Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki Z800 2013 – Zlatá stredná cesta?

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
24.06.2013 9:45

Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Hodnotím test, nie motorku

k motorke: :-~ :-@ ach tá váha :-}


24.06.2013 10:18

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

meloking
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

S vacsinou veci v teste suhlasim, ale su tam aj prkotiny, ktore mi po 2200km nesedia. Napriklad tak casto kritizovany otackomer nemam problem citat. Vizualne je na principe dolievania/odlievania kontrasnej tekutiny do/z priehladnej flase, takze urcit 'hladinu tekutiny' ide uz pri letmom pohlade. So spatakmi som tiez chvilu laboroval, kym som pochopil, ze dozadu sa budem divat akoby 'popod seba', ale odvtedy krasa. A to som pritom priestorovo (do sirky) celkom obsazny :-) Motor je fakt cista elektrika (co je obcas dobre, obcas nie) a zvukovo uz teraz poskulujem po akrapovicovi (aj ked mamicky s kocikmi ma maju teraz urcite radsej). Ovladatelnost je cista paradicka a ani motor vobec nie je zly, ale trochu mu chyba taky ten 'fun factor'. Ale samozrejme ak sa poriadne toci, tak uz sa nejaky ten adrenalin vyplavi. S prevodovkou sa stale vzivam, lebo nie raz mi pri ostrejsom rozjazde skocil po jednotke neutral. Tiez by som sa moc nespoliehal na v teste spominany priplatkovy veterny stitok. Bez neho som ju ani neskusal, takze neviem porovnat rozdiel, ale rozhodne musi byt kawka bez neho hrozne otravna ak by mal znamenat nejake vyrazne zlepsenie. Do tych 110 paradicka. Do 130 bez vyraznej namahy. Nad tieto rychlosti sa uz treba snazit trochu viac a vo vyssich sferach uz asi dlho nezotrvate. Ale ja som s tym pocital a popravde tento veterny obmedzovac je jeden z dovodov, preco si kupujem prave nahace :-)

to VaranDriver07: Tiez som sa bal tej hmotnosti, ale pocitovo je mensia ako pri mojej predchadzajucej er6n. Az neuveritelne lahko sa prehadzuje medzi nohami a to teraz nemyslim za jazdy, ale dokonca aj pri statickom skusani.


24.06.2013 10:51

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

Sano
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

"neuveritelne lahko sa prehadzuje medzi nohami" haha :-D [dobre]


24.06.2013 10:58

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

Varan
 Jogurťák 

Ikona

meloking: možno to tak je, a teda budem len rad ked to tak bude [dobre] stara 750 bola otrasna :-} možno to ovplyvnilo nevhodne obutie, ale ta motorka bola taka ťažkopadna, neohrabana, že sa mi velmi znechutila :-(

btw. toto je problem celej dnesnej doby: vytraca sa fun factor :-} Honde sa to este da odpustit, ta bola vzdy user-friendy, ale uz ked v KTM sa rozhodli ist cestou kompromisov, vid novy Duke 690 alebo 1190 Adventure. Ducati pomalicky tiez to iste (novy Hypermotard), co ma velmi mrzi :-}


24.06.2013 11:01

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

cees2r
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

..ťažké to je ako Diavel kua..ale zasa ten trombón keď sa vymení za laďák,možno ubudne zo 10-12 kilečiek celkovo.


24.06.2013 11:06

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to cees2r: ubudne 4,8kg (www.akrapovic.com/en/Motorcycle/Products...)


24.06.2013 11:12

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

cees2r
 Geriatrik 

Ikona

..tipoval som ten "stockový" lauf ťažší podľa vzhľadu.Inak akrap koncovka veľmi vydarená - priam sa tam pýta [dobre]


24.06.2013 15:08

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

mcsdodo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

btw. co to tam trcia za hadicky pri otvorenom stojane? (aj pri jazde)


25.06.2013 7:00

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

Sano
 Edvenčr 

Ikona

ten prepad je ozaj nejaky dlhy


25.06.2013 14:20

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

stilicho
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

moto bez fun-factora je ako helikopotvora bez vrtule ci eroplan bez kridel...no ale proti gustovi ziaden disputat


25.06.2013 15:55

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to stilicho:
tak zasa viac ako ural (a vlastne aj vacsina inych moto) ho ma urcite :-) predsa len je to osemstovkovy nahac. len ten motor by sa dal spravit aj jedovatejsi... ale to by sme zasa nadavali, ze ten vykon sa zle davkuje :-)

to mcsdodo:
doplnenie ku sano-ovi, ta priehladna je 'transparent oil drain hose' a uz dvakrat ma ludia upozornovali, ze mam dole stojan :-)


27.06.2013 11:15

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

JayKEE
 Jogurťák 

Ikona

zdravim vas, nedostala sa vam niekomu pod ruku aj E verzia zeda ?


01.07.2013 19:08

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

mcsdodo
 Kávičkár 

Ikona

a preco to tam tak trci? :-)


01.07.2013 19:27

Re: Kawasaki Z800 – Zlatá stredná cesta?

meloking
 Kávičkár 

Ikona

to mcsdodo: aby nebola az o tolko krajsia od tej tvojej :-) mimochodom, uz som ti odpustil tu veternu ohyzdu :-) dufam, ze si s kawkou spokojny aspon tak ako som bol ja.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118701 | Včera: 206663