Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: Enduro nielen na cestu - Husqvarna TE 630 IE
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: dobra motorka. mohli by ju robit aj s adventure kapotami. |
Hodnotenie: bedna: |
Hodnotenie: Kapoty? |
no...asi viem co kupim. najprv som zvazoval xtz 660 new, ale vzhladom na chabu konstrukciu pre off,som to zamietol, potom som kukal starsie ttr600, ale vzduchac, bohvikolkokrat prehriaty, zle starty, ktm starsie modely by aj sli, ale drzia dost cenu, a dovoz nejakej adventury + dat to na papiere by siel do 5000 a stale nevies aku casovanu bombu to ma v motore. a takuto husku mas za 6300 novu. hm...huska je mi symapticka, aj ked ju maju uz bawosi, vyzera 800percentne, vysoka ako ja chcem, zdvihy riadne motor tahac, no myslim, ze som nasiel cielovu stanicu. Nbeudem ju pouzivat uplne na najtvrdi off, na to mam rmz, ale na rychle rally vylety aj s asfalt spojkami bude topova a aj nejaky tazsi usek ked pride ona prejde ako nic, ale netreba to robit casto a hlavne nie ostrym tempom, lebo znacka, kryt retaze , smerovky vsetko pojde hajde tam. |
Hodnotenie: Super mašinka a ako pozerám na cenovku tak vidím ďalšie plus YamahaXT660 toľko stojí iba v akcii . |
Hodnotenie: qanto - žiaden problém.A motorečka je to velmo parádna - aj na stavbu. |
Hodnotenie: veru tak, nahodit rally kapoty, itík a ide sa |
jasterica: ak by som tam chcel adv kapotu, urobime nejaku efektnú ? |
joooooj...budem ako dakarsky specialista |
Hodnotenie: Po mojej sucasnej TE 410E by som si toto vedel predstavit ako nastupcu... ;) A ako pisete, s rally kapotami by to bola uz uplne mnamka! |
Hodnotenie: tato motorka pripada ako jedina nahrada mojej LC4ky, uz som nad nou uvazoval, predsa len moja ma 10 rokov. |
Hodnotenie: bezdooo máš pravdu huska ti dýcha na krk... |
bedna, si ma nasral teraz!!! Ale nie... tak nech stastne dojde a vela stastnych km! |
bezdoo: ja mam taky postreh z ktm 690 endura, ze oproti lc 4 starsim, ma viac cestne tlmice, hlavne zadny, sice to super ide poceste aale v terene vedelo nakopat aj na najmaksich nastaveniach. a vacsi problem, kedze na zapade je enduro zakazane, pocestnili ju aj ulozenim taziska motora viac na predne koleso, co znevyhodnovalo na mazglavom v zjazdoch na sikminach, lahko to uslo. Aj preto som ju dal prec. |
nieco na spustenie sliniek |
pekna porovnavacka. huska ma vyssie zdvihy vpredu o 2 cm, co sa nezda ale dava vela istoty naviac. |
ja ako endurozaciatocnik by som taku navonanu nablejskanu z reklamy nechcel... to by mi bolo luto sa s tym roztrepat... a ze kolkokrat uz som lezal... podla mna by sa tieto typy motoriek ani nemali vyrabat ako nove, ale uz ako pouzite... |
haha pepi ty si pacient, vyrobit motorku ako pouzitu.. |
ok, dam vediet, pocitam tak do konca bud tyzdna bude home. |
Hodnotenie: bedna, tesim sa na nejaky clanok, hlavne ma zaujima porovnanie so 690....! |
najde sa tu niekto kto by ju vedel porovnat s XR650L, alebo R ... ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (27.10.2011 17:16) |
Hodnotenie: bedna : z 12 litrami benzinu a spotrebe 5l /v piesku a blate typujem viac/ budes asi skor riesit nadrz ako kapotaz...kapotaz je pekna vec ale ma velke nevyhody,to asi vies...ja by som to mozno riesil iba drziakom Roadbook-u+ICO/IMO bez kapotaze...tak ako to mal napr.Katrinak na H.Baja..taky moj postreh |
robie, ale ak chces cestovat po osi, tak kapotaz je OK. |
to mas pravdu na presun je urcite prijemnejsie mat kapotaz... |
no pri presunuti vyfukov nizsie, tak by pod sedlom vznikol priestor pre nadrze, +10l by vedelo spravit uz ovela lepsi dojazd a ani na jazdnych vlastnostiach by to nemalo uskodit.. stacilo by to obkukat koncepciu KTM Rally, ktora asi stoji nemale peniaze |
matus: nieco spotim, ked bude chut, pockam ake mi da impulzy, nechcem pisat umelo, musi to byt prezite, autenticke. Urcite aj porovnam s 690. |
enduro bez kapotaze ma niekolko vyhod-v lete ta vietor prijemne chladi, v dazdi sice oprsis ale aj skorej vyschnes,v terene bez kapotaze mas lepsi vyhlad, nemas kapotu-nerozlames ju, kila navyse za pomyslenu ochranu, ak kapota tak na dakar rally ano - ist 120km/h a viac v stupackach inak nejde ako s vysokou kapotazou, ktora je vsak nahovno pri motani sa v lese u nas /myslim kapota ako ma rally replica KTM,a nie tie bezne seriove /, to treba rozlysovat, vid spomenuty Katros na tej relly, bolo vidno ze zurocil svoje skusenosti a volil na tu relly len velku nadrz bez kapotaze - podla charakteru trate a nebyt penalizacie buzny Debilesa tak to vyhra aj oficialne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (31.10.2011 11:31) |
hej ta vaha je vyssia, ale ide o to ako je odpruzena. ma vyhodu pri rychlej jazde rally typu. Ono si ju nekupujem na ostru jazdu na to mam rmz. hento mam miesto chopra, akoze choper co vleze aj do hory ked treba, inak 3 trieda cesta sotoliny, proste v dni ked sa mi nechce makat kros alebo bicykel, alebo ked su drahy po dazdi nastane a neofuknute, tak veznem hento, vyveziem sa kam chcem a tam mozem filozofovat kdesi na vrsku, ze ako je to na tej zemeguli vlastne |
bedna ja ta chapem neboj, ja mat prachy tak tiez si taketo nieco kupim, sam viem ze podvozok urobi velky kus prace, len ked si spomeniem ako sa zasekol na jednom rubanisku, moja psychika presla asi vsetkymi stavmi-od "mam pici zafajcim a dvihnem",cez "necham tu kurvu tu nech zhnije", "kurva preco ja..co som komu urobil" az po "neexistuje ze to nevyjdem", motorku bolo treba v kopci zdvihnut, otocit,zbehnut dole a vyletiet to znova,lenze vzdy preskocit taky hrbol, na ktorom ma vzdy nakoplo a hodilo o zem, znova ju v kopci zdvihnut a jednotka hrabacky vedla motorky tlacit hore tiez neslo, po tretom pokuse,keby mam zbran vpalim si gulku aby som sa netrapil hehehehee,samoska som to nakoniec dal-dral to tlaciac na jednotke,podklad to vyjebane smrekove makke hovno a nalamane konariky. a to bola dovtedy cesta v pohode,len boli navalane stromy,tak som to obchadzal rubaniskom a zasekol sa...toto su momenty kedy tie kila vadia. hehehehe, sledujem ta uz dlhsie,myslim ze by sme mohli spolu zfajcit nejake litre. |
ak ma vies tam u vas povodit, dobehnem aj prespim niekde na penzione, aj ja ta tu povodim, som nieco ako horsky vodca Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (31.10.2011 12:07) |
Miros, tak jasne, ze cim mensia hmotnost tym lepsie, ale... |
bedna, bachol som ti to do sukromnej spravy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (31.10.2011 12:57) |
no na huse vidim dva vyfuky, dva zvody, dva chranice vyfukov, dva uchyty vyfukov, sedadlo pre dvoch, dve stupacky, naviac, dve konzoly na stupacky naviac, dva madla pre spolujazdca, o par cm vacsia stavba ako tie lahsie spomenute stroje... takze kebyze to majitel trocha poobera, originalne vyfuky byvaju dost tazke, takze to uz je podla mna cca 10 kg dole. |
Hodnotenie: bedna, kupil si tuto husku ? mozem dojst kuk ? |
Hodnotenie: Čafte! |
Hodnotenie: bedna a ocakaaavame taku poriadne uprimnu recenziu ako sme od teba nauceni |
bedna - čo tento relly kit: Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (02.11.2011 17:36) |
no uz som chalosi doma. masinkver ve dvore, prvych 19 km natocenych, ale uz potme, tak len cesta. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (31.10.2011 20:39) |
bedna - dá sa to spravit aj tak ,že to behom 30 minút aj s konzolov dáš dole a hodíš malú. |
jasterica: no to by bolo ženiálne., to sa ozvem a asi to nebude dlho trvat.. |
akoto. ze to ma malu znacku? |
Hodnotenie: aj sa mi zdalo ze pocujem motorku za oknami hned som si zmyslel na teba, že asi testujes novu mašinku Dobre som si myslel. Gratulujem |
matus: vies, ftipky starych psov |
..videl,kupil,skusil ..fantazia..super volba..nech ti sluzi a gratulujem |
este nejake |
poradne to nafot, take ciste to uz nikdy nebude |
este porobim fotky zajtra na dennom svetle, lebo hentie neony a blesk nic moc, to iba na ilustraciu. |
Gratulujem k dalsiemu motorovemu prirastku dooochtoreee! |
o pol jedenastej som stvrdol a uz som pomaly aj vyspaty, ale ne dam pives jeden a pojdem este spat. ale vrta mi hlavou nastavenie podvozka, to musim rano zmaknut, uvidime nakolko to dovoli vonkajsia teplota. Lebo s tvrdymi gumami som mal z toho dojem ako zo supermota, som zvedavy co tam je naklikane. uplnu fobiu ma z toho drziaka zadnej znacky, za 19 km som tri krat zosadal a pozeral ci tam je a to som siel len asfaltove hrby. ja neviem na offe by tam uz iste nebola, musim to riadne prepaskovat, na ktm som stratil za prvy tyzden 2 znacky, potom som to musel cele riesit inak. navyse zadne koleso pri zabere na sutroch tu konzolu aj ramik kamenmi uplne rostrielalo na triesky. Tak budem opatrne postupovat, strasne by ma nasralo ist prve riesit stratenu znacku. Inak dojem z geometrie ked clovek masinu zasadne je perfektny, kompaktny, clovek ma pocit, ze masinu ma pod sebou a ovlada ju, nie ze je natiahnuty na niecom ako plachta a snazi sa to nejako kocirovat. |
tak som bol na to nakukat s celovkou, no s podvozkoms a asi moc nepohram, lebo to steluje len vpredu rebound. ak sa mylim, napiste mi, budem sa rad mylit. precital som manual, tie tlaky v gumach som de facto trafil ako pise vyrobca dal som o 0,2 menej, hustenie je velmi dolezite na drobne tvrde prekazky do 4 cm, dolezitejsie ako tlmice. napasoval som novy srob na zadnu odrazku, kde chybal. co ma potesilo, je ze ak uz je to striekacka, tak riadiaca jednotka je mikuni, made in japan. kryt poistiek akosi trepoce. potesi hydraulika magura. nenasiel som klbove zrkadla ako je v clanku. Ak si dam packu prednej brzdy ako som zvyknuty zrkadlo mi pri stoji ide do predlaktia. Na spojkovej strane je to ok. Nastudoval som si funkcie palubneho pocitaca, poistky, packu studeneho startu na spojke. Ako som odkrutil viecko chladica, tesniaca guma sa v momente vyrolovala von, so srobovakom som ju natlacil naspat, asi to bolo prilepene masina mozno niekde dlhsie stala, lebo aj baterka sa bude musiet trocha prebrat dobitim. |
Hodnotenie: bedna: gratulujem, ja sa chystam na 449 ked sa vratim domov... |
tak bedna, teraz si ma uz vazne nasral Ale neee.... Este raz gratulujem a vela stastnych km! Mas tam obute tie Metzelery? Ked budes recenzovat, zmien sa prosim aj o nich. Ja mam teraz Conti TKC 80 (kedze jazdim cestu aj teren), ale nie som spokojny s prednou... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepi (01.11.2011 9:09) |
pepi - je to návrh z našej dielne.Našej preto lebo sme dvaja .Ja a syn.Toto navrhoval syn.Predsa je len trocha kreatívnejší - mladší - nádejný študent dizajnu..Posledne on viac kreslí a ja hlavne realizujem a vymýšlam technologie na výrobu. |
som sa bol povozit a: |
Ty už ju aj máš |
takze motorke davam + za: |
bedna: no neposobis velmi nadsene, ale to sa hadam utrasie. |
Hodnotenie: BEDNA mozme to ist cez vykend opacit ja to este nema zazimovane |
Hodnotenie: Gratulujem k novej masinke. Nech dlho a dobre sluzi. |
jaj sa strasne smejem, som volal kamosovi, dojmy z jazdy a tak, on uznava len mx stroje 250 a konec, ostatne vobec nepovazuje za motorky ani ostre endura dokonca, ma aj pekne miesta zo zavodov, vyborny mechanik...mu hovorim, ze vole ma to dva krasne vyfuky. A on ze: co to ma dva vyfuky ?no ty kokot to budes fakt po tych kopanicach chodit jak inseminator |
Hodnotenie: Bednicka: |
superflanker..diiik. |
Vsak ono je to presne stvorene na takyto relax... |
diky bedna za tvoje postrehy. Myslim, ze toto pomoze vela ludom. |
chlapci. oslava. Zasiel som k mudrejsiemu kamosovi a po odplastovani sme na zadnom tlmici hore nasli maly aj velky odskok a dolu na nohe tlmica pod miskou struny srob kompresie. ale je uplne za kyvkou a asi 1 cm miesta tak musim podumat ako ho vobec potocim, tazky pristup k nemu. Na predku sme kompresiu zial nenasli. V manuali o stelovani tlmicov nic, ale mam len taky strucny. skusim pohladat na webe. Ale kamos hovoril, ze na hentom sachse s tym mozem vrtit kolko chcem a ze nic nezbadam, no som zvedavy, tusim to davaju aj na gasy a v erkovej verzii davaju ohlins. No hned sa mi zlepsila nalada, dam si becherovecku Ten zadok ma inac sral viac ako predok, ten by som nejak zvladol aj bez zmakcenia kompresie, ale zadok strasna tvrda lavica. Inak sedlo je prefektne, normalne pohodlne. Hned je mi lahsie na dusi, zamysim sa na d podlozkami aby sa dalo stat ak ten zadok pojde nejako zostelovat. |
normalne som si do vecierky zabehol kupit pivo |
manana: ja uz som aj jedno ligol! A to este predtym, ako som si precital tuto novinku! ...asi som to citil v mocaku, ci co... :D |
aj v clanku je ze na prednej vidle je len rebound. prave som dovolal s kamosom a uvazujeme, ze ta predna marzocha je vysmech. Ze by som kupil poradne bryle do toho zrepasoval nejake strasie WP alebo kayaby. Ten sachs uvidime do akej miery je zostelovatelny a len nic valne necakam. tam potom nejakeho ohlinsa a je vymalovane. Lenze ak ju hentak vytunim , hned pojdu podlozky a spekulacie s gumami a dosiahnem tym co ? Masinu, na ktorej sa aj tak nikdy nepovozim ako na rmz. A pokazim si perfektny cestny posed/podlozkami/, drapakom pokazim cestne vlastnosti a este aj maksimi tlmicmi. Asi si ju necham ako je vyslovene ako copra na rozbite cesty a s vybornymi cestnymi vlatnostami a ked si chcem zahulit v terene, vytahnem zltu macetu. Su to dilemy co ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (02.11.2011 18:18) |
bedna: ty zjavne ides podla hesla, ktore tu na MR v jednom clanku spomenul MajoKE: Som uplne samostatny clovek... Nemam problem - vyrobim si! |
Aj ja otvaram jedno pivo a nabuduce pokukaj cely tlmic nez nam tu budes kazit naladu, ze neni so šrúbkami na stelovanie. ! |
Trocha to posteluj šrúbky, stoky pod rajdy by som tam dal v kazdom pripade, inak vicemene nic netreba, mozno troska vacsi drapacik a chranice na packy, toz taky konárik dreveny na hánkach zlomeny v 50km/h neni moc dobre posusnanicko si myslim. |
presne tak chalani, je to coper a hotovo. volal som s inym kamosom ma 10 rocnu te610 na sucho vazi 115 kg a pruzenie ma presne to iste aj s takym istym stelovanim. ten predok sa máu nepacil, dal 5 tku olej, ze ako tak to je vozitelne, ale on chodi len enduro horske obcas, nejake tvrdsie drahy a ni rychlo moc nechodi. Takze nebol to komercny odrb, ale tradicia. Napisem teraz presne naco ta masina je: je na take cesty, kde s cestakom to je utrpenie a s ostrou krosou nuda. Presne tam patri a ak ju tak clovek pouziva, nemusi nic riesit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (02.11.2011 20:02) |
bedna ako to tu citam, mam jednu otazku. Chlape, co spekulujes? Co tu motorku ohovaras a chystas plastiky? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (02.11.2011 21:24) |
tak som si stanovil technologicky postup ako dalej s touto krasnou masinou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (02.11.2011 21:38) |
Hodnotenie: neskaj mňa f predajňi prekvapiua červeno bíuá kráska ze škareďákem na sedanke |
nooo...len si mal moc zakaznikov, tak sme len strucne dali pokec. AAAno to ja zasadne jazdim po chodnikoch s 600 jednobuchom a aj do tej krizovatky som sol krizom cez travu Ale zas do predajne to neeeee....Pridem ta kuknut niekedy radsej dom, tam bude vac casu kecat. Bol som kuknut to sobotiste drahu, dal som si dve kolecka ale moze sa tam vozit ? nema to Kaňa pre seba na tlmice ? Vies aby nas tam niekto neposlal do pecka, my to sice znesieme, ale radsej sa tomu vyhneme |
má to Velďa a može sa tam jegdzi, je to normál povolené |
takze nie som jediny, co sa v TKC sklamal... Hlavne dopredu dam cim skor daco ine. |
Pepi: ale veď TKC sú dobré....(na cestu) |
Sak to, ze na cestu a dajak viacej sa v poslednom case nachadzam v terene... |
boha som nevyspaty, do rana do pol stvrtej som v trenkoch venku ladil ten zadek. predbezne som zistoval rekaciu a je dost dobra a vyrazna, mozna z teho neco bude nakonec. |
Hodnotenie: Ja ju mam novu od 2009 a ako si tak na seba zvykame tak je to presne ako pise Awia a tusim uz na to dosiel aj bedna, ze "nac je to certovske harampadi" |
... este ma napadlo, ze jedna z prvych tuningovych veci bolo, ze som karboskou odpalil taky cudlik vratnej pruziny pre stojan. Zliezt z takej kozenky a zvierat malickom na lavej nohe stojan, aby ho ta sprosta pruzina netahala, chce pevne nervy. Vobec, ten stojan je dost na chuja. Pri parkovani je moto v takom naklone, ze ked si na packu spojky sadne tucnejsia masiarka tak moto sa poruca k zemi. Zaparkovat v terene je maturita. |
Libo: diiik |
Podla toho co pises a co ti doma parkuje mas toho urcite dost odjazdene. Zacni jazdit a potom uvidis co si moto vypyta. Ktori srobik pritiahnut a kery uvolnit. Aj na plechovku si musis trochu zvyknut a potom sa ti lepsie o nej hovori a porovnava, ked sa denno denne presuvas do prace a spat. Sprav nutne, ako pises, a jed Karle. Zvysnych 30-40% doladis ked sa viac zbratate. |
bol som skusat, zadek som trafil fakt nachybu v garazi, uz netreba hybat, krasne zehli, s tym sachsom som spokojny, neviem co kamos ma proti nemu, je krasne nastavitelny. Vybehol som nejake polnacky a lesne, a predok hrrr kade tade, hlavne na kamenoch v 60-70 tke nic prijemne, reku do prdele. Prisiel som domov, ze ci neni vzduch v tom, nebol. ale pravy tlmic bol rebound zavrety na 2 od najdtvrdiseho a nalavo 7 od najtvrdsieho. potom som to uplne povolil a naklikal 5 od najmaksieho, podla svojho odhadu a zvyku. Pocitam ze bude napresno maximalne mozno 2-3 kliky pridam. A gumy som popustil zadok z 1,8 nas 1,5 a predok z 1,5 na 1,2. Z obchodu tam bol 2,6 a 2,3 ato sa fakt neda. zacina to byt uno nuno. |
bol som 3 hodiny jazdit, nechcem teraz vyzerat ze som schizos, ale po nastaveni, ktore povazujem za definitivne su jej off vlastnosti velmi prijatelne, naozaj som spokojny. Dokazom je ze off/on pomer bol dnes asi 70/30, co som sam necakal. Ponachadzal som stare cesty kde som sa kedysi vlacievat, preplaval som tade rychlostou okolo 60-80 km, ktora sa zrazu stala z ledva udrzatelnej, uplne prijemnou a zvladnutelnou dlhodobo, na rovnejsich prehladnych usekoch klido 100-110, v zrkadlach len prachova ciara. . predna marzocha sice nema nastavitelnu kompresiu, ale je nastavena naozaj dobre, mozno by som si dal o 2-3 kliky maksie, ale pri dobre nastavenom zadku si tvrdie veci preplynujem, tak to potom nevadi. |
Nech Ti dlho slúži! |
uš len teda čekám, ket sa stretneme na traťi |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45023 | Včera: 140248