť aj skrinky na náradie, ako to má aj RR?
2. Nebojíš sa toho, že ak sa Ti vyradí jeden magnet, tým pádom prídeš o počítadlo kilometrov na oboch Vectoroch?

PS: ešte by sa jej hodili zadné nádrže ;-)


10.04.2014 22:22

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Ivan, zadné nádrže budú určite, to si nechávam na zimu 2014/2015. Teraz mi ich netreba (kapacitu mám cca 2,5 násobok toho, čo potrebujem) a bolo toho teraz naozaj hrozne moc naraz. Keďže originál acerbis (aké má Jašterica) nie je reálne zohnať, tak ich bude treba vyrobiť. Lepšie ako z kliníka ma nenapadá. A na to musí mať dostatok času a nervov Momul. Takže jedine v zime.

Magnet:
- ide o klasický cyklomagnet za cca 2 Eurá. Je chytený na šrób zo zadu, na hliníkovom medzikuse. Ten hliníkový medzikus je z vnútra stredu kolesa medzi špicami a zo zadu brzdového kotúča, takže tam sa nič nedostane a teda ten sa nemá ako poškodiť (okrem prípadu totálnej a drastickej deštrukcie celého kolesa). Jediná možnosť poškodenia magnetu je, že vypadne samotný "magnet", ktorý je vlepený v tej kovovej obrube. Pre ten účel mám náhradný magnet, výmena je cca 30 sekúnd. Náhradný magnet váži nič. Čiže takto je to ošetrené.
Zajtra to odfotím aj z tej zadnej strany, aby bolo vidieť ako je to jednoducho vyriešené a pridám foto do galérie.

Skrinky:
- budem to riešiť inak, ale odkladací priestor bude aj tam. Nechaj sa prekvapiť ;-)

Inak chlapi tie postrehy čo sem dávate mi naozaj pomáhajú. Čím viac postrehov sa dorieši teraz, o to lepšie potom.
Napr. tú ľavú stranu šusplechu som detailne pozrel, premeral a bude ju treba upraviť. Pri deformácii šusplechu by jeho horná hrana skoro určite zavadila o ventil na nádrži.
Takže vďaka Vám, vítam všetky myšlienky, postrehy a otázky, ktoré ma nútia rozmýšlať nad vecami a nad tým, ako sa budú riešiť prípadné problémy a ako im predchádzať [dobre]


11.04.2014 21:50

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Hodnotenie: Dobré

Ja by som ten susplech v miestach kde sa ohnute casti dotykalu zvaril (po celej dlzke). Bolo by to pevnejsie ;-) Tiez mam obavu o ten ventil...
Inak super [dobre] a drzim palce


12.04.2014 19:46

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nemas na tych displejoch nahodou este ochrannu foliu od nova a preto sa tak lesknu? Alebo da mi to len zda z tej fotky...


13.04.2014 22:11

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úpravy kátéemky III. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Janoval áno, mám, to ma nenapadlo že by to mohlo byť tým, a po pravde ani si moc nemyslým že by to bolo tým. Na všetkých displejoch čo mám nechávam fóliu ako dlho sa dá, a tam to nebadám. Chová sa to proste ako displej na starších digitálkach... Pod určitých uhlom to je zle čitateľné.

Fonzy: fotené bolo po "napasovaní", už je to zvarené ;-)

Pravú stranu som už upravil, aby sa plech nemohol dotknúť ventilu. Neskôr pridám aktualizované fotky.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213036 | Včera: 209274