Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Pionier v Indii - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPionier v Indii - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: História Pionier: Pionier v Indii

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
24.06.2011 10:01

Pionier v Indii

krampus
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vďaka za tento článok, zase som o niečo múdrejší. [dobre] [dobre] [dobre]


24.06.2011 18:37

Re: Pionier v Indii

6116
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

:-O [dobre]


24.06.2011 19:26

Re: Pionier v Indii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Super,

Inak ako sa tam radili tie rýchlosti na riaditkách?

Awia


24.06.2011 20:39

Re: Pionier v Indii

fitko
 Kávičkár 

Ikona

zasa pekný článok [dobre]


24.06.2011 21:39

Re: Pionier v Indii

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Neuveriteľné informácie a fotky ...oceňujem


24.06.2011 21:45

Re: Pionier v Indii

gilbert
 Veteránista 

Ikona

Ľavá rukoväť bola podobná ako na mopede Stadion. Totiž páčka spojky sa otáčala spolu s madlom. Mala 4 polohy, alebo 5, neviem presne. Rýchlosť /1/ celom dole. Smerom hore neutrál, potom rýchlosť /2/, druhý neutrál a na samom vrchu rýchlosť /3/. Stadion mal dva lanovody, jeden na spojku a jeden na rýchlosti. Indický Pionier mal lanovody tri. Jeden na spojku a dva na posun. Jeden hore a jeden dole. Detail na radičku je na obrázku pri modeli Colt 60. Predpokladám, že aj radiaci automat mal pozmenenú výstupnú hriadeľ. Gilbert

Upravené 1 krát. Naposledy upravil gilbert (24.06.2011 21:46)


26.06.2011 19:51

Re: Pionier v Indii

Hodnotenie: Dobré

Vyborne clanky.O pionieroch z Brazilie som tusim ani nepocul,o tychto v Indii viem ale vela informacii je pre mna novych a tesim sa na Pioniere z Kanady a USA. Som strasne zvedavy co sa dozviem o "mytickom" modeli Golden Sport (ktoreho torzo mam tiez doma) a ci konecne bude presna orginal schema jeho elektriky aj s baterkou... [dobre]


26.06.2011 21:05

Re: Pionier v Indii

miroslav800
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

zaujímavé ;-)


27.06.2011 8:59

Re: Pionier v Indii

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne napisane...
Pre mna zostava nejasne vyprsanie tej licencie.... Podla mojich info sa blizsia spolupraca skoncila prave v roku 1968. Cim to asi bude....
Minule som tam videl noveho maleho yezdi a vyzeral ako new pionoier. Skoda, ze som si ho nesfotil.


28.06.2011 17:20

Re: Pionier v Indii

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Znova super článok. Na pionieri som vyrástol a stále ho mám doma. Preto ma aj dodnes zaujmú takéto články [dobre] . Aj ja sa teším na tie USA verzia lebo tam to vtedy vazeralo celkom zaujímavo aspoň z pár fotiek čo som videl kdesi na internete. O Yezdi som počul ale nikdy nie v súvislosti s pionierom, to bola pre mňa novota :-O . Len tak ďalej ;-) držím palce do ďalších článkov [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60661 | Včera: 216399