Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuFinálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (12 hodnotení)

Diskusia k článku: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
20.10.2011 11:28

Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

jaa jsem to riikau [dobre] :-)))

pre predaj je super, ze sa to bude ponukat AJ s automatom - uz vidim tu cielovu skupinu 8-)


20.10.2011 11:30

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Automat je fajn, kým ho nemám v motorke ;-)

Na Crosstourera sa teším, som zvedavý na parametre a aj na prvý jazdu...


20.10.2011 11:43

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Bez 30L nádrže s tým môžu ísť do prdele!


20.10.2011 11:48

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Jeeej, aky mily zobacik to ma :-))) Mohlo sa to volat Honda Sparrow... >:-) ...ked uz mali Blackbird.


20.10.2011 11:52

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

heno preco? :-O

pitaz - ja ju vidim tiez... ale skor ako malu, kazdopadne vsak kazdy bude mat moznost volby a to je dobre [dobre]


20.10.2011 11:57

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

duggo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

fotka palubovky ktoru majitel motorky vidi ako jediny a na ktory sa musi pozerat je kde ? ked bude vyzerat ako Startrek, tak si mozu trhnut z pomenovanim enduro.
Wildlife nemma rada digitalis palubis.


20.10.2011 12:01

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

hento su vsetko fotky len toho konceptu, ako to bude vyzerat kompletne, uvidime az po 8.nov..

heno - :-D myslim, ze aj bez 30l nadrze do prdele nepojdu..


20.10.2011 12:05

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

plastic
 Skútrista 

Ikona

Aku to bude mat spotrebu? Snad nie ako VFR, lebo ludia, pre ktorych je urceny tento typ motorky na nu dost pozeraju a konkurencia je silna.


20.10.2011 12:11

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Hmmm, zaujimave, rozhodne stoji za vyskusanie nazivo. [dobre]
Predok posobi dost mohutne, zadok je s jednostrannym uchytenim kolesa velmi stihly. Kryty rukovati su skor ako ochrana proti padu, proti nepriazni pocasia, ci konarom to bude treba zvacsit. A to predne svetlo ma akosi na plochu vela skla, to sa nebude pacit kamienkom. Aj chladic bude potrebovat velku ochranu, takto je moc na rane uz aj na sotoline. Zaujimava bude vaha, podla fotiek posobi robustnejsie ako Varadero.

Heno: velkost nadrz je zaujimava az v spojeni so spotrebou. Lebo ak to zerie 5 litrov na 100km, tak ti bohato staci na cesty po celej Europe aj 20 litrova nadrz. Ak si vsak potiahne 7-8, tak radsej 30. Kazdopadne velka plna nadrz na klasickom mieste je zvysenie taziska a to nie je dobre mimo asfalt, takze treba kompromis.

Pitaz: daj mi vediet, ked ju budes mat na znackach... ;-)

A ten kardan, dreamer, vidis to ? :-O ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (20.10.2011 12:13)


20.10.2011 13:03

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

Heno
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Do prdele u mňa...svet toho hybrida aj tak isto skonzumuje!


20.10.2011 13:04

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

Heno
 Edvenčr 

Ikona

Menton...mimo asfalt? Robíš si srandu? :-D


20.10.2011 13:49

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Predávať sa to asi bude dobre, ale inak je to zlepenec a ešte aj škaredý. [zle] Každopádne na dôchodcovskú turistiku určite funkčná moto [dobre]


20.10.2011 14:24

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kalupko určite je aspoň tak pekná ako tvoj bavor :-)
Motor má ku.evsky silný , nádrž by mohla mať aspoň 25l ,ale štvorválcové Véčko asi zaberá veľa miesta.


20.10.2011 15:07

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

popravde neviem aku priemerku ma VFR1200, ale tento motor bude zrejme zlahka "priskrteny" takze ocakavam ze spotreba by mohla ist dole oproti VFR12

ak strelim priemerku 7 litrov (co som dufam hodne nadstrelil) tak pri velkosti nadrze cca 22 litrov tak je tam dojazd 300+ km

vazeni ...na turistiku v zapadnej strednej a vychodnej europe s prstom v nose + ak na nej pojde niekto do mongolska tak asi bude vediet co ho caka a nasrobuje si pridavne nadrze na kufre alebo pojde zo sprievodnym autom

mat velku nadrz je urcite fasa ale nie je to na com stoji a pada mototuristika

priznajme si kolki z nas, ktori maju tu moznost, odjazdia na motorke bez prestavky 500+ km.... ja som to urobil az 2x za 3 roky a 60tkm

celkom som zvedavy na realitu, nie na koncept

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (20.10.2011 15:13)


20.10.2011 19:30

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

dodoKE
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

panebozeeeeeee to co je? malo sa to volat pinguin ...


20.10.2011 21:58

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

PetoDL
 Turista 

Ikona

noooo, neviem ... nejako ma nenadchla ... uvidíme ako to bude jazdiť ;-) boris, keď bude u teba, daj vedieť ;-) :-}


21.10.2011 11:53

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

raptor: 500+ km bez prestavky?
ak dobre ratam, tak to je viac ako 6 hodin v sedle, to si tam zaspal? :-)))


21.10.2011 12:00

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

danopanci
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Teším sa čo to bude - až to bude ;-)


21.10.2011 12:15

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

MaAT s mentonom mame za sebou po istej skusenossti asi 1317 km ;-) na supu len tankovacka na pumpe a cik pauza...teda pardon, iba ja.. menotn este pokracoval dalej po domacej sprche.. :-).....na GS sa da v pohode tahat a bez problemov.... ;-)


u mna Crosstourer sklamanie....cakal som nieco viac Off.....ale netvrdim,ze to bude pre niekoho blbost....u mna ale ... [zle]


21.10.2011 12:26

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

dzefe: nejde o kilometre, ale o dobu co stravis nepretrzite v sedle.
6 hodin bez prestavky je naozaj dost, unava, strata koncentracie, pruser...

apropo, je nejaky dovod si mysliet, ze crosstourer bude vyrazne iny (horsi/lepsi) ako XTZ1200?


21.10.2011 12:30

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

MaAT no to bolo cely cs v sedle a na stratu koncentracie nebolo casu... >:-) ..pauza len tak, ako som pisal... ;-)

neviem, tazko povedat co bude lepsie ci XTZ 1200 alebo Crosstourer...ale priaznam sa, ze podla momentalnych nahladom mam dojem, ze XTZ 1200 ostane asi viac aj na male off jazdenie....uvidime co bude...ale skor by som cakal od hondy nejaku afriku s kardanom.... ;-)


21.10.2011 12:31

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

povedal by som to tak - xtz 1200 bude lepsia do terenu, horsia na cestu
crosstourer presny opak - lepsi na cestu, horsi do terenu (a to iba kvoli vahe)

a motoricky budu neporovnatelne.. V4 vs R2 sa neda ani moc porovnavat


21.10.2011 12:43

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

.hehe, a kedze xtz do terenu nie je tak the winner is...
..ale vazne, ma to mat nejaku ukrutnu hmotnost? ~300??? :-O


21.10.2011 12:49

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ja neviem, aku bude mat hmotnost.. ale VFR 1200 ma 267 kg.. a kedze ram a motor je z vfr 1200, ocakavam nieco podobne.. cize ako stary varan.. na cestu je to ale vynikajuce

a kto povedal, ze xtz 1200 nie je do terenu?? :-O ja som pocul od predajcu xtz ze je prekvapivo dobre ovladatelna v terene

edit: teraz som pozrel, ze aj xtz ma 261 kg, tak to by mohlo byt cca podobne ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (21.10.2011 12:51)


21.10.2011 12:51

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

..som presvedceny, ze to iste povie aj predajca crosstourera :-)


21.10.2011 12:52

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

MaAt, ked to bude pravda, nech to kludne povie 8-)


21.10.2011 12:52

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

pitaz a nejaka obnovena afrika v plane nie je???... :-~


21.10.2011 12:55

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

dzefe, ja som iba dealer - ja nemam informacie, ake ma importer, alebo Honda Europe

ale predpokladam, ze nie je.. :-( to by sa uz nieco sepkalo


21.10.2011 12:55

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz, no ved to!
..ale kto to zisti? :-)))


21.10.2011 12:58

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

pitaz no tak to nejak zariadt, ze to cakame na trhu... ;-) [dobre]


21.10.2011 13:04

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

MaAT, zisti to ten, kto sa na tom odveze (v terene)

ked bude niekde predvadzacka crosstourera a bude sa dat vyskusat teren (aspon jemny) chod tam a vyskusaj.. a uvidis a porovnas so svojou africou (tych 50-60 kg moze spravit nejaky rozdiel)

predpokladam, ze aj zahranicne moto casopisy budu robit porovnavacie testy, tak sa nechame prekvapkat 8-)


21.10.2011 13:16

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz, ja nie som samovrah, ja s takou motorkou do terenu nepojdem :-)


21.10.2011 13:17

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MaAT - ale kdeze.. ja mam motorku.. ale verim ze zaspat sa da na Enfielde alebo v inej "tretej cenovej bez obsluhy" :-))) :-D

po 500km bez zosadnutia som sa necitil nekoncentrovany... 8-) po 1100km za den ano :-~

co sa tyka debat o dizajne crosstourera - bolo by myslim vhodne pockat na konecnu verziu, zatial sa tu vsetci vyjadruju iba ku konceptu

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.10.2011 13:21)


21.10.2011 13:21

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

raptor, no dobre, dobre.. :-((((((
ale schvalne, za aku dobu si presiel tych 500km?


21.10.2011 13:31

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MaAT neviem teraz presne o co ti ide.. :-))) ale v prvom pripade HR-SK sa mi mari ze to bolo cca 7 hodin... v druhom pripade kde som siel dost dlho po madarskej dialnici asi o hodinu menej... a dopredu sa ospravedlnujem sa za neprsne casove udaje lebo toto fakt nezvyknem sledovat


21.10.2011 13:48

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

..no ved som to uz spomenul, nie je problem v km, ale kolko hodin stravis v kuse v sedle...
po dialnici spravis 500km aj za 3-4 hodky, ale to ti zas nevijde benzin, ze ano :-)

..300km dojazd staci vsade na svete,

...tam kde nie je min. kazdych 300km benzin, tam neziju ludia
...tam kde neziju ludia, tam nie su cesty
...tam kde nie su cesty, tam s motorkou ktora nesie dostakok benzinu neprejdes...

logicke, nie? :-D


21.10.2011 14:09

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MaAT - tak teraz uz vobec neviem o co ti ide :-))) (ak ti o toto islo tak gratulujem)

ved ja som tu oponoval henovi a jeho nazoru "ze bez 30 litrovej nadrze mozu ist do prdele" s tym ze tych 300km predpokladaneho dojazdu bude 99.9% ludi co si tu motorku kupia s prstom v nose stacit


21.10.2011 14:19

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

..to tu posobim tak konfrontacne? :-)))
..nic svetoborne neriesim.
Len som chcel dat do pozornosti, ze sediet v kuse 6 a viac hodin na motorke, len kvoli tomu ze nemusim tankovat je nerozumne a hlavne nebezpecne.


21.10.2011 14:24

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

egres2
 Bahniak 

Ikona

Zigmund s Hanzelkom na tomto prefičali pol sveta.
Typ 87 modely 1937-50
Délka: 4740 mm
Šířka: 1670 mm
Výška: 1500 mm
Rozvor: 2850 mm
Rozchod vpředu: 1250 mm
Rozchod vzadu: 1250 mm
Světlost: 230 mm
Motor: osmiválcový do V s rozvodem OHC, vzduchem chlazený (2 axiální ventilátory)
Objem: 2968 cm³
Kompresní poměr: 5,8:1
Výkon: 75 koní (55 kW) při 3500 ot/min
Převodové ústrojí:
Spojka: mechanická jednolamelová suchá
Převodovka: čtyřstupňová, 3. a 4. stupeň synchronizovány
Poháněná náprava: zadní
Hmotnost: 1370 kg
Objem palivové nádrže: 55 l
Maximální rychlost: 150 - 160 km/h (údaj výrobce)
Spotřeba: 12,2 l/100 km


21.10.2011 14:38

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MaAT - no neviem... u teba som si zvykol na zabijacke otazky z usmevom Kleki Petru tak som v pohotovosti... naviac si sachista, takze dalsi prst hore!! :-D

ale ved ja s tebou suhlasim... ako som napisal takyto dojazd som vyuzil "az" 2x za 3 roky a 60 tisic najazdenych km... aj to asi viac menej iba koli tomu ze "tak to vyslo" nie koli tomu ze to bolo nutne


21.10.2011 16:53

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dizajnovo nadherna motorka, ladne neokukane tvary. Perfektny nastupca Varadera, urcite si ho zamiluju tisice fanusikov po celom svete. Som zvedavy aka bude konecna cena...


08.11.2011 0:53

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

uz je to tu... oficialne fotky, specifikacie.. >:-) a nc700x a nc700s.. 8-)


08.11.2011 4:05

Re: Finálnu verziu Crosstourer-a 2012 uvidíme v Miláne

dreamer
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

129 koni/7750 ot/min
126 Nm/6500 ot/min
udavana spotreba 6.2 l/100 km (6 l/100 km pre DCT)
objem nadrze 21.5 l
vaha 275 kg (285 kg DCT)

Bude to riadny kus motorky s famoznym zatahom, aj ked pre niekoho je taky vykon uz zbytocny luxus, ktory sa prejavi na spotrebe. Tesim sa na prve recenzie [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8892 | Včera: 190144