Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (38 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=77249 |
Hodnotenie: No mne to x-ko zamotalo hlavu Uz som bol definitivne rozhodnuty pre Transalpa ale tato masinka mi zamotala hlavu takze mam znova dilemu vykon mi plne postacuje krutak paradny a ten priestor namiesto nadrze uplne the best |
Hodnotenie: mne sa páčia, Sko by som bral všetkými desiatimi, keby som naň mal. |
zaciatocnik - 3,5-4,0 |
No priznam sa že som ešte spotrebu moc neriešil. Ale Bratislava - Nitra - Zvolen - Chopok Jasná som dal na jedno tankovanie a ešte som nebol na dne v zábehu , sám a zľahka naložený. A cestu späť sme ešte natiahli , Jasná - Ružomberok - Donovaly - Harmanec - Turčianske T. - Prievidza - Trenčín - a po dialnici do Ba. Kamoš na Suzuki Marauder 800 tankoval 2x. Ja som dotankoval na Zelenči pri Trnave len aby mu nebolo smutno ale ešte som nebol na rezerve, takže bu som to určita dal. Na budúci víkend dám asi Alpy , tak to skúsim zmerať. Pôjdem so skupinkou Varader a na prvý deň chcú chalani dať cca 550km presun, tam by sa mala ukázať dialničná spotreba a potom ďalšie dni spotreba v horských sedlách tak to sem potom zavesím. Ale inak zatiaľ veľká spokojnosť, za polovičnú cenu celá motorka. |
kawasaki1: a ako to mas s realnou spotrebou na tej krasavici ? je to kusok motorky, ktory ma vzhladom na svoje parametre a peknu cenu zaujima |
Blahoželám ti ! |
Hodnotenie: Takže už je hodna holka doma, nc700x , 2000km odjazdených a zatiaľ samé pozitiva a sociální jistoty |
fjungbklofe Túto sobotu sú testovacie jazdy v Bikerscentre TT, čítal som na MR, že tam bude X aj S. To ani nemáš ďaleko, že? |
Chcem sa opytat, nejaky test NC700viek v blizkej buducnosti, nie pred Vianocami sa dockame ? |
podla inzinierov z hondy, NC 700 zrychli do 130km/h rychlejsie ako CBF 600, ktora ma o 25 koni viac |
Samozrejme že maximálna rýchlosť nieje smerodatný údaj pri kúpe takejto moto, ale pri predbiehaní na dialnici je rozdiel či to ide 140 alebo 170. Takže ak to dá tých 170 km bude to na príležitostné predbehnutie na dialnici bohato stačiť. Inak mi stačí ak to bude do 130 km svižne zrýchlovať Upravené 1 krát. Naposledy upravil deltoro5784 (16.05.2012 13:10) |
...ako sa chytia so svojími kladmi a zápormi najlepšie uvidíme pred novou sezonou v rubrike inzercia |
samozrejme a žltú igelitku Billa |
Pitaz: na maximalku hlavne tie koniky... aj ked tieto moto su predsa o uplne inom, ako nahananie najvacsieho cisla pri jazde dole kopcom, takze vtipna diskusia... |
napr versys co je tiez nieco podobne ma vyrazne viac koni, menej kg a rovnake Nm.. na tachometri sa objavi 190-5. dalej to proste nejde a kratkostou prevodu to nie je. ak by mal o 12-14koni menej tak idem o 20km/h menej |
ja chodím na stelviu do potravín v dedine a občas aj do masiarstva v druhej |
nerdak, jasne.. sak si precitaj tie testy.. sak hadam vies, ze nejde len o koniky, ale aj o Nm, ci? Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (16.05.2012 11:35) |
Keď cbr250 dá z 26 konmi 150 tak toto môže dať tých 190. Ten servisný interval je zaujímavý. Náhodou približnú cenu servisu sem dať nemôžeš? Prípadne čo všetko sa meni a kedy, to by som si už odvodil od toho. |
Hodnotenie: ....heh... , zaujímavá je ale viac ako 140 nikdy len pri lete zo skaly.... |
48konikov a maximalka 195km/h? pito nezartuj |
v nejakych testoch isli na NC 700 X 195km/h |
Hodnotenie: Mám otázku k tejto zaujímavej motorke. Aká je tam maximálna rýchlosť a aká je tam maximálna cestovná rýchlosť (rozumej rýchlosť do ktorej to ešte zrýchluje a pri ktorej sa dá jazdiť 200 km v kuse bez toho aby motor trpel). |
Dnes som NC700X vyskusal nazivo. Mat tak o 30cm nizsi vzrast, nemam co riesit. Motor , ani nahodou by som nepovedal ze ma "len" 35kW, pekne ide za plynom, zvukovy prejav . Len ten posed . |
Myslíte, že S-ková verzia bude vzhľadom k nižšiemu ťažisku ešte ovládateľnejšia ako X-ková?? zrejme si to kúpim, fakt sa mi to páčilo a tá S-ková verzia by stačila úplne... |
Hodnotenie: Ja som sa v sobotu odviezol na NC 700X tiež, mám 183cm a pohodlie sa mi zdalo výborné, nemám pocit, že by stupačky boli nejako vzadu, mal som predtým Bandit 1250 a toto je pohodlnejšie o dosť. Motor ma prekvapil, výborný záťah, úplne by mi to stačilo, ale chcem S-kovú veziu, je tam nižšie ťažisko, takže bude zábavnešia podľa mňa. |
Motocykl 01/2012 prináša štvorstranu o prvých dojmoch z jazdy. Viac fotiek, menej textu. |
Hodnotenie: Chcel som si urobiť prvú časť názoru, tak som sa bol na ňu pozrieť (druhá časť bude po jazde). |
nehovorim, ze by sa niektore veci nedali spravit lepsie (to sa da zvacsa vzdy) ale celkovo vidim na NCcke viac pozitivnych veci ako negativnych.. je to jedno z tych prijemnejsich motoprekvapeni z modelov pre rok 2012 |
Hodnotenie: Dlhší čas rozmyšľam čo by mi vyhovovalo na tých 10 tisic okolo komína a jednodňové vyjazdy,CBF 600S sa mi zdala ideál,no teraz neviem,NC700S ma čosi do seba ,...kurva nakoniec kúpim Versysa alebo XJ |
Hergott, vseobecne sa ludia boja ozvat a riesit veci. Mam dvoch velmi dobrych kamosov motorkarov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (14.12.2011 20:05) |
papiboy Ako hovoríš presvedčovať iného nemá zmysel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (14.12.2011 19:43) |
offtopic: dreamer - zle si to kingstonovi vysvetlil. Na guliach - to je o guliach |
Egres2: by som si nedovolil ani len naznacit... |
My sa snažíme otvoriť mu oči, že vychádza z nesprávnych aspektov (alebo faktorov a faktov). |
nerozumiem tomu prečo sa snažíte vyvrátiť alebo zmeniť jeho subjektívny pohľad na daný motocykel, prečo.....jednému niečo vyhovuje druhému nie, čo je na tom ..... |
Palciak, píšeš: "ale ak je to moto urcena do mesta, tak si ju naozaj nekupim. Jazdim totiz hlavne mimo neho". Už sa to preberalo pri Huske Nude, a aj tisíckrát vo fóre - motorku nemusíš využívať IBA na to, na čo je určená. Ja som bol na Leade v Portugalsku, v Alpách, v Pyrenejach, dvakrát na Elefante, miliónkrát v Rakúsku, v Maďarsku, prešiel som s ním trištvrte Slovenska a pritom je určený do mesta. Detto Awia využíva motorky na iné veci než boli určené, aj kopa iných ľudí... |
palciak, ja sa nechcem hadat, ALE sedalo CBF 1000 ma vzadu sirku 18 cm a NC 700 X 16 cm, hrubsie je mozno o 1 cm, takze co stale to sedadlo??? ked presedis na oboch 300 km (vzadu), potom mozes vynasat sudy o tom, ktore je pohodlnejsie a o kolko, inak sa mi to zda vazne iba ako hladanie chyby silou mocou... a to verim tomu, ze aj keby si potom napisal, ze je to uplne na prd, a ladvinka by napisala, ze je to OK.. a co fcul? |
Teda na CBF (N aj S) mám nalietaných zopár tisíc kilákov, ale že by mi na S verzii fúkalo na kolená, to som nepostrehol. A nesťažujú sa na to ani ľudia na klubových fórach. |
Pitaz, nc700x je myslim v mnohom revolucna moto /cena, ulozenie motora, nadrz, ulozenie prilby, C-ABS, motor povodom z auta Honda JAZZ atd/. |
hah....Palciak čo si to dovoľuješ tu vypisovať svoje subjektívne dojmy...., choď sa hodiť pod lietadlo |
kingston: ked uz si to popisal ako blondinka, ja im to teda prelozim: na Deauvillke sedis na riti, na CBF a NC si sedis na guliach |
palciak, tych minusov si tam dal pozehnane.. ale vacsina su cisto teoreticke subjektivne dojmy - tu motorku treba vyskusat v reale a potom hodnotit |
Menton: |
Po odskusani posedu, podla mna nc700x: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (14.12.2011 9:26) |
papiboy - verim Ti, ale pre dlhanov je posed diametralne odlisny. Na Deauville som mal kolena v pohodli a na CBF1000, NC700X mam pokrcene nohy a chodidla mam dalej vzadu. |
fakt to nevyzera a neznie zle. dokonca to slusne zrychluje! |
Dreamer: poctom rovnako, ale ten tvoj prvy sa veru neusmieva... |
Menton: Som tam dal malo smajlikov? |
173. Nespal každý zavesený na vešiaku... |
Dreamer: co je normalny vzrast ? Asi by to statisticky malo byt okolo priemernej vysky, vsetko viacej hore aj dole je uz extrem. Nechce sa mi to hladat presne, ale priemerna vyska chlapa je 175-180cm, u zeny cca o 10cm menej. Minimalne chlap s priemernou=NORMALNOU vyskou nema problem so ziadnou moto od skutrov, cez nahace, ss az po cestovne endura... |
Vam pidimuzikom sa to hovori, ale pre cloveka normalneho vzrastu je vacsina motoriek mala |
kingston - ja som jazdil Deauville a mám CBF. Podľa mňa majú veľmi podobný posed, navyše takmer totožné riadítka sa dajú v určitých medziach prispôsobiť (naklápať). |
No ved prave, som |
Kingston: Ta moto je dost vysoka a jej najcastejsie vyuzitie bude asi v meste a prdkanie po okoli. Prave v tom meste musis casto stat, preto je super, ked je sedadlo vpredu uzke, aby aj nizsi jazdci bezpecne dosliapli. A ta zadna cast je fajn siroka na cestovanie. Mne tento tvar velmi vyhovuje, aj ked ja ho vyuzivam aj na jazdu v stupackach, alebo v kopcoch, ci zakrutach stlacam kolenami moto. Ale aj na CBF som v pohode dal v jeden den vyse 1300km a zadok ma nebolel (ruky a chrbat dost ). Naopak gaucoidne velkoplosne sedadla ako na maxiskutroch, ci dialnicnych cestovateloch mne osobne nesedia. Ale presne ako hovoris, kolko ludi, tolko chuti, je z coho vyberat a to je super... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (13.12.2011 18:59) |
Posed sa Ti zdal pohodlny? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (13.12.2011 18:43) |
No dnes som tu moto videl nazivo a je to fakt zaujimavy model. Je krasne stihla, neposobi tak mohutne ako predopovany Crossruner. Pritom posed je pohodlny, vzpriameny, sedlo vpredu uzke a vzadu komfortne siroke, riadidla siroke. Zaujal ma trubkovy ram po bokoch valcov, to bude fajn ochrana. Motorka je s nadrzou pod sedadlom a skoro plochym motorom velmi lahka na manipulaciu na mieste. |
Hodnotenie: Cena . Zadne sedadlo je ,,kryt" palivovej nadrze , ale na to by som si rychlo zvykol. |
prví na druhej strane |
V piatok som sa posadil na NC700X v predajni na Zl. pieskoch, prvy dojem: |
Dobre ceny, ale model NC 700 X ABS by som prijal za cenu bez ABS. |
Hodnotenie:
|
ceny: |
MarekZ: v prvej reakcii na moj prispevok, zaciatok tretieho odstavca si to vystihol. Nepoznam termin absolutne zrychlenie, kazdopadne suhlasim s tebou, ze pre bezne jazdenie aj s trochou dynamiky staci 5-6 tisic otacok motora (alebo nech nikto nevrta, tak napr. do 60% maximalnych otacok). Lenze v tychto otackach moze ta CBF len snivat o 78 konskych silach! Awia sem vlozil aj graf s konkretnym porovnanim, vykon a krutiaci moment pri konkretnych hodnotach otacok do 6000 su jednoznacne v prospech NC700. Osobne nepoznam nikoho, co bezne zrychluje na CBF stylom sprintov, takze preradovanie hore az pri 500 otackach pred obmedzovacom. A to je prave kuzlo "nizkootackoveho" motora v NC700. Osobne si to rad vyskusam... |
MarekZ, tvrdíš, že to nie je na diskuziu na nete - ale neveríš tomu, kto to vyskúšal. Tak vyčkaj a vyskúšaj. Aj ja si to určite skúsim, ak mi to ujo pitaz dopraje... |
V cislach: www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vykon-vs-tocivy-momen... |
Menton: asi ze aj hej, krutiaci moment, ale na kolese, nie na motore. Preto vsetky tie ohurujuce hodnoty krutiaceho momentu pri turbodizloch hovoria len o charakteristike tych motorov. Pre zrychlenie je dolezity moment na kolese, tiez zjednodusene napisem, ze moment je funkciou vykonu pri otackach a plati to aj naopak, ide o zavisle veliciny. Pritom plati, ze prevodovka je menic krutiaceho momentu, darmo mam na motore nejake obrovske cislo, dolezite je to, co mam na kolese. Vykon prevodovka s nejakymi stratami prenesie na koleso a od neho zalezi zrychlenie. Ano, mas pravdu, zavisi od krutiaceho momentu, co je v podstate vykon pri otackach. |
zetko - zvycajne si myslim ze pises pravdu a si rozhladeny... ale v tomto pripade nemas pravdu |
MarekZ: ty asi nemas technicke vzdelanie a s fyzikou nebudes velky kamarat vsak ? Poviem to velmi zjednodusene, hodnota krutiaceho momentu pri spalovacom motore je dolezita pre jeho schopnost zrychlenia celej sustavy, jeho maximalny vykon pre dosiahnutie maximalnej rychlosti. Co potrebujes na moto castejsie zrychlovat, ci ju "rozgulat" na maximalku ? |
samozrejme, že ojebáva je to jasné nikto s menom Masanori Aoki nemôže hovoriť pravdu určite sa na tom ani neviezol veď na Slovensku len Pitaz tak čo ten o tom môže vedieť...... |
Tu je rozhovor s clovekom, ktory celkom mudro hovori: www.motorkari.cz/clanky/clanky-rozhovory... |
Menton, veď ja ti neberem, čo si v prvom príspevku napísal. Ja som napísal niečo iné. |
Papiboy: pisal som to v prvom prispevku, cele tajomstvo tohoto Honda motora je, ze to je polka motora z auta, preto ten pomer vrtanie/zdvih... Nastuduj si detaily k 1,4 VTEC... |
Hodnotenie: Tajomstvo je v konštrukcii motora. Dlhozdvihové motory ťahajú od nuly, žiadny nadštvorcový športiak sa na nich nechytá na spodku. Len tak zo srandy, skúste nájsť - teda okrem čoprov a muzeálnych typov - motorky z posledných 10-15 rokov, čo majú menšie vrtanie, ako zdvih. |
jurik, to sa nemusis bat, ukazovatel mame ako priplatkovu vybavu |
Uz som sa zlakol, ze za tu cenu to bude mat aj ukazovatel zaradenej rychlosti |
Hodnotenie: ked to budete mat ako predvadzacku s 3 kuframi ktore nabalim, dojdem otestovat aj s frajerkou. Mne by toto jak vyhovovalo, uz len aby to utiahlo takto nabalenu moto - jazdim do 5000 ot/min, dialnicne presuny solo do 150, dvaja 130-140. Na VFRe som vyuzil ten vykon, ktorym sa tu poniektori furt ohanate raz, a to pred dvoma rokmi na dialnici v chorvatsku, ked som sa pripojil na hraniciach k madarovi co bol na CBR600RR, no ale ta spotreba co som mal po 200 km |
Pitaz: mas to na znackach ? A cena ? |
noo. uz som sa vozil.. taha to ako turbodiesel - hned zo spodu, velmi prijemne.. dobre sa ovlada, nizke tazisko, tych 211 kg nie je vobec citit. pekny, decentny zvuk motora |
Ludi ako Palciak bude viac a pre nich je tento model urceny. Takze dalsia diskusia o tom, ci Honda vie co robi je uz zbytocna |
palciak, ano na zlatych pieskoch, ale uz 8.12. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (06.12.2011 20:30) |
Moj nazor pre vsetkych nespokojnych ludi ohladom vykonu Hondy nc700. |
Cau pitaz, neviem v ktorej predajni Honda robis, ale mam info ze prva moto nc700x bude 12.12. na Zlatych pieskoch v BA. Bude cierna a bez ABS. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (06.12.2011 19:04) |
ked si bude niekto chcet prist pozriet na zivo, NC 700 X je uz na ceste.. pozajtra je tu |
zeze presne viem o com hovoris, toto bol jeden z dovodov na predaj inak pre mna idealnej jednovalcovej motorky s rovnakym vykonom a krutakom ako maju tieto NC700. |
ono pravdu ma aj vadim aj ty... papierove hodnoty nie vzdy zodpovedaju tomu, ako motorka "ide" ci "taha". krasne to ilustruje papierovych 110koni na XTZ1200 a GS1200, ktore maju dokonca aj rovnaky objem, ale pri jazde je to priam neuveritelny rozdiel. |
zeze, rozumiem, ako si to myslel. nechcem sa tu stavat do pozicie PR managera firmy Honda, ale kedze ju predavam, skusam sa na to pozerat aj z inych stran. |
pitaz: este raz to skusim vysvetlit, trochu inac...zo slovenciny som mal vzdy jednotku, takze vyznam slov chapem. nechapem ale, ze ked postavim od zakladu novu motorku, dizajnovo slusne zvladnutu a to dost dynamicky, vyvoj ma stoji x casu a penazi, tak nakoniec v ramci filozofie a koncepcie tam dam motor s vykonom 50ps a nie 70+. dynamicky vyzerajuca motorka s vykonom copra, na ktorej jazdca moze skolit kazdy pripeceny diler na firemnej octavii 1,9tdi. |
Hodnotenie: Mne sa páči veľmi a či to má 50-70 alebo 120 koní na tom vôbec nezáleží. Viem si predstaviť Xko v mojej garáži na behanie po meste ale aj na veľmi slušnú turistiku. Ten krúťák podľa mňa bude stačiť aj na turistiku v dvoch plne nabalení. |
Hodnotenie: nikto na tychto moto este nejazdil a uz maju svojich priaznivcov aj odporcov. |
pre uplnost predbezne ceny z mobile.de: |
heh no nehovorím, že hondu neporazíš? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:55) |
raptaku podla mna tomu vobec nezacinas chapat... len klasicky postup: povytrhavat veci z kontextu a nacapat hrusky s jablkami a ide sa do boja na fore... |
Hodnotenie: ahááá pitáááázku takze konecne tomu zacinam chapat Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:45) |
a já uš sem aj cosi počuj jak to jede |
zeze, nuz ked nevies co je to koncepcia a filozofia, tak tazko nieco vysvetlovat... ja si myslim, ze honda s tymito modelmi presne vie, pre koho budu a kto sa z nich bude tesit. a urcite tiez viem, ze tato moto nie je pre mna a ani pre internetovych nahanacov papierovych parametrov. realita v predaji je taka, ze pride zakaznik, pozrie cenu, design, vyskusa si, a ked sa mu bude pacit, kupi si ju. a vobec nebude riesit tvojich "smiesne malo".. tot moj nazor |
zeze: Píšeš, že očakávaš "záťah". Ako starý pes určite vieš, že nie výkon, ale krúťak znamená "záťah". A NC ho má k dispozícii o 1 650 ot. skôr, ako DL, ktoré IDE. |
pitaz: neviem, co je "koncepcia" ani "filozofia", ale viem ze 50PS je zo 700ccm smiesne malo aj od daelimu,kymco&co, nieto este od hondy. keby honda chcela, vytrieskala by zo spominaneho objemu viac...a keby chcela, tesili by sme sa uz 5 rokov z novej afriky ci novej XX, dvojlitrovy GW by nemal vykon priemerneho litra, a cojaviem co vsetko este by sme mali, keby Honda chcela, a nevypliestali by sme oci na technicke udaje modelov ako NC700 s 50 konmi. |
Hodnotenie: maxipayne gratulujem k jednemu kw , a X ko je silnejšie Upravené 2 krát. Naposledy upravil Makros (01.12.2011 19:03) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115980 | Včera: 238937