Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: Uhýbajte z cesty, rúti sa veľký Zed - Kawasaki Z1000
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Musim uznat, ze mne sa fakt nepaci Nahac, ktory je ovesany plastami to nieje nahac a sedacka vobec neladi k motorke. Najkrajsia je iba na tej fotke kde je postaveny iba ram s motorom na kolesach. Vidno tam nadhernu vidlicu a motor, ktory nakoniec zakyvaju gicove plasty |
Hodnotenie: fajn clanok,chybicka sa prihodi kazdemu za to sa uz nekrizuje fotecky tiez pekne,ked sa taka krava vala po zemi to robi dojem. |
na tej motorke nesedi mikulec, ani na jednej fotke nie je na zadnom |
Hodnotenie: mne sa pacila uz na vystave v inchebe dost dlho som to rozdychaval, design je top, aj ta sedacka sa k tomu hodi, ta motorka je proste narcis, viem si ju predstavit ako druhu v garazi, krutak je super vec |
Hodnotenie: tiez som ju tento rok vyvetral, este zaciatkom sezony je to super, ked sadnes na masinu a je uplne ina drava prekvapi ta ale tento stav sa da docielit iba ak ju nahanas. Kazdemu sa paci nieco ine. Ale nudna moto s ktorou nemusis "akoby vobec zapasit" a ktora ma nicim neprekvapi to uz nieje ono jednoducho potrebujem na moto aj "vzruso" |
čítal som len záver testu: |
Hodnotenie: Tá sedačka je otras |
nerd ale srat by si mal, lebo ked nebudes tak za ti moze zapiect srak a potom sa to musi riesit az ambulantne. naozaj si nevymyslam, kukaj |
Hodnotenie: masinka vyzera dobre. clanok sa mi tiez paci. no keby to mal byt taky chuligan, tak by mu trebalo dvojval do V. ale ked miku pise, ze krutak a vykon za kazdych otacok, tak |
Sa neposer som sa pomylil a neslo to opravit |
Hodnotenie: tento movy zed ... myslim, ze je to novy king medzi velkymi nahacmi, som zvedavy na porovnavacie testy ... ja tu verziu SX a chrochtam blahom ...ked budem velky |
Nerd to farebne prevedenie sa mi nepaci, inak mašinka je to podarena |
Aký naháč? Veď to je nejaký maxiskúter A to sedadlo Radšej nehodnotím... No, ale pojazdil by som, kua |
Hodnotenie: shiroko a co sa ti nepaci? :D |
Hodnotenie: ja litre celkovo nemusim. su pre neradicov a netocicov. Ja rad radim a tocim. 600 forever. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (30.11.2010 23:07) |
Hodnotenie: Motorka je to fakt pekná, páči sa mi dizajn ale ako bolo spomenuté tiež si myslím že je to motorka skôr na vozenie a "machrovanie" niekde po meste a blízkom okolí... Takže aj tá 15 litrová nádrž je v pohode, veď v mestách je pumpa na každom kroku... Lebo na dlhší výlet s "litrom" a v nádrži 15 litrov je ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (30.11.2010 22:46) |
Hodnotenie: Je to origos kawa. V tomto prevedeni bola aj na vystave v Blave |
Hodnotenie: moto celkom pekna, ale to sedlo vyzera jak z mileticky.. ta gycovka je original kawa? |
Hodnotenie: je to pekná motorka a o brutálnom motore ani nehovorím ale já by som sa asi stiahol radšej k ER-6N alebo k Versys predsa dvojbuch mi je trochu bližšie k srdcu...a trochu ma šokuje tá nádrž, to aby mal týpek ešte tank vak na chrbte aspoň 3 litre na dojazd keď sa náhodou pozabudne dotankovať... |
Hodnotenie: motorka nieje moja salka kavy ale kvitujem infosky o servisnom intervale, otackach a pod - proste tabulky na konci |
Hodnotenie: moto krásna ale aj |
Verím, že motorček je to fajnový, ale... |
Declen jeden a pol litra nie je velky rozdiel ale GSR je 600vka... a s tou som dokazal aj po meste jazdit pod 6 litrov na 100km co s litrom asi nepojde... aspon ja som sa s FZ1 pod 7 litrov v meste nedostal |
Mne na ňom vadila,iba jedná vec a to:nad 160 km/h-je to o život(vážne chýbal plexi štít,aspoň aký- taký,) ,ináč jazdí ako cukrík |
No, jeden a pol litra nie je veľký rozdiel. Ale je pravda, že tomu Zedovi mohli dať aspoň 20L. Či? |
Hodnotenie: clanok pekny, ale az teraz som si (v technickych informaciach) vsimol jednu vec... litrovy zed ma 15 litrovu nadrz??? |
Hodnotenie: Viacej sa mi síce páči verzia Z1000SX, ale aj táto je nádherná. Tieto mohutné, svalnaté naháče ma fakt berú. Netrúfol by som si na takúto motorku, ale zase...pekná je. To sa musí nechať. |
tých chýb (nie len v technických dátach) je v článku viac a u článku, ktorý mal byť najmenej 10 x krát prečítaný a skontrolovaný ma to prekvapuje, ale inak som to so záujmom prečítal až do konca..... |
ja len malu technicku pripomienku, v porovnavacej tabulke mas chybicku krasy , uvadzas ze CB1000R ma dlzku 5,1metra |
Miku, som z toho nejaký rozpačitý, asi kôli tlmiču riadenia, bol by som očakával, že niečo na čom sa nedá jazdiť na plný kotol bez stiahnutej riťušky nedostane až také dobré hodnotenie, ale Ty máš asi väčšiu fantáziu ako ja a vieš si jazdu s tlmičom lepšie predstaviť. Starého Zeda rozniesli Angláni pred pár rokmi na kopytách hlavne kôli podvozku a ovládateĺnosti a zadnému tlmiču a ešte kôli dátumu narodenia starej mamy Mikea Armitagea a dostal absolútne tragické hodnotenie ( samozrejme, že pre nich bol najlepší Triumph Speed Triple, ako ináč ), ešteže si teraz ostal v rovine emociálno chápavej. U mňa je Zed vyložene motorka na machrovanie, ale sedák z "krokodílej" kože má frajerský. Kawa rulez |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 98735 | Včera: 142019