Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (19 hodnotení)
Diskusia k článku: Konečne ľahké cestné enduro - CCM GP-450 Adventure
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Videl som aj testovačku prototypu na MCN kde z nej boli namäkko ale taktiež mali výhrady voči naozaj vysokej sume. Tá moto je proste drahá. |
Hodnotenie: Bodaj by sa im zadarilo, toto je super kategoria. Cena je za exotiku. |
Hodnotenie: Tak konecne!!!!! Na toto sa muselo cakat tolko rokov? Mne sa paci, tesim sa a dufam to budu nasledovat |
Hodnotenie: Chyba jej 6stka, co je pri cestovnej motke velky nedostatok, pretoze ma 5tke sa solichat stovky km nejakym presunom napr po dialnici skoro maximalkou to si aj potiahne dost benzinu,co nadvazuje na dalsi fakt - malu nadrz a maly dojazd. Cestovna motka by mala mat dojazd min 450 km... na cestovnu moto malo koni a mala maximalka. V zaklade je moto lahka ale ak sa okufruje a prida sa spolujazdec jednokotucovky uz budu citit. |
Hodnotenie: srobov jak na eifellovke. to ma celkom znepokojilo, aj cena. tam nech okapotuju rmx 450, daju jej dlhu 6 tku na presun a je povidane. A nemusa tot spekuluvat a ukazuvat to jak zazrak s 800 srobami. inak materialy a detaily vypracovania, vidno ze si davaju zalezat. |
Hodnotenie: To je adventúra ľahká do terénu, tu sa nad dvomi ani neuvažuje... Teda na dlhé cesty... |
Hodnotenie: presne tak, niekto nepochopil zameranie tejto moto... |
Konečne po dlhom čase ENDURO.370 km dojazd v pohode aj v OFF mode.Ja mám dojazd 800 pri cca 6 l na 100vku , a kde to využijem.Dialnice nehrozia tejto motorke.Ale zmenou prevodu sa dá čarovat aj z maxim. Jednokotúč v teréne je pohoda. |
Hodnotenie: Konecne edvencr jak sa patri. Nie ako tie pozerske "endura" s megamotormi, co sa v ostatnom case vytlrabaju. Vsetko fajn, ax na tu cenu. |
Hodnotenie: Pekné, funkčné, drahé, porádný servisný interval, slabý motorček. Ale fasa nápad. |
Hodnotenie: mne sa to páči, dobrý nápad všetko.. |
Hodnotenie: Pri Adventure motorke by som nebral chýbajúcu šestku ako taký obrovský nedostatok, keďže pri adventure ceste s tým človek nebude letieť 100vkou po rozhasenej ceste ( teda, ako kto ) Adventure základ by bol, ale ešte k tomu pridať pár doplnkov a to na kufre 2malé bandasky na väčší dojazd (alebo jednu poriadnu od rotopaxu), nejaký malý tank vak do ktorého sa strčí mapa a môže sa ísť na vec! |
Hodnotenie: Napad zaujimavy, ale ja mam za tu cenu aj "cestne" aj "enduro". Univerzalna motorka neexistuje. |
Hodnotenie: Hlavne pri tej hmotnosti ju postaví na kolesé aj taký gengľoš ako ja |
Hodnotenie: Nedostatky to má, to určite hej, ale základné smerovanie - adventura pod 150 kg - je |
A to je nejaká novinka? |
Hodnotenie: Myslim, ze super kombinacia - presne, ako tiu uz niekto povedal - veci do rolky a tulat sa tyzden Rumunskom na divoko, urobit dlhhhyyy vylet do Iranu alebo proste Maroko ako sa slusi a patri |
Nič sa nedeje, ja staré šunky rátam, nové na ne nemajú... |
Hodnotenie: smerovanie vyborne, cena ukrutna. |
a este nieco, naco 130kg enduro, ked si na to potom navesaju 100kg zbytocnosti.... |
manana lenze si to nakvackaju tak ci tak, a potom je to stale o tych 100kg lahsie |
Hodnotenie: Kto im kúpi hento čudo...vyzerá to hrozne horšie ako moja vranka(tiež 130kg), a za tie prachy ju ovešám takou výbavou že by sa v CCM od hanby prepadli a ešte mi ostane na benzín na dve cesty okolo sveta a pohodlnejšie sedadlo . |
"Nič sa nedeje, ja staré šunky rátam, nové na ne nemajú..." |
Ľahkú motorku nemôžeš naložiť ťažko a čakať že to bude mať nejaké jazdné vlastnosti... Tak to proste nefunguje. |
Awia, presne. |
Predstavy o Adventure cestovaní sú rozne .Ale táto moto je pekná , technicky zdatná a je škoda na nu vešat 200 kg bagáže.A vlasne nemá asi ani konkurenta v dnašnej dobe. |
ja som také technické teľa, ale nie je skrutkovaný rám jednoduchší na údržbu v teréne? Náhradné komponenty a kýbel skrutiek vieš dať aj do sprievodného vozidla a na opravu stačí gola sada, či sa mýlim? |
awia: |
Hodnotenie: tiez sa mi to paci. |
Hodnotenie: Takú som si skladal zo stavebnice MERKUR a rám držal v pohode. |
matus: pri plnom vykone (RACE mapa) 10 motohodin. Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (14.08.2013 15:58) |
Ja tiez s mojou Husqou jazdim len nalahko. Aj teraz sa chystam na dvojdnovku len so sulcom. Bodla by ale vacsia nadrz, hlavny stojan a tusim zbastlim nejky kryt na spodok motora. Inak k nej nemam vyhrady, az na trpzku tazsi predok. PS: rocnik 1999, 25kw, sucha hmotnost 148kg. |
eNeM- dobrá poznámka, chcel som to tu napísať.. |
Janoval> tak to je fasa! To zavidim. Nieco take by som rad urobil aj na EXC, ale tam nic take nie je |
Ja som mal exc 450 v mongolsku, bolo nejako priskrtene. Asi ine trysky. Bud zabehove, alebo nejake "street legal". Na zadne to slo bez spojky ledva na jednotke z nizsich otacok. To len pre predstavu, ze kolko to malo asi vykonu, nie ze by som mal potrebu jazdit po zadnom. |
jo, to bolo street legal, len tam je iny airbox, vacsie kolecko vpredu a mensie vzadu a mozno aj nejaka zarazka na plyne (neviem) - takto sa to origo dodava. Ale na takom by som jazdit asi moc nechcel :-| |
a mas vsetky tie povodne diely? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 64708 | Včera: 147904