Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (26 hodnotení)
Diskusia k článku: Krátky test BMW lokomotív R1200RT a K1300GT
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: pekne masinky.. ale divim sa ze aj pneumatiky a plexi stit nedavaju az za priplatok... vyhrievanie rukovati stoji 2tis korun -myslim si ze za tu cenu takmer pol mega by sa tam urcite tato mala polozka stratila.. |
Hodnotenie: ked uz boxera tak jednoznacne gs 1200,ktora je univerzalnejsia.takze stych dvoch jednoznacne GT s vyssim vykonom. |
Hodnotenie: Chlapci, závidím vám, že sa môžete takto "beztrestne" preháňať na takýchto zákuskoch. Článok sa mi páčil. Pekný opis. |
Hodnotenie: Papierovo to na RT nikdy nevyzerá ale kto vyskúša tak hneď vie čo kúpiť, veď to nieje náhoda že ich toľko lieta (aj keď možno nie po naších cestách) |
awia myslim ze vela ludi ktory kupia RT tak z nejakeho dovodu prejdu za kratky cas na GS.asi dost ludi rozmysla ako ja ,naco mat cestaka s takym istym motorm,ked mozem mat paradnu univerzalnu masinu. |
weise: GS a RT to je úplne iná kapusta... GS je bestseller ale RT mu asi dosť dýcha na krk... |
Hodnotenie: wiese, veru veru.... aktualne po zalubeni sa do GS predavam to nove RT... aj si poplacem ale tieto dve pokope je vzdy vnutorna bitka |
Hodnotenie: a na co su dobre taketo clanky ? clovek ma potom len chut, postavit si pre taku lokomotivu kolajnice rovno do svojej garaze... sak to je otvorena provokacia... |
Hodnotenie: pohodovo napísané, tak akurát na leto U mňa z tých dvoch jednoznačne RT, radšej oželiem koníky naviac a ostávam pri charaktere, ale možno v tom bude už aj vek Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (11.08.2010 22:27) |
Hodnotenie: Nádherné motorky, nádherný článok, super pohodové čítanie a ešte krajšie fotky. |
Hodnotenie: ..Slajo,ked ti len to chyba,tak sa divaj: |
zofre - to bolo myslené zo žartu lebo vždy tu niekto rýpe že si nemohli odpustiť jazdu resp. fotku po zadnom, ale inak pekné video |
Hodnotenie: Úžasné mašinky a páči sa mi práve to, že sa vám podarilo porovnávať práve tieto dve ikony na super cestovanie. |
Hodnotenie: Porovnanie fajnove. Masinky ukazkove. |
richie, pri dlhych nohach by som aj mal podozrenie, ze to bude ine ako na Strome.. neviem, viezol som ich par, vsetko normalne male postavy, tam to bolo v poho. ale komfort, pohodlie, opierka na kufri z toho robia obyvacku... |
Hodnotenie: Pekne masiny, dielenske spracovanie na vybornu. Dizajn vec vkusu (najmä topcase...), ceny jednoducho nehorazne. |
Hodnotenie: Aj som slzu vyronil, kto vie ako sa ma moja byvala (Matilda) v Trencine.... |
Hodnotenie: RT |
Hodnotenie: pekny test. Mne sa tie boxery tiez pacia, ale este som ziadny neznasilnil |
Hodnotenie: Aj ked papierovo je GT lepsie ja bych urcite sel do RT lebo je nadherne. |
Hodnotenie: pre mňa keď už vrtule tak jednoznačne GT, ale test sladbý jednostranne zameraný |
Hodnotenie: inak hudba je reprodukovana pomocou nejakeho komunikacneho zariadenia do prilby alebo su tam reproduktori ? |
Hodnotenie: |
dik za podporu... a aj tak sa nehrnu. skoda... |
Hodnotenie: Pekne napísané, ďakujem za srovnávací testík. |
Mne sa tak v tomto článku zdá a javí ako keby ste tu GT-cko degradovali o triedu nizsie ako je RT. Ja sam mam K 12 S a myslim ze GT s par funkciami naviac ako ma S-ko je jednoducho ovela lepsie ako RT... |
Hodnotenie: jazdil som pozicane RT-ko a vlastnim GT-ko, obe super, mne RT-ko nesedlo, GT-ko mi sedi, malo som jazdil pozicane stredne GS-o (viem 800-ka, neboxer, ale GS) - tu snad bola najvacsia zabava. zaver - na to co dnes ocakavam mi sedi GT-ko |
Hodnotenie: krátky testík potešil, našiel som všetko čo som potreboval.... |
Hodnotenie: nemohla byt ta "tazkopadnost" GT sposobena aj tym, ze ste mali na rozdiel od RT topcase? |
má len jednu chybičku - nepomohol mi rozhodnúť sa..... |
bez vahania by som siel do RT, ale to ti asi nepomoze |
aj ja som tak na 99% rozhodnutý ale stále ma nahlodáva nejaká pochybnosť (cena servisu v prípade poruchy a pod. a iných výdavkov)..... |
devill63: |
Hodnotenie: JuroCBR napisal |
egres2 , to jedno percento zabralo ! (a ešte asi aj cena ) |
Este doplnim moju dlhodobu priemernu spotrebu K 1200 S 5,1 l/100 km |
Hodnotenie: IRWXL, co hajis svoju S -ku, viezol si na RT? hovori ti nieco telelevel? Vies kde ma GT a tvoje Sko tazisko? to je tak ako ked vodic fabie si fuka do vlastneho ega, ze on vlastne ten mercedes E nepotrebuje... vsak ked nemam na nieco peniaze, neodcudzujem tych co na to maju. a o.i. jazdene RT je vzdy RT, kdezto tvoje S-ko bude nepredajne. To je moj nazor a argumentacia typu vyskusaj neuspeje, vysksal som vsetky spominane modely. |
Diwi: tvoj prispevok bol asi smerovany mne a nie IRWXL kedze ako pozeram on ma GT. |
Hodnotenie: Pekný článok... a perfektné fotky chalani... |
2tyzdne som tu nebol tak az teraz |
Ak by chcel niekto počuť aj iné názory a nechce sa mu googliť: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 17071 | Včera: 164481