Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvé skúsenosti s Yuki Arrow 250 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (16 hodnotení)

Diskusia k článku: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
24.06.2009 10:42

Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

OLDSoHE
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

článok ujde [dobre] ja by som nezbúchal ani to :'( ale pri kúpe mojej moto som ani zďaleka nepoškuloval po nejakých číňanoch mal si trocha pošporiť a kúpiť japonca


24.06.2009 11:25

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

stranic
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dufam, ze aj napriek pociatocnym problemom ti bude dobre sluzit [dobre] . Inak aku mas na tom spotrebu?


24.06.2009 12:27

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Tomcat
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no v prvom rade, vela km ti prajem
v druhom rade ,skaredsie zadne svetla som nevidel
a v tretom rade ,ta predna maska je chromova alebo sa mi to len zda [dobre]


24.06.2009 14:02

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

HondaLead
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

tak to je iná katastrofa........yuki si v živote nekúpim, mal by si žiadať vrátenie peňaží, podľa mňa sa ten motor prehrieval už počas zábehových kilometrov......


24.06.2009 15:05

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

hayabusa1
 Kávičkár 

Ikona

tie stastne km budes fakt potrebovat (nic v zlom)
ja mam s wing 150 a vidim ze som urobil dobre ze som nesiel do niecoho ineho. slape jak hodinky :-D (11000km) :-)))
a max. 120 keby som nemal turisticke plexi.


24.06.2009 15:14

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

bart
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

naozaj nic v zlom ale tak dobre som sa uz dlho nezasmial ako ked som cital tu cast s poruchami ;-) ale clanok dobry [dobre]


24.06.2009 16:06

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Musím súhlasiť s majiteľom, že uvedené problémy nesúviasia s Yuki ako motorkou ale s technikom, ktorý niečo zanedbal...

Čo sa týka S-Winga od Hondy, je to 150-tka ale so skvelým výkonom (11kW / 14k) a mňa porovnateľná s touto 250-tkou 13 k (10 kW)

Awia


24.06.2009 16:09

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

dvenohy
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekny clanok ..ale motorka naprd [zle] radsej by som si kupil tu hoondu [dobre]


24.06.2009 17:04

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

antoni
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Lubo, článok fajn...
čo sa týka motorky, dúfam že to boli prvé a posledné závady.
Napíš akú ma spotrebu.
Čo ma trocha udivuje je dosť slabý výkon na to že to je 250-ka.


24.06.2009 21:46

Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Ridgeback
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Awia, nehnevaj sa, ale absolútne nemôžem súhlasiť s tvojou obhajobou výroku autora "Musím súhlasiť s majiteľom, že uvedené problémy nesúvisia s Yuki ako motorkou, ale s technikom, ktorý niečo zanedbal".

Práveže uvedené problémy priamo s výrobcom súvisia až moc, veď ani nie pri 2700 najazdených km má moto závažnú a nebezpečnú chybu, ktorá bráni jej riadnemu užívaniu (skrutky strmeňa prednej brzdy). Moto je de facto nespôsobilá prevádzky na cestných komunikáciách, pre užívateľa a ostatných účastníkov CP nebezpečná. Čo tu preboha zanedbal technik? To, že skrutky sú vyrobené z materiálu pochybnej kvality a preto sa samovoľne uvoľňujú?

Kolísavá kvalita dielov od dodávateľov pre Yuki, technológia výroby, výrobné štandardy, nástroje, kvalita výroby vrátane dôslednosti vstupnej a výstupnej kontroly určite nie sú na úrovni, na akú sme zvyknutí u výrobcov z JPN, prípadne EU.

Preto nikdy nepochopím argument typu „Vedel som, do čoho idem, je to Čína“. Vždy ťa ale môže nepríjemne prekvapiť.
Nežijeme predsa v dobe, ktorá by nás nútila z dôvodu nedostatku kúpiť čokoľvek. Keď niekomu dám do ruky peniaze, ktoré som si zarobil, čakám predsa adekvátnu protihodnotu: Tovar presne taký, aký som chcel, v kvalite, na ktorú mám bezpochyby nárok, s vybudovaným servisným zázemím, vyškoleným servisným personálom, dobrou dostupnosťou kvalitných náhradných dielov, atď.

Hlavne ale kupujem tovar, na ktorý sa MOŽEM a hlavne v prípade moto MUSÍM spoľahnúť.
Nič z uvedeného v predchádzajúcom odstavci mi Yuki a ani žiadna iná čínska značka nemôže poskytnúť, preto moje peniaze nikdy neuvidia. Za svoje zarobené peniaze autor mal dostať lepšiu protihodnotu, t.j. kvalitu.


24.06.2009 21:48

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

skutre mozem, moc mozem :-))) a neodsudzujem ani cinske znacky.. tento sa mi aj dizajnovo paci.. sice to zadne svetlo, ale no OK da sa prezit ;-)


24.06.2009 21:58

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

lubo628
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

keby sa to, čo tebe stalo mne (vyvretá voda...), tak sa otočím a zaparkujem im ju tam rovno cez výklad....

paradoxne som aj ja pred cca 5 rokmi kupoval male približovadlo...Hero Puch....prdítko, ale motor (2T) po 13 tis. km (a to sme ho nešetrili) beží ako hodinky....dnes by som už s čínou neriskoval....


24.06.2009 22:07

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Hasis1098
 Kávičkár 

Ikona

odpadlo prasiatko na prednej brzde???!!!!! pre boha živého :-O :-O :-O


24.06.2009 22:18

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

BAJO1977
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aj cez to vsetko,co sa ti prihodilo ta obdivujem a hlavne tvoje nadsenie pre tento skuter a prajem ti vela stastia a stastnych km,tolko poruch uz pri prvych 2700 km,by ma uz nasr*lo.Pre tych ktory nadavaju,ze to vyzera otrasne len chcem podotknut,ze je to vlastne presna kopia Hondy Jazz 250,ktora sa robila do roku 2002 alebo 2003 to presne neviem.Yuki asi kupila nejake pravo na tento model,ktory teraz vyraba sama, ale pod menom Arrow.Vykon zaskocil aj mna,lebo Honda vedela z toho vytreskat cca.20 koni,co je priemerny vykon 250cm3 skutra,13 koni je dobre(priemer) tak pre 125-ky. :-(


25.06.2009 1:58

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ridgeback:

Motorky prídu rozobraté v bedniach a mechanici ich na slovensku skladajú dokopy. Ak dobre nezapoja konektor na ventilátore alebo nedotiahnu skrutky na strmeni tak je to chyba výrobcu? Ty si dokázal z textu zdedukovať nekvalitu šróbov?

Otestoval som už mnoho aj čínskych strojov no nikdy mi strmeň neodpadol. Ani čínsky...

S výkonom je to tak a nieje sa čomu diviť. Čínske motory majú zväčša slabší výkon ako japonské pri rovnakej kubatúre...

Awia


25.06.2009 5:04

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

nsk26
 Kávičkár 

Ikona

Ridgeback má aj trošku pravdu, Awia tiež-určitý čas sme si chceli kúpiť Yuki, ale napokon rozum zvíťazil, síce niekomu to určite slúži v poho aj niekoľko tis.km, ale podľa mňa je to riziko, napr.
www.rozzlobenimuzi.com/?media=1497
kliknite na "Vstoupit"


25.06.2009 9:39

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

dragonhunter
 Edvenčr 

Ikona

Hmmm, teda poruchy si mal dosť závažné na to, že si na nej nabehal iba pár km... Ja som mal donedávna Keeway-a a musím povedať, že hoci nebol dokonalý a mal tiež svoje muchy, tak sa mi nikdy nestalo, že by ma niekde nechal... Asi záleží naozaj vždy od konkrétneho kusu. Každopádne japonec, ktorého mám teraz je kvalitou niekde inde (iný vesmír :-D )


25.06.2009 13:45

Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Ridgeback
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Awia, kvalitu resp. nekvalitu skrutiek čínskej výroby nemusím dedukovať z textu. Mám totiž možnosť priamo v praxi na výrobných zariadeniach porovnať.

Príklad: výmena ložiska v rámci preventívnej údržby: nemecký výrobca, kontrola po 15000 hod - bežné opotrebenie v rámci normy, v rámci úsporných opatrení náhradný diel made in China - nutná výmena po 1200 hod - rozpadnuté. Guľôčky vyzerali ako tie obúchané hlinené, s ktorymi sme sa ako deti hrávali. Ďalší: Skrutky uťahované predpísaným momentom 100 Nm, po výmene čínska náhrada, utrhnutá použitím momentu 77 Nm.

Takže, ak menej je niekedy viac, tak u čínskych produktov mi zatiaľ vychádza, že menej je VŽDY viac.


25.06.2009 14:05

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

pavex
 Turista 

Ikona

Je to jasne, porekadlo "Nie sme natolko bohaty aby sme si kupovali lacne veci" plati stale...
Volakedy som tiez poskuloval po "lakavych" cinskych strojoch, ktore boli na prvy pohlad zdialky pekne, pri blizsom preskumani ale nekvalitne, nepasujuce dielce s velkou vyrobnou toleranciou, ... :-(((((( Proste nekvalita produkovana v statisicoch....
No, kedze som sa chcel vozit do roboty a vyhybat sa kolonam aut v meste tak som sa rozhodol sice pre slabsi, ale spolahlivejsi novy Lead. (Vdaka Awia za podrobny test ktory mi pomohol v rozhodovani). Sice je vyrobeny v Indii, ale vystupna kontrola je na lepsej urovni ako u Yuki.... Vsetky dolezite spojenia matica+skrutka boli pretrete zltou farbou - cize niekto skontroloval ten spoj.... Je tam aj zvnutra prednej kapoty nalepka s cislom cloveka kto to kontroloval...
Nic nepovolilo dodnes, jazdim na nom uz rok takmer denne. Bez zavad, bez nastavovani, iba tankujem.... A mozem sa spolahnut ze ma doveze kam potrebujem...
Samozrejme ze mi to po roku uz nestaci ;-) a obzeram sa po niecom vacsom, ale ak budu stacit peniaze na novu motku - Lead-a si necham.

Autorovi prajem vela stastnych kilometrov a vela optimizmu do buducna. A kedze nema obe ruky lave tak ich snad aj nabeha... (Menej zrucny motorista by uz rezignoval).
Pises ze jazdis trasu 40 km do prace! To uz je celkom slusnia vzdialenost na "skutocnu motorku" - ja jazdim radsej po obchvate a roznymi "predlzkami" (opak skratky) aby som sa povozil co najdlhsie. (Pretoze to mam do roboty len 2,5 km) ;-)

Dizajnovo je to pekna kopia Hondy (mozno im ani nic neplatili... Ved pozname aky maju v Cine nazor na autorsky zakon a kopirovanie designu.. :'( )
Cinske motory su nie konstrukciou ale kvalitou jednotlivych dielcov a materialu slabsie. Ved robia kopie japonskych motorov spred XX rokov... Cinani tusim nic vlastne nevymyslaju. Okopiruju, menej kvalitne (=lacno) spravia a zo ziskom predaju.


25.06.2009 14:35

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

ivan125
 Skútrista 

Ikona

Ahojte, pridam aj ja zopar mojich postrehov....
Cinanov som mal dvoch, oboje kupene nove.
1-Yuki Speedy, 50-tka 4-takt, cca 2000 km som na nom spravil a potom vymenil za "silnejsie". Za cely ten cas nemozem povedat jedine skarede slove, nedotiahol som jediny srob, nevymenil ziadnu ziarovku, spotreba okolo 2 litrov. Raz som na nom dal za den 300 km, ziaden problem, teda okrem mojho zadku a chrbatu....
2-Adamoto Cetos 125, 125-tka, zase cca 2000km, a zase absolutne ziadeny problem, aj po polrocnom stati v zime isiel ako hodinky...
Ale aby som nebol len "pozitivny" tak, prvy cinan ma neskutocne nadchol, isiel ako mal, vsetko slo ako som cakal, zato 125tka ma sklamala vykonom, 50ccm 2takt ma vytrel vzdy a vsade...a spotreba tiez mohla byt aj nizsia, mimo mesto sa dalo spravit aj 2.5 ale v meste aj o liter viac...aj viac. Tiez som na nom absolvoval celodenny vylet cez 300km a ziaden problem....
Podla mna skutocne zalezi na kuse. Ale jednu vec viem isto, ze cinu si uz asi nekupim 8-)

Este jedna vec, naozaj netusim ako budu vyzerat tieto stroje ked budu mat 10 rokov, ak sa toho vobec doziju...s tymto nemoze urcite konkurovat japoncom. Moje pozitivne skusenosti urcite podporil aj fakt ze som to kupoval nove. Zalezi ako sa stroj zabehne a ako sa k nemu clovek chova, ale to iste plati aj pri japoncoch...
Ale keby som mal take problemy ako ty, tak uz by som to niekde zapalil, respect ti [dobre]


25.06.2009 14:40

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ak ste si všimli neriešil som kvalitu výrobkov ale trvám natom, že uvedené závady boli spôsobené technkom nie kvalitou materiálu.

Konektor bol rozpojený a po zapojení sa už skúter neprehrieva
Šrúby v strmeni boli povolené a preto vypadli, neboli strihnuté nekvalitné...

Nič viac nič menej, iba zanedbaná práca mechanika.

Awia


25.06.2009 15:01

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nasrať do rúk takým "mechanikom" ! I-GRR


25.06.2009 15:11

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

OLDSoHE
 Kávičkár 

Ikona

od mechanikov veľa záleží to je fakt [dobre]


25.06.2009 16:06

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

galan111
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ďakujem za reakcie. Spotreba je asi 3,6l.


25.06.2009 16:13

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

galan111
 Turista 

Ikona

Musím povedať, že ma prekvapili bohaté reakcie. Je ľahké kúpiť kvalitný stroj. Ja som ale zástanca nových vecí so zárukou. Myslím, že kúpa číňana so zárukou je lepšia ako kúpa značkovej dovezenej moto s nejasným pôvodom. Čo sa týka kvality, treba si uvedomiť koľko to moto stálo. Za 2tis.€ mám pohodlnú motorku s celkom dobrým výkonom a spotrebou. Viete že má ABS!!!? Určite by bola lepšia honda. Stála by ale aspoň Dva krát toľko. A okrem toho môj ročník 1970 ešte zažil žiguláky, škodovky a Jawy. My sme ešte museli autá či motorky opravovať. Asi so mnou budú viacerý súhlasiť, že nás to aj bavý. Z toho pramení môj kľud.


25.06.2009 19:53

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

nsk26
 Kávičkár 

Ikona

si si istý s tým ABS? Ak si dobre pamätám, práve Yuki zvykával mať napísané na predných brzdách ABS, bol tam taký malý štítok, samozrejme snímače a elektronika tam už nebola-ten bol jeden z dôvodov, prečo som si Yuki nekúpil, pre mňa to bolo nechutné klamstvo. Ale možno že odvtedy ABS už naozaj funguje na Yuki?!?


25.06.2009 20:11

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Hm, kukám na typový list ale na ABS to nevyzerá. Možno tak plasty z ABS... :-) Inbak veľa šťastných kilometorv.... ;-)


25.06.2009 20:35

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Kyso
 Kávičkár 

Ikona

pár slov pridám aj ja
1: treba si uvedomit že značky ako napr. Yuki,Adamoto,atd nie su výrobcovia ale iba predajna značka.Tym pádom nezasahuju do výrobného procesu ale iba nakupujú a následne predávajú,či že predávajú aj viacej "značiek".Preto sa može stať že jeden skúter vydrží viac rasp. je menej poruchový ako ten druhý aj keď je od "jednej napr.Yuki" značky.
2: ukazovať prstom na niekoho a tvrdit ze je to jeho chyba (mechaniková) podla mna [zle] ,aj majster tesár sa utne.
3: Výstupná kontrola v číne asi nieje ako vo VW alebo ducati,preto bohužial aj tie najbanálnejšie chybičky výdu najavo až po uvedení moto do prevadzky


awia
moto chodí zmontovane da posledného šróbu iba predné koleso a maximálne prednú kapotu treba nasadiť.

tiež som mal niekedy Čínu 250 Maior a pri 60-ke mi odpadla zadná brzda a ostala vysieť len na hadici :-O no ale naštastie som to ustál.
Ja si tiež myslím že pokial človek nato má tak nech radšej investuje do aj ked drahého ale kvalitného japonca.




26.06.2009 10:26

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

galan111
 Turista 

Ikona

To abs tam je a funguje. Aj mne je to čudné. Na tom technickom liste nie je zobrazené. Bola teraz v servise po 3000km. Dnes ju idem zobrať. Uvidíme čo bude ďalej.


26.06.2009 12:33

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Pista34
 Skútrista 

Ja som mal tiez cinsky skuter Hero Puch za 2roky 7000km bez poruchy. Jedine co musim povedat ze gumy za mokra strasne... :-((( inak spokojnost [dobre]


26.06.2009 13:47

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

galan111
 Turista 

Ikona

No gumy sú naozaj na zabitie.


26.06.2009 14:05

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Frank
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je to sranda títo Čínania, jeden stroj ti bude slúžiť do zodretia a druhý sa bude kaziť furt. Držím palce nech sa teda viac nekazí. Osobne by som šiel do tej Hondy, ale chápem aj to, že je to otázky peňazí. Ale nie som tak bohatý, aby som kupoval lacné veci naozaj platí. Inak ok


26.06.2009 15:23

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

HondaLead
 Kávičkár 

Ikona

A nerozmýšľal si nad novou hondou Lead za 1850,- alebo si troška priplatiť za PS 125 alebo SH 150.....myslím, že tie sa dajú v honde zjednať už od 72.000,- za ps 125....


26.06.2009 19:49

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Hodnotenie: Dobré

clanok fajn, dobre citanie, bez zbytocnej vaty...
ale zatial kazdy clanok o cinskych motorkach ma vzdy utvrdi, ze si taku nekupim...
zda sa mi slabota, tesit sa, ze som na cinskej motorke presiel 2000km a nic sa mi nepokazilo...pripadne pocas prvych 3000km sa mi pokazilo iba toto, toto a toto...
mam skuter piaggio rok 1997, ma nabehanych 20000km a okrem beznej udrzby nikdy nic nepyta...
a evidentne je uplna kravina radsej novu cinu so zarukou ako japonca bez zaruky...vid clanok...a vsetky poruchy si majitel aj tak opravil sam...zaruka je super vec a v pripade ciny velmi nutna, skoda len, ze jej majitelia zoderu prvy sadu pneu na ceste do servisu(ovsem ak tam moto netreba doviezt na voziku)...zratajte si ten strateny cas ktory tym zarucnym opravam venujete a zistite, ze su vlastne vobec neni zadara a vyjdu vas na celkom slusne prachy...
priklad...moja stara cbr 900 rr nabehanych 33000km, bez poruchy, momentalne hayabusa 22000km bez poruchy...
to je len moj nazor nikto s nim nemusi suhlasit...
v kazdom pripade dik za clanok, uz dlho nic nevyslo, nebolo co citat...drz sa a vela stastnych km...


30.06.2009 9:21

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

galan111
 Turista 

Ikona

Tak som teda asi odvážny, ale idem na ňom okolo Slovenska. Zo servisu prišiel podoťahovaný s novým olejom. Ďaľší servis o 3000km. Napíšem ako sa mi darilo.


30.06.2009 9:35

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Tomcat
 Kávičkár 

Ikona

kedy ides okolo Slovenska ??
za 24hod. to asi nezvladnes ze ? :-}


30.06.2009 9:42

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

galan111
 Turista 

Ikona

No od 6-teho mám týždeň dovolenku. Podľa počasia od soboty do pondelka odchod.


30.06.2009 10:02

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

Grco
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No moja byvala yukina uz nadobro dosluzila, zadreta klukovka, uz to opravovat nebudem...
bola to cca 9ta zavada pocas 9t km. Ak bude cez zimu cas, rozoberiem to, a pofotim nech je konecne vydno ako to vlastne s tymi cinanmi je naozaj.

Inak s tych 9 zavad boli 2 naozaj zavazne a zivotu nebezpecne a to je aj hlavny dovod preco uz nikdy nie cinan.
Dalsim faktom je ze motorka v cene 80 000 Sk urobila 9000 km, co mi pride ake vskutku drahe vozenie a na to nemam.
Co sa tyka obutia, neviem ako to ti cinania dokazali ale gumy su doteraz viac menej nedotknute :-O , adheziou nejak extra neprekypuju, ale na slabsi stroj stacia a za sucha som nikdy nemal pocit ze uhybaju. Pojdu na segrinu masinu a asi jej este hoodne dlho posluzia.


17.07.2009 15:00

Re: Prvé skúsenosti s Yuki Arrow 250

pavex
 Turista 

Ikona

Tak ako dopadla cesta okolo Slovenska? Dufam ze napises nejaky aspon minicestopis.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 25301 | Včera: 159847