Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (38 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda NC 700 S a Honda NC 700 X – praktické motorky strednej triedy
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: Musím povedať že celkový nápad a forma týchto motoriek sa mi páči, hlavne X-ko... Zvedavý som hlavne na ten motor, mal by mať dynamiku lepšiu ako CBF 600 podľa jeho dizajnéra, keďže je to nízkootáčkový motor... A k tomu fajnová spotreba... |
Hodnotenie: ten vykon je biedny...a dizajn tiez..to X-ko je cisty Crossruner... Honda ide na trh s takymi p*covinami, ze mi je z toho zle... |
no asi lepšie bude sa k tomu vyjadrovať po okukaní na živo, resp. nejakej krátkej skúšobnej jazde, a čo vlastne platí k téme spotreba: |
devil: bol to preklep malo tam byť pochopiteľne 300 km... Už opravené... |
Hodnotenie: Xko ze mnam |
Hodnotenie: pekny dizajn, ale: ako moze niekto v roku 2012 predstavit cestne 700vky s vykonom 50 koni????????????? |
Hodnotenie: zeze, ale ty si vobec nepochopil koncepciu tychto dvoch modelov.. myslis si, ze keby honda chcela, nevedala by "vybuchat" vacsi vykon? odpoved: urcite ano |
Hodnotenie: no to Xko je teda nepodarok co sa dizajnu tyka. v poslednej dobe (rok-dva) neviem vobec prist japonskym dizajnerom na chut |
nedá mi to... Opýtam sa načo je komu výkon... Výkon je len krútiak x otáčky. Ten motor je nízkootáčkový, podobný koncept ako GW1800 len v malom, má krútiak už v nízkych otáčkach, vďaka tomu lepší záťah a tým iné sprevodovanie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (29.11.2011 13:51) |
Hodnotenie: Zeze, je to presne ako píše Pitaz, vodičáky budú čoskoro 35 kW... |
pitaz, herghott - nestalo by za to urobit dve vykonove verzie tej istej motorky (jav v minulosti relativne casty)... uskrtit to len cez riadiacu jednotku by zrejme nestalo horibilne extra costy a zaroven by ste umlcali kritikov nizkeho vykonu a zaroven vyhoveli poziadavke do 35kw |
raptor: Ten motor má proste 38kW to sú jeho parametre a dá sa znížiť na 35. Vec legislatívy je tam v tomto momente skôr náhodná. Tým chcem povedať že to nebol hlavný cieľ pri vývoji... |
raptor, keby sa s tym malo ist do nejakej sutaze, tak mozno ano.. inak naco? |
Hodnotenie: Kua, samý Rossi to tu je |
eNem: S tým autom si to dobre trafil |
awia, totižto si v tvojej rovnici zabudol zohľadniť element váhy, GW má pri 1800 ccm a 118 k 413 kg, nc 700 pri 700 ccm a 52 koňoch 218 kg a nenadarmo sa GW hovorí "nazúrený kredenc" Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (29.11.2011 14:35) |
to uz sme na tom dost zle, ked porovnavame auto s motorkami... |
pitazku akoze naco? co je to za sprosta otazka (fakt neviem najst lepsie slovo ako "sprosta") |
Hodnotenie: Honda - radsej spolahlivost a dlhodoba vydrz ako extremny vykon |
raptaku, cize honda (alebo ina znacka) by mala naladit motor na vyssi vykon len kvoli tomu, aby umlcala kuviciace hlasy? to je podla mna sprosty dovod |
riki1 |
ano, mas pravdu, ked niekto kritizuje, ze NC 700 je slabe a pri tom sa na tom ani neviezol a nechape, ze silu robi krutak a jeho umiestnenie, tak si myslim, ze tomu nerozumie Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (29.11.2011 15:14) |
nedalo mi neporovnať motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=,9096,8932, aj keď možno niekto povie V Strom cestovné enduro myslím si, že k enduru má tak ďaleko ako bude mať aj Honda NC 700 X, predpokladám, že skutočne nejaký ten koník bude chýbať...., ale začiatočníkov určite osloví....motor je vyladený trocha inak ako V Strom ..... |
Hodnotenie: Nie kazda automobilka ma aj moto diviziu a tak nie vsetci mozu pouzit technologie z "domacej" kuchyne. V-TECH je zaujimavy system, dlhodobo vyuzivany v autach, prvy prienik do Honda moto sveta bol cez VFR. Takze velmi zjednodusene, aj ked s rozvodom SOHC je motor v NC700 len polovicou z 1,4 motora napr. v Honde Jazz. Co vsak vobec nevidim ako nevyhodu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (29.11.2011 15:32) |
Hodnotenie: Ked to zoberiem ako ex majitel jednovalca, ktory mal velmi podobne parametre motora ako tato 700ka (aj kone aj krutak aj tak nizko polozeny) a az na dialnicne presuny (nad 130km/hod) to bola pre mna idealna motorka a tato 700ka ma naviac este kultivovanejsi chod vdaka R2 motoru a zvysenu maximalku pri zachovani rovnako vybornej spotreby. |
tiež by som povedal, že cca 25 koníkov navrch by nebolo na škodu veci, ale to by už zrejme nebol nízkootáčkový motor. Kompromisy, to sú krysy - uvidíme, ako Stevie Wonder povedal. Pre mňa to už asi nebude, ale ako prvá väčšia motorka - prečo nie. Nakoniec, aj voĺakedajší Bulldog od Yamahy mal koníkov pomenej, ale krútil už od spodku. Najprv treba vyskúšať a potom hodnotiť. Odhliadnuc od výkonu motora, ostatné nevyzerá zle. Cena veĺa ukáže. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (29.11.2011 15:42) |
Hodnotenie: Motohouse.cz: |
Porovnanie so Stromom nebol až taký zlý nápad. Ideálne by bolo sa pozrieť na krivky výkonu a krútiaku ale odhliadnuc od toho, keď vychádzame z toho že krivka výkonu vždy prudko stúpa s otáčkami tak Vstrom má 17 koníkov viac ale pri 9000 ot. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (29.11.2011 17:07) |
Hodnotenie: demmoo: Máš SS, čiže motorku, kde je primárnou požiadavkou výkon. Ale aj tak sa ťa pýtam - turistiku (NC700 sú sportturisty) jazdíš v otáčkach maximálneho krúťaku, alebo v otáčkach maximálneho výkonu. Inými slovami - "tvoje" pracovné otáčky sú 10500, alebo 8500? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (29.11.2011 17:23) |
raptor,vadim > kedze vas podla vasich prispevkov povazujem skor za humanitno-umelecke typy, s velkym zaujmom o techniku, (aj ked tusim ze sa zivite predajom technickych veci ,osobne vas nepoznam) tak to beriem s rezervou |
hmm.. 50 Nm pri 2000 otackach je zaujimavy udaj.. pravdepodobne prave preto sa hodi tento motor na kombinaciu s DCT |
bez ohľadu na stav veci a funkcionalitu motocykla som velice silno presvedčený o tom, že po naložení bagáže a prisadnutí spolujazdca ani lepší priebeh krútiaceho momentu nebude postačovať a výkon bude pochybovať tak ako to pociťujú aj teraz majitelia V Stromu a to má o viac ako 15 hp viac.....ale motorka pre začiatočníkov to bude ako vyšitá....a ak to skutočne zadupľuje aj prijateľná cena |
pitaz, tak mi ju požičajte na elefantov, otestujem v extrémnych podmienkach a porovnám s varaderom/GSA a pokazenou KTM či ju ešte dovtedy nebudete mať? |
Hodnotenie: podla mna je to super motorka.mal som cca 50 konoveho dominatora a cca 100 konovu fzr a vzdy vravim ze najviac som sa vyjazdil na slabsej masine.premna idealna masinka dobra spotreba , to ulozenie prilby perfektna zalezitost ,tazisko nizko takze lahko ovladatelna.jazdim viac menej predpisovo mne by ta masina sadla.potrebujem masinu okolo domu ,do prace do obchodu.to ze raz do roka mozno pojdem do chorvatska tak tam dojdem aj na pekacovy.keby som ja zacinal na takej masine a nie na rozkyvanej 350 bol by som velmi happpy Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (29.11.2011 18:17) |
Hodnotenie: Pri dnesnych cenach benzinu je toto super motorka (nechcem sa hadat, ze pri motorke sa na spotrebu nepozera a podobne blbiny). Pre zacinajucich jazdcov, alebo pre tych umiernenejsich, ktori vykon az tak velmi nepotrebuju, ale chcu radsej spolahlivu motorku s nizkymi nakladmi na prevadzku je toto trefa do cierneho. A podla vsetkeho este aj cena bude dobra, takze same plusy, s NC Honda podla mna zaboduje |
Hodnotenie: krasne a zaujimave motorky |
Hodnotenie: motorka do veľkého mesta, pre začiatočníkov, pohodičkárov a podobne. |
+ spotreba, úložní prjestor, kolesá, možno asi aj cena |
Pri dnesnych cenach benzinu, servisnych nakladoch, poctu radarov a policajtov a vysky pokut a bliziacej sa neistej dobe, vidim tento pocin Hondy ako krok spravnym smerom. |
Motorky - idu s trendom - cize mne sa moc nepacia... a nepaci sa mi ani clanok... slabo a zbrklo napisany podla mna. |
Hodnotenie: Mne sa páčia obe Válce pekne sklonené dopredu (ako na mojej bývalej XTZ750) a točák "proklate" nízko |
Dobre rano! Motorky do mesta a na dennodenne dochadzanie do prace nemozu mat retaz. Pochopili to napr. v BMW a ich F650CS. Neviem si celkom dobre predstavit cloveka ako pri bytovke spanuje a cisti retaz. Vivat velke skutre!!! A stary Scarver mal podobnu spotrebu...trochu sa triasol. |
MajoKE je jasne, ze remen ma nesporne vyhody, lenze ho montuju iba na drahsie modely. |
dreamer: Aj na VTX1800 sa dá jazdiť s 5,5 litrovou spotrebou... |
Vadim z casti mas pravdu, lenze servisne naklady po predaji motorky Hondu nezaujimaju. Hondu zaujimaju vyrobne naklady, ktore idu ruka v ruke s koncovou cenou a ich marketingovym planom low cost motorky a remen by im to predrazil. |
JuriK: Z pohľadu výrobcu máš pravdu. Aj keď MOC a VOC môžu byť diametrálne odlišné... |
Honda sa nejako nevie zbavit toho hnusneho Hornetovskeho vyzoru, ktory nema v sebe stipku jedinecnosti a schopnosti cloveka zaujat. |
"Hornetovsky vyzor nema v sebe stipku jedinecnosti a schopnosti cloveka zaujat." |
mas pravdu, viem ze je to subjektivny nazor, ale napriek tomu, ze poznam vela motorkarov, iba jednemu z nich sa vyslovene paci. |
Aj keby si ich poznal 500, je to promile z promile z tých všetkých, ktorí si ho už kúpili. |
mne na motorku, myslim ozajstnu motorku, nie skuter, akosi nepasuje automaticka prevodovka |
Hodnotenie: Ujo pitaz, nieco malo okolo ceny? 5500 za S, 6000 za X + 390 za ABS? No nebudte taki tajnostkari... |
Na Slovinskej webovej stranke uz 24.11.2011 bolo uvedene ze Honda nc700x bude stat 6.690 euro. Je to verzia s ABS. |
fjungbklofe (kokos, toto napisat ) - ja tie ceny naozaj neviem.. tajnostkar je importer.. |
Hodnotenie: Anglické noviny MCN uverejnili dnes prvý test Hondy NC700X, môžem vám ho odfotiť a hodiť sem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil chrobakx (30.11.2011 21:00) |
v najnovsom teste NC 700 X na 1000ps.at sa okrem ineho pise: Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (01.12.2011 8:34) |
Ja jazdim pod 140 km/h a 6000 ot/min. 99,99% casu |
Hodnotenie: ...podla mna honda urcite uspeje,moto doba sa vyvija presne k tymto motorkam a pokial bude cena podobna ako sa tu objavuje tak |
Hodnotenie: moja vzduchová guzi 10r má lepší výkon |
Hodnotenie: maxipayne gratulujem k jednemu kw , a X ko je silnejšie Upravené 2 krát. Naposledy upravil Makros (01.12.2011 19:03) |
pitaz: neviem, co je "koncepcia" ani "filozofia", ale viem ze 50PS je zo 700ccm smiesne malo aj od daelimu,kymco&co, nieto este od hondy. keby honda chcela, vytrieskala by zo spominaneho objemu viac...a keby chcela, tesili by sme sa uz 5 rokov z novej afriky ci novej XX, dvojlitrovy GW by nemal vykon priemerneho litra, a cojaviem co vsetko este by sme mali, keby Honda chcela, a nevypliestali by sme oci na technicke udaje modelov ako NC700 s 50 konmi. |
zeze: Píšeš, že očakávaš "záťah". Ako starý pes určite vieš, že nie výkon, ale krúťak znamená "záťah". A NC ho má k dispozícii o 1 650 ot. skôr, ako DL, ktoré IDE. |
zeze, nuz ked nevies co je to koncepcia a filozofia, tak tazko nieco vysvetlovat... ja si myslim, ze honda s tymito modelmi presne vie, pre koho budu a kto sa z nich bude tesit. a urcite tiez viem, ze tato moto nie je pre mna a ani pre internetovych nahanacov papierovych parametrov. realita v predaji je taka, ze pride zakaznik, pozrie cenu, design, vyskusa si, a ked sa mu bude pacit, kupi si ju. a vobec nebude riesit tvojich "smiesne malo".. tot moj nazor |
a já uš sem aj cosi počuj jak to jede |
Hodnotenie: ahááá pitáááázku takze konecne tomu zacinam chapat Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:45) |
raptaku podla mna tomu vobec nezacinas chapat... len klasicky postup: povytrhavat veci z kontextu a nacapat hrusky s jablkami a ide sa do boja na fore... |
heh no nehovorím, že hondu neporazíš? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.12.2011 12:55) |
pre uplnost predbezne ceny z mobile.de: |
Hodnotenie: nikto na tychto moto este nejazdil a uz maju svojich priaznivcov aj odporcov. |
Hodnotenie: Mne sa páči veľmi a či to má 50-70 alebo 120 koní na tom vôbec nezáleží. Viem si predstaviť Xko v mojej garáži na behanie po meste ale aj na veľmi slušnú turistiku. Ten krúťák podľa mňa bude stačiť aj na turistiku v dvoch plne nabalení. |
pitaz: este raz to skusim vysvetlit, trochu inac...zo slovenciny som mal vzdy jednotku, takze vyznam slov chapem. nechapem ale, ze ked postavim od zakladu novu motorku, dizajnovo slusne zvladnutu a to dost dynamicky, vyvoj ma stoji x casu a penazi, tak nakoniec v ramci filozofie a koncepcie tam dam motor s vykonom 50ps a nie 70+. dynamicky vyzerajuca motorka s vykonom copra, na ktorej jazdca moze skolit kazdy pripeceny diler na firemnej octavii 1,9tdi. |
zeze, rozumiem, ako si to myslel. nechcem sa tu stavat do pozicie PR managera firmy Honda, ale kedze ju predavam, skusam sa na to pozerat aj z inych stran. |
ono pravdu ma aj vadim aj ty... papierove hodnoty nie vzdy zodpovedaju tomu, ako motorka "ide" ci "taha". krasne to ilustruje papierovych 110koni na XTZ1200 a GS1200, ktore maju dokonca aj rovnaky objem, ale pri jazde je to priam neuveritelny rozdiel. |
zeze presne viem o com hovoris, toto bol jeden z dovodov na predaj inak pre mna idealnej jednovalcovej motorky s rovnakym vykonom a krutakom ako maju tieto NC700. |
ked si bude niekto chcet prist pozriet na zivo, NC 700 X je uz na ceste.. pozajtra je tu |
Cau pitaz, neviem v ktorej predajni Honda robis, ale mam info ze prva moto nc700x bude 12.12. na Zlatych pieskoch v BA. Bude cierna a bez ABS. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palciak (06.12.2011 19:04) |
Moj nazor pre vsetkych nespokojnych ludi ohladom vykonu Hondy nc700. |
palciak, ano na zlatych pieskoch, ale uz 8.12. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (06.12.2011 20:30) |
Ludi ako Palciak bude viac a pre nich je tento model urceny. Takze dalsia diskusia o tom, ci Honda vie co robi je uz zbytocna |
noo. uz som sa vozil.. taha to ako turbodiesel - hned zo spodu, velmi prijemne.. dobre sa ovlada, nizke tazisko, tych 211 kg nie je vobec citit. pekny, decentny zvuk motora |
Pitaz: mas to na znackach ? A cena ? |
Hodnotenie: ked to budete mat ako predvadzacku s 3 kuframi ktore nabalim, dojdem otestovat aj s frajerkou. Mne by toto jak vyhovovalo, uz len aby to utiahlo takto nabalenu moto - jazdim do 5000 ot/min, dialnicne presuny solo do 150, dvaja 130-140. Na VFRe som vyuzil ten vykon, ktorym sa tu poniektori furt ohanate raz, a to pred dvoma rokmi na dialnici v chorvatsku, ked som sa pripojil na hraniciach k madarovi co bol na CBR600RR, no ale ta spotreba co som mal po 200 km |
Uz som sa zlakol, ze za tu cenu to bude mat aj ukazovatel zaradenej rychlosti |
jurik, to sa nemusis bat, ukazovatel mame ako priplatkovu vybavu |
Hodnotenie: Tajomstvo je v konštrukcii motora. Dlhozdvihové motory ťahajú od nuly, žiadny nadštvorcový športiak sa na nich nechytá na spodku. Len tak zo srandy, skúste nájsť - teda okrem čoprov a muzeálnych typov - motorky z posledných 10-15 rokov, čo majú menšie vrtanie, ako zdvih. |
Papiboy: pisal som to v prvom prispevku, cele tajomstvo tohoto Honda motora je, ze to je polka motora z auta, preto ten pomer vrtanie/zdvih... Nastuduj si detaily k 1,4 VTEC... |
Menton, veď ja ti neberem, čo si v prvom príspevku napísal. Ja som napísal niečo iné. |
Tu je rozhovor s clovekom, ktory celkom mudro hovori: www.motorkari.cz/clanky/clanky-rozhovory... |
samozrejme, že ojebáva je to jasné nikto s menom Masanori Aoki nemôže hovoriť pravdu určite sa na tom ani neviezol veď na Slovensku len Pitaz tak čo ten o tom môže vedieť...... |
MarekZ: ty asi nemas technicke vzdelanie a s fyzikou nebudes velky kamarat vsak ? Poviem to velmi zjednodusene, hodnota krutiaceho momentu pri spalovacom motore je dolezita pre jeho schopnost zrychlenia celej sustavy, jeho maximalny vykon pre dosiahnutie maximalnej rychlosti. Co potrebujes na moto castejsie zrychlovat, ci ju "rozgulat" na maximalku ? |
zetko - zvycajne si myslim ze pises pravdu a si rozhladeny... ale v tomto pripade nemas pravdu |
Menton: asi ze aj hej, krutiaci moment, ale na kolese, nie na motore. Preto vsetky tie ohurujuce hodnoty krutiaceho momentu pri turbodizloch hovoria len o charakteristike tych motorov. Pre zrychlenie je dolezity moment na kolese, tiez zjednodusene napisem, ze moment je funkciou vykonu pri otackach a plati to aj naopak, ide o zavisle veliciny. Pritom plati, ze prevodovka je menic krutiaceho momentu, darmo mam na motore nejake obrovske cislo, dolezite je to, co mam na kolese. Vykon prevodovka s nejakymi stratami prenesie na koleso a od neho zalezi zrychlenie. Ano, mas pravdu, zavisi od krutiaceho momentu, co je v podstate vykon pri otackach. |
V cislach: www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vykon-vs-tocivy-momen... |
MarekZ, tvrdíš, že to nie je na diskuziu na nete - ale neveríš tomu, kto to vyskúšal. Tak vyčkaj a vyskúšaj. Aj ja si to určite skúsim, ak mi to ujo pitaz dopraje... |
MarekZ: v prvej reakcii na moj prispevok, zaciatok tretieho odstavca si to vystihol. Nepoznam termin absolutne zrychlenie, kazdopadne suhlasim s tebou, ze pre bezne jazdenie aj s trochou dynamiky staci 5-6 tisic otacok motora (alebo nech nikto nevrta, tak napr. do 60% maximalnych otacok). Lenze v tychto otackach moze ta CBF len snivat o 78 konskych silach! Awia sem vlozil aj graf s konkretnym porovnanim, vykon a krutiaci moment pri konkretnych hodnotach otacok do 6000 su jednoznacne v prospech NC700. Osobne nepoznam nikoho, co bezne zrychluje na CBF stylom sprintov, takze preradovanie hore az pri 500 otackach pred obmedzovacom. A to je prave kuzlo "nizkootackoveho" motora v NC700. Osobne si to rad vyskusam... |
ceny: |
Hodnotenie:
|
Dobre ceny, ale model NC 700 X ABS by som prijal za cenu bez ABS. |
V piatok som sa posadil na NC700X v predajni na Zl. pieskoch, prvy dojem: |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39721 | Včera: 120897