Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V - talianske gran turismo dospelo
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: V tejto kategórii je si z čoho vyberať - a to je dobre. Tá 32 l nádrž - |
Hodnotenie: Vravel som, ze poriadne motorky sa uz nevyrabaju, som rad ze som sa mylil Dobry clanok |
Hodnotenie: velka nadrz, 4 rocna zaruka v cene |
Konštruktéri jednoducho dokázali využiť rovnaký priestor oveľa efektívnejšie a ponúkli 32 namiesto pôvodných 18 litrov. |
4 ročná záruka na moto guzzi? Čo chcú skrachovať??? resp. je to 4 roky/ xxx km? |
Hodnotenie: Tej spotreby by som sa nebal, aj Varadero mava v testoch o liter vyssiu spotrebu ako mam ja v skutocnosti. Myslim, ze testovaci jazdci nejazdia kochacky |
dreamer , ale to je spotreba udaná výrobcom a tí si ešte zvyknú vylepšovať údaje . |
Hodnotenie: krasna moto,, len coked na starom klasickom Stelvie som sa nemohol vpratat s mojimi 192cm, stale som sa opieral nohami o valce , snad to soudruzi vylepsili |
Spotreba 6,1 uvedená v článku je mnou nameraná, nie udávaná výrobcom... A je pravda, že pri testovaní sa nejazdí kochačka a nameraná spotreba môže byť vyššia ako turistický priemer... |
brazel 6 litrov na 1200 litrovy twin chladeny vzduchom nie je ziaden hrozny udaj |
Awia o.k. Tak tam napíš , že spotreba v teste , alebo spotreba počas nášho testu ... |
rozdiel medzi spotrebou 5.5 litra a 6 litrov je pri 8000 tisic km tripe 40 litrov benzinu |
Hodnotenie: Keby si točil auto tak ako motorku, to by bola iná spotreba |
brazel, keď auto 1200ccm bude mať dynamické parametre, ako motorka 1200 ccm, tak auto bude žrať minimálne 3x toľko, ako moto... |
Herghott , to nie je úplne pravda , ale už nemienim zasierať diskusiu k motorke . |
A prečo je brzdová hadička vedená po spodnej strane kardanu? |
Hodnotenie: brazel: Napísané to tam je... v texte. |
Inak az teraz som si vsimol vpredu chladic. Ak je motor vzduchac, co je to za chladic? |
Je to chladič oleja, ako má GS... |
Hodnotenie: stelvio ma svoj styl.. u mna ano |
Hodnotenie: Je to pekná a hlavne účelná motorka za rozumné peniaze . |
pitaz: ano, myslel som si, len mi to nesedelo s udavanymi udajmi v tabulkach na MR, kde sa spomina len vzduchove chladenie, zatial co pri GS je uvedene vzduchom a olejom. |
dreamer, btw to ani nemalo byt akoze na teba ale na uja brazela.. aj ked, potom som si uvedomil, ze aj ty mas rad pijanko jazdu na spotrebu |
Hodnotenie: Fakt pekná motorka, lenže všetky Stelviá, na ktoré som si sadol, boli ale pre mňa vysoké. Chyba je samozrejme v mojom hardvére, na ktorej si nie som stopercentne istý, takú neberem... |
Hodnotenie: Účelný facelift . vypletané kolesá, zadná guma 150 -ka, pancierové hadičky v základe , 32 l nádrž + 4 ročná záruka ( bez obmedzenia najazdených km ? ) ešte tak dostať cenu pod 10 litrov a nie je ani veľmi čo riešiť. Len vyraziť poriadne ďaleko. Ale ...som zvedavý na test po 100.000 km, najradšej v priamej konfrontácii s GS-kom To bude smerodatné porovnanie. Nebolo by márne natočiť pokračovanie Long way - Guzzina versus BMW versus Yamaha versus Tiger. Aby sme to dostali nielen subjektívne. Ja by som asi ostal pri BMW |
Romanka: presne si vystihol moje pocity z tohoto testu. |
mne sa vječina tých Guzzi velice lúbí, no po poslendích zážitkoch za uplynulú sezónu by mňa ani tá záruka neukecala .... enem v mojem okolí to bylo zepárkrát tesnení pod hlavú na sporte1200, další tesnení pod hlavú menené v pyrenejách na griso, vytečený olej cez gufera nekde pri Huelva na sporte1200 atd atd.... piči ani zadarmo taliana... (v podstate 1 - 2ročné stroje - prvý majitelé ... no ceué zle.... ) |
Jura: ten vyteceny olej bol hned za Spanielskymi hranicami. Cele zadne koleso od oleja, si nechcem predstavit, co by sa stalo, keby som nepotreboval tankovat a tak to nezistime na pumpe, hned ako to zacalo pretekat. S takym kolesom vletiet vo dvojici do zakruty na dialnici... To ti je aj stvorrocna zaruka na dve veci. Aj ked stat sa to moze kazdej moto... |
Ta zaruka je pekna ALE - je ti na nic, ked ti neuznaju vyrobnu vadu a tvaria sa akoze nic. Inak sa mi ta moto celkom paci. |
Hodnotenie: Skareda a pravdepodobne aj poruchova talianka ktora sa s legendarnym GeeSom ci SuperTenerou neda ani porovnat... U mna isto nie |
Hodnotenie: Majky no tak nebuť taký prísny a nezalamuj hneď nad guzinov paľicu. Motorka pre tých čo majú skôr asfaľtovejšie ambície a nechcú vlastniť tuctovú motorku. |
Asfalt Neodcudzujem nikoho kto si ju kupi, len som posudil na zaklade mena a toho co napisal Jura ze to nieje nic pre mna.. Dizajn je vec nazoru samozrejme. Podla mna na slovensku tuctova motorka nieje kedze SuperTenerky v tomto state spocitam na jednej ruke a GS tiez nenajdes v kazdom meste |
Hodnotenie: papi: problem je v tom, ze aj ked ides na tych motorkach ako na aute, tak je ta spotreba velka. V tomto suhlasim s Brazelom. |
dreamer Odskúšal som - 194 cm - a ani náznak problému s kolenami (sedadlo vo vyššej polohe). Posed veľmi dobrý, široké riadidlá sú pohodlné. |
Hodnotenie: Majky: o GSka zakopava clovek uz na kazdom rohu, bez srandy, pomaly kazdy druhy motorkar-turista co poznam ma bud GS alebo GS-A... stava sa z toho taky nejaky podivny kult |
BikerTT- skusal si ake Stelvio, toto? ci starsie? NTX? neviem sam ci su tam rozdiely v posede, ale ako som pisal vysie so 192cm som narazal kolenami, a to som skusal v Inchebe v rifloch... bolo to klasicke stare Stelvio |
pito, mám 192 a na Amisovom Stelviu som nemal s výškou, ani posedom žiaden problém Najazzdil som na tom síce iba nejakých 120 km ca., ale skutočne som vôbec nepostrehol, že by som kolenami narážal do valcov Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (14.10.2011 8:59) |
pito1145 Skusal som presne tento model. Skusal = jazdil v moto obleceni so serioznymi chranicmi na kolenach. |
nigde som sa v teste nedocytal onee a toto...charizmu...jako...mame? |
presne tak zmizik..viem o com piseme, ze? Upravené 1 krát. Naposledy upravil carela (14.10.2011 9:48) |
a čo to je tá výrobná vada? čo? |
devill63 zvlnene predne brzdove kotuce po cca 10.000km..argumet zamietnutia reklamacie - malo brzdim prednou brzdou |
ale čo to má spoločné s výrobnou vadou? to by muselo byť na viacerých motorkách... si myslím, no len tak ľahko uvažujem aby som bol presný.... |
mozno aj bolo ale to sa ja nedozviem ani predajca nechapal dovod zamietnutia, pretoze od neho slo vyrobcovi posudenie jednoznacne ako vyrobna vada, asi vedel preco asponze ponukol istu kompenzaciu.. |
carela - mozno na prvy pohlad offtopic ale mozno je tu isty suvis |
kov sa zvykne deformovať pri prudkej zmene teplôt, nebrzdil si prudko pri jazde v snehu až po osku kolesa? |
devill63 , raptor ja som zacal mierne trasenie pozorovat po cca 8000 km, nasledne to bolo coraz vyraznejsie..takze som to reklamoval pri prehliadke po 20.000..a vysledok poznas..udajne malo brzdim prednou brzdou Upravené 1 krát. Naposledy upravil carela (14.10.2011 10:29) |
priznávam sa bez mučenia, ale len trošku..... |
eNeM, BikerTT- tak je to zaujimave, mozno keby som jazdil by som vravel nieco ine.. tu som nasiel foto: |
pito presne tak som mal kolena ja. Neviem ci to je kolenami, ci nohami, ale tlkol som s jablckami po tych krytoch... |
uuuuff ten kukuč je fakt zvodný |
Skoda ze uz sa nenosia fotografie jazdca pri jazde rovno aby mal clovek predstavu ako sa na tom priblizne sedi a jazdi. To len sama fotka v pravej zatacke, lavej zatacke, do pravej zatacky, do lavej zatacky, z pravej zatacky a samozrejme z lavej zatacky. Straaaasne akcne. Som kurevsky zvedavy ako vyzera ta rachotina odspodu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60139 | Včera: 127571