Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Svet motocyklov – 08-09/2009
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Vie niekto viac info o tej Benelli?? |
Chester TT - o tejto konkrétnej neviem, ale tento rok som v Chorvátsku videla Benelli Cafe Racer, tiež trojvalec, nádherná. Viezla som sa na nej len chvíĺku a len ako ľadvinka, ale tatko ju vyskúšal a vyjadril sa že je O.K. Chalan, čo na nej prišiel bol z Nemecka a kúpil si ju len nedávno. Zvuk má nezameniteĺný a výborne ťahá od spodu (teda aspoń podĺa názoru môjho tatka). A je to v našich končinách raritka, podobne ako napr. Moto Morini - lenže tá nerobí trojvalce, aspoń o nich neviem. |
co ja viem, tak uz len anglicania robia trojvalce.. triumph je tusim anglicky.. |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: chesterTT : ....inac, by ma zaujimalo, ako taky trojvalec 4 takt funguje.. ze ktora doba cyklu sa tam vynechava, alebo ako su tie valce zosuladene...... |
ChesterTT: tu je mala animacia 3-valcoveho 4-taktu : |
Pibroch, tá názorná animácia je fajn, vďaka, aj ja som to pochopila |
dios mio!!!!! pibroch.. toto bol teda klinec... mne je jasne ze 4 takt musi ist na 4 doby, preto je to stvortakt.. ale jednovalec maze vsetky 4 sam o sebe. dvojvalec ide tak, ze je tam kazde 2 doby vybuch /lebo valce su dva a tak sa to deli dvoma/ pri stvorvalci mas pri kazdom jednom takte jeden zapal /valce su 4 a idu postupne/ to mi je vsetko jasne.. |
Chester, miláčik, nie je to také úplne jednoznačné, čo sa 4 valcov týka. Počul si už o BIG BANGu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil pavlinah (13.08.2009 12:00) |
A ešte aby som nebola nespravodlivá k Ducati a všetku slávu nenechala zožrať Yamahe - systém Twin Pulse na podobnom princípe vymyslela už predtým Ducati pre Desmosedici. Upravené 2 krát. Naposledy upravil pavlinah (13.08.2009 12:19) |
|
Ani nie, vieš, už keď som sa narodila, mali sme v garáži 4 motorky, takže na bábiky neostali lupene, všetko išlo na benzín |
pavlinah : |
pibroch : pri pohybe piesta hore aj dole - krúťák je vždy krútiaci moment ( ak chceš tak točivý moment, vyber si čo sa Ti viac páči ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil pavlinah (13.08.2009 18:47) |
pibroch> tak ten tvoj "stvortakt" je dvojtakt ! ste mi to tu ale odbornici |
chester co sa tyka designu tak TNT od benelli tu bolo o dost skor ako vsetky moto ktore ti pripomina :D |
pavlinah > vzdy som chcel spoznat taku dievcinu ako si ty, co sa zaujima o motory ale uz som to asi zmeskal , no ale ten krutak si myslim ze vznika pri pohybe piesta dole , ked zmes hori , sa to este spytaj tatka |
riki1 : mas pravdu, podla tvaru spalovacieho priestoru je to dvojtakt. slecne pauline pisem styri minus a tebe jedna s hviezdickou....skoda, ze sa tu nedaju editovat prispevky, mohol som to tam opravit. |
riki1 - toto by už bolo na takú odbornú debatu, že je to zatiaĺ vo vyššom leveli, ako som momentálne, takže nateraz radšej dobrovoľne kapitulujem a idem sa zdokonaľovať v tvaroch spaĺovacích priestorov, evidentne ešte mám čo doháńať. |
pavlinah : ja ti dam uja !!! |
Energia, ktora vznikne pri expanzii plynov pri horeni zmesi sa akumuluje do zotrvacnika na klukovke , aby sa piest dokazal pohybovat aj v "nepracovnych" troch taktoch (hlavne u jednovalcoveho motora). Krutiaci moment sa odobera (aj energia) z rotujucej klukovky vo vsetkych taktoch samozrejme ale vznika (teda doplna sa do zotrvacnika) len pri expanzii. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84959 | Včera: 152526