Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: Michal Puškár a jeho ,,one man show“ na Pannonia-ringu
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Poteší ma, keď si prečítam že náš jazdec vyhral. Držím palce, želám veľa rýchlych okruhov bez pádov. |
...radsej nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (10.06.2010 21:43) |
Hodnotenie: Blahoželám , len tak ďalej |
Hodnotenie: Zdar, |
velka vdaka za prispevky,velmi si toho vazim ze ste sa zapojili do diskusie. Co sa tyka otazky Bramba, rad by som isiel na 4T,niekolkokrat som testoval Suzuki 600 na Hungaroringu a bol som prekvapeny, ze ovládatelnost a jazdne vlastnosti sa takmer nelisia od motocykla 125SP. Iste by to bolo zaujimave pretekat na takom motocykli. Ale pretekanie na dvojtaktnom motocykli je v tomto obdobi pre mna zaroven mojou pracou, kedze robime vyvoj v spolupraci s technickou univerzitou,kde je na to projekt a 2T závodny motocykel je pre nas experimentalny model. |
Hodnotenie: mame to chapat tak, ze ta moto je vlastne "prototyp" vyvijany slovenskou tech. univerzitou a jazdi tak dobre, ze si vyhral s prehladom? |
cely motocykel nemoze byt prototyp,kedze podla technickych pravidiel musi vychadzat zo serioveho. Avsak v ramci tychto pravidiel je mozne modifikovat jednotlive vykonove casti.A na toto je na technickej univerzite v KE projekt,ktory trva zhruba 3 roky. Cize pretekanie a vyvoj motocykla je pre mna a ludi, ktori sa na tom podielaju normalnou pracou. Vývoj prebieha neustale a a malokto v UEM AA ma take prostriedky a moznosti aby den co den vyvijal a testoval.Ak sa podari v buducnosti ziskat projekt na 4T,pojdem ako jazdec a ludia okolo mna,ktori sa podielaju na vyvoji zase do toho. Do wsbk alebo motogp je vzhladom k absencii silnych sponzorov sa dostat takmer nemozne a toto je jedna z ciest ako pretekat na profi urovni. |
Velka Vdaka,vsetkych pozyvam na Slovakiu,potesim sa aj ked sa osobne stretneme,u nas v time su dvere stale otvorene |
Hodnotenie: Je dobre, ze aj na Slovensku sa zacina rozoberat motosport. Drzim ti palce. |
Hodnotenie: pekne pekne gratulujem |
Hodnotenie: Gratulujem Michal si macher to sa musí uznať. S tým vývojom na tuke si ma prekvapil . Kde na ktorej fakulte sa s tým robí ? Som nič podobné nepočul. |
Hodnotenie: no na to že si čoprák ti to jede perfektne... myslím, že tu budeš mať veľkú podporu. môžeš kľudne ostatným čoprákom čo-to povysvetľovať ako jazdiť nech im nehranatejú gumy... |
Velka vdaka za prispevky,milo ma prekvapila vasa podpora. |
čiže by si mal asi spolupracovať aj s pánom Slobodom , toho ako jediného zo strojariny poznám osobne a s ním som sa pri pár veciach už radil. Je dobré vedieť, že aj takýto vývoj sa ešte rozvíja a dokonca aj na TUKE. Držím palce v ďalšom vývoji 2T to sú naj stroje |
Oboch aj Aurela aj Tibora poznam,ale pravdou je ze nespolupracujeme.Oni sa venuju stavbe auticka pre Eco Shell maraton,kde ide prave o usporu paliva a zucastnovali sa s nim aj tychto vytrvalostnych pretekov vo Francuzsku. |
ja si myslim, ze 4T sa pretlaca aj kvoli emisiam. V tejto dobe, ked su kosacky na travu 4T a maju katalyzator, je to proste tak. |
Ano,nesporne je to jeden z hlavnych argumentov,aj ked si myslim ze ovela dolezitejsie je aby sa predavali motorky a to dosihali fabriky velmi jednoducho.Zavideli dvojnasobny objem a takto sa im poradilo vytlacit 2T napr z motocrossu. Totiz na 2T motorke staci po sezone vymenit piest,ojnicu a ide sa dalej. Ale na 4T je toho tolko a repasia je podstatne nakladnejsia ze sa oplati kupit novu moto a o toto podla mna fabrikam ide,aby sa predavalo cim viac moto,preto aj 4T. Co sa tyka ekologie,v USA kazdorocne zverejnuju najekologicke vozidla a samozrejme medzi hybridnymi autami sa umiestnuje aj dvojtakny skuter s priamym vstrekom Aprilia Ditech. Takze si myslim ze ekologia je v tomto pripade viac zamienkou ako skutocnym dovodom.Faktom je ale ze pri objemoch nad 360 kubikov na valec je pouzitie 2T velmi nevyhodne,kedze je problem s chladenim. Takze tam rozhodne 4T. |
Hodnotenie: Velmi, velmi zaujimava diskusia! Prajem vela uspechov na vyskumnom i pretekarskom poli a vdaka za zaujimave informacie! |
Velka vdaka vsetkym vam,ktori ste sa zapojili do diskusie. |
Debat je fakt zaujimava. Upravené 1 krát. Naposledy upravil samko1 (14.06.2010 14:08) |
Vdaka. V roku 2005 som koncil na katedre konstruovania,dopravy a logisitky Sjf,Tuke. Na oboch univerzitach, v Ziline i v BA sa robi vyskum v oblasti spalovacich motorov,ale u nas vtedy nebol. Po prijati na Phd studium som sa zacal venovat tejto oblasti najprv len sam s otcom. V roku 2008 sa mi podarilo obhajit doktorat,ziskal som vyskumne miesto a potom to nabralo obratky. p.Stefan Bunciak zalozil tim SG FIX racing,u ktoreho mam vynikajuce materialne zabezpecenie. Na akademickej pode sa mi podarilo zohnat grant na tento vyvoj,kedze nasa katedra zacala spolupracovat s univerzitou v Rijeke,kde je potreba vyvoja 2T motorov pre velke lode. Vysledky na motoristickom poli hlavne prezentuju vysledky prace a zatvaraju usta pochybovacom. Do buducnosti planujeme ist ako som spominal aj do 4T a to do Supersportov,ale zatial na to nemam grant a ludia,ktori na tomto pracuju tiez potrebuju z niecoho zit,je to ich praca tak ako aj moja. |
No, clovece. Tak to ti uprimne zavidim. Musi to byt fajn praca. |
Velke lode maju vznetove motory,ale velmi casto s dvojtaktnym pracovnym cyklom,kedze maju vyssiu spolahlivost. Odpadaju rozvody,ventilova technika a podobne. |
Lode maju bezne vznetove dvojtakty a donedavna po nasich zelezniciach jazdievali aj rusne ruskej vyroby prezyvane "sergej", ktore boli tiez naftove 2T. |
Hodnotenie: Este si pamatam ako pretekal tvoj otec. Bol som na neho pozerat na pretekoch na mestskom okruhu v Holici. Som rad ze kracas v jeho slapajach prajem vela uspechov, rad by som pokecal niekedy osobne. Drz sa |
Zdar, |
Ahoj Brambo, co sa tyka elektrobike,neviam zatial sme nad takym niecim vobec neuvazovali. Pre nas su prioritne spalovaky a momentalne musime dokoncit tento grant. |
a čo sa koná v Rijeke? ja idem dnes v noci sa okúpať na pár dní niekam ku Rijeke, prípadne nižšie... ak sú nejaké závody, toš to by som pozrel... aj s ladvinkou a kamarátmi... |
aha... tak už som si prečítal... pozrel by som si to |
Hodnotenie: Michal ak trocha neuberieš budeš jazdiť sám kto to kedy videl dať druhému v poradí 10sekúnd.Dúfam,že sa nám Stropkovčanom podarí prísť na Slovakiaring a vidieť ťa jazdiť naživo mne sa to eaz už podarilo v Brne.Držím palce nech ti gumy lepia!Sendy. |
Hodnotenie: nech sa dari |
je to tam Michal dnes vyhral po prvý krát v Rijeke obsadil 1.miesto |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 130643 | Včera: 135257