Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM Duke 250/300 v roku 2012?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: jaaaj.. taka vyspikovana tristovka/350 jako davaju do krosiek by tam bodla viacej. keby si udrzal nizku vahu, tak by sa s tym dali robit dost chore veci |
Hodnotenie: velmi dobre ze sa rozrasta trh aj s mensimi objemami... |
cagiva - si robis kozy ze? kvalita KTM. |
Hodnotenie: Vyzera super ta 125..No na blaznenie na cesty mohli spravit uz 450-tku, 250 je na cestu dost slaba podla mna.. |
ChesterTT 690-tke nejak neviem prist na chut, mozno preto ze som ju nemal a nespoznal. Myslel som nieco ako CRF450 supermoto ne ten sposob nieco. |
2ChesterTT: ked to bude 3000 tak to nie je az tak strasne... 5 je brutal vela a ano to si nekupi skoro nikto... no nechajme sa prekvapit mna hlavne skor zaujima ta 250/300 ako toto |
Majky - 690-tka je super kompromis medzi streetom/nahacom a SM. a comu nevies prist na chut? ale zase sto ludi, sto chuti. ja na nu nemozem krive slovo povedat. je krasna, a je spolahliva, ziva, vykonna a lahka zaroven. jasne, ze vsetko je kompromis ale na klukate cesty ako sturec, babu, vysoke tatry a podobne si neviem predstavit lepsi stroj. detto do zapchy v meste |
2ChesterTT: tak neviem cbf125 tiez nema nejaky brutal vykon ale ma len 5 kvalt a to prave hovoria ze keby mala 6 bola by to parada 3.5 je v celku dost vela no keby to bola cena za tu 250/300 tak by to bolo ok... uvidime... |
tu sestku by som videl aj ako plus, ale pod tou podmienkou, ze to bude mat kratsie kvalty. aj tak to pojde 80 max.. |
ChesterTT: mas nejaky speci dovod kydat na Indiu? Ja osobne aj mam aj nemam. Mam tu "cest" riesit denne v praci veci s kolegovcami v Indii a musim povedat ze sa medzi nimi najdu ako extremne sikovni tak aj extrebni blbci (tak ako asi vsade). Problem cisto azijskej a indickej produkcie je v tom ze odflaknu co sa da ... osobne si ale myslim ze KTM da pozor na to aby odtial nevychadzali sracky. Nakoniec, mnohe ine veci renomovanych znaciek sa vyrabaju vsade mozne po svete a nie je problem, zalezi na tom ake materialy sa pouziju a ci ma vyrobny proces aj ine riteria kvality ako len pocet a cenu |
Bic0 - neviem, ci sme to uz neriesili. ano, mam v praci cest aj s tymito ludmi. a ich praca je taka aka je. malokedy mozem povedat, ze nieco spravili dobre. "odflaknut" si vystihol celkom presne. staci, ked vidim pracu co robim ja od inda. to je nieco "incredible" |
ChesterTT: clovek ma pocit ze mas co docinenia s NSN Keby to neskladali v Indii bola by cena zrejme este vyssia ako je... ked som pozeral ceny novych KTM tak boli rozhodne vyssie ako "porovnatelne" japonciky. |
neviem co je NSN.. vies, ono to je tak. doteraz si za KTM priplatil, lebo ju skladali rakusaci /co je pochopitelne ze nebudu robit za 350 ciste/ a mal si tam WP, brembo a TOP komponenty - aspon u tej mojej tam uz na tu dobu nic lepsie dat nemohli, preto aj eR-kova verzia sa moc nelisi - objem neratam. |
Hodnotenie: Mám rád keď niekdo rieši niečo čo sa ešte riešiť nedá. Oficiálna cena za duke 125 ešte nebola stanovená. Určite nie k dátumu vzniknutia tejto debaty. Momentálne je cana viacmenej stanovená na 3890€ s DPH. Či je to vela alebo málo sa dá polemizovať no cielom pri cenotvorbe bolo zostať konkurencie schopný s japoncami(npr. Yamaha WR125X stojí 4000€ alebo 99 900 CZK, YZFR125 čosi viac ako 3600€) Upravené 1 krát. Naposledy upravil marcom (03.01.2011 10:12) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 201171 | Včera: 205836