Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Dobrodruh strednej triedy - BMW predstavuje F800GS Adventure 2013
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Mne sa paci aj obycajne GS a toto je tiez podarene takze |
Hodnotenie: Tak konečne, neviem načo tak dlho v BMW čakali |
Hodnotenie: Super - toto je podla mna rozumna verzia cestovatela, nie ta obrovska krava 1200 ADV Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (03.05.2013 9:57) |
Hodnotenie: No ale nech sa páči |
Pekná motorečka . |
Hodnotenie: pekná mašinka = takú si kúpim, keď budem veľký... |
Hodnotenie: rozpočtovka ovešana elektronickými kravinami. ktoré na ozajstnom tripe narobia len problemy navyše. Absencia jednoduchých riešení overených rokmi - nechapem tu politiku, že vela veci nechaju zasa na touratech, wunderlich. |
Heh, tiez som si zo zaciatku pri vybehnuti GS800 povedal ze toto by mohla byt po vychytani much slusna pokracovatelka mojej terajsej, pretoze v tejto kubature zatial nic lepsie nevidim. Ale ani za tie roky co je uz vonku ma stale nepresvedcila. Povedal by som ze sa ma snazi stale viac odradzat. A nepomozu jej v tom ani tie naoko opeknovacie kury. |
Hodnotenie: Toto su opeknovacie kury? Zartujes nie? |
toto je podla mna rozumna verzia cestovatela, nie ta obrovska krava 1200 ADV - povedal spokojny majitel moto morinni grand passo Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.05.2013 7:48) |
Hodnotenie: Motorka pekna. Nafukli nadrz a dosponovali tlmice.. hm, len nerozumiem naco ten predok rozsirili, ked nadrz tam nie je? |
otazka na znalcov> co vsetko je tam made in china? |
Vždy to bola dobrá motorka a aj za vcelku dobré peniaze. Podvozok trodhu poslabší mäkký a nenastaviteľný (hlavne predok) 2013 ale vraj podvozok už poriešila, uvidíme keď sa zvezieme |
co si podrazdeny, slusne som sa spytal. |
awia |
matus: soráč, vôbec som nebol a ani nie som podráždený... asi tam chýbal smajlík... |
raptor: Pretože onehdá keď BMW oznámilo kde sa budú motory vyrábať tak spomenuli fabriku v číne pre motor G450X a Taiwane - konkrétne fabrika Kymco pre radu G650 nikdy to nemalo nič spoločné s inými radami. F800 (a F650 teraz F700) má motor od Rotaxu konkrétne tento... |
awia s boxermi porovnavam preto lebo je to tiez motor z dielne BMW dokonca v istych rokoch vykonovo velmi podobny |
Marektm celkom s Tebou súhlasím až na dva fakty: |
ano, behr je prilis makky. Snad si nemyslis, ze sa tu teraz budeme potlapkavat po ramene, ked ho pouziva aj ktm?! Take rafiky na tak tazke motorky nepatria. Zachranit sa to da len zvysenym tlakom v pneu, co zasa prinasa ine problemy. Kto si to moze dovolit, meni to za excely. |
Hodnotenie: Hm, že by to bol hop z malej na strednú? |
a teraz by sa mal ozvať ešte niekto s kardanom Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (07.05.2013 0:11) |
toto je najvacsia vyhoda bmw - ich majitelia vedia obhajit aj hovno. |
tryskac ty si srandista... pevne verim ze tvoj twin s retazkou spravi tolko km co moj boxer s kardanom (inak prednedavnom som menil obe loziska v zadnom kolese.. 150€ + cosi za robotu... no hruuuuuzades v cene jedneho retazoveho kitu |
Matúš a Raptor, chlapci už ste dosť veľkí a aj starí aby ste vedeli čítať a neprekrúcali príspevok čo je dokonca na rovnakej strane. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18020 | Včera: 220388