Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Nový Triumph Trophy 2013 je už odhalený
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
NN , tu máš cenu v Nemecku a Rakúsku , tak si z toho niečo vydedukuj , isto viac ako v Nemecku a menej ako v Rakúsku ... www.triumphmotorcycles.de/motorr%C3%A4der... Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (21.03.2013 14:17) |
Hodnotenie: kolko to stoji v tej plnej palbe? na ich stranke som nenasiel (mozno som len zle hladal) |
Guzzi1200: nemal som telefone cislo tak som to dal sem... :D vidim ze to padlo na urodnu podu |
chrumkavá úprava?, skôr japandesign haha. |
guzzi1200: absencia zobáku u supertenerky je len predpriprava na takuto chrumkavu upravu |
zabudol som pribaliť foto Tenery |
Super tenera nema zobak a pozrel si ju nikto už dôkladnejšie z predu ? |
Takže je tu už aj test : www.1000ps.at/testbericht-2355643-Triumph_Trophy_1200_ |
Doplním pár informácií: |
pavlinah - romanka - myslis ten royal enefield co vznikol ako anglicka znacka alebo ten royal enfield ktory pod rovnakym logom vyraba v indii? |
www.ashonbikes.com/content/triumph-trophy-review# heh...a už je tu aj recenzia s pár fotkami.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (10.09.2012 7:12) |
Hodnotenie: oceňujem odvahu Triumphu pustiť sa do tohoto segmentu btw. aj lietadlá sa na seba podobajú hlavne dopravné . |
amis sa rozcertil, lebo jemu sa usla kopia bez zobaku |
hehe amis ty vyznavac funkcneho dizajnu co opustil netuctoveho vstroma a sadol na tuctove stelvio |
Zrazu koľko odborníkov na funkčný dizajn a patentovych znalcov |
Myslím, že dobrá alternatíva pre tých čo boxer nemusia, ale....? Zaujímala by aj cena vyfílkostetdizešpás. |
Hodnotenie: heno to vystihol, je to dizajnovy prienik medzi ST a RT Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.07.2012 20:37) |
Hodnotenie: začína sa to podobať na čínu Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (09.07.2012 17:47) |
Hodnotenie: Mne sa to teda pači a neviem,čo tu niektorý pišete,že je to odkopirovane. |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil kalupko (03.07.2012 20:03) |
Heno, nebudes mi verit ale GS som nekupoval pretoze sa mi nejako extra pacila. Viac sa mi pacila verzia ADV a aj 800vka. Toto bola svadba z rozumu. Celkovo mi je jedno ako ta motorka vyzera. |
já sem nepovidau, že ňegdo od ňekoho kopčiu, ale že s tím došli prví. A asi víme, že to biua vjec aerodinamiki a prítlaku... |
Hodnotenie: Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil AMIS (03.07.2012 13:12) |
bociján nedošeu, ale doleceu a v zobáku nemjeu Tebja (Tebja dovlékeu havran) |
janoval: úplňe mimo témi, ale se zobákem došuo asi Guzzi, ne? |
Hodnotenie: kopia/nekopia, mne sa tie kredence velke nepacia... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (03.07.2012 11:32) |
zooo...chceš povedať, že by si kúpil GS a stále by Ti pripadalo GS ako "bohovská" motorka aj vtedy, ak by mala zadok z AT, predok z TA, bočný profil z ST? Len motor by bol iný, ale nevadí, aj tak je to super originálna fasa mašina a nie kópia? |
vrchol drzosti a ešte aj dve kolesá to má...a vodič sedí v smere jazdy.... |
...a vyrábajú len to, čo sa dobre predáva. Ľudia chcú censtovné endurá, tak sa robia cestovvné endurá |
Ešte stále to nie je kríženec? U mňa 0 bodov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (03.07.2012 9:57) |
no decka ja neviem... |
Hodnotenie: nesúhlasím s tvrdeniami, že je to kríženec. Angláni urobili kopec dobrej roboty . Niektoré detaily sú podobné iným moto z tejto rodiny ale celkový design je jedinečný |
Hodnotenie: masaker : " RT ma tenucku vidlicku ale s ESU" Upravené 2 krát. Naposledy upravil demo (03.07.2012 9:29) |
Hodnotenie: Odporný, hnusný kríženej ST-čka a RT-čka... |
Kalupko: presne to iste by som povedal aj ja, ked takato motorka prefrci okolo vas tak by som mal v rychlosti fakt problem povedat aka znacka to bola (okrem zvuku samozrejme), ja neviem, ale kazda znacka by mala urobit nieco, podla coho ju rozoznas na prvy pohlad, ja neviem ci je fakt taky problem popracovat na svojskom dizajne a kozmetike ked uz ta najvacsia praca (motor, podvozok) bola urobena, toto ma este aj tie kufre ako RT, je to podla mna skoda, pozitivum je ale 31L nadrz, pekne |
Mne sa len nepáči že jednotlivé značky strácajú pri tvorbe modelov svoju identitu a vyrábajú len to, čo sa dobre predáva. Ľudia chcú censtovné endurá, tak sa robia cestovvné endurá. S predným zobákom začalo BMW GS. Zrátajte si, koľko motoriek dnes nosí vpredu zobák. GS, Crosstourer, triumph 800XC, Explorer, multistrada |
to ano, podobne crty sa daju najst aj na panovi, GTRe, atd.. |
pitaz: narazal som na triednu prislusnost... |
Hodnotenie: Motorka je to pekna, ale od Triumphu som ocakaval trocha svojraznejsi dizajn.. ale dobre |
Nie je to zle, ale vzdy to bude iba kopia originalu, rovnako ako aj model XC800. |
masaker, tak to si sa sekol - 5tkovy bavor je uplne designovo iny ako e-medak |
kalupko: to iste sa da povedat aj od Explorer vs GS , 5 bawo a E-ckovy medved.... sak je to ta ista kategoria... tak nemoze vyzerat jedno ako motard a druhe ako kamion... tu mas jeden z mnoha: predna vidla je USD... RT ma tenucku vidlicku ale s ESU |
Hodnotenie: kalupko: bielo-modrá vrtuľka! a ako všetci vieme, tá je kool na všetkom. |
Hodnotenie: najdi desat rozdielov okrem motora www.zastavki.com/pictures/1920x1200/2010... |
Hodnotenie: cudne cudo, ale komfort bude asi velky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 95260 | Včera: 145147