Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Predstavujeme Yamahu WR450F 2012
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: vemli sympaticka moto... uz len cenu vediet a pripadne servisne intervali.. |
Hodnotenie: Chcel by som aspoň skúsiť, ako funguje "striekačka", uvidíme aké budú testy. |
tak tak, clanok neobsahuje ziadne informacie hodne clanku na motoride. Posobi to ako "prefoteny" letak zo slovenky. Marketeri v yamahe by sa mali viac snazit... Potom by mozno yamaha neplakala, ze nema peniaze. |
Hodnotenie: krasa nove predne svetlo, Excel rims striekacka no proste super Tie servisne intervaly by zaujimali aj mna... |
Hodnotenie: clanok bieda, vlastne len uputavka. masina tazka a silna, na hory a kantrac parada, na technickejsie drahy radsej o 20 kg lahsie masinky. Ten drziak znacky znacku pri tempe urcite neudrzi, hlavne nase lopaty. Yamaha by uz mohla s tymi 5 ventilmi skoncit. |
Hodnotenie: bedna nechápem čo môžeš mať proti 5 ventilovej hlave? Čím lepšie vyplachovanie tým lepšia pružnosť a výkon motora. |
Čím lepšie vyplachovanie tým lepšia pružnosť |
výkon to nezvysi, viac ventilov-viac servisu, hlava je viac prevrtana dierami a tym oslabena, cinnost 5 ventilov viac opotrebuje vacku aj rozvodovu retaz. Okrem toho pre vykon neni dolezite kolko ventilov, ale vzduch, zmiesavanie s palivom v spravnom pomere a distribucia zmesi vo valci, cele casovanie vybuchu. |
Trocha si naznačil "distribúcia zmesi" ja poviem presnejšie výmena zmesi v spaľovacej komore, samozrejme aj to ostatné je dôležité. |
bavime sa o ostrych masinach. tam bez servisu ju mas do 150 mth pochovanu. Servisom teraz nemysim olej a filtre a platne. Myslim aj ventily piest kruzky kluku, gufera , kyvku, tlmice a x inych veci. Ti co sa tymto motorkam to vedia na par hodin +. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (12.10.2011 11:05) |
Myslíš že WRko teraz vydrží menej lebo má o jeden ventil viac? Určite je nato hlava motora dimenzovaná a na piest ,kľuku má sotva nejaký významný vplyv. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (12.10.2011 11:17) |
ked budes menit ventily, budes kupovat o jeden viac. Ja by som do 5 ventilu nesiel. Proste kazda firma sa niecim chce lisit a vyznacovat, tak si nejaku fajnovost vymyslia.Nemci to dohanaju do extremu a v civilnych strojoch sa uz troska opicia aj ostatni. Preto som suzukac, lebo sa nechcu lisit a robia cisto ucelovo zamerane veci bez vystrelkov, nic navyse, ziadny prehnany marketing. Ja sa nechcem hadat, ale cim som starsi, tym jednoduchsie a poctivejsie veci mam radsej. vies ja krosy beriem cele ako spotrebak, takze cim jednoduchsie tym lepsie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (12.10.2011 11:31) |
Mne sa moc nepáči . |
volodaj: toto ekd poviem dnes kamosovi v servise, jebne po mne cez celu dielnu paku a posle ma psychiatrovi Ak vydrzia viac, je to robustnostou materialu a aj ta vaha potom nie je zrovna atleticka. Ale nechcem zachadzat od temy 5 ventil prilis daleko. podla nielen mna to nema opodstatnenie alebo nejaku prevratnost, lebo by to vsetci robili. Inak yamahu spochybnovat vobec nechcem, su to spickove motorky celkovo. |
Nech jebne , myslím, že Rosťovi prešlo tých Yamáh rukami dosť na to, aby vedel čo hovorí. O počte ventilov sa hádať tiež nejdem, iba to som chcel, že až ako takú strašnú nevýhodu to nevidím. |
Bedna bude mat v niecom pravdu kedze sa Yamaha v supersportoch R1 a R6 vratila k 4-ventilovej technike. |
cim viac ventilov, tym viac yamaha |
Hodnotenie: Výborná moto Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoexcite (12.10.2011 14:07) |
motoexcite> Ako vravíš. U mňa najazdených asi 80 mth a za ten čas nastavovaný jeden ventil a vymenená rozvodová reťaz. Ventily bez problémov. Pritom vôbec neviem, koľko tá motorka najazdila predtým a bola jazdená závodne ako SM v Mitas triede. Uvidíme ako na tom bude spoľahlivosťou nový 4-ventilový motor v YZ 450f. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (12.10.2011 14:20) |
Hodnotenie: ...pat ventilova koncepcia motora od yamahy vo WRkach a YZfach funguje bez problemu od roku 1998 do dnesneho dna,takze az tak nahovno ako tvrdite nebude... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dusifuk (12.10.2011 18:29) |
nespochybnujem, netvrdim, ze je nespolahlivy. len tvrdim ze ci 4 alebo 5 ventilov je to jedno, nie je to nejaky prevrat, ale skor trocha ine riesenie. Ja povazujem wr za super motorku a ak by som chcel ist do endura 4T velkeho bola by velky kandidat spolu s rmx 450 a bergom. az potom bys li gas, huska. |
Veru, RMX vyzerá tiež super. Som zvedavý, či spravia ja 250. |
...ved ale ked mas tri ventily tak je jasne,ze pri otvoreni vsetkych troch ventilov naraz mas vacsiu plochu cez ktoru vchadza zmes ako pri dvoch ventiloch.To znamena,ze ti prejde rovnake mnozstvo zmesi za kratsi cas,tym padom presnejsie ako pri dvoch ventiloch...cim mozes ist aj do vyssich otacok. |
Aký dvojvalec, nemyslíš skôr apríliu RXV? S bednom hovoríme o tomto Upravené 2 krát. Naposledy upravil volodaj (12.10.2011 21:37) |
dusifuk ...ved ale ked mas tri ventily tak je jasne,ze pri otvoreni vsetkych troch ventilov naraz mas vacsiu plochu cez ktoru vchadza zmes ako pri dvoch ventiloch.To znamena,ze ti prejde rovnake mnozstvo zmesi za kratsi cas,tym padom presnejsie ako pri dvoch ventiloch...cim mozes ist aj do vyssich otacok. |
...nemam pocit,ze by WR bola v nizkych otackach slaba,toto ti vyvrati asi kazdy kto jazdi na yamahe. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 62901 | Včera: 156940