Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Baba 2006 - preteky historických vozidiel
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Zaujímavé je, že v galérii ku článku sú aj fotky z Álp . |
Mne sa strasne paci ta Kawasaki Egli...Presne ako moj oblubeny film o motorkaroch Mad Max, 80 roky boli super |
Hodnotenie: Galéria opravená - mea culpa. |
Tá Egli je vážne bomba, ale čo sa týka motoriek boli 80.roky na hovno. V prvej polovici úplna hrôza. Okrem prevratnej GSXR 750 samá katastrofa /napr. japonské customy brrr/ . Ku koncu to už bolo O.K. V živote bolševická pakáreň, v rádiu Modern Talking, Michal David a Nagy, k*****y poobliekaný ľudia s debilnými ofinami. No som nejak mimo tému.../ale som rád, že je to v prdeli/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (21.11.2006 21:50) |
Rapid. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gilbert (21.11.2006 21:11) |
Vyjadril som sa tak ako to cítim, že sa niekto uráža je jeho vec. Zrazu sú tvrďasi nejakí vymenení. |
Retro: Aj ja ked sa pozeram na eru 80 rokov tak hruuza ,ale za 20 rokov bude tato doba kazdemu na srandu...A motorky?Podla mna Honda Seven Fifty,alebo Kawasaki Z1, Z900 boli nadherne stroje, nie??? Uz klasicke naked sa moc nerobia, max tak XJR 1300. |
Hodnotenie: Nádherný článok z nádherného podujatia o nádherných ľuďoch, ktorí sa venujú veteránom. |
Tommy911: Nebudem už hodnotiť život v tej dobe, ale pozrime sa na motorky. Ty spomínaš Kawu Z900. To je ale bomba zo 70.rokov. Honda Seven Fifty vychádza z 750 Four alebo z Bol d Or. V tej dobe sa vážne na nič neprišlo. Až v druhej polovici 80.rokov prišli hliníkové rámy. To však tiež nebola novinka. Hliník sa používal už pred vojnou a rámy typu deltabox tiež už boli vymyslené /konkrétne u akých motocyklov boli použité možno spomenie Gilbert v nejakom budúcom článku ktorý opíše zo Světa motoru 1984/. Tieto rámy sa začali robiť kvôli jednoduchšej výrobe, nie kvoli tomu žeby boli tuhšie ako trubkové. Dizajnéri boli tiež asi pod vplyvom alkoholu. Podľa mňa úplna bieda. Práve vtedy sa zdastardili klasické motorky. Nič proti pokroku a moderným technológiam, ale vtedy to bol jeden omyl za druhým. |
Retro, asi radosť neurobím. Rámy nie sú moja obľúbená umelohmotná téma. Rád sa poučím a očakávam článok od odborníka, ktorý to má v malíčku. Opísať niečo to je plagiátorstvo. Čerpať z dostupných viacerých zdrojov a vytvoriť z toho ucelený článok, to si myslím, že dá zabrať a nedokáže to človek ktorý k téme nemá žiaden vzťah. Najbližšia téma bude z iného súdka. Nechajme sa prekvapiť. Gilbert |
Hodnotenie: Gilbert, Gilbert to o čom som písal ja si buď istý že mám v malíčku. Ja opisujem veci ktoré mi stoja v garáži. Pokiaľ sú pre teba zdroje časopisy tak prosím. Ja skôr dávam prednosť rozhovorom s ľuďmi ktorí tieto veci konštruovali alebo s tými strojmi jazdili /konkrétne rýchlostné Jawy a ČZ/. Nehodlám nikoho poučovať, ale podeliť sa o tieto informácie. Nebuď ako malý chlapec. Dáš sa vytočiť každou somarinou. Treba sa tým zaoberať, je to správna činnosť. A už by sme nemuseli po sebe brechať. Keď som to prehnal tak sa ospravedlňujem a je to. Príjmaš? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 142963 | Včera: 211443