Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: Ďalšie novinky 2010 od Hondy – CBF1000, PCX a nová farba pre Transalp
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Tie budíky sa mi aj celkom páčia a to čo robia s tými výfukmi nemôžu ani myslieť vážne, dizajnový |
cbf1000 už to nevyzerá tak tuctovo - celkom pekná, ďalšie info: |
Hodnotenie: vyfuky strasne aj na 1000RR dali taky lopar,tam sa hodi leovince.Ta Cbf vyzera na obrazkoch vselijako,ale nazivo bude velmi pekna. |
cakal som vacsie designove zmeny na cbf 1000 digitalne budiky Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (09.11.2009 9:52) |
pitaz: stit by mal byt nastavitelny do troch poloh, ak by ani to nestacilo tak druhovyroba ma sancu Upravené 1 krát. Naposledy upravil scrat (09.11.2009 9:51) |
Ta CBF je fakt pekna - konecnce pekna maska + ram z RR na tom bude paradny. |
tiež som čakal na 1000-ke väčšie zmeny, ale uvidím, ako bude vyzerať naživo. Svetlá a rám |
hopyke, nova cbf 1000 ocividne ma.. cbf 1000 2009 ma hlavny stojan iba pri verzii s ABS |
pitaz: ale foto sú tiež len s ABS. No uvidíme. Ď. |
Hodnotenie: všetko super, ale prečo zase kyvka z jokloviny |
lebo "yoklovina" je in |
no chlapci bez urazky, ale CBF je volaco tak neesteticke a asexualne ze to az boli... proste emocie ziadne, len suchy sterilny nakres a sup do sterilnej vyrobnej haly... za dizajn u mna 0 bodov.. |
ogard, vcelku suhlasim.. taka multistrada je designovo ovela vydarenejsia.. ale porovnajme aj cenu, tam bude asi tiez velky rozdiel (v prospech cbf) |
Hodnotenie: CBFka sa mi paci, ostatne nic zaujimave |
pitaz, nemal som v umysle porovnavat s multistradou (ci starou ci novou), predsalen su to motorky svojim sposobom z inych kategorii. Nevyjadrujem sa ani k tech a jazdym vlastnostiam kedze som neskusal, len konstatujem tu dizajnersku stranku z mojho uhla pohladu. |
mne sa nepacila ani nova VFR-ka a cim dlhsie som sa na nu pozeral, tym mam k nej pozitivnejsi vztah a teraz je to podla mna, jedna z najzaujimavejsich a najkrajsich motoriek ...takze dufam, ze podobne pochody budem mat aj pri CBF - lebo prvy dojem nic moc - mozno si to okukam a zvyknem - skor ma zaujimaju ostatne tech. parametre, lebo rad by som o nejaky rok -dva presiel prave na nieco podobne... |
Hodnotenie: CBF pre mňa príjemným prekvapením... Prístrojovka má kontrolky ako majá bývala CBR1000F |
Hodnotenie: Pekná je tá CBF-ka, konečne to nie je až taká "tuctovka". |
Hodnotenie: CBF-ka je pekná ale tá palubovka |
Hodnotenie: myslím že CBF-ka je fčíl ohodne aktraktívnejší ... |
CBF1000 by bola fajn, ale prečo len jeden výfuk? ... symetria sa akosi vytráca. |
Hodnotenie: paráda, tá biela malá cbfka je krásna |
Hodnotenie: no možno na živo bude krajšia ale z týchto fotiek sa mi moc nepáči hlavne výfuk a tá predná zalomená mini maska. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kyso (09.11.2009 16:54) |
Hodnotenie: sto x krajsie ako tie haraburdy co vyrábali do dnes..... CBF 600 bola hamba hondy snad to tento model zmení.... |
Hodnotenie: Facelift rozpočtových motoriek, ešte aj výfuk odoberú a "pokurvia" aby bola lacnejšia |
Hodnotenie: Palubovka tej CBF 1000-ky je pekná Vobec nesvedcí o rozpoctovej motorke |
Hodnotenie: CBF 1000 prva Honda, ktora sa mi skutocne paci (okrem novej retro CB 1100) a vedel by som si ju predstavit v mojej garazi. Dokonca aj ten vyfuk je celkom sexi a to ze druhy lauf chyba na druhej strane ulahci udrzbu retaze. Zda sa to vsak len mne, alebo su stupacky spolujazdca akosi blizko tomu vystupku, ktory ma sluzit pre podopretie jazdcovej paty? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (10.11.2009 10:33) |
Mna by zaujimalo, preco sa vsetci vyrobcovia boja dat do strednej triedy remen, namiesto retaze. Vsetci okrem BMW, 800S, 800ST. |
Hodnotenie: Prekvapeny pozitivne som z nastavitelneho stitku a sedla. negativne z palubovky, posobi na mna lacno a gycovite. |
mne s apaci ten TA neviem si pomoct.. ale inu farbu by som bral |
Hodnotenie: dreamer: na CBF 500 je ten vystupok priblizne rovnako daleko ci blizko od spolujazdcovej stupacky, aha: |
Hodnotenie: CBF 1000 je velmi pekna, skutocne dizajnovo krok dopredu |
Hodnotenie: Neskutocne sa im podarila nova CBF ..parada...neviem sa dockat,kd ju budem vidiet nazivo...krasny dizajn,hlavne sa mi paci trochu agresivnejsi dizajn prednes kapotaze...jednoducho super!!! |
Hodnotenie: Konečne sa dá na CBF pozrieť , vadí mi tam len ten tvar svetiel - a la CBR |
Hodnotenie: joooj veľmi pekná tá CBF- ka super a vítam zmenu budíkov... podarilo sa paráda |
Hodnotenie: , ja len toľko |
Hodnotenie: ta Honda XL700V Transalp sa mi nezda..ved to uz vobec nevyzera ako enduro...to s toho mohli zrobit rovno supersport |
Videjko k PCX: |
Hodnotenie: mne sa tieto budgetove motorky nikdy nepacili... |
Hodnotenie: Len uz mohli dat na tej novej CBF dozadu 180-ku a nie zase tu 160-ku... |
Mohli dat aj lediodove svetla dozadu (nie som si istyy ci tam su),to by bolo uz fakt super!! |
Hodnotenie: CBF1000 tak ta je super |
inak ani nemoze byt jedine super |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118292 | Včera: 122182