Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (27 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
03.09.2010 10:36

Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nadherne masinky, tieto retro bajky velice mozem. Krasa [dobre] [dobre] [dobre]


03.09.2010 10:41

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

VORman
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

fakt nádherné,,, [dobre]


03.09.2010 11:09

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Pennywisse
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

W 650tka je cenovo najdostupnejsie retro [dobre] Bonneville to nikdy nebude ale stale je krasna.
A tato 800wka [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] som zvedavy ako to bude vyzerat a chodit


03.09.2010 11:11

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona

Pennywisse Preco si myslis ze Bonnewille to nikdy nebude ??? O co je Bonneville lepsie ???


03.09.2010 11:13

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mooze byt! dobry tah od kawasaki [dobre]

edit: jaaaj, to nie je potvrdene, ze to pojde do seriovej vyroby? tak potom nic.. este to neni dobry tah :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (03.09.2010 11:24)


03.09.2010 11:13

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Klebety sa šíria už od roku 2003 !!!!!!! www.w850.de/

Doporučujem overovať si info z viacerých zdrojov a prepátrať históriu , predídete tým trapasom a dodáte skutočne plnohodnotné a dôveryhodné informácie .

Pennywisse , cenovo najdostupnejšie retro je asi Yamaha XS 650 , ale aj tá sa v slušnom stave stále dostáva nad 2500 Euro .
No a potom originály - BSA , Triumph , ... len treba mať peniaze "na dreve" a číhať na dobrú ponuku . :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (03.09.2010 11:18)


03.09.2010 11:40

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Pennywisse
 Turista 

Ikona

MajkyYamaha - podotykam ze " pre mna" to Bonneville nebude, lebo proste Triumph je pre mna taka retro legenda aj s jeho sirokou ponukou a historiou a Kawasaki je sice len taka odpoved aj ked o nej niekto vravieva ze je anglickejsia ako Anglican. Ale no Triumph je Triumph ale W650 by bola pre mna pravdepodobne jednoznacna volba z hladiska dostupnosti. Zato srdcovkou stale ostava Scrambler.

Brazel no XS650 je mozno cenovo dostupnejsia ale myslel som najdostupnejsie nove retro, pri XSku sa uz da hovorit o zberatelksom kuse az veterane.


03.09.2010 11:54

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Pennywisse , veď s tou XS-kou máš pravdu .

Inak , raz som človeku vyduloval W650 , 2001 , za 2500 Euro s 38 000 km na budíkoch a on že :
"Teraz niéé , tak o mesiáác" . :-O :'( >:-)


Nemusíš ani hádať , ako rýchlo bola preč ? :-D :-D :-D

A pred , asi , tromi týždňami bol v dražbe Bonneville 800 s 98 000 km ;-) , ale vyšiel by ma cez 3000 Euro , tak som prestal zvyšovať ponuku ... :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (03.09.2010 11:58)


03.09.2010 12:21

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Brazel: Asi sme sa tými klebetami nepochopili... Ja nepíšem o "nejakých klebetách" ja píšem o motorke, ktorú uvidíme už v Kolíne tohto roku... ;-)

Awia

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (03.09.2010 12:33)


03.09.2010 12:30

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

manana
 Edvenčr 

Ikona

klebety neklebety, klasika je karburator a nakopavacka chutovka :-~


03.09.2010 12:32

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Hodnotenie: Dobré

Určite by som bol za. Tieto typy motoriek sú moja srdcovka [dobre] A Kawa tiež [dobre]


03.09.2010 12:41

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Jaro Harly Jerga
Darca Krvi  Čoprák 
Redaktor
Ikona

bez karbcov a nakopavacky to uz neni ono.


03.09.2010 13:12

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tak tu nakopavacku by som bral. ale spolu s baterkou. kto chce, nech si ju "nakopne" :-)
karburator - no, doba ide do predu, keby splnal emisne normy tak preco nie.

co by som ale v ziadnom pripade nechcel, by bol bubon dozadu. ja by som to najradsej bral s radialkami brembo alebo Nissin. nech su v retro style, ale kvalitu brzd a podvozku by som chcel z tejto doby. dizajn nech je retro..


03.09.2010 14:05

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

shushen
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:-)))


03.09.2010 14:22

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mašina super riešila sa tu v jednej téme asi tri dni dozadu tak som teda zvedavý či ankoniec aj pôjde do výroby :-}
Ale inak je to retro ako má byť ;-) [dobre]
Ale ja už retro mám :-P


03.09.2010 14:25

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ChesterTT: Nechcem rypat, ale na keru rit by ti bol kotuc v zadu a vobec na vsetkych motorkach je kotuc na zadnom kolese len imidzovka. V predu to je uz ina rec, tam kludne aj 2.

Inak ja som asi celkom stastny clovek. Tu sa riesi nejaka Retro motorka so striekackou a startrom. (To je take retro, jak ked sa deti hraju na starcov na karnevale.) Ja si tu poprdkavam na Enfielde,ktory vyzera takmer tak isto ako ta W800, akurat ja mam len jeden valec, krasny zvuk, karburator, s ktorym sa motor obcas zakucka, ked mu prudko pridam, kopacku... Tu motorku v pohode nakopne aj priatelka. Proste klasika. A donedavna som mal obe bubnove brzdy, ale motorka sla do servisu, tak som si za "neuveritelnych" 7000 rupii (nieco cez 100E) dal namontovat do predu kotuc s dvojpiestikom. Len pre informaciu taky kit obsahuje (naboj do kolesa, kotuc, prasiatko, komplet packu aj s piestikom a samozrejme hadicky) u nas len samotny kotuc by stal viac.

Ale ocenujem taku snahu kawasaki, vsak kto chce klasiku, tak si tam karburator nahodi bez vacsich problemov a ta predna brzda kotucova, tak tam sa vela "retrit" asi neda, lebo to uz je o hubu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (03.09.2010 14:30)


03.09.2010 14:53

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

oldtimer
 Veteránista 

Ikona

....retro si vzdy najde svojich nadsencov. Podla mna si aj tato Kawa najde svoju klientelu. Mne sa celko paci. Ta farba sice nic moc, ale asi bude na vyber aj ina >:-)
Kto chce ozajstnu klasiku, kupuje starsie moto a nie taketo retro.


03.09.2010 15:17

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

manana
 Edvenčr 

Ikona

janoval, pre info, tu sa najnovsie predavaju aj enfieldy so vstrekovanim :-D


03.09.2010 18:08

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

heso
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] juchuuuuu...jaka smakovicka,kua uz mesiac smejdim po nete a nist...a teraz toto....paraaaaaadicka.....jak sa bude vynimat v garazi vedla zephyrika juj :-D


03.09.2010 20:34

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Pigicaj
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

NO DO P.R.D.E.L.E!!!!!!!!!!!!!......to je geniálny nápad..je chutnučká.a dobre vidím..bude sa to robiť s kardanom? :-O

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pigicaj (03.09.2010 20:45)


03.09.2010 20:49

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Hodnotenie: Dobré

ma to retaz a vzadu to ma kotucovu brzdu


03.09.2010 22:09

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

manana: ja viem, ten motor dokonca splna aj EURO3. Prave preto, ze to viem a videl som ako je to riesene, tak som napisal, ze kto bude chciet vaznu klasiku, tak si tam karburator da. Ten enfield so vstrekovanim, ma takmer totozny motor s tym bez vstrekovania, akurat namiesto karburatora ma taku "prirubu" so vstrekom. Co mna viac desi na novom enfielde su ovladacie prvky, ten moj ich ma este poctive zelezne, ale novy enfield vyzera, akoby mal riaditka z cinskeho plastoveho skutra. Dufam, ze kawasaki taku chybu nespravi.


04.09.2010 3:44

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

baskam
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/kawasaki...


04.09.2010 7:05

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nááádhera ;-) [dobre]


04.09.2010 7:50

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

pato
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

vsetky stare nahace od kawy su pekne
ale na W sa mi nepaci digiukazovatel kilometrov
to sa na taku motorku moc nehodi na novej by to mali odstranit

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pato (04.09.2010 7:51)


04.09.2010 12:05

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Má to niečo doseba, ale pre mňa až príliš klasické. Jednu klasiku už mám, zostanem pri tom :-)))


10.09.2010 1:35

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

trtken
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

krása... tak túto mašinku by som mal rád v garáži :-)


10.09.2010 1:39

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

tref
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

kraaaasne.. ale co CB 1100 ?! kawa pochopila, ale hondu by trebalo kopnut do prdele nech sa spamata :'(


10.09.2010 8:25

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Jura
 Motarďák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

@ tref: súhlasím ...


10.09.2010 9:35

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

iaieiuuo
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mnam.
jedna lepsia ako druha ...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil iaieiuuo (10.09.2010 9:35)


10.09.2010 10:51

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aký je postup pri "roztláčaní" karburátorovej motorky?
Aký je postup pri "roztláčaní" striekačky?
Aký by mal byť postup pri "štarovaní" striekačky nakopávačkou? :-D

Ps: roztáčanie je núdzový stav keď je baterka dett


10.09.2010 20:26

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Hodnotenie: Zlé

Budem neúprosný, aj keď asi ostanem sám >:-)

Pre Kawasaki nie je klasikou Angličan zo šesťdesiatych rokov nakreslený cez kopirák. Ani W 650 ňou nebola. Kawa predsa podobné motorky nikdy predtým nevyrábala. Pre Kawasaki je to len zavedenie retro-dizájnu, čo patrí skôr do kategórie marketing - aj keď musím uznať, že motorky sú to pekné [dobre] ;-)
ˇ
Pre Kawu je klasika napr. Z1 900, ale tej sa asi nedočkám. Musím im asi napísať >:-) 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (10.09.2010 20:39)


10.09.2010 21:24

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Papi tak tú Z1 si asi budeš musieť kúpiť originálku lebo novej sa asi skoro nedočkáš a predsa len tie staré majú krajšie čaro ;-) A tá v dražbe minule vyzerala celkom schopne :-D


10.09.2010 21:50

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

1300Z [dobre]


10.09.2010 22:10

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

>:-) jawa555 - Rád by som nový klasický štvorvalec... Veď sú aj iné značky, komu niet rady, tomu niet pomoci. Vedel som, že niečo v Kawe "tajne" chystajú, ale ak to bola len táto osemstovka, tak to je stará známa vec. Preto som sklamaný. V Kawasaki sa asi rozhodli, že mi už nechcú predať motorku :-}

XJR 1300 mi nesedí, neviem prečo... Som asi "nie jednoduchý" prípad... >:-)

Dúfam, že čo nevidieť, tu bude CB 1100, šušká sa o nej poslednú dobu tiež dosť - vraj už majú vyriešené sprosté európske limity. Hádam sa už nejak potom nájdem >:-) .


10.09.2010 22:18

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Checheche, CB750, myslíš túto? Tiež nie si moc skromný :-D :-D :-D

Jasné, že je to originálna kráska, nikto vtedy šesťvalcového vodníka s kardanom nemal [dobre] [dobre] [dobre]
Pozri obrázok


10.09.2010 22:29

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

No tak táto kawa je veru sila [dobre]

A na tú Hondu som teda riadne zvedavý či sa teda nakoniec objaví v európe . Ak by bola na výstave v Blave tak by ma tam malo čo dostať >:-)


10.09.2010 22:43

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona

papiboy : Pre Kawasaki nie je klasikou Angličan zo šesťdesiatych rokov nakreslený cez kopirák. Ani W 650 ňou nebola. Kawa predsa podobné motorky nikdy predtým nevyrábala.

Práveže opak je pravdou . 8-)


10.09.2010 23:23

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel, ;-) ak myslíš napr. Meguro zo šesťdesiatych rokov, tak práve na to som myslel >:-) Bolo to podľa mňa okopírované BSA, klasika v podobe veľkých štvortaktných jedno a dvojvalcov prišla predsa z Anglicka - že práve teba by som mal presviedčať?

To je s tou klasikou dnes už vždy trošku otázne, ja keď som mal 15-20, žiadna "klasika" z Japonska nepochádzala. Vtedy sme ešte vedeli, že ani čopre nepochádzajú z Japonska ;-) :-D


11.09.2010 9:12

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona

papiboy , zle si dávaš dohromady súvislosti , alebo neviem , odkiaľ čerpáš Tvoje informácie .

Both the look and power orientated on British and German motorcycles of that time.
Japanese engineers visited european factories and copied by permission


Vzhľadom a výkonom boli orientované podľa britských a nemeckých motocyklov tej doby .
Japonskí inžinieri navštevovali továrne európskych výrobcov a s ich súhlasom kopírovali
.

Áno , máš pravdu s firmou Megura (kráľ štvortaktov , viď nižšie) , aj keď :

The History of Kawasaki and Meguro

Before WW II Kawasaki Heavy Industries Ltd. (KHI), which came from a shipyard, mainly produced big ships, aircrafts and machines for the heavy industry.

After Japan had lost WW II, KHI was forbidden to produce aircrafts by the Allied Forces. So with its free capacities, the Kawasaki Aircraft Co. Ltd. decided to build motors for the motorcycle industry instead.
In 1954 KHI brought its first selfmade 125 cc motorcycle into the market under the brand Meihatsu.
In the late 50s KHI entered into a business relationship with Meguro Works, the No. 2 in building motorcycles at that time in Japan and called “king of four strokes”. Mergo had become the second biggest motorcycle producer by having a good relationship with the government, and took advantage of the army orders in WW II. The business relationship between KHI and Meguro lead to a full merger in 1962. The new company was named Kawasaki Motor Sales Co. and was the forerunner of Kawasaki Motorcycle Co. Ltd..
Japan once had about 100 motorcycle producers but only four big companies survived - and Kawasaki was one of them ...

Vysvetlivky : WW II - druhá svetová vojna

V skratke :

Jednoducho museli vymyslieť nejakú inú činnosť , pretože po prehratej vojne im bola zakázaná výroba zbraní a zostali nevyužité voľné kapacity

Takže sa cca 100 firiem vrhlo na výrobu motocyklov , prežili štyri , Kawasaki je jednou z nich .

Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (11.09.2010 9:16)


11.09.2010 9:29

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel, ide len o uhol pohľadu. Začnem vyrábať samurajské meče, ak ma japonský odborník naučí. Teraz by to niekto mohol nazvať aj gýčom, ale pri dobrom marketingu a získaní silnej pozície na trhu za 50 rokov to bude odomňa klasika...

Aby ste ma ale nemali za nepriateľa Kawasaki, je to podľa mňa Japonec s najvýraznejšou charizmou, píšem sem predsa už roky, že keby len jednu mašinu by som mohol mať, by som si vybral pôvodnú Z1000.

Pre srandu môj názor na japonskú štvorku:
Honda je inteligent, Suzuki je pracant, Yamaha je umelec - ale Kawa je šľachtic [dobre] :-*


11.09.2010 9:53

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona

papiboy , tak ak by sa pri Kawasaki malo hovoriť o klasike , tak už len hádam Kawasaki Ki-61 >:-)

www.vojna.net/portal/viewtopic.php?p=12324


11.09.2010 10:11

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

[dobre] :-D :-D :-D To je klasika! Za koľko zoženieš? Aj s papiermi? >:-)

P.S. brazel, kua, len srandujem, viem že si schopný mi sem do dvora zaparkovať aj lietadlovú loď >:-)

NEODBOČUJME OD TÉMY :-D

Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (11.09.2010 10:13)


11.09.2010 10:31

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona

papiboy , mrkni do profilu členovi pavol822 :-))) , doviezol som ju vlani , na tacho mala 2831 km !!!
To je vlastne reinkarnovaná Meguro , druhú na Slovensku isto nenájdeš , doslova zberateľský model , kráska na živo . [dobre]


13.09.2010 19:53

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona

He-he , ktovie , kde zobrali námet na farebné vyhotovenie ?

No predsa u seba [dobre] :
cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-H1-500-Classic-2-stroke-...
cgi.ebay.co.uk/1973-KAWASAKI-H1-500-CLASSIC-...


17.09.2010 13:22

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

W800 Kupil by som jej len kritku na sedlo a uz by sa mi pacila az velmi :-)
motoaus.com/road/road-bike-features-and-reviews...
PS: tusim je to aj rovnaka fotka, len Photoshop zapracoval :-)))


20.09.2010 15:33

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

pavol822
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

brazel - kde je tá doba, keď mala 2831 km, už je tam 3000 km. Na uloženku dosť, nie ? Pokiaľ bude mať W800 rozumnú cenu, myslím, že pribudne do zbierky...


20.09.2010 16:30

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

milosZX9R
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

krasna masina, ak ju vypustia v cerveno/bordovej kombinacii ako Zephyr bude "k zulibani :-* " :-D

brazel - dik za dalsi namet na citanie, WWII fighters moja oblubena tema ;-)
doma ma este caka nedostavany model P 51D, P 40 E, nejake Bf a FW a tak ... [dobre]


23.09.2010 23:25

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Mole
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

a ze sa vobec nepodoba na boneville :-D


02.12.2010 21:04

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

pavol822
 Kávičkár 

Ikona

Myslite, ze vykon novej Kawasaki W800 bude rovnaky ako pri W650 ? Aspon podla dostupnych info to vyzera, ze ano, akurat krutiak je o nieco vyssi...


03.12.2010 18:01

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Výkon je dokonca nižší .
35kW (650-ka mala 37kW) , točivý moment 62 Nm , ale už pri 2500 ot./min. (650-ka 56Nm/5500 ot./min) .


04.12.2010 17:45

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Jura
 Motarďák 

Ikona

@ brazel: ono pjekná je, ale povjedzme si na rovinu, Bonneville to nebude nikdy... ;-)


07.03.2011 13:04

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Jura
 Motarďák 

Ikona


Video: www.youtube.com/watch?v=l9Kh6k_g48s&feature=player_embe...


07.03.2011 13:18

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

pavol822
 Kávičkár 

Ikona

Dnes si ju idem omrknut nazivo :-)))


31.08.2011 17:49

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

brazel
 Kávičkár 

Ikona

A už sa v Nemecku predávajú štvor/päť mesačné (!!!) jazdenky s 2000 kilometrami po 6 500 Euro , čo je proti novej (8200) , celkom fajn cena , takže asi to nie je taký predajný trhák ...

Ba aj na nové dávajú zľavu 1200 Euro ...

Já to říkal , že za 8200 sa kupuje nový Bonneville , nie W 800 . ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (31.08.2011 17:52)


12.02.2012 2:15

Re: Kawasaki vzkriesi klasiku - W800 2011

Hodnotenie: Dobré

krasny stroj.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 81265 | Včera: 179630