Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (44 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM Adventure 950 S - oranžová šelma
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tak tomuto hovorim super clanok normalne mam 100 chuti sa previezt a "pohrat" sa s takou selmou. Musi to byt vazne super povozenie. |
Hodnotenie: Hmmm pohoda, sa mi zda že prispievatel článku zhanal šofera na saharu.. Pekne napísané, ale podla mna keby mal BMW tak by ospevoval to .. Inak KTM su krásne motorky, jedinečný dizajn, škoda že som nemal možnost zoznámit sa stakou dámou.. |
Hodnotenie: ako inak kazdy ospeevuje to co sedla aj ked KTM.... hmm |
Na tejto motorke ma seru dve veci.Prva je ze ju nemam.Druha je ze zere viac ako bmw |
Hodnotenie: vyborny clanok a vyborny test |
Hodnotenie: clanok na jednotku |
Hodnotenie: ... pekne s láskou napísané ... |
Hodnotenie: pekny clanok keby som ju uz nemal asi si ju idem znovu kupit a to presmyknutie zadneho kolesa pri 4.ke je fakt nasup a to si davam bacha |
Hodnotenie: Skvely dizajn, skvela motorka. Na KTM sa mi paci ich jedinecny, vlastny styl. KTM musi spoznat aj posledna babka, co zbiera na luke bilinky, ked si to prave okolo nej presvistis. |
Hodnotenie: ten clanok ma gule, pocas citania som sa preklapal na stolicke |
Hodnotenie: co sa tyka spotreby, ja mam na mojej okolo 6 litrov.... |
Hodnotenie: paradne napisane, po dlhsej dobe velice dobry clanok o vlastnej motorke |
mne sa plexi netrasie, mozno to je obutim... |
Bezdooo: Neviem, či sú menené aj zvody. Tak som moto kúpil. Pancierové hadice Germán menil, pretože mi dal aj pôvodné. |
Hodnotenie: konecne tu niekto napisal neco poradne po dlhom case,keby som mal penaze urcite by bola v mojej garazi |
Hodnotenie: Kamarát jednu oranžovú, predáva aj s doplnkovým extra padacím rámom za slušný peňáz, škoda, že už nesmiem domov dotiahnuť žiadnu mašinu |
TO: AMIS |
Hodnotenie: super napisane..priamo k veci..lahko, zaujimavo, odborne, pedantne...spomenute mena v suvislosti s tymto strojom maju uz "par" skusenosti |
AMIS, čil si ma silno nasrau. (Teraz si ma veľmi nahneval.) |
Hodnotenie: ...velmi dobry clanok, fajn motorka |
Hodnotenie: už dlkšie viem, čo bude moja tretia moto |
Hodnotenie: Jeden z najlepších článkov o moto, aké som čítal na tomto portáli.... |
Hodnotenie: Dobré čítanie, má to aj hlavu aj pätu aj guľky. Dgn: KTM Positive Všetko sedí, akurát sedadlo by možno mohla mať KTM širšie, na dlhú štreku mi príde BMW pohodlnejšie ( nechcem rýpať, to je len môj názor ), ale možno mám len príliš veľkú riťušku. Ináč má KTM charakteru až až . |
Hodnotenie: ...aj to si trafil že tento motor nemá rád malé rýchlosti..a sem tam to treba odspojkovať,,,ale inak |
Hodnotenie: pekne popisane, normalne som tie drifty rovnal....Mam rad jazdecke clanky. |
Hodnotenie: Velice slusny clanok. A tie Akrapy |
Hodnotenie: Peto, ked si mi ju predstavoval v tvojej garazi a potom nastartoval, zjezili sa mi vsetky chlpy na tele. Tento super clanok mi len ozivil tento prijemny pocit. |
ako perlicku si dovolim uviest ze 950 karbes mala o liter nizsiu spotrebu ako 990 injection a to tie motorky jazdili rovnakym tempom rovnake tereny... a nielen koli spotrebe si myslim ze na adventure jazdenie po africkych krkahajoch je mozno lepsi karbes |
Janybaci len ma v mojich myslienkovych pochodoch (a urcite aj Petovich) utvrdzujes. |
Haro nemboj bude aj článok na to mi ešte ale koniec sezóny nestačil, teba k tomu trochen viac km pojazdiť a na jar sa do toho pustím a sľubujem, že budem písať ako totál laik aby mi rozumeli aj ostatní mne podobní sedliaci |
amis sorry ale olej okolo srobov co drzi ventildekel mi chlpky na riti nejezi... |
Už netečie, nebol to olej ale benzín s prachom mal som uvoľnený prívod vstreku (drží ho len jeden inbus) na hlave a pri výšších otáčkach to crlikalo aj bokom po hlave, jak som ho dotiahol hlava je suchá Ale možno spolu nájdeme najký iný zdroj oleja . Nechám sa prekvapkať, ale chvalabohu tento úvodný bola iba banalitka Hlavy sú vyleštené a pribežne to budem kontrolovať |
amis nuz neviem ci by sa benzin neodparil aj na suchych dekloch nieto na horucich ..mne sa zdalo ze to bol olej a bol okolo kazdeho zo 4 srobov co drzali dekel... |
uvidíme, isté je, že odvtedy je hlava čistá |
Hodnotenie: Pekna moto, naaadhera...autor chcel povedat, ze ak by sa moto uzivala len na ceste, tak vydrzi tych 200 tis. km? |
Hodnotenie: Harsani- pekne napísané. Tvoje pocity z jazdy v teréne poznám aj ked iba s polkov výkonu. /ale aj váhy/ Proste každé pridanie na KTM je jeda explózia ... |
Hodnotenie: Ked som zbadal jej fotku, napadlo ma len jedine slovo: "wow" ... uzasny stroj, slintam, a paradny clanok |
Si to predstavte, že by KTM, BMW a všetci Japonci vyrobili moto s dizajnom , výkonom a podvozkom KTM. So spodkom, spotrebou a kilometrovou výdržou BMW a s vychytávkami od ostatných výrobcov!!!!! Proste dokonalú mašinu. Viete si predstaviť tú sprostosť? |
haro uprimne povedane.. uprimne by mi stacil mix z vykonom KTM a zo vsetkym ostatnym od BMW Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.01.2009 16:47) |
Jaka by to bola sprostost, keby sme vsetci do neba vychvalovali jedu masinku!!! |
Hodnotenie: Velmi pekny,jednoducho napisany clanok,ktory pochopia aj uplni laici,nielen odborna verejnost. Vseobecne Harove clanky stoja za . |
Hodnotenie: Vyborny clanok a opis jazdnych vlastnosti tejto moto. a tiez osobnych postrehov a skusenosti s touto moto. |
Jasterica: Silno som obzeral Tvoju mašinu na Pustom Poli. Ale došla super ponuka na túto + počkám na novšiu verziu jednobuchu. |
Hodnotenie: Článok na vysokej úrovni. |
Hodnotenie: Velmi pekny clanok, klobuk dole |
Hodnotenie: caute oranzovi, skvely clanok, zasvrbelo ma v ruke |
Hodnotenie: Zhodou okolností som sa na takejto viezol v stredu minulý tíždeň, tiež dovoz z DE. |
kekso, mam 173 a netvrdim ze v terene nemam aj kvoli tomu problem, ale stoji to za to |
matus: enduro zvládnem, ale Adventure je iná liga 91 cm vysoké sedlo je príliš. BMW Adventure som nedal dole z bočáku, ale normalna GS bola uplne OK - sedlo 84 cm v tom je ten rozdiel. |
Hodnotenie: Na fotkách vyzerá ako nová od KTM by som asi skorej bral novú LC4 .Na LC8 som nevedel bezpečne vyliezť a mám 178cm Určite zábavná mašina na ktorej adrenalín špliecha z uší |
Hodnotenie: výborný článok, krásna mašina s jedinečným charakterom |
Hodnotenie: Pekny clanok. Myslim,ze napisany neutralne, nejake vychvalovanie v tom nevidi. |
Hodnotenie: nemam k tomu co dodat,super clanok,ja ties zatjal only KTM |
Hodnotenie: článoček potešil , dakujem. Čo sa budem opakovat. je to chytlave naradie. pol roka som nespaval kym nebola KTM moja. Aj ked som mal malinko času jazdit a aj ked bola chvilu v inzeratoch, ustáli sme to zatial a nemusel som ju naozaj predavat. Tak spolocne - ready to race! |
Hodnotenie: Servus, vazne, chcel by som pochvalit tento clanok, no mam nejaky ten postreh. |
KarciDE: Výkon som si nevycucal z prsta, ale son konzultoval aj inými. Ladené výfuky a zvody neurobia 17hP, ale keď pridáš nové čerpadlo a pohráš sa s karburátorom, tak sa dá. Karburátory majú po 2 klapky. Hornú ovládaš manuálne, na dolnú je čidlo a ovláda sa elektronicky. Tá sa dá buď inak nadstaviť alebo čidlo vyradiť z prevádzky. Ak pridáš správny filter, je po vtákoch. |
Harsani, ok, ved ja som sa pytal, nemam s tym este vela skusenosti, ja som ju len teraz kupil. |
Momentálne mi vypletajú nové ráfy Excel na pôvodné náboje kolies. Ich výhody som opísal v článku. Objednával som cez Touranbike z Popradu, vedia dodať od Touratechu, Sommeru atď. za dobré ceny. Obráť sa určite na nich. Ak chceš normálne ráfy (nie špec. úzke a vysokopevné) predám Ti moje pôvodné. Dokúpiš náboje a dáš vypliesť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil harsani (30.01.2009 13:25) |
Ok, mozeme potom hodit na tuto temu rec, momentalne som zasa v DE a teraz som sa trocha vystavil z penazi, preto to ani nejako nesuri a v sobotu idem akurat po novy komplet do Louisa aj novy plembak |
Haro jeden dotaz, tie o 3 cm zdvihnuté rajdy sú s pôvodnými hadičkami - lankami káblami? |
ja mam tie "extendery" tusim od TT, je to 2 alebo 3cm a je to tak max ktore sa s povodnymi kablami dalo urobit. Mozno 4cm by este slo, keby si troska natocil rajdy. |
Quattro: Brzdové hadičky boli menené predošlým majiteľom, ale spojková a kabeláž sú pôvodné. S-verzia má vzhľadom k značným zdvihom pruženia veľkú rezervu v týchto záležitostiach, pretože dráhy zdvihov, otáčenie rajdami a iné činnosti by hrozili našponovaním hadíc a káblov. Náhodou mi montoval 30mm nadstavce Miňo z KTM BB (počas celkovej kontroly), on by hlúposť určite neurobil. Proste namontuješ a hotovo.Mám skúsenosť iba s Adv.S, ale s bežnou by to malo byť tiež bez problémov. Upravené 2 krát. Naposledy upravil harsani (01.02.2009 20:08) |
to: quattro |
kua dost je nas tu chlapi. mali by sme nejake stretko spravit |
matus : Ze stretko a la Adventure?? hmmm, nemuselo by to byt zle |
Ak má niekto kontakt na armádu v Nitre, dajte vedieť. Vybavíme tankodróm v Kolíňanoch (super jazdenie!!!), blízko je ranč v Hosťovej 2km, alebo kemp v Jelenci 10km. |
harsani : keby som tak mal taky kontakt... ale nemam , ale mohlo by to byt na paradicku sa vysantit na tankodrome |
diky za rady! |
na kolínany som číslo mal, na riadiacu vežu som si tam odslúžil svoje, za chyteného moto-parazita by som mal opušták ale ja som sa na nich len z kríkov pozeral aby som ich nevyplašil raz si tam aj tak chcem íst zajazdiť, tam vás nemaju šancu chytiť a celé to strážia aj tak len dvaja a spia v búde.poznám tam každý kamen a už vtedy som sa tam videl na moto, lepšiu dráhu nepoznám, fakt |
Pockajte na Touratech Travel Meeting 09, nieco zaujimave sa tam udeje pracujeme na tom... |
Hodnotenie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil kato (24.02.2009 21:19) |
Hodnotenie: Chlapci ja mam za abstak ked toto citam .Doma dve Cagivy Elefant 900 ,94..cakaju na svoju prestavbu..more coskoro sa vidime .Nenahanaj. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11086 | Včera: 331609