Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (18 hodnotení)
Diskusia k článku: Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V - luxusný tourer z Mandella
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: taký malý goldwingíček ale celkom sympatická |
Hodnotenie: Awia, to si z kolkych clankov zlozil tento jeden ? Lebo je tam niekolko krat omielane dokola vybava v cene, pritom to nie su ziadne vychytavky. pouzit ABS v turistickej moto nie je ziaden zazrak (dokonca coskoro to bude asi aj povinne), v tvojom clanku to je zdoraznene presne 4x, podobne 12V zasuvka je v texte 3x, to k tomu rovno napis, ze to ma dve kolesa, lebo to tiez pri tejto triede nikoho neprekvapi a berie to ako samozrejmost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.05.2013 14:23) |
Popri tomto vyzerá moja zzr 600 z roku 1994 ako výkrik poslednej doby. Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (07.05.2013 14:17) |
Hodnotenie: U Guzziniek sú plusom muzeálne parametre, prd tomu rozumiete... |
Menton |
stilicho - o tej poruchovosti guzzi vs. bmw to mozme rozobrat na pive (ja budem pit nemecke a ty mozes talianske ) |
raptor |
Sériová výbava je aká je aj to som ju pre stručnosť uviedol odrážkovo nemyslím, žeby som to nejako špeciálne vyzdvihoval. Rovnako ako švorventilovú techniku. Je to hlavná zmena oproti predchodcovi tohto modelu a to je jediný dôvod prečo to spomínam. Myslím že je to tam napísané jasne... Tak netreba v článku hľadať čo tam napísanie nie je. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (07.05.2013 14:55) |
Awia, ale zas by si mal uviesť fakt, že to nemá v sérii ani zabudovanú mikrovlnku... |
awia ved v pohode, ved ani RT nema vykon GTR1400 (tlacny remorker). Mna len zarazil názov "luxusný" tak som sa snažil ten luxus niekde nájsť. Čo sa mi ale nepodarilo. Ani vzhlad, ani technické riešenia, ani výkon ani kompomenty. Skrátka luxus tam nevidím. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.05.2013 15:02) |
Ok asi si každý pod pojmom luxus predstavujeme niečo iné... Veľmi príjemný pohodlný posed a super ochrana pred vetrom a vodou, fajnový výhľad, elektrické plexi... To je pohodlie... luxus. Na turistiku moc dobrá motorečka... a nie mikrovnku nemá |
Hodnotenie: "Čo viac si na turistiku priať?" no, nexcem rypat ale na motorkach tejto triedy zacina byt dnes uz standardom tempomat... ja viem, nie je to nieco bez coho sa neda zit, ale pri dlhych dialnicnych presunoch vie potesit... Upravené 1 krát. Naposledy upravil deep (07.05.2013 15:20) |
Hodnotenie: Awia: tíško závidím, že si sa mohol na tej mašinke "odviezť" ...ako to držalo za mokra ?! |
Myslite si priatelia co chcete ale ja po 6 rokoch jazdenia Hondy NTV 700 Deauville a jej predaji mam v zornom poli, skusobnych jazdach a predbeznej objednavke prave MG Norge. |
to je taká čo škubovi vykrvácala na pumpe? |
eNeM: v podstate ano, rovnaky motor a podvozok, len inak oplastovana... recyklacia dokola, ale sak furt sa najde niekto, kto sa necha zlakat... a mozno k nej v cene davaju aj listok na vlak, ci otvorenu letenku, aby si sa vzdy stastne dostal domov z vyletu... a moto ti do dalsej sezony opravia... mozno... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.05.2013 18:04) |
som bol zrovna pri tom, keď prišiel do predajne manželský pár niekde s totál východu, že si ju pozreli na nete a chcú ju kúpiť. Pán mal čerstvo vodičák spravený, mohol mať niečo medzi 40-45 rokov. Tak sme sa bavili že prečo toto a on že lebo sa mu zdá, že to je úplne ale úplne iné, ako všetko ostatné. Aj keď na tom ešte nešiel, že tak vie, že ju chce. Aj keď som mu hovoril negatíva MG motoru, na ktoré sa pýtal, aj tak ju chce. A keď som ju natočil, skoro sa rozplakal od dojatia, jak malý chalan, fakt. Mal som radosť, že má radosť. |
Chlapi |
jakož, sranda na nich jazdiť je , to by som klamal, ak by som tvrdil že nie , ale ako primárnu turistickú moto isto nie |
miku - tak ale to bol skratka pan ktory tu guzzinu chcel cez vsetky jej chyby. Ja sa napriklad tiez chcem aspon raz zviezt na C. Forlani pripadne na M. Belucci a dopredu viem ze vsetky chyby maju skratka odpustene. Ono laska je slepa a tuzba este viac. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.05.2013 19:16) |
@Raptor Upravené 1 krát. Naposledy upravil peter44 (07.05.2013 19:23) |
peter44 (moj) lokalpatriotizmus ma viacero rovin a mozme ich rozobrat pri pivku kedze sme obaja alokovani v BA. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (07.05.2013 19:34) |
Som vinar , nie pivar ale tvoje pozvanie prijimam. Prvu (mensiu) polovicu pitia platis ty, druhu ja. Mozno pozveme aj Mikuleca s ktorym som dnes telefonoval. Potom pojdeme na tretinky. |
tak na zweigeltrebe alebo ine dobre cervene suche ma vzdy na ukor piva ukecas vzdy |
Asi som žiak starej školy ale stále ma ako tourer podobného objemu viac osloví 10 ročné ST ci FJR ako toto talianské čudo. |
Hodnotenie: mne sa táto zaujímavá talianka páči |
ten vyfuk a predna vidla... facepalm. |
Hodnotenie: Raptor: až na to že motor v tej tvojej modernej GS je rozhodne nudnejší ako v tejto motorke |
Hodnotenie: to chcem nádherná moto ako starý model tak aj nový |
alexa7 má pravdu, je to breva |
menton |
Jerremy: základ je od roku 2006 ale od vtedy to už má tretí motor, ale aj ten prvý bol dobrý. |
alexa7> RT by USD malo uz davno, keby sa to na paralever dalo spravit....skus si pozriet ako je to pruzenie vymyslene a zistis, ze USD by bola strasna komplikacia. |
S Bavorákmi nikdy nikto žiadny spor nevyhraje, ale podpichovať ich treba, aby si nemysleli... |
Hodnotenie: Mne sa to paci. |
Hodnotenie: Ja som vlastnikom MG Norge 1200GT 4V a po roku jazdenia mam tieto postrehy: motor, zvuk a celkový dojem na nezaplatenie ... stale ma neuveritelne baví, hltač kilometrov.... je to talian tak si netreba brat do ucha vsetky cvakania, slzenie oleja, stlačená spojka spojená s rachotom, radenie so značným buchotom... ale keby chcel clovek nieco dokonale tak si zadováži bezduchého japonca alebo dokonale a tuctové BMW bez charizmy. MG na našich a aj europskych cestách nestretnete v takom počte ako nejakú inú značku. Guzina nie je o elektornických hračkách ale o pocite z toho co vám vybruje pod zadkom ... o hluku dvojvalca ... o hudbe z výfuku ... a o závystlivých pohladoch z okolia... |
Matus: viem RT nebol dobrý príklad. Ale to že klasická sa nevyrába nie je pravda. Ved aj FJR ju má / A verzia/ aj XJR 1300, Triumph sprint 1050,nová BMW 800GT..... |
Mikulec: to bol vystizny priklad zalubi sa do nej bezhlavo akurat starsi chlap bez skusenosti s moto, to nevymyslis, to je zivot... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (08.05.2013 10:09) |
Menton: skúter je pre silných chlapov Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (08.05.2013 10:22) |
No jaká fajnová diskusia sa z toho vykľula, dokonca partie pokru sa tu rozbiehajú No do tých sa ja vo fóre nezapájam |
pre mna USD na takejto motorke nie je o tabulke, ale o dizajne. Proste klasicka vidla pre mna osobne robi pocit velkej zastaranosti - nie klasiky, ale moralnej a technickej zastaranosti a opotrebovanosti. |
Awia: takze uplne nova 1600GT a GTL, novy skuter a nove GS, ziadne recyklacie a teraz daj ty 3 ozajstne novinky u MG za posledne 3 roky... Sam si sa na nachytal na hruskach... |
matus: to beriem, ale namyslím že sa niekde nejak šetrilo, je to kus železa. |
Menton: este že MG nedozrelo na variátor |
alexa7 |
premyslam chlapci ze keby som mal Varavedro ci by ste sa obuvali do en bloc do celej Hondy strašne sa mi páči že zarytí MG positive si nevšimnú moju poznámku ku Grisu a davaj vracať úder celému BMW. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (08.05.2013 22:42) |
hasišák: Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (09.05.2013 7:57) |
raptor, že prečo hneď "do BMW"? Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (09.05.2013 8:05) |
papiboy , dodám , že s 90 ročnou koko.inou . |
egreš pekný kosačkový fejtón dávam |
egres2 Upravené 1 krát. Naposledy upravil stilicho (09.05.2013 8:17) |
stilicho: si si isty, ze prehliadli ? lebo zjavne o tom vies velky prd, ale uz sa okolo toho tocis v druhom prispevku... ale bavis ma... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (09.05.2013 9:24) |
Menton: Bony je krasna ale až moc "uhladená" skušal som, preto radšej V7 MG ale každému sa iné páči. Tak aby si na nu čím skôr dozrel |
Som po frsnast rokoch prisiel na MR si nieco precitat a vidim, ze je tu riesia stale tie iste k...ny, co vzdy, v hlavnej ulohe so stale tymi istymi ludmi co vzdy... |
papiboy to preto ze je to tak trochu aj nasa salka kavy. Ked sa obrati nova Elektra, alebo Rocket alebo Duke 125 tak uznaj ze BMWčkari k tomu, z pozície do ktorej ich staviate vy, objektivne nemaju co povedat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.05.2013 14:59) |
Awia mi na moju otazku odpovedal že MG Norge podla neho skrátka luxusné je a basta. Ok, beriem. Len ak awia zachová rovnaký benchmark tak by min. 80% testovaných turistov malo mať v názve článku slovíčko "luxusný" aby to bolo voči nim fair. A pre kategóriu goldwing, victory a electra glide ultraclassic bude asi treba vymysliet chlievik "megaluxusné". Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.05.2013 15:18) |
raptor mal by si sa prestať rozprávať sám zo sebou chlape... |
mozno je doma pod papucou tak aspon tu si musi presadit svoju pravdu |
Ale no, raptor, neber to tak smrteľne vážne, veď kecáme pri pive, nie? |
Filipko podla seba súdim teba? Navrhujem nesnaž sa byť osobný lebo v tomto ma nepreštíš. Hájiš farby aj ked argumenty k veci nemáš žiadne, to je také príznačne slovenské - krčmové Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.05.2013 16:18) |
menton |
nove lepsie krajsie rychlejsie lahsie tensie vykonnejsie ... to su hodnoty noveho sveta |
do osobneho suboja s tebou sa urcite pustat nebudem,lebo ako jedno stare mudro hovori: „Nikdy nesúper s hlupákom! Stiahne ťa na svoju úroveň a tam ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami!“ |
Raptor: Na LC 1200 som fakt zvedavý,ale je to už trocha "iná liga" , ale ani "dvojvačku" som neskúšal, aj tá je už vraj celkom fajn. |
filipko fotoredaktor ty si srandista. Takze najskor taras ako som mozno pod papucou a teraz nechces superit s hlupakom. Namiesto toho aby si povedal co i len jedno slovo k veci a k teme takk dalej na mna osobne utocis a zhadzujes debatu na uroven 4 cenovej bez obsluhy. Pevne verim ze sa coskoro stretneme a budes rovnaky suveren aj live. |
Hodnotenie: tak som si to všetko prečítal a mám usmev na tvari nebudem sa vyjadrovať ku tým všetkým kecom okolo ale len ku motorke ...možno nevyzera ako vydobytok techniky a asi ani nebude ale suhlasim s awiom ze na cestovanie je to dobrá motorka ,niekedy mi pripada že keď motorka nemá hento alebo tamto a posledny vymysel doby a neni prešpikovaná elektronikov tak je na p.....to už vážne chcete jazdit na storojoch ktore ti nič nedajú len na to sadneš ono to bzuči a nič viac tam neni kua ved na motorku si chodime odychnuť a niečo zažiť ......takže tam ten pocit musí byť.....a Guzina to určite má......a koľky ste vobec na MG jazdili keď ju odsudzujete ........ja mám sice Guzzi Stelvio a može to vyzerať že preto sa jej zastavam ale mám na to dovod predtým ako som ju kupil som vyskušal všetky motorky v danom segmente od BMW počinajúc ale najlepšia sa mi zdala MG koli tomu aká je aj som mal obavy ako to dopadne ale už by som ju nemenil .....a nová California je proste neskutočná ... |
|
Niekdo tu spominal 10 rocne STcko.Mam ho a za dazda som cely suchy ,aj topanky mam suche.Na fotkach ma Awia chudak uplne mokre kolena,to by bolo pri dlhsej turistike mrzute.Inak nie som zastanca hi-tech,takze dinosaure mam celkom rad.Tak ja len tolko. |
Verejne prehlasujem, že sa mi páčia všetky motorky od roku 1906 až po dnešok a budú sa mi páčiť aj všetky, ktoré budú vyrobené odo dneška. |
He-he , v tom Nórsku aj tie kilowatty sú silnejšie ... že 66kW = 95HP (alebo slabšie kone) |
brazel ... ty tomu skrátka nechápeš, to sú tzv. "LUXUSNÉ" kilowatty a tie sa prepočítavajú luxusným koeficientom, ale inak dobrý postreh |
Hodnotenie: ...á, že Vás to baví sa tu škriepiť, však treba si na to sadnúť, vyskúšať a buď sa Ti páči, alebo nie... načo by som mudroval okolo iných motoriek, keď som na nich nejazdil, každému sa páči iné, každý miluje inú... mal som aj R1100GS a mal som obrovskú radosť, teraz mám MG Stelvio a tiež mám obrovskú radosť - aj včera na Šturci. A neskutočne ma vždy poteší aj stará Jawa 250, panelka kývačka typ 559... |
@Awia |
Hodnotenie: Pre mňa je Guzzi Norge niečo ako pre františkánskeho mnícha svetielko nádeje v tuneli studenej motlitebne...Ak sa nájde niekto, koho tak zaujme, že napriek dizajnu ho dojme k slzám ( Miku Ty rozsievač nádeje ), tak ešte stále žije šanca, že aj ja napriek svojmu dizajnu dojmem jedno z rozkošných vońavých, okatých dlhonohých mačiatok až tak, že bude zo mńa úplne, ale naozaj úplne čistulinko nezištne dojaté... |
@Romanka |
Dobra diskusia . |
peter44 - skúsim preložiť do hovorovej slovenčiny " aj škaredé, staré a poruchové má šancu, že bude predmetom obdivu a dojatia až k slzám..." |
peter44, upresním: |
Hodnotenie 2; Poor Italy, poor Norge |
@Romanka, @Papilboy |
peter44: Fotili sme na jeseň nieje to test z tejto jari. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (13.05.2013 8:31) |
mokre kolena spolujazdca a dost krátke sedlo - ergo čistý luxus |
Hodnotenie: Suché kolená spolujazdca , absolutný komfort sedenia , žiadna muška na okuliaroch ... Čo tak kabrio . |
Hodnotenie: Možno sa zabudlo na jedného konkurenta, Triumph Trophy 1200 SE. Nech aj majitelia Triumphov sa môžu pohádať s majiteľmi Moto Guzzi. |
Hodnotenie: mne sa celkom pozdava. aj california. az na ten otrasny vyfuk, ktory by som hned po kupe vymenil. ale tlste cierne rury s eloxovanymi koncovkami dava v poslednej vela vyrobcov. skoda. |
Luxus je zjavne velmi relativne slovo. |
Hodnotenie: Viem, že reagujem na starý príspevok, ale Guzzi ma vo výbave niečo, čo iná terajšia a u nás predávaná konkurencia nemá. Pozdĺžny V2, na ktorého hlavách si ja suším a ohrievam rukavice aj počas jazdy. Super hlavne počas dažďa |
Re: svisto: Keď ju miluješ nieje čo riešiť O tom to je... |
Robieva Guzzi nejaké testovacie akcie? Možno by som aj rád porovnal toto Norge voči mojej Breve. |
1200ka sa ti bude javiť trocha menej obratná oproti 850 co máš. Je to pre tú kubatúru, to je vždy tak. Ale ten motor je podstatne silnejší. Mne sa vždy páčili nekapotážované motorky ale necestoval by som na nich. Takže ja by som volil jednoznačne Norge, a ked dáš z nej dole kufre tak ešte vzdy vyzerá ako motorka a nie ako maxiskúter. Záleží načo tu motorku chceš. Len tak na kávu Breva 850 je super. |
Breva mi maximálne vyhovuje. Pre mňa je krásna, pekný zvuk, pohodlná, výkon dostatočný, aj keď pri vyšších rýchlostiach by to chcelo dlhší prevod. |
čo sa týka ochrany pred vetrom tak na Stelviu som max. spokojný. A kedže v Guzzi mali ako prví aero tunel, tak to fakt poznať. Ako jedna z mála motoriek nemá žiadne turbulencie. Len šuštanie bolo počuť, čo som odstránil malým deflektorom. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 223530 | Včera: 168953