Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (55 hodnotení)
Diskusia k článku: Pravdivá rozprávka o 54 321 km na Yamahe FZ 6 S Fazer
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ja som mal FZ6N tuto sezonu ako druhu moto na dvore.vyskusal som vselico,Prvu-hlavnu moto mam gsxr 1000.ale FZ6n ma v beznej premavke bavila podstatne viac.na PK babe som mu sice otrhal-alebo zbrusil dorazy na stupackach .banujem za nou.perfektna motorka. |
Fazerka uz ma treti majitel. Ma 67.000km. Zatial bez poruchy!!! Pocut vsak spojkove lozisko. Spojka povodna, predne dosticky tiez, nastavenie ventilov nebolo treba. Ma druhu retaz a tretie zadne brzdove dosticky. Nebol havarovany... Upravené 1 krát. Naposledy upravil MajoKE (10.11.2013 19:34) |
Hodnotenie: Ja mam FZ6N a som spokojny. Su tam nejake male chybycky, no nic podstatne. Skoda, ze sa prestali vyrabat. |
Hodnotenie: dávno som nečítal tak dobrý článok. Veľmi objektívne bez zbytočných emócií. |
VoxNiva - staršie ročníiky FZ 6 S sú za Babku....Ja som svoju predal kolegovi z práce v marci, už má skoro 60tkm, zatiaľ bez poruchy. |
VoxNiva - pekne napisane |
Hodnotenie: VoxNiva |
Hodnotenie: Na FZ6n mám prejdený asi 1km, pretože som sa zaprisahala, že na moto, kde nie je moje meno v TP nejazdím Na chlapovu som sadla a keby bola moja, kludne na nej pokračujem. A kapoty v S-kovej verzii musia byť plusom ... je to taký malý cestovateteľ medzi viacúčeľovými naked-bikami. A tento článok ju krásne opisuje zo všetkých stránm ešte raz ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil faiza (12.10.2011 9:34) |
Hodnotenie: MajoKE, aj na základe Tvojich článkov som si urobil vodičák, práve dnes, a zháňam ojazdenú fazerku , hoci som absolútny začiatočník v 40 rokoch. |
rozhodne vzdy potesi takyto clanok,mal som moznost jazdit tuto moto+bandit600+b12+GSXR600,a to v jednom obdobi,musim povedat ze je to hnusne spolahliva moto!ale: od 1po 3 sa do 7tis nic nedeje...taky bicykel,ako b6(myslim motor)sedadlo na turistiku-uplna katastrofa,majo tvrdi ze vyfuky nezohrievaju sedadlo,jazdca nie,ale spolujazdec ma smolu,kuri to poriadne,najviac ma zabilo sponovanie retaze,vyzera to ako na cinskom skutri,dalsia vec:nikdy som nevedel lavou nohou naist bocak,bez toho aby som sa nepozrel,no rozhodne doporucujem tuto moto ako prvu moto po 50tkach.K abs,ja vitam kazde vylepsenie k bezpecnosti?ale,na konci leta sa moj dobri kamos zucastnil motoskoly v brne na okruhu,jedna z veci ktoru som si zapametal z jeho dojmou,je ze abs mu instruktori jazdy(tusim su to aj redaktori ceskeho moto casaku)vyslovene nedoporucili.....takze je to individualne vec nazoru.....za to ze si sa podelil o svoje skusenosti takouto podla mna inteligentnou formou a este jedna vec,podla mna najkrajsia polokapotaz na moto,ktoru doteraz nic neprekonalo Upravené 1 krát. Naposledy upravil erer22 (24.11.2010 22:13) |
Hodnotenie: Rozhodne to bol článok, ktorý sa dal čítať na šupu Keď som ešte mal CBF, kamošovi som poradil F6 ako prvú motorku, kúpil funglovku a neĺutuje doteraz na nej jazdí a je vysmiaty. Ale až keď si navzájom občas vymeníme motorky a on sadne na Lady Zeldu až vtedy sa mu úsmev naozaj roztiahne cez pol hlavy. F 6 je výborne ovládateĺná motorka, ako masielko, ale trošku príliš bicykloidná. Ale je to vec názoru a postavičky. Ja si na F6 zakaždým pripadám ako cirkusový macko Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (20.11.2010 10:40) |
Hodnotenie: Už dávno ma nezaujal nejaký článok tak ako tento! Paráda palec hore |
Majo KE: meraju to bez reakcneho casu. Pisali to prave v tom casopise ako som spominal. V motocykli nevedia ani prd, lebo vsetky clanky len prekladaju z nemeckeho motorradu. |
K ABS a meraniu brzdnej drahy. |
Hodnotenie: Majo KE : tvoje články sa super čítajú,avšak s niektorými častami nemôžem suhlasiť,kedže mám najazdené podobne ako ty /49.000km/ na tej istej moto,len ročník 2007. |
clean0750 - nesúhlasiť spolu samozrejme môžme. Ak máš na svojej CBčke náhodou vypínateľné ABS skús urobiť to isté čo zeon. Som úprimne zvedavý na výsledok ale nech ním nie je tvoj pád. Trvám na tom, že ABS ti brzdnú dráhu na asfalte predĺži iba ak vieš jazdiť ako pán boh. Nám ostatným priemerným jazdcom ju skracuje. |
Hodnotenie: Majo Ke, pekný članok aj pekne písany, s rešpektom. |
Ku offtopicu ABS: Nedalo mi to a vybral som sa dnes na letisko skúšať brzdenie s ABS a bez ABS. Doteraz som bol odporca ABS ale oddnes svoj názor mením. Pri 50km/h som v prieme zastal s ABS o takmer celú dĺžku motorky skôr (nemal som pásmo iba som ukladal pneumatiky na miesta kde som ubrzdil), čo teda nie až taký rozdiel. No pri 80km/h to bolo v priemere o tri dĺžky a čím vyššiu rýchlosť som skúšal tým bol ten rozdiel väčší. Vonku nie je najteplejšie a obuté mám TKC80. Je na nezaplatenie vedieť, že v dedine/meste ak mi nečakane niekto vybehne spoza auta môže stlačiť brzdy na doraz a motorkou uhýbať do strany. Bez ABS síce nebol problém udržať aj šmyk predného kolesa ale mal som starosť o to aby som nepadol na zem. Nech si píšu v testoch čo len chcú, skúste si zobrať motorku, ktorá má vypínateľné ABS a merajte. Som zvedavý kto čo zistí. Nie pri jazde na okruhu, ale v chladnom počasí na rozdrbanom asfalte. |
papillon: nesuhlas, sme v slobodnej krajine, aspon zatial Upravené 1 krát. Naposledy upravil clean0750 (14.11.2010 13:44) |
Hodnotenie: ABS? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (12.11.2010 23:28) |
u ktm funguje predok asi od 7km/h, zadok trocha viac, asi 10-15km/h. |
clean - s bodom 5 nesuhlasím |
Hodnotenie: k ABS: ja som s mojim fazerom isiel na jar skoro krokom, asi 10km/h , odbocoval som na vedlajsiu, jemne som si pribrzdil,naklonil , ani som sa nenazdal a uz som lezal. Neviem ci by ABS v takej malej rychlosti zabralo, ak ano tak je to super vec. Skody boli znacne. |
Pacia sa mi tie vychytavky ako napr.: folia na nadrz pred poskriabanim, odrazka na lavej strane, pridavne brzd. svetlo, alebo ako si nasiel odkladaci priestor pod prednou kapotazou. Ale ako vyssie spomenu Clean tiez som sa miestami stracal a aj ked som vetu precital dva krat, neslo mi to do palice - pozor na ciarky - inak pekny clanok |
Hodnotenie: Clanok je super - s FZ6 mam podobne skusenosti. |
Hodnotenie: clanok dobry, aj ked uprimne, miestami som sa trochu stracal. |
Richie: ved preto. Aj moja pani si ich pochvaľuje. |
ABS kritizuju len ti co ho nemaju a ti co ho maju, vedia moc dobre preco ho maju |
O ABS sa šíria strašné fámy... |
MATUS sca 40 tis bez abs a 100 kilakov s ním. |
Herghott a nebude potom náhodou rozdiel v dávkovaní bŕzd práve v počte brzdových valčekov ako v tom že je do brzdového systému zapojené ABS? Veď ABS zasahuje až keď sa koleso dostáva do šmyku a do neho ho dostávaju v konečnom dôsledku práve tie piestiky. Na mojej predchádzajúcej motorke (R1100GS) som mal ABS a brzdy boli rovnako dávkovateľné bez ohľadu na to či som ho zapol alebo vyradil z prevádzky. |
amper> kup metzeler z6. Na 600ccm ti urcite vydrzi nad 10.000km |
Kekso - stupacky som znizoval este na CB750. Na Strome su uz v pohodeee. Aj pre tie nizko polozene stupacky spolujazdca mam prave Stroma. |
|
Hodnotenie: Pekný článok! Spotrebu materiálu môžem potvrdiť,ja mám 32000km a pôvodné brzdové obloženia a reťazový kit sú asi v polovici životnosti.ABS mi určite párkrát pomohlo pri brzdení v kolóne za dažďa. |
Servus. Dík za pochvalu, skúsim odpovedať na otázky. |
Papillon, práveže CBF má rozdielne strmene pri oboch verziách (dvojpiestik bez ABS a trojpiestik s ním). |
Hodnotenie: Majo, som majiteľom rovnakej motorky ako ty a ani si nevieš predstaviť ako veľmi som ti vďačný za tento článok ktorý si napísal. Dozvedel som sa kopec zaujímavých vecí a aspoň viem čo môžem od motorky čakať... |
Hodnotenie: zaujimave citanie.paradne a prakticke vyuzitie priestoru a vylepsenia.s tou palubovkou mas pravdu.kam to vlastne chodis (chodil si) trenovat? |
Herghott ak môžeš vysvetli prosím aký vplyv na dávkovateľnosť bŕzd má ABS? Neviem si to nejak predstaviť. Myslel som si, že na to môže mať vplyv počet piestikov brzdového strmeňa, tvar a veľkosť kotúča či zmes brzdového obloženia, ale že ABS to som veru netušil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papillon (11.11.2010 21:12) |
Zeze, od roku 2013 bude ABS povinné na všetkých motorkách nad 125 ccm. Vidíš, ja som živým dôkazom toho, že brzdná dráha s ABS môže byť dlhšia než bez neho. Stačí trochu prachu, roleta na križovatke... Čím ľahšia motorka, tým väčšie riziko s ABS (pri brzdení sa ti odľahčí zadok, zapne sa ABS a nedobrzdíš, budeš dlhý v zákrute alebo to napáliš do prekážky). Výhodu ABS vidím akurát tak na veľkých krížnikoch ako Pan, GW a podobne. Aj CBF600 bez ABS má oveľa lepšie brzdy (dávkovateľnejšie), než s ním. |
Csuka: to, ze abs je povinny aj v Lade Kalina ci Dacii Sandero, a nie je povinny na motorkach (aspon na tych, co idu 100+ km/h) neznamena nic ine, nez demenciu zakonodarcov. Nehovori nic o potrebe abs na motorke (hoci motorka sa dotyka cesty na ploche cca 18cm2!), a navyse mam rad mudrlantov (obdobne tezy siria este aj dnes sem-tam "motocyklove" media), ktori tvrdia, ze bez abs sa da zabrzdit rychlejsie... |
Hodnotenie: vyborne citanie, pohladam aj dalsie prispevky |
MajoKE: |
Hodnotenie: R4 naked je super |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: článok o motorke aká ma vôbec nezaujíma, ale kupodivu dobre napísané ... dočítal som to celé |
Hodnotenie: super článok a fajn mašine od super autora |
Hodnotenie: MajoKE = garancia dobreho citania |
csuka ak presadneš zvyknutý na ABS na motorku bez neho tak sa s Tebou dá súhlasiť, ale inak ani náhodou. ABS mi už viac krát zachránilo zdravie aj peniaze. |
csuka> kolko km mas najazdene celkovo a kolko z toho na moto s ABS? |
Hodnotenie: zeze keby bola abs v motorkach až tak perfektná vec omnoho skor by ju montovali standartne do motocyklov . mne to nechýba a tým pádom neprekračujem hranice ktoré by som pri abs prekračoval ABS to dodá pocit bezpecia a skôr sa vytrepes ako bez. |
masina ma dva minusy - prvym je absencia abs (ale neviem ci v 2006 sa predavala v SK s abs). druhym je, ze svieti iba jedno tlmene svetlo, tym padom je slabo viditelna v premavke. |
Hodnotenie: Majo - clanok vyborny, vyzivny. Paci sa mi ten styl, ako pises. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Richie (11.11.2010 8:43) |
Hodnotenie: Majo: tento clanok vyzera ako priprava na: "Chudobny princ predava..." |
Amis, no ako? Angie bola? |
Hodnotenie: poucne a dobre citanie. Konecne niekto aj upozornil na to, ako sa robi "image" motorky a co je platena skryta reklama. Mam na mysli tvoje vyjadrenie "Kto si chce prečítať aká je FZ 6 úžasná nech si zadováži Motohouse 11-2004. Kto si chce prečítať aká je nemožná nech si zadováži Motohouse 3-2006." Zial vela motorkarov si neuvedomuje tieto nastrahy, ked sa rozhoduje aku masinu kupi a viac da na platene clanky ako na skusenosti inych "nezaplatenych" motorkarov a na vlastny pocit. |
Hodnotenie: dobry clanok, a idem si kupit tu vyvrtku s dazdovkami na defekt |
Hodnotenie: Majo celkom pekne napísané. Upravené 1 krát. Naposledy upravil amper (10.11.2010 22:51) |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: súper čítaní na dobrú noc Pre tieto starosti mám aj ja motorku |
Hodnotenie: perfektne fešná |
Hodnotenie: jeden z najlepsich clankov co som tu cital!!!! |
Hodnotenie: Super čítanie.... |
Hodnotenie: Dobré počítatníčko. |
Hodnotenie: MajoKE: V niektorých veciach by som chcel byť rovnako zodpovedný ako ty... |
Hodnotenie: paradne citanie,raz sme sa pri tvojom jazdeni medzi pneu stretli,bolo to davno a na letisku pri vyšnej myšli neskutocne fukalo blikačka fasa napad,a skus si raz za cas najst cas na nejaky clanok |
Hodnotenie: super citanie. rad od teba citam veci, som v urcitych veciach taky magor ako ty |
Hodnotenie: Pekné čítanie, pekne napísané. |
Hodnotenie: u teba som si na dobre clanky asi zvykol |
Hodnotenie: Chlape ty si prípad "Laďák a boxerské rukavice" |
Hodnotenie: Super článok-dobré čítanie... |
Hodnotenie: surer článok. |
Hodnotenie: Aj mne sa ten článok páčil, najmä v úvode |
Hodnotenie: výbornéééé čítanie |
Majo: ked ju milujes nie je co riesit a tak to ma byt. Je to kvalitna a elegantna motorka. Drz sa. |
Hodnotenie: Super citanie az na veeelky nedostatok - precital som to na jeden nadych!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil peeticek (10.11.2010 16:22) |
Hodnotenie: Pútavé čítanie o tuctovej motorke. |
Hodnotenie: neuveritelne, a to som si myslel ze ma nejaky clanok o nejakom fazeri nebude nikdy zaujimat uzasne volaco |
Hodnotenie: parada nad tym treningom premyslam aj ja hlavne sa naucit prudko brzdit a ostatne pride pribudajucimi km |
Hodnotenie: MajoKE = záruka kvality a dobrého čítania. Hneď si aj kúpim tú bicyklovú blikačku... |
Hodnotenie: Poznam tieto clanky a su to najlepsie co sa tu da najst, proste MajoKE... |
Hodnotenie: Majo, keby každý tak trénoval a aj dobre písal ako ty, to by sme žili v motorkárskom nebi |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22711 | Včera: 183153