Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (27 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011
A už sa v Nemecku predávajú štvor/päť mesačné (!!!) jazdenky s 2000 kilometrami po 6 500 Euro , čo je proti novej (8200) , celkom fajn cena , takže asi to nie je taký predajný trhák ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (31.08.2011 17:52) |
|
@ brazel: ono pjekná je, ale povjedzme si na rovinu, Bonneville to nebude nikdy... |
Výkon je dokonca nižší . |
Myslite, ze vykon novej Kawasaki W800 bude rovnaky ako pri W650 ? Aspon podla dostupnych info to vyzera, ze ano, akurat krutiak je o nieco vyssi... |
Hodnotenie: ![]() a ze sa vobec nepodoba na boneville |
Hodnotenie: ![]() krasna masina, ak ju vypustia v cerveno/bordovej kombinacii ako Zephyr bude "k zulibani |
Hodnotenie: ![]() brazel - kde je tá doba, keď mala 2831 km, už je tam 3000 km. Na uloženku dosť, nie ? Pokiaľ bude mať W800 rozumnú cenu, myslím, že pribudne do zbierky... |
W800 Kupil by som jej len kritku na sedlo a uz by sa mi pacila az velmi |
He-he , ktovie , kde zobrali námet na farebné vyhotovenie ? |
papiboy , mrkni do profilu členovi pavol822 |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (11.09.2010 10:13) |
papiboy , tak ak by sa pri Kawasaki malo hovoriť o klasike , tak už len hádam Kawasaki Ki-61 |
brazel, ide len o uhol pohľadu. Začnem vyrábať samurajské meče, ak ma japonský odborník naučí. Teraz by to niekto mohol nazvať aj gýčom, ale pri dobrom marketingu a získaní silnej pozície na trhu za 50 rokov to bude odomňa klasika... |
papiboy , zle si dávaš dohromady súvislosti , alebo neviem , odkiaľ čerpáš Tvoje informácie . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (11.09.2010 9:16) |
brazel, |
papiboy : Pre Kawasaki nie je klasikou Angličan zo šesťdesiatych rokov nakreslený cez kopirák. Ani W 650 ňou nebola. Kawa predsa podobné motorky nikdy predtým nevyrábala. |
No tak táto kawa je veru sila |
Checheche, CB750, myslíš túto? Tiež nie si moc skromný |
|
Papi tak tú Z1 si asi budeš musieť kúpiť originálku lebo novej sa asi skoro nedočkáš a predsa len tie staré majú krajšie čaro |
Hodnotenie: ![]() Budem neúprosný, aj keď asi ostanem sám Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (10.09.2010 20:39) |
Hodnotenie: ![]() Aký je postup pri "roztláčaní" karburátorovej motorky? |
Hodnotenie: ![]() mnam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil iaieiuuo (10.09.2010 9:35) |
Hodnotenie: ![]() kraaaasne.. ale co CB 1100 ?! kawa pochopila, ale hondu by trebalo kopnut do prdele nech sa spamata |
Hodnotenie: ![]() krása... tak túto mašinku by som mal rád v garáži |
Má to niečo doseba, ale pre mňa až príliš klasické. Jednu klasiku už mám, zostanem pri tom |
Hodnotenie: ![]() vsetky stare nahace od kawy su pekne Upravené 1 krát. Naposledy upravil pato (04.09.2010 7:51) |
Hodnotenie: ![]() www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/kawasaki... |
manana: ja viem, ten motor dokonca splna aj EURO3. Prave preto, ze to viem a videl som ako je to riesene, tak som napisal, ze kto bude chciet vaznu klasiku, tak si tam karburator da. Ten enfield so vstrekovanim, ma takmer totozny motor s tym bez vstrekovania, akurat namiesto karburatora ma taku "prirubu" so vstrekom. Co mna viac desi na novom enfielde su ovladacie prvky, ten moj ich ma este poctive zelezne, ale novy enfield vyzera, akoby mal riaditka z cinskeho plastoveho skutra. Dufam, ze kawasaki taku chybu nespravi. |
Hodnotenie: ![]() ma to retaz a vzadu to ma kotucovu brzdu |
Hodnotenie: ![]() NO DO P.R.D.E.L.E!!!!!!!!!!!!!......to je geniálny nápad..je chutnučká.a dobre vidím..bude sa to robiť s kardanom? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pigicaj (03.09.2010 20:45) |
Hodnotenie: ![]() |
janoval, pre info, tu sa najnovsie predavaju aj enfieldy so vstrekovanim |
....retro si vzdy najde svojich nadsencov. Podla mna si aj tato Kawa najde svoju klientelu. Mne sa celko paci. Ta farba sice nic moc, ale asi bude na vyber aj ina |
Hodnotenie: ![]() ChesterTT: Nechcem rypat, ale na keru rit by ti bol kotuc v zadu a vobec na vsetkych motorkach je kotuc na zadnom kolese len imidzovka. V predu to je uz ina rec, tam kludne aj 2. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (03.09.2010 14:30) |
Hodnotenie: ![]() Mašina super riešila sa tu v jednej téme asi tri dni dozadu tak som teda zvedavý či ankoniec aj pôjde do výroby |
Hodnotenie: ![]() tak tu nakopavacku by som bral. ale spolu s baterkou. kto chce, nech si ju "nakopne" |
bez karbcov a nakopavacky to uz neni ono. |
Hodnotenie: ![]() Určite by som bol za. Tieto typy motoriek sú moja srdcovka |
klebety neklebety, klasika je karburator a nakopavacka chutovka |
Hodnotenie: ![]() Brazel: Asi sme sa tými klebetami nepochopili... Ja nepíšem o "nejakých klebetách" ja píšem o motorke, ktorú uvidíme už v Kolíne tohto roku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (03.09.2010 12:33) |
Pennywisse , veď s tou XS-kou máš pravdu . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (03.09.2010 11:58) |
MajkyYamaha - podotykam ze " pre mna" to Bonneville nebude, lebo proste Triumph je pre mna taka retro legenda aj s jeho sirokou ponukou a historiou a Kawasaki je sice len taka odpoved aj ked o nej niekto vravieva ze je anglickejsia ako Anglican. Ale no Triumph je Triumph ale W650 by bola pre mna pravdepodobne jednoznacna volba z hladiska dostupnosti. Zato srdcovkou stale ostava Scrambler. |
Hodnotenie: ![]() Klebety sa šíria už od roku 2003 !!!!!!! www.w850.de/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (03.09.2010 11:18) |
Hodnotenie: ![]() mooze byt! dobry tah od kawasaki Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (03.09.2010 11:24) |
Pennywisse Preco si myslis ze Bonnewille to nikdy nebude ??? O co je Bonneville lepsie ??? |
Hodnotenie: ![]() W 650tka je cenovo najdostupnejsie retro |
Hodnotenie: ![]() Nadherne masinky, tieto retro bajky velice mozem. Krasa |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 121792 | Včera: 175746